Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שעתיים בשעה 00:30 בכביש של נס הרים שכבה אלפא ספיידר ירוקה (שנות ה-70) הפוכה על הגג.

אני מאוד מקווה שמי שהיה ברכב יצא בחיים...

החלמה מהירה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטוח שזו אלפא ספיידר?

בכל מקרה נקווה שמי שהיה ברכב בריא ושלם.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אני די בטוח...

היה מאוד חשוך ולא רציתי לעצור כי היו יכולים להיכנס בי, זה היה אחרי פניה של 90 מעלות.

ראובן, תבדוק אולי זה מישהו מהמועדון :?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אני די בטוח...

היה מאוד חשוך ולא רציתי לעצור כי היו יכולים להיכנס בי, זה היה אחרי פניה של 90 מעלות.

ראובן, תבדוק אולי זה מישהו מהמועדון :?

 

אני לא מכיר ספיידר ירוקה משנות השבעים בארץ (הייתה אחת שהיום היא אדומה), יש אחת ירוקה בדרך לארץ.

בכל מקרה, יש כמה דברים שצריך לדעת על הספיידר, קפיצים או בולמים תקולים או לא נכונים גורמים לרכב להתנהג נורא, אם החלק האחורי לדוגמה גבוה מהקדמי כך שמרכז הכובד לא נכון, החלקה היא כמעט בלתי נמנעת, במיוחד בכביש הררי, אם הנהג אינו מיומן ברזי ההנעה האחורית, הוא מוצא עצמו "מתעופף" מחוץ לכביש באופן מאוד פתאומי.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אני לא ממש מכיר את הפיאט אך אם אתה רוצה נהיגה ספורטיבית בה, לדעתי תרכוש קיט של קפיצי אייבך או IAP עם בולמי בילשטיין או קוני והחגיגה תתחיל.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אין דבר כזה מרכז גובה ,יש גובה נכון או לא נכון שמשנה במעט את התנהגות הרכב כמובן שמתלים לא תקינים גורמים להתנהגות לא נכונה של הרכב . מרכז הכובד של הרכב הוא נתון קבוע ולא משתנה אלא אם מוסיפים משקל .או גורעים .

אודי.

פורסם
תמרכז הכובד של הרכב הוא נתון קבוע ולא משתנה אלא אם מוסיפים משקל .או גורעים .

אודי.

 

לתוספת המשקל או גריעתו אין משמעות למיקום מרכז הכובד - דווקא הגבהה או הנמחה של הגוף משנה את מיקום מרכז הכובד

פורסם

הוספת משקל במיקומים שונים בגוף משנים את מיקום מרכז הכובד, כמו כן הנמכת הגובה או הגבהתו משנים את מיקום מרכז הכובד ביחס לאדמה\רצפה אומנם יחסית לרכב מרכז הכובד ישאר זהה אך ביחס לאדמה\רצפה והגובה הזה חשוב.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
אין דבר כזה מרכז גובה ,יש גובה נכון או לא נכון שמשנה במעט את התנהגות הרכב כמובן שמתלים לא תקינים גורמים להתנהגות לא נכונה של הרכב . מרכז הכובד של הרכב הוא נתון קבוע ולא משתנה אלא אם מוסיפים משקל .או גורעים .

אודי.

 

אם הרכב גבוה מאחור לעומת הפרונט, מיקום מרכז הכובד נמצא קצת קדימה, "הקצת" הזה יכול לגרום לספיידר (במיוחד) להתנהג מאוד לא צפוי. כל סדרה 105 של אלפא "מעדיפה" אחורה נמוך מהקדימה בכ-2 ס"מ על מנת לקבל רכב מאוזן ויציב ואם נוסיף קפיצים, בולמים ומוט מייצב עבה, נקבל אלפא שיודעת לקחת סיבובים טוב, ממש טוב. כמובן שיש חשיבות גם לצמיגים, חתך מספיק נמוך, רוחב אופטימלי והכי חשוב, הטריות.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
הוספת משקל במיקומים שונים בגוף משנים את מיקום מרכז הכובד, כמו כן הנמכת הגובה או הגבהתו משנים את מיקום מרכז הכובד ביחס לאדמה\רצפה אומנם יחסית לרכב מרכז הכובד ישאר זהה אך ביחס לאדמה\רצפה והגובה הזה חשוב.

נכון - אבל הוספת משקל הרי לא באה בחשבון כדי לתקן פגמים של מרכז כובד

לכן נשאר רק להנמיך את המרכב כולו כמוצא לשיפור מרכז כובד

פורסם

תודה על התגובות לגבי הפיאט. הכוונה היתה להימנע מהשתוללות של החלק האחורי של הרכב כדי "למנוע" נהיגה ספורטיבית וטעויות כמו זו שהיתה בבוקר. לא מחפש להשתולל ולא לזרוק תחת בכל כיכר. רוצה לנסוע בביטחון ושהרכב לא יפתיע אותי באיזה עיקול פתאום ויזרוק אותי מהכביש.


×
×
  • תוכן חדש...