Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם!

ברצוני לשאול שתי שאלות לגבי החבילה שלי של חלקים שמעוקבת במכס,

1. מה אומר סעיף 9 " הערות והבהרות נוספות : תחבורה 04 לא מאושר"?

2. כמה צריך לעלות לי שחרור החבילה עלות החיבילה שעלתה לי 59.25 ליש"ט + 17.04 עבור משלוח סה"כ 76.28?

3. במידה ואני שולח מישהו בשמי לשחרר את החבילה האם ייפוי הכח יכול להרשם ידני או שצריך להוריד מסמך מסויים?

 

תודה רבה מראש לעונים ושבת שלום!!

מסמך מכס 001.jpg

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם
שבת שלום לכולם!

ברצוני לשאול שתי שאלות לגבי החבילה שלי של חלקים שמעוקבת במכס,

1. מה אומר סעיף 9 " הערות והבהרות נוספות : תחבורה 04 לא מאושר"?

2. כמה צריך לעלות לי שחרור החבילה עלות החיבילה שעלתה לי 59.25 ליש"ט + 17.04 עבור משלוח סה"כ 76.28?

3. במידה ואני שולח מישהו בשמי לשחרר את החבילה האם ייפוי הכח יכול להרשם ידני או שצריך להוריד מסמך מסויים?

 

תודה רבה מראש לעונים ושבת שלום!!

 

1. ייתכן כי החלקים שהבאת הינם חלקים בטיחותיים (מכלולי בלמים, היגוי, מתלים וכו') משומשים, חדשים ללא סימון יצרן או תקן עליהם או שהינם חלקים חדשים שלא תואמים לרכב (לדוגמא, הגה ספורט או דוושות אלומיניום המוגדרות כלא חוקיות). השאלה היא, מה הבאת?

2. החבילה נשלחה בדואר צרורות ולכן תשלם כחצי מהסכום הנ"ל על המיסים (מכס, מס קנייה, מע"מ)

3. ייפוי כוח בכתב מספיק (והוא גם לא חובה, רק אם ממש מתעקשים). ברוב המקרים תעודות זהות של המשחרר ושל בעל החבילה מספיקות.

 

לאחר שתענה על סעיף 1 אולי ויהיה ניתן לסייע לך במידע לגבי שחרור חבילה "לא מאושרת".

 

ליאור.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

כאחד שעבר לא מזמן את אותן התלאות בהתאם לסעיף 9 בטופס שקבלת ,

צלצל לטל. שבתחתית הדף ובקש לדעת את הסיבה לחוסר האישור .

ובהתאם לתשובתם , פעל לשחרור המשלוח.

ישנם דברים שלא יאשרו לך , ולא יעזור "בית דין".

וישנם דברים שיאושרו אחרי הבהרה , אבל אתה צריך לדעת את הסיבה.

סיפור אישי קצר:

רכשתי ב ebay בקליט אחורי לשברולט 1965 ולפי אותו סעיף 9 לא אושר משרד התחבורה.

בבירור שערכתי הבקליט לא אושר כי לא מוטבע תו תקן אירופאי .

לקח לי חודשיים וחצי לשחרר את הבקליט אחרי מסע שכנועים שבשנות ה60 לא היה תו תקן, ובגלל בקליט שמשרד התחבורה לא מאשר , לא אשלח את הרכב לגריטה.

אושר בסופו של עניין.

חודשיים וחצי אמרנו??? על כל יום שהפריט לא שוחרר , שילמתי מעבר למיסוי סכום של כ - 9 שקלים .

בהצלחה.

צביקה מרגלית

פורסם

אתה צריך לבדוק האם הפריטים שהזמנת מופיעים בנספח 1

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/procedure/Import20_08.pdf

במידה וכן מדובר בפריטים שמיועדים לשחרור מהיר

אתה צריך לצרף חשבונית מקורית ולפנות לצביקה גלילי מנהל המכס בחדר 8

יש להם בלאגן בקשר לתקנים החדשים והם לא מודעים למה ניתן לשחרר בהליך מהיר ןמה לא

תראה לו שהחלקים מופיעים ברשימה ותבקש שיאשר לשחרר אותם

במידה והחלקים לא מופיעים ברשימה אתה צריך לברר מה לעשות מול ניסים ממחלקת היבוא האישי המשרד התחבורה

יש לי את הטלפון שלו -הבעיה שהשארתי את המספר בעבודה.

במידה והחלק לא מופיע ברשימה ולא תואם את היצרן המקורי אתה בבעיה ועדיף להחזיר את הפריט ולמצוא דרך אחרת

להביא אותו...

פורסם

בהקשר של "סעיף 9 תחבורה לא אושר 04" אז חשוב לציין שהאתר שדרכו הזמנתי את החלקים זה אחד החנויות הגדולות שמשווקות את החלקים לאוסטין מיני מיינור "לא שזה יעניין אותם במיוחד" אבל בכל מקרה רשימית החלקים היא :

מראה

כבל גז

כבל צוק

סט טיפול לקרבורטור

ידית ימין לחלון

חלקים.jpg

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם
בהקשר של "סעיף 9 תחבורה לא אושר 04" אז חשוב לציין שהאתר שדרכו הזמנתי את החלקים זה אחד החנויות הגדולות שמשווקות את החלקים לאוסטין מיני מיינור "לא שזה יעניין אותם במיוחד" אבל בכל מקרה רשימית החלקים היא :

מראה

כבל גז

כבל צוק

סט טיפול לקרבורטור

ידית ימין לחלון

 

לא אמורה להיות בעיה.

 

שלח למשרד התחבורה (המלאכה 8, ת"א) בקשת אישור ייבוא לחלקים, צרף צילום ת"ז, צילום רישיון רכב, חשבונית והודעת הדואר.

 

בנוסף וחשוב מכל, צרף מכתב קצר ובו רשום כי מדובר ברכב אספנות ותיאור קצר של החלקים והיותם חדשים.

 

תוך כשבוע עד עשרה ימים מהרגע שהם יטפלו במסמך תקבל לביתך את המענה (אישור, בתקווה).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
לא אמורה להיות בעיה.

 

שלח למשרד התחבורה (המלאכה 8, ת"א) בקשת אישור ייבוא לחלקים, צרף צילום ת"ז, צילום רישיון רכב, חשבונית והודעת הדואר.

 

בנוסף וחשוב מכל, צרף מכתב קצר ובו רשום כי מדובר ברכב אספנות ותיאור קצר של החלקים והיותם חדשים.

 

תוך כשבוע עד עשרה ימים מהרגע שהם יטפלו במסמך תקבל לביתך את המענה (אישור, בתקווה).

 

ליאור.

תודה על התשובה המלאה!

חשבתי שחייב לגשת לשם או לשלם לדואר ישראל שיעבדו מולם, לא ידיעתי שאפשר פשוט לשלוח להם את כל הניירת בדואר ולחכות לתשובה.

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

מה נסגר איתם שם במשרד התחבורה? חשבתי שאמרו שהם התארגנו על עצמם ולא עושים יותר בעיות על חלקים שהם לא בטיחותיים?

אני באמת לא מבין מה ברשימה שלך לא מאושר.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
מה נסגר איתם שם במשרד התחבורה? חשבתי שאמרו שהם התארגנו על עצמם ולא עושים יותר בעיות על חלקים שהם לא בטיחותיים?

אני באמת לא מבין מה ברשימה שלך לא מאושר.

 

בשל "סכסוך" בין המכס למשרד התחבורה, המכס לא מוכן לקבל את החוזר שהועבר ממשרד התחבורה ומציין אילו פריטים לא דורשים אישור.

 

חשוב לציין שמי שמבצע את הבדיקה של החלקים בהגעת הוא לא נציג מכס/דואר אלא נציג משרד התחבורה מה שמעלה שוב את השאלה, למה לספק אישור על משהו שכבר נבדק ואושר...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

לדעתי החלקים שהיזמנת מהווים "חלקי מוצא" להרכבת התקן גרעיני ביתי. לפיכך, מטעמי ביטחון, בגבורתו, עצר מישרד התחבורה קנוניה שעלולה היתה לאים על בטחון המדינה. יש על מי לסמוך ...שם במישרד התחבורה

אריה

×
×
  • תוכן חדש...