Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התגלגלתי די במיקרה למוזיאון קטן וחמוד בלייפציג - גרמניה שיש לו שם איטלקי (DEL CAPO)

יש בו כ-40 רכבים,חלקם מיוחדים.

היופי כאן,ש 15 מתוכם ניתן להשכיר אותם ליום שלם (כולל המיניבוס) עם או בלי נהג !!!

והטרוף נמצא ביציאה מהביניין: על הגג "נחת" מטוס אמיתי במצב כמעט מוכן להמראה...

מי שמגיע לעיר (או לדרזדן או לברלין)יעשה לעצמו טובה ויבלה כאן שעתיים בכיף.

IMG01343-20110529-1203[1].jpg

IMG01344-20110529-1203[1].jpg

IMG01346-20110529-1204[1].jpg

IMG01348-20110529-1206[1].jpg

IMG01353-20110529-1209[1].jpg

IMG01354-20110529-1209[1].jpg

IMG01355-20110529-1210[1].jpg

IMG01368-20110529-1232[1].jpg

פורסם
המונית האמריקאית מעניינת (פורד מודל A, לדעתי)

 

בני, אף פעם לא נוציא ממך מלה טובה על מכונית אירופאית? :lol:

עודד

פורסם
גבי, תודה על השיתוף.

 

אילו מכוניות ניתנות להשכרה? באילו מחירים?

 

אפשר להשכיר בין היתר, את המיניבוס מרצדס, מרצדס 220 SEB ,שני קדילקים, לימו על בסיס קרייזלר 300 וכמובן טראבנט 2 פעימות מעשנת כמו מפעל רוסי בחורף סיבירי ב-1965, אבל חמודה ביותר.

 

פרטי המקום:

 

Da Capo oldtimermuseum

Karl-Heine Strasse 105

04229 Leipzig

 

תהנה לך!

פורסם

המיניבוס הזה באמת מדהים. מעורר את החשק להתיישב מאחורי גלגל ההגה הגדול שלו, לקחת את המשפחה או כמה חברים טובים

ולצאת לטיול בדרכים הציוריות בגרמניה.

 

והנה עוד תמונה. לדגם קוראים 0319, יוצר מ-1956 ועד 1968 והוא השתמש במנועי ארבעת הצילינדר בנזין ודיזל של הפונטון;

 

MB0319Panorama-Bus_vr.jpg

 

חיפשתי את אתר האינטרנט של המוזיאון ולא מצאתי. יש לך מושג מה עלות ההשכרה?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
ניראה שזה מוזיאון ברמה .

 

צר לי לאכזב אך לפי ידיעתי ניצפו "מפצחי גרעינים" בקרבת המוזיאון.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...