Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין יותר טוב מתמונות, מקווה שככה גם לגבי אלה שפחות ברורות

 

ומה הכוונה בללחוץ פנימה את המוט?

ועד לבני זו בעיה, הבנתי שהוא גר רחוק מהמרכז

אתם מכירים מישהו מאיזור פ"ת שעוסק בזה?

תודה

DSC00144.JPG

DSC00145.JPG

פורסם

כשאתה בניוטראל לחץ את המוט כלפי מטה. כשהיד שלך על המוט

והלחיצה לכיוןן הריצפה מבלי להזיז את המוט ימינה או שמאלה.

אחרי שהמוט ירד כמה סמ' הזז אותו שמאלה ולמטה כמו בציור

מבלי לתת למוט להתרומם! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בני גר בבני עטרות שזה ממש קרוב לפ"ת לפי מה שאני זוכר הוא חוזר ב15/8 מירח הדבש שלו,

אני ממליץ מאוד על בני לביצוע ישור קו.

sound connecting people

פורסם

תודה רבה וכן בדקתי

5 דק' נסיעה מאיפה שאני נמצא רק שבינתיים בלי החיפושית

והיום ניסיתי שוב לחצתי על הגז בלי להתבייש, הרמתי קלאץ' מאוד לאט והמקסימום שהצלחתי להפיק זה מטר קדימה

אז אם יש מישהו שעובר באיזור ויש לו רעיון איך להזיז את האוטו עד לבני

אני פה. איתמר 0547907740

פורסם

אגב התמונה של הידית הילוכים לא שייכת לחיפושית הR זה כמו הילוך 2.לחיצה למטה כמו שאמרו לך . יש מצב שאתה חושב שאתה משלב ל1 ובעצם אתה משלב ל3 ובגלל זה אתה לא מצליח לנסוע?

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

אל תעשה עוד נסיונות בלי מישהו שמבין!

אולי הפלטינה שלך סגורה הרכב לא מגיב ואתה עלול לעשות נזק!

דבר עם בני אולי הוא יסכים לקפוץ אליך ל-עשר דקות לאבחן את הבעייה. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...