Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפא רומאו קלאסיק יוצאים לטייל בצפון:

נפגשים ב-9:30 בבונו יקום, יציאה ב-10:00 לכיון צומת פרדיס, עצירה בבת שלמה- טעימות גבינות אצל שוורצמן (מייצרים גבינות מ-1889), משם עוברים בצמתים הבאים: אליקים, התשבי, אלונים, ישי, המוביל, כביש 784 עד משגב, עצירה בנוף המדהים של הררית עם טיול רגלי קצר, יובלים, כרמיאל מערב, כביש 85 לכיוון מזרח, ראמה, עין כמונים שם מחכה לנו ארוחת צהרים על בסיס חלבי. החזרה תעשה דרך צומת גולני, כפר תבור, ואדי ערה.

 

כל בעלי מכוניות אלפא רומאו קלאסיות מוזמנים להצטרף.

אנו נעקוב אחר תחזית מזג האויר, במידה ויהיה גשום נדחה את הטיול בשבועיים ל-12/2 על מנת שנוכל להצטרף לארוע גלאי.

 

רק בשמחות,

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראובן,

 

כפי שפורסם לפני שבועיים, ב - 12 לפברואר יש טיול של מפגש השרון, וגם ב - 12 למרץ.

אם תיאלץ לדחות, תדחה בשבועיים ותצטרפו אלינו ב-12 לטיול "הרגוע"...

 

 

 

להתראות

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
ראובן,

 

כפי שפורסם לפני שבועיים, ב - 12 לפברואר יש טיול של מפגש השרון, וגם ב - 12 למרץ.

אם תיאלץ לדחות, תדחה בשבועיים ותצטרפו אלינו ב-12 לטיול "הרגוע"...

 

 

 

להתראות

אבי.

 

למה לדחות אפשר גם וגם

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם

אין דחייה, טיול אלפא רומאו קלאסיק מתקיים כמתוכנן.

צפון מעונן הוא כמו אירופה, במיוחד כביש 784 בצפון.

הנע/אה צרופה לכולנו.

בעלי אלפות קלאסיות מוזמנים.

DSC_0108.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

כרגע נכנסתי הביתה.

תודה רבה לאנשי האלפות שהסכימו לקבל משהו שרק דומה לאלפא (הצליל לפחות) מאוד נהננו מהדרך ,הרכבים והכי חשוב האנשים . מצפה להמשך ולתמונות.

דורון ודקל.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

מה אפשר לבקש יותר, מזג אויר נפלא, שמש זורחת, אויר הרים שמתאים בדיוק לאלפות שלנו, חברים נפלאים יש לנו באלפא רומאו קלאסיק והמון עניין, כל זה הפך את הטיול שלנו ליותר ממדהים.

 

תהנו מהתמונות (200 במספר):

http://www.facebook.com/album.php?aid=20312&id=100001819902127&l=ccecc079db

DSC_0059.JPG

DSC_0063.JPG

DSC_0105.JPG

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
כרגע נכנסתי הביתה.

תודה רבה לאנשי האלפות שהסכימו לקבל משהו שרק דומה לאלפא (הצליל לפחות) מאוד נהננו מהדרך ,הרכבים והכי חשוב האנשים . מצפה להמשך ולתמונות.

דורון ודקל.

עם חבילת הווברים מתחת למכסה המנוע - זה באמת היה קרוב לאלפא, לפחות ברוח אלפא

אתה תמיד מוזמן :-)

היה יופי של טיול, הנאה גדולה ממסלול נהדר וכיף של אנשים

פורסם

נראה שהיה טיול מהנה ומעולה לפי התמונות הרבות.

תודה על השיתוף.

 

בהזדמנות זו נאחל

 

ראובן זומר

המון המון מזל ורק מהסוג הטוב

עד 120 אלפות בחניה

שתמשיך להריח ריח של טולול

לפרק ולשפץ מנועים,

סע רק בדרכים טובות,

ותגשים את כל החלומות,

מאחלת לך את כל הטוב שבעולם,

ועוד שנים ארוכות על מסלולי המירוצים שמעבר לים.

8)

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

סרטון מהטיול:

 

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב

יופי של סרטון,טיול מאוד יפה דומה שנהנתם/ן

כן ירבו טיולייכם

ראובן מזל טוב עד 120

עופר בן צבי

פורסם

בוקר טוב

 

תודה לראובן, גילי ואנדי על ארגון הטיול המקסים אתמול.

היו חששות מהגשם בלילה

אבל אי אפשר היה לבקש יום יותר יפה

השמש יצאה בבוקר והכבישים היו נקיים לאחר הגשם לכבוד האלפות

היה יום מקסים לטיול אפילו עם הספיידר עם גג פתוח

מסלול מקסים, מכוניות יפיפיות וחברותא נעימה

ואסף, הפרטנר שלי אתמול בטיול

שנהנה מהספיידר למרות שהיא לא אאודי :-P

 

ליטל - היית חסרה

 

לראובן ודורית מזל טוב ליום ההולדת אתמול והיום

הרבה בריאות, אושר נחת מהמשפחה מהאלפות

והצלחה בכל מעשה ידיכם - אמן

 

ולך אנדי - בהצלחה עם הפסקת העישון

ללא ספק - עדיף להוציא את הכסף על חלקים לרכב

 

ראובן היית מאד חרוץ עם התמונות והוידאו המקסימים - כל הכבוד

 

לאט לאט אשתף בפורום עם התמונות ממצלמתי שצולמו גם ע"י אסף

resized_DSC05080.jpg

resized_DSC05077.jpg

resized_DSC05078.jpg

resized_DSC05081.jpg

resized_DSC05084.jpg

resized_DSC05085.jpg

resized_DSC05087.jpg

resized_DSC05088.jpg


×
×
  • תוכן חדש...