Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכול האספנים.

אני ואבא שלי החלטנו ללכת על פרויקט חדש, אבל הפעם ישן.

החלטנו לקנות רכב אספנות במצב מחליד ולעשות לו מיקאובר בחצר הבית.

ההתלבטויות היו: גולף דור 1, חיפושית, פורד קורטינה.

בגלל שהם הרבה יותר נפוצות, יותר זולות, והסיכוי להשיג חלקים גדול יותר החלטנו ללכת על החיפושית.

כמובן ששלושתם הרכבים היו המועמדים מסיבות אישיות של חסדי נעורים ששמורים להם וכו'.

עכשיו אני עומד לפני רכישה של ליכלוכית אחת, ורציתי לשמוע דעתכם, אם כדאי בכלל להכנס לזה?

אנחנו לא מכונאים, אבל יש לנו תמיכה ועזרה ממכונאים, אנחנו גם לא פחחים או צבעים, אבל היו לנו כמה רגעי חסד עם קצת חומר פחחים וצבע.

ידיים טובות יש, ניסיון וכסף פחות, רצון יש בשפע, וככה גם אהבה לתחום.

מה אתם אומרים?

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

בחירה מעולה בתור התחלה

אם יש מקום ויש רצון בהחלט אתם יכולים ללכת על זה

 

רק זהירות , זה מדבק, וכיום עד כמה שאני יודע למדע אין תרופה...:oops:

 

בהצלחה

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

כבעל חיפושית (לשעבר :-() ששיפצתי לבד בחירה מצויינת מהמון סיבות.

הרכב נהדר כרכב לשימוש יום יומי, ישנה קהילה ענקית ותומכת של בעלי

חיפושיות שעוזרת בכל כולל חלקים הסברים ותמיכה נפשית. והידע שיש שם

עצום, תמצאו אותם בפורום חיפושיות של תפוז!

הרכב פשוט גאוני ונוח לעבודה גם למכונאים מתחילים!

שיהיה בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מבין שלושת הרכבים שציינתה אני אישיתי הייתי הולך דווקא על חיפושית. הרכב הכי חמוד שיש, כל צבע יושב עליו יפה וחלקים תמיד אפשר למצוא לו. בעדיפות שנייה הייתי הולך על גולף. למרות שאני חולה על כל הגולפים כל השנים והצורות. הייתי הולך דווקא על החיפושית.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

כל הבחירות שציינת מתאימות מאד כרכב אספנות ראשון, ואפשר להוסיף אליהן את הוולבו 144\244.

תמיד עדיף להכנס לתחביב עם פרוייקט פשוט יחסית וקל לשיפוץ עם זמינות חלפים טובה, מאשר להסתבך עם משהו אקזוטי יותר שיהפוך לפיל לבן, הן מחוסר בחלפים זמינים והן מבעיית תקציב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כל הבחירות שציינת מתאימות מאד כרכב אספנות ראשון, ואפשר להוסיף אליהן את הוולבו 144\244.

תמיד עדיף להכנס לתחביב עם פרוייקט פשוט יחסית וקל לשיפוץ עם זמינות חלפים טובה, מאשר להסתבך עם משהו אקזוטי יותר שיהפוך לפיל לבן, הן מחוסר בחלפים זמינים והן מבעיית תקציב.

 

שכחת שמחיר הדלק מגרדים את ה-8 מלמטה...:shock:....

חוץ מזה וולוו זה לחברי כנסת.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ממליץ בחום על חיפושית.

הערה

אני מנהל את פורום חיפושיות בתפוז . לכן דעתי טיפה משוחדת..

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

אומנם לא אספן, אבל גם משפץ רכב בחצר,

 

אני יכול לומר לך שיהיו לך הרבה רגעי שבירה, וירוצו לך מחשבות כמו: "למה לעאזזל הייתי צריך את זה - הייתי לוקח רכב מוכן"

"כמה חרא אפשר לאכול מרכב אחד?!" וגם יכול להיות שיתפס לך הגוף כתוצאה מתנוחות לא נכונות וכדומה,

יהיו גם מצבים שתעמוד בחוסר מעש על הרכב בגלל שאין תקציב לחומרי גלם להמשיך, או שאין זמן,

 

אבל עם כל זאת אני יכול לומר לך שזה שווה, שאת הרכב הזה אתה החזרת לחיים במו ידיך! זאת עבודה שלך! וברוב

המקרים אף אחד - אבל אף אחד לא יוכל לעשות זאת טוב ממך! בסיום הפרוייקט אתה תרגיש שאתה נוסע על פאר היצירה

שעשו ידיך! אתה תרגיש תחושה נעלה! ואני אומר לך את זה בתור אחד שנמצא באמצע שיפוץ של רכב נדיר במחוזותינו!

התוצאה שווה את הכל! זה כיף לא נורמאל, ואם באמת "יש לך את זה" בדם הרגעי שביר לא ישברו אותך, אתה תחשוב

על התוצאה הסופית, - שלא תבין, זה לא קל, אבל זה מספק וממלא את הנפש, אתה בורא כלי רכב מכמעט אפס, ואין תענוג

גדול מזה! תמיד תדמיין את התוצאה הסופית, זה מה שיגרום לך להמשיך לרוץ קדימה,

 

בהצלחה! תעדכן!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אין לי חיפושית אבל אני ממליץ עליה בחום ,רכב מאוד חזק גם בזמנו וגם בדורנו ,גם מבחינת פח וגם מבחינת מיכלולים ,עבודה רבה אין עליה לעומת רכבים אחרים כמו גולף למשל ,ובחלקים לא תהיה לך בעיה ,ומבחינה קומסטית לרוב רכבי האספנות יש חוסר מסויים וצריך עבודת אילתור באיביי ,מה שאין לך בחיפושית שבחיפושית הכול ניתן להשיג ויחסית בזול!

 

בהצלחהההה :lol::lol::lol:

פורסם

ואו תודה לכולם!

בחיים לא קיבלתי חיזוק כזה גדול לפרוקיט שלקחתי ועוד לפני שעשיתי את הצעד השני!

אני כרגע נוסע לטיול בצפון, ומתחרט קצת על הבחירה כי יכלתי לטייל עם הגולף בין אנשים שמוכרים את החיפושיות שלהם.

בשבוע הבא אני יתחיל לחפור בכול הפורומים ולוחות הרכב עד שאני ימצא את האחת שלי, תודה רבה לכולם, עידכונים בהמשך, בע"ה!

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

טוב נו גם אני משוחד ודעתי לגבי חיפושיות רחוקה מלהיות אוביקטיבית.

 

אגב יש אחת נחמדה למכירה שמתאימה מאוד לפרוייקט כי היא כבר באמצע, רוצים עליה מחיר פייר ולמיטב ידעתי כל החלקים קיימים.

הבחור נקרא בפורום "אלעדי".

 

(גילוי נאות: המוכר חבר שלי מהלימודים).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כפי שכתבתי בעבר, חיפושית היא כוסברה מוטורית - או שאוהבים או ששונאים, אין באמצע.

למרות שאני מעריך מאד את רמת ההנדסה והתיכנון המקורי, אף פעם לא הייתי מחסידי המכונית הנמכרת ביותר בהיסטוריה.

לדעתי, מדובר במכונית צרה וצפופה, נעדרת תא מטען, מרעישה ולא מהנה לנהיגה.

אבל זה רק אני.

אם מתחברים אליה, אזי מקבלים מכונית קלה מאד לשיפוץ, אמינה להפליא ואפשרית בהחלט לשימוש יום יומי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן עם השורה הראשונה אני מסכים, ככה זה דברים איכותיים, או שאתה מבין או שלא!!! :)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...