Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קרבורטור שעמד המון זמן ,הוא חייב ניקוי יסודי כי ניסיתי לעשות ניקוי חפיף (ניקוי מעברי אוויר ודלק) לא הלך המנוע לא שומר טורים בסרק ,אני רוצה לפרק את הקרבורטור ולטבול אותו בחומר כמו הסיליט באנג שכתוב שזה מסיר שומנים,חלודה ,אבנית שזה בול מה שצריך -האם מישהו ניסה פעם?

יש המלצה לחומר אחר?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שיפצתי לבד קרבורטור בחיפושית השנייה שנוסעת יום יום ניקיתי בהצלחה והצריכה בה היא 1-12 משולב עם רוב עירוני...

פשוט פה יש קרבורטור שישב לא מכוסה במשך כ10 שנים ודרוש ניקוי מסיבי.

בונדורה לא לקחתי סיכון ושיפצתי כמה פעמים במכון מקצועי ורואים את התוצאות עד היום . שם זה קרבורטור מסובך מאוד שאין לי אומץ לגעת בו.בחיפושית זה מאוד פשוט וכבר פירקתי כמה פעמים קרבורטורים פירוק מלא והרכבה .

אני רק שואל איזה חומר הכי חזק להסרת חלודה מעטה שקיימת בתחתית תא המצוף ובטח לכלוך שנמצא במעברים שלא התנקה עם הספריי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

על איזה קרבורטור מדובר?

יתכן והבעייה לא בלכלוך, יכולות להיות סיבות רבות לאי עמידה על טורים, גם הצתה לא מכוונת יכולה לגרום לזה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

קרבורטור. בהתחלה לא עבד כמעט לאחר ניקוי וכיוון שלי הוא רק לא שומר טורים כאשר הצוק מסיים את פעולתו,

צריך לתת נגיעות בגז כדי שהמנוע לא יכבה... לדעתי ניקוי יסודי יפתור את הבעיה.

31pict4

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אם מדובר בקרבורטור של החיפושית אני השרתי את הגוף במים חמים וסבון כלים

ושפשתי עם מברשת יצא מצויין, עוד כלי שעזר מאד זו הקיטורית הביתית שניקתה היטב את החלק

הפנימי אחרי ששטפתי אותו עם ספריי ניקוי קרבורטור.

היתרון שלה שהיא פועל בלחץ של אדים שלא פוגעים במתכת ולא שורטת את הקרב'

יבוש בלחץ אוויר יוצא כמו חדש.....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
קרבורטור. בהתחלה לא עבד כמעט לאחר ניקוי וכיוון שלי הוא רק לא שומר טורים כאשר הצוק מסיים את פעולתו,

צריך לתת נגיעות בגז כדי שהמנוע לא יכבה... לדעתי ניקוי יסודי יפתור את הבעיה.

31pict4

 

וודא שאין לך בריחת אויר, בעיקר באטם בין הקרב' לסעפת.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

היי שי

 

לא הייתי לוקח סיכון עם חומרים כמו סיליט באנג , הסגסוגת של הקרבורטורים האלו קצת בעייתיים ,

אני ממליץ לך להשרות בWD40 את החלק החלוד ליום יומיים ולאחר מכן עם מברשת שיניים לנקות את הלכלוך .

דרך אגב זה לא קשור לזה שהוא לא מחזיק טורים בסרק ,

את 2 הגומיות של הדיזות החלפת ? ממליץ לך לשמן אותם לפני סגירה,לפעמים בריחת אויר גורמת לנפילת לחץ בסרק .

 

 

יוסי

פורסם

בקרבורטורים האלה יש בורג לוויסות יחס אוויר דלק, אולי לא הגעת למצב של תערובת נכונה. נסה כשהמנוע חם לסובב את הבורג ממצב כמעט סגור לכיוון פתיחה , תתמקד באזור בו המנוע מתחיל לעבוד עגול ואז פיין טיונינג.

פורסם

יכולות להיות הרבה סיבות לזיוף כזה בסרק. היתה לי בעיה כזו עם קרבורטור סולקס 30, גם לאחר פירוק וניקוי יסודי מאוד עם חומר יעודי. הייתי צריך לנסוע עם חצי משנק פתוח, ועדיין המנוע רקד. לבסוף הקרבורטור טופל בידיו המסורות של צביקה קרבורטורים (מופיע כאן בפורום כ"צביקה.") ומאז המנוע עובד עגול.

פורסם

תודה לכולם הרכבתי את הקרבורטור על מנוע אחר נראה מה קורה שם אם הבעיה תמשיך אני יעשה לו טיפול יסודי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הקרבורטור הורכב על מנוע 1300 ועדיין נכבה .

כאילו הסרק לא עובד כלל ,ניקיתי דיזות עם ספרי קרבורטור.

הצתה ניסיתי לכוון לא שם הבעיה.

יש לי עוד 3 קרבורטורים אבל באחד שהסרק עובד בו ההברגות נתלשו אז הוא מושבת..

יש רעיון איך לסדר זמנית? אני אמור לנסוע לסיבוב פחחים לא מעבר ,אז אני לא הולך להשקיע במכון קרבורטורים.

אופציה אחרונה זה שאני יגרום לכך שהצוק יעבוד קבוע ..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

חבר מפורום החיפושיות סידר אצלי תקלה שהחיפושית נכבתה ( לא מחזיקה בסרק ) , היוניט

החשמלית בצד שמאל של הקרבורטור היתה פגומה.

איך בודקים אותה - מדליקים SWITCH ונותנים ליוניט מתח - צריך לשמוע תיק תיק ..

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...