רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כבכל שנה בלב האירוע תצוגת מכוניות בעלת אופי מיוחד.השנה ,בסימן מכוניות שהיו בשימוש שרי ממשלה,ראשי ממשלה ,נשיאים, ורמטכלים.מכון ויצמן שולח את הלינקולן המפורסמת.הועדה המארגנת מחפשת רכבים נוספים שהיו כאמור בשימוש האח"מים לצורך התצוגה.כל מי שיש לו אינפורמציה כולל מיקום הרכב מוזמן להעביר אלי בפרטי או לסמדר במשרד המועדון.
הודעה אחרונה מאת otwito, -
שלום, חברים אז כך... מצאתי (אפשר להגיד בשדה פתוח, בשיחים יותר נכון) LANDROVER ישן. מדובר ב-4X4 קצר, נראה לי מהראשונים שייצרו. שוכב בשיחים כבר המון זמן, הרכב עצמו נראה ישן (שנות ה-50, אולי 60 המוקדמות). אני חושב, שאצליח למצוא את הבעלים - השאלה אם בכלל כדאי להתאמץ כי המצב - על הפנים. אין כמעט חצי אוטו - אין כנפיים קדמיות ומכסה מנוע. אין כסאות, אבל הסלון היה ממש ספרטני, אז אין פלסטיקים בפנים. למנוע חסר ראש (!)...., חסר גלגל או שניים..., נראה לי גם חסר חלק מהתמסורת, אבל לא בטוח. בקיצור נראה יותר ערמת ברזלים מאשר אוטו למרות שמבחינת חלודה - לא חלוד כל כך (מה זה, בודי אלומיניום באמת??) השאלה: האם לאוטו יש ערך אספני כלשהו? אני לא מבין ב-4X4 בכלל... האם יש מצב ל…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום רב! אני מעוניין לקנות את הרכב הנ''ל ולשפץ אותו. יש רכב כזה בשכונה שלי,אני מכיר את הרכב כבר 5 שנים והרכה לא זז מהמקום שבו הוא עומד(אין לי מושג כמה זמן הוא עמד עוד לפני שאני ראיתי אותו). מצב הרכב מבחוץ נראה לא רע(כמה נקודות חלודה). ריציתי לדעת פחות או יותר מה הם העליות לשיפוץ רכב כזה(בהנחה שצריך להחליף את רוב הרכב). יש לציין שהעבודה תבוצע במוסך של דוד שלי. תודה ולילה טוב.
הודעה אחרונה מאת idob, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
נערך ונכתב בידי יוחאי שנער. מומלץ ביותר! http://israelmotorindustry.org/
הודעה אחרונה מאת זורו, -
הנה כמה תמונות שצילמתי תוך כדי השיפוץ אשמח לקרוא תגובות /רעיונות לשיפוץ. השיפוץ ימשך כ שנה עד שנה וחצי לערך (מה לעשות ,??? יש אישה וילדים בבית שצריכים קצת יחס אחרי יום עבודה ארוך). כמו כל אחד ששיפץ את הרכב ישנה היתלבטות לגבי הצבע החדש ,אשמח ליקרוא תגובות .
הודעה אחרונה מאת max, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 31 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין לקבלת פנים לשברולט קורבייר מונזה קופה משנת 1968 (התמונה להמחשה) יובאה ע"י חבר מועדון החמש ליאור ברוך קבלת הפנים תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 01.07.11, בשעה 17:30 נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל, סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת שברולט מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:30 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים בטל'- 4472256- 052 האירוע בחסות חב' קאר איסט בע"מ מקבוצת לובינסקי יבואנית רכבי MG בישראל …
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
אלפיסטים יקרים ואוהבי מותג אלפא רומיאו במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק עם מועדון ה-5 עולה מועדון אלפא רומיאו ישראל אל הסניף הצפוני שלו, למפגש משותף נוסף עם מועדון ה-5 בנשר. במהלך המפגש מתוכננת השקה של אלפא גולייטה תלתן ירוק וכיבוד קל. להלן פירוט הלו"ז 14:00 - נפגשים כהרגלנו בקפה בונו (על כביש 2) 14:30 - נוסעים צפונה לכיוון צומת אולגה 15:00 - הגעה לצומת אולגה, ממשיכים בנסיעה לכיוון מחלף עתלית על כביש 2, יורדים ימינה עד להגעה לנקודת התחלת העליות לבית אורן. 15:30 - הגעה לנקודת ההתחלה לקראת העליות לבית אורן 16:00-16:30 - הגעה למפגש חיפה כל בעלי האלפות, ישנות, קלאסיות וחדשות מוזמנים להגיע ולהצטרף למפגש. אפשר להשתלב בכל שלב של העליה צפונה עפ"י הלו"ז…
הודעה אחרונה מאת rani146, -
- 1 תגובות
- 902 צפיות
היי, מחפש למחר או מחרתיים גרר שיורד ריק מאזור הצפון ( יותר נכון - אזור כרמיאל ) ויכול להוביל על הדרך רכב אספנות למרכז הארץ. בתשלום הוגן כמובן . תודה.
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
- 2 תגובות
- 860 צפיות
כתבה על אופנוענות בטעם של פעם, קראתי בפולגז, והתחברתי! מי שלא מבין לא ידע! http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=49400 תהינו-רן
הודעה אחרונה מאת יהורם, -
- 0 תגובות
- 753 צפיות
שלום רב, השקת הטטרה טטרפלאן 600 משנת 1949, שתוכננה ל-22.07 בנוקיה, נדחית למועד אחר שיפורסם בהמשך. בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 9 אלף צפיות
מתוך עיתונות ישנה. כמה תמים!!!
הודעה אחרונה מאת סלקום, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רמז- החל דרכו בפורמולה 1 ולאחר מכן חטיבת המירוצים של אלפא רומאו (לא רק, התחרה גם עבור אחרים). יש לו נכות מסויימת ביד ימין בעקבות תאונה. הוא מתכוון לערוך ביקור בארץ בקרוב, הבטחתי לו סיבוב על הג'וליה .
הודעה אחרונה מאת amram66, -
- 0 תגובות
- 804 צפיות
הי, אני מחפש גרז סגור או מחסן סגור באיזור חיפה שבו אוכל לעבוד. לא רוצה להעמיד את הרכב ברחוב. מוכן לשכור אם לא יהיה יקר מדי. אם מישהו מכיר מקום כזה או יש רעיון אחר אשמח. תודה, פיני.
הודעה אחרונה מאת pinny_l, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 5 אלף צפיות
שבת שלום חברים, אני בד"כ עסוק בפורומי האודיו והשיפורים כאן באתר ואני מקווה שלא תכעסו עליי על השאלה הבאה. כבר הרבה מאוד זמן שאני מפנטז על רכישת גולף GTI מארק 1/2 והשתלה של מנוע 1.8T 20V מודרני (באישור משרד הרישוי כמובן). ידוע לי בוודאות שפרויקטים כאלו כבר נעשו בעבר בארץ ומשמועות הבנתי שניתן להשיג את אישור משרד התחבורה לכך בדרך זו או אחרת. אודה על כל עזרה ו/או הכוונה בנושא. תודה !
הודעה אחרונה מאת ETAVZ3, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב אשמח לקבל הכוונה במציאת בוכנות לפיאט 1100 די שנת 1965 קוטר הבוכנה הוא 72.4מ"מ וגובה הבוכנה 82 מ"מ תודה אהרון 0505521945
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סוף סוף שוחררה מהמכס בניו יורק. המנוע תפוס, האם המצב המיכני נלקח בחשבון בעת הערכת שווי הרכב?
הודעה אחרונה מאת VWHaifa, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המרוץ הזה מתקיים פעם בשנה וכמעט תמיד התוצאה ידועה מראש, רוקוס סוריטיס, חבר יקר ונהג מדהים כמעט תמיד זוכה כשהוא נוהג באלפא רומאו כמובן, יחס העברה סופר קצר בסרן האחורי 5.86, גיר סופר קצר של חברת COLOTTI, מנוע עם יחס דחיסה גבוה של 13:1, שימוש באוקטן 116 ועוד הרבה הרבה. סרטון מהתחרות בשנה שעברה:
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 3 תגובות
- 955 צפיות
שוב הוא כאן, סופשבוע הזה. במעגל רחב במיוחד ציינו ימי הולדת לנועם חצרוני ועופר סגל, עוגות יין ואורחים, זה כבר הפך למסורת. רחבת החנייה וכנופיית האופנועים כולל מועדון הונדה "חצי": יפיפיות.
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מועדון החמש קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין 02.07.11 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (צומת רופין נמצאת 2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד) המפגש מתקיים בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון. המפגש פתוח לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שבת שלום לכולם! ברצוני לשאול שתי שאלות לגבי החבילה שלי של חלקים שמעוקבת במכס, 1. מה אומר סעיף 9 " הערות והבהרות נוספות : תחבורה 04 לא מאושר"? 2. כמה צריך לעלות לי שחרור החבילה עלות החיבילה שעלתה לי 59.25 ליש"ט + 17.04 עבור משלוח סה"כ 76.28? 3. במידה ואני שולח מישהו בשמי לשחרר את החבילה האם ייפוי הכח יכול להרשם ידני או שצריך להוריד מסמך מסויים? תודה רבה מראש לעונים ושבת שלום!!
הודעה אחרונה מאת דודי ויצמן, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
לאחרונה הועמדה בארה"ב למכירה פומבית קורבט שנת 1955 במצב מקורי לחלוטין, שום חלק לא הוחלף בה מעולם ולמעשה הינה מכונית שאוחסנה במשך 45 שנה וראתה שוב אור יום לאחרונה. במכירה הגיע מחירה ל-$62,000 והמוכר סרב לקבל את ההצעה בתואנה שהרכב שווה יותר. האמנם? על-פי האמינגס, הוא בחר לעצמו את המקום הלא נכון לבקש מחיר "מעל השוק", שכן במכירה הפומבית היו לא מעט מומחים לקורבט, בעלי עניין ובעלי מכוניות. הקורבט ה'נחשקת' ביותר מאותה סדרה הינה ה-1953 (השנה הראשונה) ואלו שאחריה שוות, אך פחות... נכתב כי למרות שהמחיר שיכולה להגיע אליו מכונית כזו היא כ-$75,000, רצה שמועה שהבעלים רוצה סכום של $120,000 בעבורה. נשמע לכם מוכר ממקרים דומים בארץ של "זה אוטו נדיר, אספנות, הוא שווה הרבה…
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
היום היו הרבה חברים כולל היו"ר בכבודו ובעצמו. אז הנה כמה תמונות
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אתר "תחבורץ" מאמץ את חובבי שימור המורשת המוטורית. כתבה נוספת בסדרת כתבות שיפורסמו במהלך התקופה הקרובה. להלן הקישור לכתבה http://www.2drive.co.il/articles/show/id/640 חברים, בעלי רכבי אספנות עם סיפור מעניין המעוניינים להשתתף בכתבות הבאות מוזמנים לפנות לאמוץ דור לטלפון 050-4074014 להתראות
הודעה אחרונה מאת Noa-Tanoa, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי לכולם, רציתי לעדכן/ להזכיר, שהפרק של ״הדור הבא, 24/7״, שצולם שלשום (שלישי) בדרייב אין, ישודר הערב (חמישי) ב 21:00 בערוץ 10. אני סקרן ומחכה כבר לראות מה צולם ואיך יצא. יום טוב לכולם, עידו (עם החיפושית 59 השחורה).
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם הזדמנות נדירה עלתה בחיקי לקנות חיפושית 73 יד ראשונה מאדם מבוגר ששמר על הרכב בצורה פדנטית. הרכב עם הצבע המקורי שמור בצורה קיצונית בלי שריטה או שפשוף, כל הניקלים על הרכב מקוריים ובמצב מעולה, כל הריפודים מושבים הכל כמו חדש...! הרכב עם פחות מ 100000 ק"מ נשמר בצורה קיצונית ונוסע כמו חדש! אחרי שגרמתי לכם להזיל קצת ריר, רציתי לשאול את מביני עניין כמה השווי של הרכב במצב כזה? אני במהלך של משא ומתן עם הבעלים, ורציתי לדעת מבחינת ערך שוק כמה רכב כזה שווה... תודה רבה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת idob, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, מפגש מועדון החמש במתחם נוקיה לא יתקיים ביום שישי הקרוב 08.07, עקב תצוגה ומכירת רכבים של חב' לובינסקי ברחבת החנייה . החברים מוזמנים להגיע למפגשי המועדון האחרים באיזור המרכז בנס ציונה או בגעש. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 922 צפיות
לעיונכם הכתבה מירחון הגה יוני 2011, לאחר קיטלוג ע"י יפעת מידע תקשורתי. כתבו: אמוץ דור ושמרון אנגל צילום: יונתן גוטמן תודות לדובר המועדון - רון פז, במתן ההזדמנות ליזמים ולעושים במלאכה לכתוב הכתבה. קריאה מהנה.
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
קצת הורדנו קצת הוספנו קצת סידרנו,שיתפנו והשתתפנו ועכשיו יש לנו 40 חברים חדשים במועדון מעריצי המכוניות האמריקאיות שרק גודל כל שבוע,בוא לדון,לשתף בידע שלכם,בואו ללמוד ולדעת,בואו למפגשים וימי כיף,הקיץ הזה הולך להיות לוהט. גם אתם מוזמנים !
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
- 4 תגובות
- 858 צפיות
צריך עזרה עם הורדת השסי בחיבושית (הפרדת השלדה והגלגלים) הבעיה שאין לי מושג איפה נמצאים החיבורים שלהם..אם למשהו יש אתר או סרטון או תמונות של מיקום החיבורים האלה מאוד אשמך אבל אפשר גם בעל פה!!! תודה מראששש!!!
הודעה אחרונה מאת Rapter,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
