Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חנות חלפים בעכו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהצלחה :roflmao::???:

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

עד כמה שאני יודע הם כבר לא עובדים.בטלפון תמד היה להם את החלקים בפועל לא היה .היא חשבה שכל חלק שווה זהב

בזמנו התענינתי ברכישה של כל החנות ואיך שהוא התחיל לספור לי את הברגים הבנתי שממני הם לא יראו שקל

פורסם

עם המחירים שלהם זה היה רק ענין של זמן עד שיקרה.

מקווה שהיה מישהו רגע לפני שלקח את כל המלאי וינסה למכור במחירים שפויים.

במשך שנים ניסיתי לקנות מהם חלקים גם לטריומף וגם ל Ami , ללא הצלחה.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

שלום.

 

החלקים הגיעו לידי סוחר מראשל"צ אני הלכתי לראות ולהתענין לרכוש אותם.

לפי דברי הסוחר הוא שילם להם 70.000 ש"ח {אני לא מאמין לא} אבל לדעתי החלקים האלה לצערי יגיעו לברזל כי הוא חושב שיש לו אוצר ביד.

אני אמרתי לו שאים הוא יהיה הגיוני יש מצב שאני ארכוש את כול המלאי.

בינתיים הכול זרוק בארגזים וחבל.

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

החלקים הגיעו לידי סוחר מראשל"צ אני הלכתי לראות ולהתענין לרכוש אותם.

לפי דברי הסוחר הוא שילם להם 70.000 ש"ח {אני לא מאמין לא} אבל לדעתי החלקים האלה לצערי יגיעו לברזל כי הוא חושב שיש לו אוצר ביד.

אני אמרתי לו שאים הוא יהיה הגיוני יש מצב שאני ארכוש את כול המלאי.

בינתיים הכול זרוק בארגזים וחבל.

 

 

בברכה בני ל

 

 

מאחל בריאות והצלחה במכירות, לכווווולם

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

גם בחנות היו המון חלפים שהם בעצמם לא ידעו למה זה שייך,נסעתי אליהם לפחות פעמיים עקב חלפים לא מתאימים,אז הם היו על המדפים עם עזרה של בעלי החנות,לפי הבנתי המצב היום גרוע יותר,יהיה קשה לאתר חלק

פורסם

אני מכיר טוב את משפחת וידר הבן שלהם חבר ילדות שלי, אני ינסה לברר דרכו מה עשו אם כל המלאי ואם נישאר משהו מעניין ממה שאני יודע הוא (הבן)לא היה מתעסק בזה בכלל.

 

טל

 

נ.ב לבני ל

אולי שילם הסוחר 70000 ש"ח אם החנות עצמה והמלאי.

פורסם

הייתי מס' פעמים בחנות,

חנות 'של פעם' (במובן הטוב של המילה)

אנשים 'של פעם' (כנ"ל - לטובה)

 

מחירים של דירה בשד.רוטשילד בת"א לפני ההפגנות. וחבל.

לדעתי, זו חנות החלפים היחידה שיצאתי ממנה מבלי להשאיר כסף. בגלל המחירים.

×
×
  • תוכן חדש...