Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולבו 760


318m
שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה...

לחברה טובה שלנו יש את הרכב הנ"ל,וולבו 760 שנת 86 נראה חדש פנימי וחיצוני.הרכב היה של אדם אחד במשך תקופה של 20 שנה (וטופל בהתאם) ואח"כ

נמכר לה.

כאמור מצבו מצוין פנימי וחיצוני,טסט ישנו כמובן אך הגברת רוצה להשתדרג ומוכנה לתת לי אותו במחיר הגריטה.

מישהו יכול לתת לי קצת נתונים טכניים על המנוע וזמינות חלפים?

אמינות בסיסית או מתכון לצרות?

תודה מראש לכל המסייעים

בני

חבר,אתה חופר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא אמינות של וולבו ואפילו מתכון לצרות, המנוע הוא מנוע שילוב של רנו פיגו ווולבו לא אמין במיוחד,

 

הרכב נוסע יפה מפואר אבל חלקים יקרים אש וקשים להשגה, מחיר הרכב בשוק הוא נמוך אז לא להתלהב

 

עדיף לקנות את מנועי השש טור למיניהם 164 - 264 .

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ב 760 הוא ה PRV (כמו בסיטרואן XM )רק בנפח 2700 סמ"ק .

אני לא יודע אך הוא בוולוו אבל בסיטרואן הוא מעולה לדעתי .

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה תהנה ממנו אם הוא במצב טוב אפילו שהוא אוכל הרבה דלק .

אני הייתי שם כמה תמונות שלו בפורום :wink:

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"'עדיף לקנות את מנועי השש טור למיניהם 164 - 264 "

ב264 מותקן מנוע PRV שנחשב גרוע במיוחד. הוא אינו דומה למנוע B30 המותקן ב164

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ב 760 הוא ה PRV (כמו בסיטרואן XM )רק בנפח 2700 סמ"ק .

אני לא יודע אך הוא בוולוו אבל בסיטרואן הוא מעולה לדעתי .

 

עד שהוא הגיע ל-XM הוא עבר הרבה שיפורים...

 

המנוע עליו אנחנו מדברים שירת נאמנה בפיגו 604 ולא נראה שמצא את דרכו לדגם כלשהו של סיטרואן.

 

המנוע ב-760 המדוברת הוא שיפור של ה-PRV המקורי בנפח של 2849 סמ"ק לעומת 2664 סמ"ק המקוריים.

 

לא ידוע לי אם בשנים הללו המנוע הגיע עם הזרקת דלק, בשנים הראשונות של ה-760 המנוע הגיע עם קרבורטור.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מעולה. בהיבטים מסויימים עולה גם על מכוניות חדשות.

 

המנוע, כפי שהעירו לפני, גרוע. מה פירוש גרוע? משלב את התכונות השליליות של החברות שתכננו אותו (פיז'ו, רנו, וולבו) ללא תכונות חיוביות מאף חברה.

 

כלומר: גודל ומשקל של וולבו; נוחות בטיפול של פיז'ו; אמינות של רנו. כמו בבדיחה על האיחוד האירופי.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספינת הדגל של וולבו, בתקופה שוולבו היתה - 'וולבו'..

 

הרכב הוצג בשלהי 82' כמחליף של ה- 264, וזכה במקום שלישי בתחרות 'מכונית השנה' (מקום ראשון 'לקחה' אודי 100, ואחריה הפורד סיירה). למעשה, זה היה הפתיח של סדרת 7 (ה-740 הוצגו ב- 86').

רכב אירופאי מפואר, מרשים, ומפנק. לארץ יובא בגרסת GLE מנוע V6 קרבורטור בנפח 2.8 (נדמה לי 130 כ"ס, שהעניק לה מהירות מירבית של 170 קמ"ש. גרסת ההזרקה, 156 כ"ס לא יובאה).

 

רכב אמין, גיר אמין, והמנוע לכשעצמו היה אמין, בלא כל תחלואי מנועי ה- PRV אשר קדמו לו. בפרט כאשר מדובר ברכב שמור - לך על זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה...

לחברה טובה שלנו יש את הרכב הנ"ל,וולבו 760 שנת 86 נראה חדש פנימי וחיצוני.הרכב היה של אדם אחד במשך תקופה של 20 שנה (וטופל בהתאם) ואח"כ

נמכר לה.

כאמור מצבו מצוין פנימי וחיצוני,טסט ישנו כמובן אך הגברת רוצה להשתדרג ומוכנה לתת לי אותו במחיר הגריטה.

מישהו יכול לתת לי קצת נתונים טכניים על המנוע וזמינות חלפים?

אמינות בסיסית או מתכון לצרות?

תודה מראש לכל המסייעים

בני

 

זה כבד.

זללן.

לא פרקטי בעיר.

קשה לחניה .

קל לגריטה .

הבולמים(תושבות מנוע) על גז יקרים פחד יצחק .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...המנוע לכשעצמו היה אמין, בלא כל תחלואי מנועי ה- PRV אשר קדמו לו.

 

ללא בעיית השימון לראש השמאלי? זה חדש לי.

 

ראיתי באנגליה אדם שהתפרנס מקניית 760 עם מנועים גמורים (וכאלו היו בשפע), והתקנת מנועי 4 בוכנות מ-240 חלודות (גם כאלו היו בשפע באנגליה). שילוב מנצח: ה-700 לא מחלידה, גם לא באנגליה, וה-B230 לא מתקלקל.

 

דני

 

נ.ב. מיותר לציין שבאנגליה לא צריך "קומבינה" בשביל לאשר החלפת סוג מנוע, כולל סוג שלא הותקן מעולם ע"י היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא בעיית השימון לראש השמאלי? זה חדש לי.

 

ראיתי באנגליה אדם שהתפרנס מקניית 760 עם מנועים גמורים (וכאלו היו בשפע), והתקנת מנועי 4 בוכנות מ-240 חלודות (גם כאלו היו בשפע באנגליה). שילוב מנצח: ה-700 לא מחלידה, גם לא באנגליה, וה-B230 לא מתקלקל.

 

דני

 

נ.ב. מיותר לציין שבאנגליה לא צריך "קומבינה" בשביל לאשר החלפת סוג מנוע, כולל סוג שלא הותקן מעולם ע"י היצרן.

 

 

לא הבנתי מה ההיגיון הכלכלי בזה, אבל שיהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לארץ הגיעה הוולבו 760 בשנת 83' ברמת גימור GLE שכללה את כל התוספות, מנוע V6 עם מאייד SU בודד (!).

באותה תקופה חששו יבואנים רבים לייבא לארץ מכוניות מוזרקות ולכן הגיעה המכונית עם מנוע מאייד.

לקראת 87' עברה המכונית שינוי משמעותי ראשון - מיתלה אחורי נפרד שהתבסס על קפיץ עלים רוחבי החליף את הסרן החי, מה שהעניק למכונית התנהגות כביש טובה בהרבה ושיפור בנוחות הנסיעה.

ה 760 יוצרה עד סוף 89', ואז הוחלפה ב 960 שקיבלה מנוע 3.0 טורי, שהיה טוב לעין ערוך ממנוע ה PRV.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...