Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר עם אורן זריף (אומן על חושי) אולי הוא יוכל לעזור לך.

 

בטח הוא היחיד שהבין איזה רכב או יותר נכון איזה שנה הרכב.

כי לפי שנת הייצור נוכל לכוון אותך.

פורסם

1. הרכב יצטרך לעבור טסט אחד בלבד.

2. רכב שרשום כרכב אספנות, בעליו יוציא רשיון רכב במשרד הרישוי, ישלם אגרה ויבצע טסט.

3. רכב אספנות, ללא כל קשר לביצוע או אי ביצוע טסט, ניתן לרשום העברת בעלות לגביו.

4. רכב אספנות ישלם אגרת טסט אחת בלבד.

5. רכב שאינו רשום כאספנות ורשיון רכבו לא הופקד, יצטרך לשלם את כל האגרות לאחור אלא אם בעליו ירשום תחילה את הרכב כאספנות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
1. הרכב יצטרך לעבור טסט אחד בלבד.

2. רכב שרשום כרכב אספנות, בעליו יוציא רשיון רכב במשרד הרישוי, ישלם אגרה ויבצע טסט.

3. רכב אספנות, ללא כל קשר לביצוע או אי ביצוע טסט, ניתן לרשום העברת בעלות לגביו.

4. רכב אספנות ישלם אגרת טסט אחת בלבד.

5. רכב שאינו רשום כאספנות ורשיון רכבו לא הופקד, יצטרך לשלם את כל האגרות לאחור אלא אם בעליו ירשום תחילה את הרכב כאספנות.

הרכב אינו רשום כרכב אספנות, אם כך אני מבין שעלי לשלם את האגרות לאחור.

מאיפה אני מקבל את האגרות הללו ? ממשרד הרישוי ? האם אני צריך להגיע אליהם ולבקש ?

פורסם
הרכב אינו רשום כרכב אספנות, אם כך אני מבין שעלי לשלם את האגרות לאחור.

מאיפה אני מקבל את האגרות הללו ? ממשרד הרישוי ? האם אני צריך להגיע אליהם ולבקש ?

 

אם שנת יצורו מעל 30שנה הפוך אותו לאספנות ופעל לפי מה שרשמו לך קודם

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם

ניגש למשרד הרישוי ומוציא אגרה לטסט.

רצוי לעשות זאת בהקדם. רכב שמלאו לו 19 שנים(נכנס לשנתו ה-20), אשר לא בצע רישוי שנתי במשך שנתיים ימים, תוטל עליו מגבלה בדמות בדיקה במעבדה מוסמכת.

אם רכבך עבר את גיל ה-30, תוכל להמנע מכל זאת בתנאי שהרכב ירשם כ"רכב אספנות".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...