Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PORSCHE 718 RSK - תאווה לעיניים ולאוזניים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שוב,

 

בהמשך לת'רד למעלה, שעוסק באלפא דואטו 67 ששכרנו בצרפת לפני כשבוע, מצ"ב מספר תמונות של הפורשה שהזמנתי במקור, אך היתה קטנה וצפופה מדי (בנוסף להגה בצד ימין...)

 

:wink:

 

 

247493_10150209893584067_746054066_7138604_2881451_n.jpg

247493_10150209893589067_746054066_7138605_7263659_n.jpg

247493_10150209893599067_746054066_7138606_2842620_n.jpg

247493_10150209893604067_746054066_7138607_4745220_n.jpg

247493_10150209893609067_746054066_7138608_6969337_n.jpg

 

 

וזה פאבריס (ואישתי הנפעמת ברקע...)

 

 

249402_10150209900739067_746054066_7138710_6678576_n.jpg

249402_10150209900744067_746054066_7138711_6221779_n.jpg

249402_10150209900749067_746054066_7138712_8370400_n.jpg

 

 

 

יאמממיייי!!!

:wink:

פורסם

אז למה לא הלכת על הקוברה שמאחור שם?! :wink:

וואו מדהימה האמבטיה הזאת, אבל יש שם ברקע כמה מכוניות מגניבות ביותר שאני מאמין שגם הן להשכרה...

 

מה עלות התענוג הזה בערך? מדהים שמישהו בכלל מוכן להשכיר את הרכבים האלה, הרכב מקורי או רפליקה?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

במקור, זממתי באמת על הקוברה, או אחד מ 3 הפורשים, אבל היות וביצעתי את ההזמנה הסופית קרוב למועד ההשכרה בפועל, המבחר הצטמצם מאוד, ללוטוס סופר 7, הפורשה 718, והאלפא ספיידר דואטו, שבה בחרנו בסוף (אישתי אוהבת את הספיידר, ואני בן למשפחת אלפיסטים בעבר).

 

הקוברה לא היתה זמינה, היא לא ממש מתאימה, מעצם היותה מכונית מירוץ, לשיטוטים בריביירה הצרפתית, ולמיטב זכרוני, היא בעלת הגה בצד ימין, ועולה 349 יורו ל 24 שעות.

 

בת׳רד של האלפא הבאתי קישור לאתר שמשכיר את הרכבים.

 

יום טוב,

עידו.

פורסם

הפורשה היא רפליקה, היות וייוצרו רק כ 16 יחידות מהדגם, אם אני לא טועה.

בקשר לקוברה - אין לי מושג!

יש באתר את הדוא״ל של פאבריס, המשכיר.

שאל אותו.

×
×
  • תוכן חדש...