רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 872 צפיות
שלום לכולם יש לי סוסיתא שנת 69 בלי מנוע מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני יכול למצוא מנוע בשבילה?
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://hnn.co.il/gallery14558.html
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 902 צפיות
לחברי הפורום היקרים ראיתי רכב אספנות שהרישיון רכב הוקפא. רציתי לדעת מה הפרוצדורה להעברת בעלות? תודה
הודעה אחרונה מאת irork, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נראה שהיה שישי עמוס במיוחד לאספנים. החל ממפגש כרמיאל בצפון, עבור בנשר, השרון ונוקיה המשך בחגיגה בטוביה ובמפגש הירושלמי שיצא לבקר בבית מאיר וכמובן מפגש השפלה. התכבדנו היום לחגוג לחברנו יעקב בכר יום הולדת 70 עגול וגדול. יעקב צעיר בנפש, ירושלמי שורשי ובעל צי רכב מקורי ויפה. המעגל התרחב לטובת אורחים וחברים, גם הרחבה מתחה גבולות. כך זה נראה אצלנו היום:
הודעה אחרונה מאת בכר יעקב, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שנות השבעים מול שנות התשעים:
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 16 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
יש לי קרבורטור שעמד המון זמן ,הוא חייב ניקוי יסודי כי ניסיתי לעשות ניקוי חפיף (ניקוי מעברי אוויר ודלק) לא הלך המנוע לא שומר טורים בסרק ,אני רוצה לפרק את הקרבורטור ולטבול אותו בחומר כמו הסיליט באנג שכתוב שזה מסיר שומנים,חלודה ,אבנית שזה בול מה שצריך -האם מישהו ניסה פעם? יש המלצה לחומר אחר?
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תהנו!..
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, יש לי חיפושית "אמריקאית" שנת 74 היא שכבה כבר כשנתיים וקניתי אותה לפני כחודש וחצי הנעתי את הרכב אך כשאני מכניס להילוך האוטו כבה המוט הילוכים נכנס בקלות אבל משוחרר בתוך התיבה אני לוחץ על הגז ומעלה לאט את הקלאץ' למקרה ששכחתי איך נוהגים בידני אבל האוטו כבה באיזשהו שלב של הרמת הקלאץ' ונותן מן זינוק קדימה מישהו יודע מה הסיבה לכך? תודה, איתמר
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מועדון החמש- קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין תצוגת רכבי אספנות ומפגש חברים חודשי 06.08.11 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין ( 2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד) המפגש מתקיים בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת ניסאן סאני, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
פונטיאק דלוקס 6 מודל 1939 במצב חדש, עם פחות ממאה מייל על השעון... http://www.artdaily.org/index.asp?int_sec=2&int_new=49479
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
-
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
מישהו יודע על מה מדובר ? .
הודעה אחרונה מאת בני ארוך, -
- 5 תגובות
- 966 צפיות
קניתי שני צמיגים 2.5 על 16 לפיאג'יו שליכי זה מה שהיה רשום על הישנים והבלויים למדי. יכול להיות ששעשיתי טעות וזה לא המידה? מכיוון שממש התאמצתי והצמיג פשוט לא נכנס ונראה קטן מדי או שאולי אני טועה ובמוסך עם המכונה של הצמיגים זה יכנס?
הודעה אחרונה מאת Spider-man, -
לפני שעתיים בשעה 00:30 בכביש של נס הרים שכבה אלפא ספיידר ירוקה (שנות ה-70) הפוכה על הגג. אני מאוד מקווה שמי שהיה ברכב יצא בחיים... החלמה מהירה.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מאחר והשותף שלי מפתיע אותי עם דוגמניות (עיין ערך הקרייזלר יצאה לצילומים). אני מפתיע אותו עם תעודת לידה לסברה שלנו. ליפניי כמה זמן העלו כאן כתובת למשלוח מס' רכב ולקבל תעודה וזה מה שיצא.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מתי זה מגיע בדואר רגיל ומתי ב ems? נשבר לי שכל פעם שחבילה מגיעה בדואר רגיל אני במקרה הרע משלם מיסים הוגנים ובמקרה הטוב לא משלם כלום וכשזה מגיע ב"איאמאס" גונבים ממני כסף שלא מגיע להם!!! לא רוצה יותר להזמין דברים שמגיעים לפה ב"איאמאס" איך אני עושה את זה? יכול להיות שדברים שמגיעים לפה מסין וכל האזור הזה מגיעים רק ב"איאמאס"? והקש ששבר את גב הגמל היה דווקא לא חלקי רכב אלא חולצה שהגיעה היום ועלתה לי פחות מארבעים שקל ו"איאמאס" גנבו לי שלושים וחמישה שקלים "מיסים" אלק! פשוט נימעס!
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
ניקוי חול? 1 2
מאת bender-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
האם זה טוב לבצע ניקוי חול לפני שיפוץ כללי? איך זה עובד??(פיסטולט?) יתרונות וחסרונות? האם הרכב צריך להיות ערום לגמרי כולל משולשים וציריות וכו? כמה זה אמור לעלות?? תודה
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
וגם את תוכנה לאחר שאישתי פנתה אליהם בדרישה לשנות זאת מפני שהם אפילו לא בדקו עם המשטרה את נסיבות התאונה והחליטו על דעת עצמם שמדובר בתאונה עצמית. אני לא מבין איך אתר חדשות אינטרנטי יכול לרשום ככל העולה רוחו ללא בדיקה מול נושא הכתבה או משפחתו או מול מול גורמים המעורבים בתאונה כמו המשטרה וכ"ו. סופ"ש הזה אני גם בבית, הלוואי והיו לי הכוחות להגיע למפגשים בשישי (של החיפושיות ומועדון ה5) אבל לצערי אני עדיין לא במצב לצאת מהבית . תשמרו על עצמכם . אבי http://www.hnn.co.il/gallery14747.html
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 1 תגובות
- 864 צפיות
.....
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, שמעתי על חנות חלקים בעכו בבעלות שני פנסיונרים חביבים. מישהו יכול לומר היכן ממוקמת החנות? תודה.
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
מפגש מועדון 5 נשר 1 2
מאת oldcar- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
כמו בכל יום שישי הגיעו החברה הטובים עם ההמכוניות הישנות. על הסוברו האדומה של דודי נותרה עדין מדבקה משנת 1973 שציינה את היום בו אסור היה לרכב לנוע. (כדי לחסוך בדלק ובמט"ח)
הודעה אחרונה מאת JMG, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חברי פרנצ'סקו מהעיר אודינה באיטליה הכין פסטה מיוחדת לכבוד יום הולדתו של חבר אספן פיאטים, התוצאה לפניכם:
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לא, לא מדובר בסופה 3 לסוגיה, אלא בגרסאות יחודיות לג'יפ ולויליס שהורכבו אצל אילין בסוף שנות החמישים ונשלחו, בדרך-כלל, ליצוא. פרטים נוספים, כאן - http://israelmotorindustry.org/obscure_jeeps להנאתכם!
הודעה אחרונה מאת A110, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב עד שנת 1982 (כלומר, 1982 יהיה המודל הצעיר ביותר בו אני מעוניין). מדובר ברכב בעל יכולת נסיעה בשטח, הווה אומר שבמידה ויהיה לרכב הינע 4x4 - מה טוב, אך גם אם לרכב הנעה רק לסרן אחד (הנעה קדמית או אחורית) - זה בסדר, העיקר שלא יהיה מדובר ברכב נמוך מדי. בנוסף, הרכב חייב להיות בעל תיבת הילוכים ידנית ורצוי שיהיה מדובר ברכב חסכוני בדלק ככל האפשר. אממה, בין אם הוא חסכוני בדלק ובין אם פחות - חובה שהרכב הזה יוכל לפתח מהירות סבירה (למשל, ג'יפ CJ5, בעל מנוע 2.2 ליטר, ללא תוספת הילוך רביעי, מגיע לכל היותר ל-70 קמ"ש - בעיה כשצריך לנסוע על כביש 1 או איילון - וזה עוד לפני שזוכרים שבמהירויות כאלה, המנוע עובד קשה, מה שידרוש טיפולי אוברול בתדירות גבוהה יחסית).…
הודעה אחרונה מאת E.T 4x4, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני צריך למצוא לאיזה פרוייקט קטן, "לאגר" שהחלק הפנימי שלו גמיש, כלומר יכול לנוע גם למעלה/למטה ולצדדים. יש למישהו רעיון איפה אפשר למצוא דבר כזה או איך קוראים לזה באנגלית ? חיפשתי FLEXIBLE BEARING, אבל לא ממש הגעתי למה שרציתי. זה לא ממש חייב להיות לאגר למעשה, אבל זה חייב להיות גמיש. למשל, כמו זה. יש רעיונות ? תודה מראש לעונים רביב
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לי חבר בעל כללי באיזור רחובות שמחפש בחור עם ידע במכונאות לפחות לתקופה של אוגוסט בגלל לחץ וחוסר בעובדים.. יכול להיות גם נער שסיים מגמת מכונאות עם מישהו קצת ניסיון כעבודת ביניים או מכונאי מנוסה. לקבלת פרטים נוספים, פנו אלי בהודעה פרטית. תודה רביב
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מנוע תקין רצפה מעולה ,מחפש עכשיו דשבורד שלם במצב טוב, הגה, כנפיים... 054-6884877 אסף.
הודעה אחרונה מאת asafamir, -
-
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כנראה משהו סתם את הקרבורטור כי הטורים מאוד נמוכים בסרק אך המנוע סוחב טוב . יש משהו לעשות לפני שיפוץ קרבורטור? יכול להיות עוד משהו חוץ מקרבורטור? יש המלצה למשפץ קרבורטור שיודע להתעסק עם זה?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
שאלה לטובי המומחים בפורום : מהי מכונית קלאסית ? האם השנה קובעת ?,האם הדגם ? , האם הנדירות ? האם יש מכוניות שנולדו קלאסיות ? האם כל רכב שעובר את גיל 30 ? מעניינת ההתפלגות . אודי.
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
מפגש שישי שפלה 29.07.11 1 2
מאת ג'ק- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
איזה מזל שיום שישי מגיע כל פעם בדיוק בסוף השבוע. הזדמנות לאוורר קצת את המכוניות, לפגוש חברים וגם להרים כוס לחיים. השבוע ציינו את יום ההולדת של זה עם הפיאט הכתומה. תודה לכל החברים שבירכו וקישטו, עוד ארוע מתוכנן בדיוק בעוד שנה...
הודעה אחרונה מאת בכר יעקב, -
ד"ש מאושקוש
מאת lulisa- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
עברנו אתמול במקרה על יד אושקוש (ויסקונסין, ארה"ב) בדיוק כשמתקיים שם יריד המטוסים הענק. כמה ענק קשה לתאר ולכן אמנע ממניית אלפי המטוסים ועשרות (אם לא מאות) אלפי המבקרים, וכמובן תורי הענק ופקקי התנועה בדרך למקום. אבל מכיוון שעברנו בסביבה קפצנו לבקר. בדרך הטבע נמשכתי לאיזור המטוסים העתיקים (אגב, לאודי, הגדרות רשמיות: וינטג' (ישן נושן) - עד 1939. קלאסי: מ1945 עד 1955). ביניהם נמצאו גם כמה מכוניות אספנות, ואני מצרף את תמונותיהם. אבל אי אפשר גם בלי מטוסים ומנעי מטוסים אחדים - פשוט כי רמת השיפוץ והשחזור היא עילאית. אז הנה הרשימה: מכונית פורד 1929 - "המכונית הרשמית" של איגוד המטוסים הוטרניים האמריקאית. מוזנחת לתפארת ואותנטית - לי היא מביאה חשק לנהוג בה. טנדר דודג' 1947 -…
הודעה אחרונה מאת YaronNahum,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
