Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא רכב משנת 1981


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיטרואן 2CV בחו"ל ובשמחה וששון ניגשתי להתחיל במלאכת יבוא הרכב לארץ.

מסתבר שמשנת 1980 (מוגשת הצהרה ע"י עורך דין למשרד התחבורה שהרכב אכן בן 30) נבדק גם החודש והיום!!!

הרכב שברשותי עלה על הכביש בנובמבר 1981 כך שאיאלץ להיעזר בסבלנות לנובמבר 2011.!

ורק אז להתחיל בתהליך היבוא...

חלם זה פה?!

אכן כן !

משרד עמילות מכס ש"התנסה" כבר ביבוא של רכב משנת 1980 ואותו בעל רכב "אכל אותה" ונאלץ לשלם

דמי אחסנה עד לתאריך הנקוב כולל היום והחודש כדי לקבל את רכבו!

אני מנסה להשיג את תעודת הלידה של הרכב (תאריך שעזב את פס היצור) ואז אולי אזכה בכמה ימי או חודשי חסד

והקלה בעונש....

מישהו נתקל בבעיה?

אין ברירה להמתין בסבלנות........

Dr laster Israel

פורסם

עד כמה שזכור לי החוק מדבר על תאריך היצור ולא על תאריך העליה על הכביש.

נסה להתעקש ובקש לדבר עם מנהל יותר בכיר.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אסף,

התקנה מדברת על שנת יצור בעת הפיכת רכב בעל רישוי ישראלי לאספנות, לעומת יבוא רכב בה מדובר על גיל 30 ולא על שנת יצור.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

נשמע לי מוזר.

חבר ייבא רכב אשר יוצר ב3 לשנת 80, והרכב נכנס לישראל ב20 לינואר.

מעבר לזה, על הדלת של הנהג לרוב יש את החודש בו הוא יוצר. ועל סמך החודש הזה מדובר.

משרד התחבורה מוסיף לכך שנה, ולכן רכב שיוצר בנובמבר 79 עלה לכביש בנובמבר 80 (ככה זה אצלי ברשיון אספנות).

פורסם

יש הבחנה בתקנות בין רכב שרשום כבר בארץ והופכים אותו לאספנות כי אז צריך להיות בן 30 שנה

 

 

 

"רכב אספנות" - אופנוע, רכב נוסעים פרטי, רכב פרטי דו-שימושי, אוטובוס ורכב מסחרי שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 12,000 ק"ג, שמלאו 30 שנים משנת ייצורו ואשר צוין ברשיון הרכב כרכב אספנות;

 

ההגדרה של שנת ייצור בוטלה לכן נותנים ב 1 לינואר 2011 להפוך את רכבי 1981 לאספנות

 

לבין רכב שעושה עליה

 

 

 

 

(4) יצוין ברישיון הרכב מועד עליית הרכב לכביש כמפורט להלן:

 

 

 

(ד) ברכב אספנות – מועד ייצור הרכב;

בתקנת משנה זו, "מועד ייצור" – היום האחרון בחודש שבו הושלם ייצור הרכב או השלדה, לפי העניין.

ואז 30 שנה נספר מסוף החודש בו יוצר .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לכל רכבי סיטרואן משנת 1980 יש מספר ORGA שהוא מספר בן 4 ספרות.

 

יש פה מחשבון : http://www.drtheo.nl/CX/orga-number.htm

שבעזרתו תוכל להכניס את הקוד הזה ולקבל את יום הייצור של המכונית.

תוכל לקבל אסמכתא מסוכנות דוד לובינסקי. גם להם יש את המחשבון הזה ותוכל לקבל את המסך עם חותמת מהם.

 

למשל, אם על הלוחית שלך (על הקיר אש FIREWALL) רשום 4246 אז הרכב יוצר ביום 24 ביוני 1988.

 

בסוכנות בבני ברק יש להם את אותו מחשבון.

מה המספר שרשום אצלך על הרכב ? חפש על הקיר אש, זה חייב להיות רשום שם.

 

הנה דוגמא מסיטרואן AX

פתחו את התמונה הבאה : http://uploadjefoto.axclub.nl/2010/2010_12_12-14.25-40.jpg

מקלידים את המספר שרשום במקרה הזה על הבולם "4159" ויוצא 29.3.88

 

בהצלחה !

×
×
  • תוכן חדש...