Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שישי צפון ,יום הולדת אריה 25.2.11


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הגעתי למפגש היום בגלל שהייתי במפגש בנוקיה (בגדתי :-P )

 

אריה האיש עם הידיים הענקיות,

המון מזל טוב ! ! !

שתזכה לעוד הרבה שנים מאושרות :)

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

תודה מקרב לב לכל המאחלים והברכות החמות,

כיף לי שיש לי חברים נפלאים כמוכם,

ברכות לכולם, הרבה בריאות,

שנמשיך להנות מין התחביב שלנו עוד שנים רבות.

שוב תודה,

אריה ויהודית.:smilecolr:smilecolr:smilecolr

פורסם
לא הגעתי למפגש היום בגלל שהייתי במפגש בנוקיה (בגדתי :-P )

 

אריה האיש עם הידיים הענקיות,

המון מזל טוב ! ! !

שתזכה לעוד הרבה שנים מאושרות :)

 

דניאל.

 

דניאל היה חסר לנו הרכב לתמונה של סובארו

עופר

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

לאריה ויהודית

מזל טוב

הרבה בריאות אושר ונחת

בטוח שהעוגה של יהודית היתה מעולה וכלום לא נשאר, כמו שאר הבישולים המעולים שלה

ותודה על השיתוף בתמונות

שבוע טוב

יונה ושלי

פורסם

לאריה ויהודית מזל טוב

היה בתכנון להגיע, מזג האוויר שיבש את התכנון, רציתי לפגוש אתכם באירוע של רמת הדסה - גם זה נדחה, לא נורא, בקרוב ניפגש.

לאריה החבר מכל הלב, המסייע ועוזר בכל עת ועם כל הלב והנשמה - עד מאה כ- 20, הרבה נחת מהילדים והנכדים (כן ירבו) שמחים כל פעם מחדש לפוגשכם - כמעט כמשפחה אתם לנו.

מאחלים לאה ומשה מצא.

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...