Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יתכן שדגם ה"כרטיסן" בעל 3 דלתות לא היה יחודי לרומניה.

גם בתל-אביב (קוים 4, 5, 42, 63 ועוד) ובחיפה היו "טייגרים" כאלה.

 

ועוד זכרון ילדות עמום: זכורה לי כתבה, באותה תקופה, בה דובר על יצוא של "טייגרים" עם הילוכים אוטומטיים לרומניה.

הכתבה לוותה בציור (מעין קריקטורה) בה נראית יד המחליפה הילוכים, כשהיא מונעת ע"י גלגל האוטובוס (כלומר - האוטובוס מחליף הילוכים לעצמו :-D)

 

מישהו זוכר משהו כזה?

 

(יתכן שנצטרך לחכות עד שבני הספל יחזור....)

עודד

פורסם
יתכן שדגם ה"כרטיסן" בעל 3 דלתות לא היה יחודי לרומניה.

גם בתל-אביב (קוים 4, 5, 42, 63 ועוד) ובחיפה היו "טייגרים" כאלה.

 

ועוד זכרון ילדות עמום: זכורה לי כתבה, באותה תקופה, בה דובר על יצוא של "טייגרים" עם הילוכים אוטומטיים לרומניה.

הכתבה לוותה בציור (מעין קריקטורה) בה נראית יד המחליפה הילוכים, כשהיא מונעת ע"י גלגל האוטובוס (כלומר - האוטובוס מחליף הילוכים לעצמו :-D)

 

מישהו זוכר משהו כזה?

 

(יתכן שנצטרך לחכות עד שבני הספל יחזור....)

 

והנה הבהרה מאוחרת לעניין הכרטוס: האוטובוס הרומני היה וריאציה על הכרטיסנית של דן, עם חזיתות מודרניות יותר. דן רכש 25 כרטיסניות (עם חזית מעוגלת) במחצית השניה של 1964, ואח"כ חידש את רכש הכרטיסניות עם 21 יחידות שיוצרו בין מרץ למאי 1971. שני הסבבים האלו בוצעו עם "מרכבים" בלבד, וזאת בניגוד ל-ITB הרומנית, שרכשה מחצית מהאוטובוסים מ"הארגז".

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
והנה הבהרה מאוחרת לעניין הכרטוס: האוטובוס הרומני היה וריאציה על הכרטיסנית של דן, עם חזיתות מודרניות יותר. דן רכש 25 כרטיסניות (עם חזית מעוגלת) במחצית השניה של 1964, ואח"כ חידש את רכש הכרטיסניות עם 21 יחידות שיוצרו בין מרץ למאי 1971. שני הסבבים האלו בוצעו עם "מרכבים" בלבד, וזאת בניגוד ל-ITB הרומנית, שרכשה מחצית מהאוטובוסים מ"הארגז".

 

נראה שאתה צודק: אני זוכר היטב את ה"כרטיסניות" של דן, אך הן באמת נראו קצת אחרת.

החזית ה"רומנית" נראית שייכת לדגמים שבארץ היו בעלי שתי דלתות בלבד.

עודד

פורסם

כתבה מרתקת (ובכלל, יופי של אתר).

 

כדי להוסיף לבלבול, אני זוכר כילד בשנות השבעים אוטובוסים של 'אגד' בחיפה עם עמדות כרטיסן. חלקם עם 2 דלתות(ה"בודקה" היה לפני הדלת האחורית) וחלקם עם 3, כאשר ה"בודקה" היה לפני הדלת האחרונה.

 

כילד, ה"בודקה" נראתה לי כמו חנות קטנה ומגניבה, שחבל שלא מוכרים בה דבר זולת כרטיסים וכרטיסיות.

 

היו זמנים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...