Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר כתוב בפירוש שהמס בערך 100%.

אם תחשב מע"מ 16% על מס קניה 83% זה כמעט 100%.

 

 

אין למעשה הבדל למעט שרכב חדש אין הרבה וויכוחים על המחיר.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שיש קרייזלר ניו יורקר בגבעתיים למכירה יחסוך לך הרבה כסף וכאבי ראש לא ראיתי את הרכב אבל אני חושב שהרכב במצב טוב מהכרותי עם הבעלים.

למה לקנות שם אם אפשר לקנות כאן.

פורסם

מתחיל ללכת לאיבוד.

 

שאלה, נניח, אבל נניח שאד רוצה לייבוא וולבו 244 מודל 79 מנוע 1800.

 

מחירו בארץ ינוע בין 0 - 10,000 ש"ח.

 

מייבאים רכב כזה מארה"ב במחיר קנייה של 500 $ והובלה בסך X

 

עד כמה יכול השמאי להשתגע ????

פורסם
מתחיל ללכת לאיבוד.

 

שאלה, נניח, אבל נניח שאד רוצה לייבוא וולבו 244 מודל 79 מנוע 1800.

 

.....

 

מייבאים רכב כזה מארה"ב במחיר קנייה של 500 $ והובלה בסך X

 

עד כמה יכול השמאי להשתגע ????

 

לפי המצב הנוכחי , השמיים הם הגבול ,

כבר שמעתי על רכב שנקנה ב730 $ והשמאי העריך ב 6000 $ ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפי המצב הנוכחי , השמיים הם הגבול ,

כבר שמעתי על רכב שנקנה ב730 $ והשמאי העריך ב 6000 $ ...

 

יש גבול לכל דבר, ולדעתי קרב היום שבו הוא יוצב.

 

זה תלוי בנו, ואם אנחנו לא נעשה את זה לא נוכל לבוא בטענות לאף אחד.

 

 

חמי

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

צהריים טובים,

 

האם אתם מכירים א/עמילי מכס ו/או אנשים שתמורת סכום מתאים ידעו ללות את התהליך מקצה לקצה ?

(משלב רשיון היבוא ועד להעלאת הרכב על הכביש)

 

אבי.

פורסם

אתה משקיע די זמן פה באתר אבל לא רוצה להתאמץ למען הרכב שלך?

הייבוא לא כל כך נורא.

תיכנס לאתר של מ. התחבורה, ותמלא טפסים. זה בערך 20 דקות כולל העותקים הנדרשים.

פעל על פי ההוראות.

צרף תמונת חזית וצד נהג.

צרף העתק TITLE

שלח למ. התחבורה והמתן בסבלנות לאישור.

במקביל תפנה למשלח בינלאומי שתבחר ושישלח את הרכב לחיפה/אשדוד.

מצרף לך מכתב שקיבלתי ממכס חיפה:

שיעור המס החל מסוף נובמבר 2009 הינו 83% מס קניה, 7% מכס ו-16% עבור מע"מ.

המידע הכלול במכתבנו זה, נכון ליום שליחתו וכפוף לכל השינויים העשויים לחול בתעריף המכס ומס קניה או בכל דין או נוהל אחרהנוגעים לעניין.

המידע הנמסר במכתב זה הינו מידע עזר בלבד ואין מידע זה, כולו או מקצתו, מחייב את אגף המכס ומע"מ/רשות המיסים.

 

בברכה,

 

יבוא אישי, חיפה,

טל: 04-8354860 בין השעות 13:00-15:00

פקס: 04-8628469

יש להוסיף מס נמל ואובר סייז.

חבל על הזמן,והכסף... צא לדרך ובהצלחה.

תאמין בעצמך והרכב ינחת אצלך בחצר.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

  • שנה מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...