Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה403 שלי


אסף הופמן
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רכב מדהים, תכין את השלטונות לצימצום בהרגלי הצרי(ח)כה.

או דאג למלווה חוץ! (בסיוע שימעון פרס)

 

פרט לדברים שציינת, כדי לשים לב הייטב לצמיגים, הבולמים והבלמים

תפוחי ההגה וחלקי הבטיחות, המלצה שלי הכן אותה הייטב לטסט ותמשיך משם

לפחחות ושאר ירקות.

 

שיהיה בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תתחדש.

ממש קלאסי. אל תתבלבל עם ידית ההילוכים. ה-H שם בנוי בצורה שונה.

 

למיטב זכרוני יש אדם בבאר שבע שיש לו מספר רכבים כאילו , אפילו סטיישן.

כתב פעם בפורום זה , תוכל לבצע חיפוש.

 

בהצלחה

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

תתחדש, ראיתי ושמעתי אותה בשבוע שעבר נוסעת על כביש 5.

 

ליוויתי אותה 2-3 ק"מ, נסעה 95 קמ"ש ונשמעה מצויין.

פורסם

תודה לכל המגיבים.

הרכב אכן נרכש במקור מעין כרם. לפני שרכשתי אותו עבר רענון:

  • מערכב בלמים חדשה (צנרת + בוכנות + חריטה)
  • רענון מערכת הגה (תפוחי הגה וכו). ההגה מדוייק וחד ללא חופשים.
  • ניקוי רדיאטור
  • צמיגים חדשים

נכונה לי עוד דרך רבה ואשמח לקבל כל עצה מאנשים מנוסים.

עדיין מחפש מכונאי עם נשמה מאיזור זכרון יעקוב.

פורסם
תתחדש.

ממש קלאסי. אל תתבלבל עם ידית ההילוכים. ה-H שם בנוי בצורה שונה.

 

למיטב זכרוני יש אדם בבאר שבע שיש לו מספר רכבים כאילו , אפילו סטיישן.

כתב פעם בפורום זה , תוכל לבצע חיפוש.

 

בהצלחה

ישי

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=185198

יהורם !

אין על מי לסמוך רק על אבינו שנמצא במילואים!!!!!!

פורסם

ראיתי את הרכב הזה בעין כרם לפני כמה חודשים, נראה עצוב כזה - רב פוטנציאל שלא ממומש...

 

שמח לראות שעבר לידיים טובות, נראה שהלכת על "פרוייקט" שמתאים למידותיך - לא יותר מדי אקזוטי, קלאסי ונעים לנהיגה ונסיעה... מעלה זיכרונות חמימים (לאבי היה טנדר כזה, המוניות של שנות השישים...)

 

 

תרשום אותי לנסיעת התרשמות?

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

תתחדש ותהנה מרכב האספנות הראשון, אין כמו ההרגשה לצצש חלום.

את הטיפולים תנהל במדורג ותשתף את החלק השני בחוויה - יקטין חיכוכים ויגרום להנאה משותפת.

במגרש של פירוקים ליד רמלה, בסמוך לפסי הרכבת, יש 403 שנראה לי שהגיע לשם לשם פירוק ועדין נותרה בשלמות (לפחות כך נראתה מחלון קרון הנוסעים).

בכל נסיעה בערבים, פתח את גג השמש וראה איזה פלא - שפע אוויר נעים וקריר חודר חרכב.

מברוק ובהצלחה בשיקום.בהנאה

מצא משה

פורסם

רק אל תתפלא אם כל מיני אנשים מבוגרים יתחילו לקרוא לך "האללו, קולומבו".:-D

 

c1%5B1%5D.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה ידידי

הרכב של קולומבו היה גירסת הקביריולט, גירסה הנדירה והיקרה של דגם זה!

מעטים ממנה יוצרו ובודדות שרדו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...