רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
המלצה על רפד 1 2
מאת uhg14- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
המלצה על רפד בין ראשון לנתניה?
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 890 צפיות
הזמנתי מארה"ב חלק פנים לקורבט מפלסטיק החברה שרכשתי ממנה מישום מה שלחה את החלק דרך פד אקס לפי מיטב ידיעתי נכון להיום חלקי פנים אינם נידרשים לאישור מישרד התחבורה. כאשר החלק היגיע ניתבקשתי להמציא אישור מישרד התחבורה והטענה היא שהיות וזה נישלח דרך פדאקס ונימצא במכס ולא נישלח דרך דואר ישראל אז אני צריך את האישור הארור מה הפרוצדורה לקבל אישור שכזה?
הודעה אחרונה מאת sanfan, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע Silverstone Classic, אירוע המשלב מירוצי מכוניות קלאסיות בקטגוריות שונות, מפגש שנתי של רוב מועדוני הרכב באנגליה, מכירות פומביות של רכבים קלאסיים, דוכנים לממכר חלפים, אביזרים, מזכרות וכדו', הופעות חיות, מופעים אויריים ועוד. המארגנים הגדירו אותו כאירוע הגדול בעולם לרכבים קלאסיים. השנה האירוע היה בסימן 50 שנה ליגואר E-Type ובמגרש החניה [ובהמשך גם על המסלול] עמדו למעלה מ- 1,000 יגוארים מדגם זה, כולם במצב מושלם [בסטנדרט אנגלי]. הנה מקבץ ראשון של תמונות, המשך יבוא...
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- 7 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
קצת טעימה ממה שהיה היום, אני אעלה עוד תמונות בשעות הקרובות. דגם חדש של סובארו
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 4 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
דרוש מחסן \ האנגר לאכסון רכב לשיפוץ באזור המרכז והסביבה. עדיפות לאחד שניתן לנעול ושיש לו גג, כמובן. כמו כן, גודל המחסן צריך להספיק לשתי מכוניות קטנות + מעט מקום לעבודה. כל מי שיודע על מחסן שכזה או שמשכיר בעצמו מחסן מוזמן לפנות אלי או אל עומר בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Edd, -
ייבוא רכב אספנות 1 2
מאת gilad1000- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
הלן חבר'ה, אני מתכנן אולי לייבוא מוסטנג אספנות בטווח שנים של 1965-1969. קראתי פה בפורום שניתן לייבא רכב אספנות, אבל הפירסום הוא מ-2005, ולפי מה ששמעתי כבר לא ניתן לייבא רכב אספנות (או לחילופין רכב שמזהם ברמה מוגזמת כמו רוב רכבי האספנות). רציתי לדעת אם זה נכון, או שכן ניתן לייבא. ואם ניתן, מה המחירון של מודל 67' ו-65' במכס? עוד שאלה קטנה, אם רוכשים רכב באיביי איך מביאים אותו לארץ? תודה לעונים!!
הודעה אחרונה מאת gilad1000, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי צרות ממש קשות.. למישהו יש מושג איפה אוכל להשיג פסים דביקים צבעוניים כמו אלה שבתמונה? לקחת חתיכות איזוליר בנד ולחתןך ממנו פס כזה דקיק לא נראה לי שאוכל לעשות בדייקנות..סביר שגם לא יחזיק מעמד יותר מדי..
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע האם ניתן להעביר בעלות לרכב שאין לו טסט כמה שנים והוא עדין לא אספנות (1983). שמעתי שאפשר לעשות העברת בעלות במשרד הרישוי ולא בדואר??? מישהו יודע??
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שבת שלום, אם יש חברים אשר הביאו אופנוע מארה"ב לאחרונה, אשמח לדעת סדר גודל של עלות השילוח והפרוצדורה מרגע רכישת האופנוע ועד לעלייתו לאוניה. בהנחה שקיבלתי רשיון ייבוא האם המחיר הסופי הוא הערכת שווי לפי המכס+עלות שילוח * אחוז המס (מה אחוז המס ד"א?) תודה ערן
הודעה אחרונה מאת eran_k, -
- 5 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לחבר שלי יש BMW 2002 והוא צריך טבעת אטימה במידה 3.2X14.5, לצורך אטימת תעלת מדיד השמן עם הקרטר. BMW הפסיקו לייצר את הטבעת הנ"ל וחשבתי אולי שחברי הפורום יוכלו להפנות אותי למקום שמנפק\מיצר טבעות אטימה לפי מידות. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
Found this in CarsGuide from AU: "THE map of the human heart contains a topography of passion, pain, pride and prejudice. In fact, it outlines all the emotions of owning an Alfa Romeo"
הודעה אחרונה מאת צביקה הג'ינג'י, -
לא זוכר את שמו של הבחור אבל אני זוכר שהוא גולש כאן ומדי פעם גם כותב. הוא נפצע קשה בתאונה עצמית היום. אני מאחל לו רפואה שלמה ומהירה . שיבריא ויהיה חזק וייצא מהמצב הקשה בו הוא נמצא. אמן. תמונות של התאונה (והחיפושית המעוכה לחלוטין) בקישור המצורף. http://www.hnn.co.il/gallery14747.html
הודעה אחרונה מאת bmw3000, -
- 34 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
יצאנו אחר הצהרים על מנת להמנע מהחום הכבד ואכן מזג האויר היה מעולה, במיוחד בהרים. טיילנו, אכלנו, נהננו והכי חשוב החברים היקרים יחדיו. את התמונות ניתן לראות גם למי שאין פייסבוק בקישור הבא: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.170086086395387.38995.100001819902127&l=a735ec8b68&type=1
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
השליש זה אני... נוסע ללונדון. הפעם הנייד יישאר בבית פניות בענייני הפורום נא להעביר למסכנים שסובלים כאן מהחום... בייי בני
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
לסובארו יצא שם בבריטניה כמכונית החביבה על החוואי. דגמי ה4X4 נמכרו בהצלחה רבה בשנות השמונים טנדרים ודגמי הסטיישן היו פופולאריים מאוד בחוות בכל רחבי הממלכה המאוחדת. הטנדר הזה צולם ברגע מנוחה. עושה הרושם שחייו לא קלים. למרות החלודה הוא עדיין עובד ומחזיק ברישוי מלא לכביש.
הודעה אחרונה מאת shay88, -
-
שלום רב, באמצע נסיעה, שעון החום בבלייזר שלי, קפץ לסוף הסקאלה לכיוון המקסימום. במטרה למצוא את מקור הבעיה, ניסיתי לעקוף את היוניט חום אך התוצאה הייתה זהה, השעון מזנק למקסימום. למי שמכיר, או לא - מדובר על שעון סגור שנכנס ללוח המחוונים בעזרת שלוש רגליים, הלוח מחובר בעזרת קונקטור בודד שיושב על מעיין מעגל מודפס רך, כמו דף עם תבנית מגעים. אם למישהו יש עצה, או טיפ לאיך אני מברר את מקור הבעיה, אשמח לשמוע. או לחליפין אם מישהו מכיר בעל מקצוע בת"א (חוץ מאוו שלא עובד מחר) שאוכל לקפוץ אליו ושיבדוק את השעון. בתודה מראש,
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
תעודת FIVA
מאת מצא- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום התבשרתי ע"י יוסי צור (נציגנו בהתאחדות FIVA) שהתעודה למכוניתי נמצאת בידיו ומיועדת לשימושי. זו הזדמנות נאותה להודות לכל חברי המועדון שהשקיעו מזמן וטרחו לסייע בקבלת תעודה זו. ראשית ליוסי צור - נציג המועדון ב- FIVA שבדק את הניירת שהכינותי (עד היוד והפסיק האחרון). שנית לקובי מילוא - שהשתתף עימי בהכנת הניירת תוך עריכת הניסוחים הטכניים המתאימים לדרישות ההתאחדות וכל זאת על חשבון זמנו הפנוי המועט. שלישית לידידי ורעי - דורון סגל, שמשמש מטעם המועדון שופט טכני הבודק את הרכב עפ"י הקריטריונים של ההתאחדות ולבסוף גם קובע את רמת הדירוג שאותה מקבלים ב- FIVA ללא עורערין. תודה למזכירת המועדון - סמדר, שטרחה, תיאמה ותיזמנה את כל המפגשים והעמידה את משרד המועדון לרשותנו להכנת הני…
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לא להאמין ששברולט כבר קיימת 100 שנה. החברה הוקמה על ידי לואי שברולה (נהג מירוצים צרפתי) וויליאם דוראנטו (תעשיין רכב), ב-3 בנובמבר 1911. בשנת 1912 הוצג דגם "Classic Six/Series C", שנועד להתחרות בפורד מודל T המצליחה. המכונית הונעה במנוע שישה צילינדרים בנפח 4.9 ליטר, ונשאה חמישה נוסעים עד למהירות מרבית של 105 קמ"ש. הלוגו הנוכחי של החברה אומץ בשנת 1913 . בשנת 1916 דוראנט רכש את מניות השליטה בג'נרל מוטורס, ובשנת 1917 הוא מונה לנשיא החברה ומיזג לתוכה את שברולט, כחטיבת מותג. שברולט נחשבת למותג העממי, המוכר והנמכר ביותר של ג'נרל מוטורס. בשוק הרכב האמריקני היא הגיעה לשיאה בשנות ה-50 וה60 של המאה ה-20. בנוסף שברולט קורבט תציין 100 שנה לשברולט עם מהדורה מיוחדת בשחור וא…
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, כתבה חדשה על האוטובוסים של ליילנד אשדוד בבוקרשט. http://israelmotorindustry.org/leyland_in_bucarest/ קריאה מהנה!
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חוץ מאשר רישוי ותקינה תשלומי מס קנייה, מע"מ ומכס הובלת הרכב ממקום הרכישה בחו"ל לנמל והשטתו לארץ שחרור מהמכס ביטוח הרכב במהלך ההובלה רכישת הרכב בחו"ל הוצאת רישיון יבוא (במידת הצורך) הבאת הרכב לארץ ושחרורו מהמכס הוצאת רישיון זמני בדיקת תקינה וכשירות במשרד הרישוי קבלת רישיון רכב קבוע האם שכחתי וצריכים עוד משהו?
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, היום נכנסתי לאתר משרד התחבורה כדי להוריד את הטופס ליבוא חלקים. להפתעתי גיליתי כי הטופס שונה ואין שם שום איזכור למשלוח הטופס בדואר, רק 4 דפים של הסברים ללא כל הסבר מה למעשה עושים עם הטפסים? מגיעים רגלית? שולחים בדואר? מצרפים שטר של 100$ ומחזיקים אצבעות?? אשמח לקבל הסברים, החלקים כבר בדרך לארץ.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
עזרה בגרירה
מאת Guest azorm- 0 תגובות
- 868 צפיות
מחפש מישהו לגרירה מב"ש למרכז וכמה יעלה?
-
המון מזל טוב לחברנו יוני על הרכישה החדשה שהוצאה מלול התרנגולות, מה שבטוח, היא הגיעה לידיים טובות.
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 2 תגובות
- 897 צפיות
מחפש פחח טוב באיזור חיפה. אשמח לשמוע המלצות. לא רוצה כרגע צביעה מלאה אלא צריך לתקן דופן רופפת. לא יודע אם מספיק לעשות סתם ריתוך או שצריך חיזוקים מבפנים? תודה!
הודעה אחרונה מאת דודי ff 1, -
- 0 תגובות
- 995 צפיות
שלום לכולם, הצילומים יתרחשו ב4 לאוגוסט, יום חמישי. ניתן ליצור קשר במייל: [email protected] תודה, רועי.
הודעה אחרונה מאת רועי הורנשטיין, -
שיפוץ רכב למתחילים 1 2
מאת NiR101- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היי, אני בן 18 עם רשיון כבר כמעט שנה, ותמיד הייתה לי משיכה לרכבי אספנות. אז חשבתי למה לא נסות ולשפץ אחת לבדי. אין לי רקע טכני בעניין אבל אני מניח שצריך להתחיל איפה שהו... אז אני חי באשליות או לא? אם לא, יש ספר או אתר אינטרנט שמסביר את השלבים הבסיסיים? כמה עולה דבר כזה בערך? (בממוצע אני מניח שכמה שהרכב יותר ישן ומצבו יותר גרוע כך גם העלות יותר גבוהה) תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Itamar_E, -
- 1 תגובות
- 980 צפיות
שלום לכולם, היום שמתי לב כי בזמן נסיעה (בעיקר בנסיעה איטית בעיר - לא יודע אם יש קשר) מחוג שעון הדלק קצת "משתגע" . התופעה היא שהמחוג רץ מדי פעם ממצב של חצי מיכל (מה שהיה במיכל דלק בפעל) לכיוון של מיכל ריק, בתזזיתיות, ואז מתייצב במקום הנכון וחוזר חלילה. מה יכולה להיות הבעיה - מגעים במצוף? בעיה בשעון? דלק יקר? ( :lol: ) אשמח לשמוע דעת מומחים (רצוי עם נסיון ) אורן
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
נראה שהחום עשה לנו משהו, אחרת אין לי הסבר מה כל כך הרבה חברים עם מכוניות בלי מזגנים מוצאים את עצמם מזיעים בשישי בצהריים בדרך למפגש השפלה. אולי זו הבירה שמחכה בסוף, אולי החנייה הצבעונית שמוקדשת רק לנו, ואולי בכל זאת החברה הזו עושה לנו משהו... כך זה נראה:
הודעה אחרונה מאת yonihawks, -
הטייגר חוזר לכביש 1 2 3
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 34 תגובות
- 7 אלף צפיות
כזכור (לרע...) "הלך" המנוע של הטייגר בסיומו של טיול לצפון. אז בעזרתו של גנאדי (GLUK) שלנו השגנו מנוע ומוסך ברמלה סידר משני המנועים, מנוע אחד תקין. הסתבר שהיה צריך להחליף את הרדיאטור וגם אותו השגנו מאיפשהו. אז בסופ"ש האחרון, כשסבלתי קשות בחו"ל (סתאאם) לקחה "חבורת האוטובוס" את הכלי לנסיעת ניסיון בהרי יהודה ובבית גוברין. לשימחתנו המחוג הראה על טמפרטורה יציבה ובא לציון גואל. (לייתר ביטחון הרכב היה מלווה בסוואנה עמוסה בכל טוב לגיבוי..) מה שכן, אתם יכולים לראות איך הגרירה "המיקצועית" דפקה לנו את הטמבון הקדמי (וגם האחורי) אבל בשבוע הבא כנראה שגם הם יעברו "גיהוץ". אז הנה כמה תמונות בהם רואים את האוטובוס, רכב ליווי, מפגש בעמק האלה עם עוד טייגר שמצא עבודה אחרי הפנסיה ותמונה…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
עברה תקינה בהצלחה השבוע.
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 588 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- בנס
- אופיר71
- blackpolo
- garicho
- itaimoto
- Night Driver
- pooh-bear
- Be roo
- RBRB
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- Avia
- عبد
- Stangg
- דניאל1983
- mcyossi
- איצקיש
- gamken
- DanielGangsta
- איציק נ.
- daniel.asu
- viper83
- beastmodeisr
- קאררה
- פאטון
- giacomo72
- ModChiP
- גולדן191
- srool
- BRAVO_SX
- BoazB11
- malcishua
- פינדר
- Nutella
- Yuvalino
- JohnnyEnglish
