רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לאחר שיפוץ המוסטנג הגיעה גם שעתה של המלכה השניה התאנדרבירד 66, (אומנם רק פחחות וצבע ולא שיפוץ מקיף ). צרפתי תמונות של לפני (צהוב) , בסיום הצביעה (אדום) .
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
- 0 תגובות
- 642 צפיות
08-09 לאוקטובר
הודעה אחרונה מאת gdiil, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצ"ב מוצר חדש שנסרק מ-CLASSIC CARS של חודש אוגוסט 2011. המחאה מעולם לא נראתה נוצצת יותר... ועכשיו, מי הראשון שיזמין אחד כזה (ב-300 ליש"ט)?...
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 1 תגובות
- 821 צפיות
יש לי בחיפושית קצר במערכת האורות פיוז שני משמאל נשרף כל הזמן. האורות דרך לא עובדים ,אור ימין אחורי לא עובד ,רק אור שמאלי עוד אור מספר גם לא עובד. בדקתי עם מד מתח מקצה לקצה של הפיוז יש 12 וולט ככה שמשהו נוגע במינוס. ניתקתי את כל הנורות שלא עובדות ואין שום שינוי ,אור גבוה עובד. כל הנורות תקינות לא שרופות- יש כיוון לבעיה? גרמניה 73 ניסיתי לשים פיוז גדול יותר כדי לראות אם יש אור ואין כלום ... בקיצור אור גבוה עובד ואור שמאלי אחורי וברקס עודים כל השאר לא . האיתותים עובדים גם.
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מישהו יודע אם הביאו לארץ את הפולו GT עם מנוע 1.3 המוזרק? מדובר בדגם שיצא משנת 81'. תמונת המנוע: תודה.
הודעה אחרונה מאת ארטיק לימון, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בדיוק כמו שלי.... לצערי הסוף קצת פחות טוב... אני מחפש את פרטי ההתקשרות שלה, יש לי כמה חלקים ספייר בשבילה http://www.youtube.com/watch?v=IP4EKhcuBCg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
הלילה שבין ה7 ל8 באוגוסט בין 21:000 ל07:30 נגנבה לי ה75 1.8IEצבע אדום מי שראה, שמע, הריח רי צמיגים בסביבת רמת גן, מוזמן לדווח תודה
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Other-Makes-1957-CUSHMAN-STEP-THRU-SCOOTER-FULLY-RESTORED-LAST-YEAR_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6719QQihZ018QQitemZ280129497433QQrdZ1
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אנו מחפשים רכב לצילומי סרט סטודנטים שבו משתתף, בתפקיד הראשי שחקן ותיק ומפורסם (לא מפרסמת את שמו כי לא ביקשתי ממנו רשות). הוא בן 80 והרכב צריך להיות בהתאם. הרכב צריך להיות רכב רגיל, לא פתוח ולא ספורט, שהגיבור קנה בצעירותו ונשאר איתו עד היום. אין תשלום על הצילומים (כאמור, סרט סטודנטים), רק תודה בקרדיטים, וכיף למי שיבוא לצילומים עם הרכב שלו (אני מקווה). הצילומים בדרום הארץ - חצי שעה היום לקראת שקיעה, ובימים ראשון ושני כחצי יום כל יום. כמובן שמשלמים על דלק. אשמח אם יימצא כאן מישהו שרוצה ויש לו זמן להיות אתנו בצילומים. רבקה 057-7662333 [email protected]
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
שלום לכולם לפני משהו כמו 6 -7 שנים יצא לי לנהוג ברכב כזה ופשוט היה כיף . עם אני לא טועה זה היה נפח 1300 3 צ'לינדר טורבו . מישהו יכול לשפוך קצת אור לגביי זה .. רכב באמת נדיר ועם נישארו כאלה עוד בארץ
הודעה אחרונה מאת ארטיק לימון, -
סאאב 900 טורבו
מאת tzviki- 2 תגובות
- 808 צפיות
ראיתי היום אחת כזאת.. אני לא בטוח אבל נראה לי שהיא היתה 5 דלתות. יש חיה חזאת? אגב, יש עוד כאלה בישראל ? לדעתי רכב בעיצוב מאד מיוחד ומושך את העין
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 0 תגובות
- 614 צפיות
יום שישי מפגש "מיוחד" בטוביה, כולם מוזמנים, יהיו הפתעות! זה הזמן לכל מי שפיספס, מתגעגע, או סתם רוצה לאכול עוגיות ראמדאן.... יהיה שמח ללא ספק. מחכים לכולם-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 647 צפיות
למנהלים. האם מותר לפרסם סריקות מירחונים? אם כן, מה הדרך הנכונה לתת קרדיטים? בתודה. cb750
הודעה אחרונה מאת cb750, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מחפש מקור לרכישת צמיגים לאופנועים שבראשותי. הצמיגים הם בגודל 3.5 על "19 מי שמע? מי ראה?
הודעה אחרונה מאת טל חסיד, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אין צורך במילים...
הודעה אחרונה מאת אדלרון, -
ההגה של 26-453
מאת lulisa- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נשמע מיסתורי? רוצים לדעת עוד? זה כאן: http://wp.me/pXLKy-cs תהנו.
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 21 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בשנת 1965 החליט פינינפארינה לא להשאיר את ייצור מכוניות המרוץ של אלפא רק בידי זגאטו שבנה את ה-TZ האגדית, הוא בנה מכונית מדהימה בשם אלפא ג'וליה ספורט, 170 כ"ס ממנוע 1600 של אלפא, מבוסס על יחס דחיסה גבוה במיוחד ועוד שאר ירקות. לבסוף הוחלט שמכונית זו לא כדאית ותישאר כקונספט. בעל רכב הקונספט החביא אותה מאז ויורשיו הוציאו אותה לתחרות 2010 Villa d'Este Concorso d'Eleganza , היא כמובן זכתה שם המקום הראשון. תהנו מהתמונות:
הודעה אחרונה מאת Sprint, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי רכב די ישן - בן 15+ נכנסו לי בדלת ותיקנו את הדלת במסגרת מוסך הסדר . עשו עבודה גרועה , ניסו לתקן והרעו עוד יותר. עכשיו שנתיים אחרי המצב ממש גרוע. צריך לתקן את המשקוף שהחליד לגמרי והדלת יושבת בצורה די רעועה . בקיצור מחפש מוסך פחחות, לא הסדר אלא כזה שיודע לתקן מכוניות ישנות. רצוי מאיזור חיפה/קריות. תודה.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אם כן ,מה התהליך? פרטים? אם לא, היכן ניתן לברר? מדובר באופנוע.
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הודעה מאת אחראי המפגש אילן גורן: ביום ו' ה- 5/8/2011 נפגש ביציאה ממבשרת לכוון ת"א, בשעה 14:30 משם נמשיך בשיירה למוזאון העתיקות "המחסן של סבא" בבית מאיר. לאחר הביקור נקפוץ לקפה בשורש פיזור ב - 17:00 לפרטים: אילן גורן - 050-5272562
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מדובר בסובארו 79 יד שניה שהחשמל מקורי ולעולם לא נגעו בצמה ולא עשו שום קומבינות (קיבלתי את הרכב עם 57.000 ק"מ מאדם זקן ועד הטיפול האחרון ב2004 הוא עשה המוסך המרכזי בהרצליה ) יש לי את כל החשבוניות וכול הסטוריית הטיפולים ברכב מהיום שנרכש ,ולעולם לא נגעו בחשמל! כשאני קיבלתי את הרכב לפני שנתיים וחצי עשיתי יישור קוו גדול . התחילו כמה בעיות חשמל ביום אחד שלכאורה לא קשורות אחת לשניה ,ואני יפרט. הוונטה נשרפה באופן מוזר (חדשה ומקורית בת חצי שנה) היונית חום גם היא חדשה ומקורית הפסיקה לעבוד. האורות ברכב מזייפים נחלשים ומתחזקים ומידי פעם נכבים ונדלקים קצב הפיוזים נשרפים הוא אחת ל 10 ימים ברכב מותקן מערכת אזעקה ונעילה מרכזית אבל שלא קשורה לכלום ברכב ל…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש שלום, ברגע של נוסטלגיה ומתוך תגובה לשרשור אחר נזכרתי באדם שללא עזרתו ייתכן מאוד שהאלפא שלי הייתה נמכרת, ללא תיבת הגה, או נזרקת במגרש גרוטאות. המעשה שהיה הוא כזה (בקצרה ). כשהייתי חייל בתחילת שנות התשעים, אבי היה נוסע באלפא ג'וליה נובה (שלי) לעבודה. בוקר אחד הוא מסובב את ההגה לצאת מהחניה והלה יוצא אליו כמו בורג. נשברה תיבת ההגה. התגובה במוסכים השונים שניסו לעזור הייתה - לך חפש במוזיאון. בליווי חיוך. מתוך הכרות עם כל מקומות החניה של אלפות דומות, ובגלל שחלקן היו נייחות השארתי פתק על אחת דומה. בעל הרכב התקשר איתי, שמו היה דדי. הוא אמר שאם אגיע אליו למושב ליד רחובות (אני חושב שזה היה מושב מצליח אבל איני זוכר) הוא ייתן לי תיבת הגה במתנה. הגעתי…
הודעה אחרונה מאת A900, -
Porting בראש מנוע 1 2
מאת reuven-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני שומע לא מעט חברים שאומרים "אם כבר הראש בחוץ תעשה פורטינג", אז השאלה למה מתכוונים, האם זה מועיל למשהו? נעשה קצת סדר, ישנה האופציה של החלקת המעברים בסעפות (יניקה ופליטה) אלו טובים בעיקר בראשי מנוע שהמעברים בהם לא הוחלקו כראוי מטעמי מגבלות ייצור או עיצוב, מתי לעשות את זה? תמיד כשאפשר, זה אף רצוי. האופציה השנייה השגורה בפי רבים היא: בוא נגדיל את המעברים ("אחי, בוא נדפוק פורטינג"), נעשה אותם רחבים בהרבה וכך נגדיל את הספק המנוע, תוצאה, כפי שבטח ניתן לנחש הפוכה, מהירות התערובת שנכנסת למנוע קטנה וקיבלנו פחות כוח. מתי כן מגדילים מעברים: הגדלתי יחס דחיסה, הגדלתי שסתומים, הותקנו גלי זיזים בעלי זוית פתיחה וליפט גבוהים, הותקנה מערכת פליטה תואמת שתוכל להוציא את הגזים, אם כל ז…
הודעה אחרונה מאת 123volvo, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אם אני משלם כרגע 800 שקל על אגרה שנתית לפני טסט, אצטרך לשלם 1600 בשנה?
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
??????????
הודעה אחרונה מאת ETAVZ3, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, ברשותי השמשה שבתמונה, הייתי שמח לדעת תשובה/השערה/כיוון לגבי לאיזה רכב היא הייתה שייכת.
הודעה אחרונה מאת aronm, -
-
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
השבוע התחדשתי באופנוע דו"ש שאני מתכוון לשפץ ולשחזר. השיפוץ צפוי להימשך כשנה. התוכנית היא פרוק מוחלט, עד השילדה, ואחרי ניקוי חול וצבע בתנור של חלקי הברזל, שיפוץ וצביעת חלקי הפלסטיק ואז שיפוץ המנוע והבולמים. יש לי כמה שאלות : האופנוע עם טסט לשנה, (עד יולי 2012) אבל אני מתכוון להשבית לפחות לשנה. מה קורה עם הטסט ? האם הוא נישמר, מוקפא ? יש מכה במיכל הדלק (מיכל פח), ואני זקוק להמלצות על פחח טוב והערכת עלויות. האם פחח יוכל לתת מענה גם לחלקי הפלסטיק ?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
קצת התבלבלתי בהצבת ההודעה הראשונה אז: ביום השישי הראשון של אוגוסט ה- 5/8/11 חוגגים לי יום הולדת, (באיחור אופנתי). נפגשים כל מועדוני הרכב בארץ, למסיבת קיץ מדהימה, באוויר הצח של י-ם עם כל הפינוקים הקרירים של הקיץ, מכוניות מדהימות ושלל אטרקציות מוטוריות שלא פוגשים כל יום. נפגשים כרגיל החל מהשעה 14:30 בפאב הטוביה רח' שושן 8 י-ם. הכינו את המצלמות!!! להתראות שם -רן
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
זיהוי חלפים
מאת dudiwil- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מבקש עזרה בזיהוי חלקים
הודעה אחרונה מאת dudiwil, -
- 1 תגובות
- 872 צפיות
שלום לכולם יש לי סוסיתא שנת 69 בלי מנוע מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני יכול למצוא מנוע בשבילה?
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך,
