Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ GOLF GTI MKI


gilmizrahi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

אני מעוניין לקנות את הרכב הנ''ל ולשפץ אותו.

יש רכב כזה בשכונה שלי,אני מכיר את הרכב כבר 5 שנים והרכה לא זז מהמקום שבו הוא עומד(אין לי מושג כמה זמן הוא עמד עוד לפני שאני ראיתי אותו).

 

מצב הרכב מבחוץ נראה לא רע(כמה נקודות חלודה).

 

ריציתי לדעת פחות או יותר מה הם העליות לשיפוץ רכב כזה(בהנחה שצריך להחליף את רוב הרכב).

יש לציין שהעבודה תבוצע במוסך של דוד שלי.

 

 

תודה ולילה טוב.

בשיפוצים...

פורסם

בערך 15 אלף שקל לפחחות ויישור קו. אם יתמזל מזלך אז פחות.

קח בחשבון שאם הרישיונות לא הוקפאו והרכב עוד לא אספנות יש לך לשלם פיגורים + מעבדה.

פורסם

אם מדובר ב 5 דלתות הכסופה מת״א, אז:

 

א. אנחנו שכנים.

ב. שנינו אוהבים את אותו אוטו.

ג. הבנתי שהיא לא למכירה!

 

בהצלחה!

עידו.

פורסם

בעבר פספסתי אחת למכירה מודל 76', הבנתי שהרכב מאוד רגיש לחלודה. תבדוק טוב טוב.

 

ואל תשכח - תמונות :-P

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

לא מכיר את הכסופה מי-ם אבל אני מי-ם ואשמח לעזור בהערכה!

 

אני ממש לא מסכים עם הערכה שניתנה לך מבלי לראות את הרכב.

באותה רמה של ניחוש זה יכול להיות 5000 ש"ח ויכול להיות גם הרבה יותר!

 

רוב התקציב תלוי בך ולאן אתה שואף להגיע.

 

לקבל GTI מושלמת, נאמנה למקור בטוחה ונקייה מחלודה עולה הרבה כסף!

חלק גדול מהחלקים, תצטרך להביא מחו"ל, ולהתחלק בתקציב עם מדינת ישראל

הדואר, חברות שליחויות, ונוספים.

 

רוב המכוניות האלה, התגלגלו בסוף חייהם לכאלה שלא ידעו מה הם עושים, ורבות

עברו התעללות קשה, כרכב ספורטיבי בזמנו, גם נהגו בהם בהתאם, ולא תמיד ישב

מאחורי ההגה הנהג הנכון, מה שקיצר את הנסיעה ואת חיי המכונית, רובם מסתירים

עבר של תאונה כזאת או אחרת, ולכן חשוב לפני הכניסה להרפתקאה כזו, לבדוק הייטב

מצב השילדה.

 

בכל מקרה תמונה תעזור, וכמובן הסכמת הבעלים למכור!

 

במידה ואתה רציני צור קשר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מכיר את הGTI המדוברת ואת המשפחה שמחזיקה ברכב ,

 

מלאה בהרבה פיברגלס וחומר ודורשת לא מעט עבודה וכסף.

 

שיהיה בהצלחה !

פורסם

תמיד רציתי אחת כזאת, רכב עם היסטוריה שעשה היסטוריה! שיהיה בהצלחה!

 

ושוב השאלה מה עם הרשיונות והבעלים של הרכב.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום!

הצלחתי ליצור קשר עם בעל הרכב,לשמחתי הוא כן רוצה למכור את הרכב.

הרכב שנת 81,עבר השתלת מנוע KR.

לפי המוכר הרכב מניע,שילם את כל ההגרות ונשאר רק לעשות לרכב טסט ורישוי של רכב אספנות.

המחיר שהוא דורש על הרכב הוא 22K שקל.

 

השבוע יהיה לי קצת זמן אז אני יעלה כמה תמונות ויברר במשרד הרישוי שהרכב נקי.

בשיפוצים...

פורסם

נשמע מעניין תמשיך לעדכן

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
שלום!

הצלחתי ליצור קשר עם בעל הרכב,לשמחתי הוא כן רוצה למכור את הרכב.

הרכב שנת 81,עבר השתלת מנוע KR.

לפי המוכר הרכב מניע,שילם את כל ההגרות ונשאר רק לעשות לרכב טסט ורישוי של רכב אספנות.

המחיר שהוא דורש על הרכב הוא 22K שקל.

 

השבוע יהיה לי קצת זמן אז אני יעלה כמה תמונות ויברר במשרד הרישוי שהרכב נקי.

לא רוצה להרוס אבל לפי דעתי המחיר מוגזם! לרכב שדורש הרבה השקעה! לך תדע מה עבר על הרכב הזה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
שלום!

הצלחתי ליצור קשר עם בעל הרכב,לשמחתי הוא כן רוצה למכור את הרכב.

הרכב שנת 81,עבר השתלת מנוע KR.

לפי המוכר הרכב מניע,שילם את כל ההגרות ונשאר רק לעשות לרכב טסט ורישוי של רכב אספנות.

המחיר שהוא דורש על הרכב הוא 22K שקל.

 

השבוע יהיה לי קצת זמן אז אני יעלה כמה תמונות ויברר במשרד הרישוי שהרכב נקי.

 

בתור אחד שמטורף על גולפים מהדגם הראשון

היו לי 7 וכרגע נשארו רק 2

הייתי אומר ''קצת יקר'' אבל זה גם הרבה תלוי במצבה

חלודה זה שם המשחק יש מלא מקומות שלא רואים בחיבורים של הכנפיים במסגרות של החלונות ועוד...

בקשר לחלקים את הרוב אפשר להשיג בארץ ובאיבי

חוץ מזה רכב מהנה במיוחד

בהצלחה

המחלה שלי VW MK1

1981-1979-1977-1976

×
×
  • תוכן חדש...