Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ידידי, יפה שאתה מנסה להפוך את השרשור הזה ללעג ולבדיחה , אבל אני רציני לחלוטין.

לא מדובר על יצור של סברה (לפחות לא כרגע ולא שידוע לי).

המכירות הראשונות מתוכננות לשנת הדגם 2011, ז"א תוך 5 שנים מהיום.

המפעל עדיין לא הוקם בכלל (יש שטח יעודי, שכבר זכה להנחות מפליגות בארנונה ותפעול מעיריית עפולה) ואין אפשרות להזמין רכבים כרגע, בטח שלא לעוד שנתיים.

חבר'ה, הומור זה דבר נחמד, אבל בבקשה, אל תחרבו את השרשור הזה על ידי גרירתו לכיוונים לא רצויים.

זה הכל עניין של טיימינג.

שים לב לתאריך....;)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניצן, אני מתנצל, לא ידעתי שיש גם תוכניות לסברה :shock: .

 

אבל כמו שכתבת, אלו רק סקיצות, הדרך מלוח השירטוט לרכב מעשי ארוכה מאוד.....

בטח יותר מ-5 שנים.

ה"סוסיתא" החדשה לעומת זאת, כבר עברה מזמן את שלב הסקיצה והיא עם הפנים לקו היצור.

נמתין ונראה.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

שכחתי לציין הסברה באה עם גג קשיח (HT ) הכחולה, וגג נפתח (ST ). שימו לב לסמל "אק" - אוטוקרס בעברית על הגריל של הסוסיתא.

 

ניצן

פורסם

BUSINESS & FINANCE

 

MIDDLE EAST TIMES – Tuesday, 28 March 2006

 

______________________________________________________________________________________

 

A potted history being cooked again

 

High oil prices and investment go together like birds of a feather, and since the year 2000 the pace and scale of investment projects has been increasing alongside the oil price.

 

There was also an announcement earlier this month from Saudi Arabia that an additional $10.9 billion has been allocated for schools, hospitals and road spending. Tendering is going to be furious in the region this autumn.

 

 

 

In the meantime, Middle East business can face the future with confidence and make hay while the sun shines. Eventually all infrastructure investment comes to a natural or sudden end, but that should be many years away.

 

One of the very first initiatives among many others will be to revive some long forgotten car industries;

 

AUTOCARS -ISRAEL - Founded in the mid-1950s with assistance from Reliant, Autocars Co. Ltd started out assembling Reliant three-wheelers at its Haifa workshops, and later introduced a four-wheeled version of the Reliant Regent van. The company's first model of its own, the Sussita, was also designed by Reliant. Available in estate van and pick-up versions, the Sussita was powered by the Ford Anglia 105E's 1000cc engine and was initially exported from the UK in CKD form for assembly at the Autocars plant, although production was later undertaken entirely in Israel. The Sussita quickly became Israel's best-selling model, earning itself a reputation as a basic but dependable workhorse -

 

Everyone knows that imports are a second-best stopgap and the only sustainable, long-term solution is to rely on local production.

 

A high leveled Director of the Ministry of Finance, met today with Mrs. Bella Zuchmir, the president and CEO of the Overseas Private Corporation (OPC). OPC provides assistance for American companies and banks that invest abroad by assisting in risk management through granting loans. Loan insurance through OPC is given with the guarantee of the United States government, which means inexpensive financing with interest rates fixed at the Federal Reserve's rate.

 

The OPC president and CEO arrived in Israel in order to examine investments which contribute to the development of Israel's economy, including infrastructure investments and investments in such fields as tourism, communications, transportation & Automobile industries, among others.

 

The high leveled director stated that Israel appreciates every company that comes to Israel and seeks to do business here. "I hope that this will be the beginning of cooperation between Israel and OPC in carrying out additional transactions, which will help to set in motion investments in Automobile initiatives."

 

 

בני זו בכל זאת אשה - בסוף תמיד אלה הן הנשים.....

פורסם

יצא לי להיות במשרד של האחראים על עיצוב הרכב.

יש שם דגם בקנ"מ 1:10 של אב הטיפוס הראשון.

בהתרשמות שלי אומר שהרכב נראה קצת צפוף.

(לא הצלחתי להכניס בובת ברבי במושב האחורי).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ברק רציני לחלוטין.

על מנת שהמכונית החדשה תיזכה להנחה ראוייה במיסי הקנייה,60% ממיכלליה חייבים להיות מתוצרת הארץ.

בקרוב ייצא מיכרז לאספקת חלקי גומי למכונית,כמו גם מצברים,צמיגים ועוד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

א-פרופו חלקי גומי - כפי שציינתי, אני כנראה אהיה מעורב בניהול מערך הייצור של המפעל, ואנחנו מחפשים ספקי גומי, עם עדיפות לעסקים עם פוטנציאל התרחבות מדרום תל-אביב. אתה מכיר מישהו שעונה על הדרישות?

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

שני הורים מנהלים שיחה בינהם בנוכחות הילדים, "בעוד שנתיים," אומר האב "משתחררת קרן ההשתלמות שלי ונוכל סוף סוף לקנות אוטו," מיד מתחילים הילדים לריב בניהם...."אני יושב ליד הנהג, אני יושב..." מכות, משיכת שערות, בכי...."שניכם" רועם האב בקולו, "שיניכם, עופו החוצה מהמכונית שלי....."-ודי לחכימא ברמיזא......

 

החזון ירקום עור וגידים שקובי יצבע לבלונד, בני יוציא ת.ז בפעם הראשונה, ויחיאל חזן יעבור מבחן בגרות....

תיקים באפלה.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
א-פרופו חלקי גומי - כפי שציינתי, אני כנראה אהיה מעורב בניהול מערך הייצור של המפעל, ואנחנו מחפשים ספקי גומי, עם עדיפות לעסקים עם פוטנציאל התרחבות מדרום תל-אביב. אתה מכיר מישהו שעונה על הדרישות?
הנה

index_top_durex_logo.gif

רחוב פינס 3 ת"א

פורסם
כמה פעמים צריך להסביר לכם קונדומים לא מייצרים מגומי!
חנצ'וק

אני מניחה שאתה מוטרד לא מעט....

אולי תעבור לחומר אחר, מי יודע אולי השער יצמח מחדש:wink:

אירית

פורסם
א-פרופו חלקי גומי - כפי שציינתי, אני כנראה אהיה מעורב בניהול מערך הייצור של המפעל, ואנחנו מחפשים ספקי גומי, עם עדיפות לעסקים עם פוטנציאל התרחבות מדרום תל-אביב. אתה מכיר מישהו שעונה על הדרישות?

קובי

אני מייבא קונדומים מגומי משובח, יש פוטנציאל התרחבות משמעותי...מתאים לפרונט גדול ואגן עם כריות...

הגומיות משומנות כך שהגומי לא מתפורר.

יש גם עם קוטל זרע למניעת תאונות (5 כוכבים במבחני ריסוק...)

נראה לי שזה עונה גם לתהייתו של בני בנושא המגע עם הבעלים...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...