רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 874 צפיות
לאחרונה אני נתקל הרבה ברשת במראה הזה של המשומש ישן , איך מצליחים לשמור על המרכב מהתפתחות מרובה של חלודה או יותר נכון איך הם עוצרים את התהליך? האם מישהו התנסה בארץ וניסה להביא מרכב למצב כזה ? יוסי
הודעה אחרונה מאת e_r, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מישהו יודע תהליך מה עושים לאוטו למנוע כמה עולה איזה טיפול יש למערכת? האם ההחזקה יקרה האם זה הורס את המנוע? האם זה נפוץ ? ואם שווה לשים גז בחיפושית?
הודעה אחרונה מאת גלעד2, -
-
שלום חברים. תם החופש הגדול, החם מתחיל להרגע, ועדיין יש זמן עד שיחל לרדת גשם. זה הזמן לחדש את המסורת של מפגש השרון - "טיול שבת בכל חודש". בטיול הקרוב נחזור אל ההנאה של הטיול שקיימנו לפני 11 חודשים בדיוק. תמונות להנאתכם בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343421&highlight=%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C+%D7%9C%D7%9B%D7%A0%D7%A8%D7%AA טיול חודש ספטמבר. הטיול יתקיים בימים שישי ושבת 9-10 בספטמבר - לכנרת. נפגש ביום שישי בשעה 11:30 בתחנת הדלק סונול שבצומת רעננה, ונצא לכוון צפון, בנסיעה רגועה ומהנה. נפנה מזרחה לכוון עפולה, ונבצע חניות ביניים במגידו ובכפר תבור. נמשיך בכביש היפה המוביל ליבנאל ומשם נרד…
הודעה אחרונה מאת אבי גואטה, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
בשנת 74' הוצגה בגרמניה הפולקסווגן גולף, שהיתה למעשה הקומפקטית האמיתית הראשונה בעולם, בעלת 5 דלתות. הגולף הפכה בין לילה להצלחה מסחררת, ומרבית היצרנים מעוניינים היו להצטרף אליה, ובינהם רנו הצרפתית. רנו ופיג'ו, יריבתה מבית, החלו לשתף פעולה באמצע שנות ה 70' כתוצאה מאינטרס משותף - מנוע ה PRV היה פרי פיתוח משותף של שני היצרנים. רנו החליטה לפתח אף היא מכונית קומפקטית בעלת הנעה קדמית ומנוע רוחבי, כמו בגולף. הבעיה של רנו היתה נעוצה בעובדה שכל מכוניות ההנעה הקדמית שלה היו בעלות מנוע אורכי - רנו 5, 12 ו 16, מה שלא התאים למכונית קומפקטית שאמורה היתה להציע מרחב פנימי מקסימאלי. לצורך פיתוח המכונית פנו רנו לפיג'ו בהצעה לרכישת יחידות כוח, מנועים ותיבות הילוכים למכונית החדשה. …
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אני צריך לעשות טסט לרכב שלי אבל יש לי חופש בגלגל הקדמי שמאלי, הרכב לא יעבור טסט וגם אני לא יכול להוציא אישור מוסך. כדי לבטל את החופש אני צריך לפרק את הקינג פין לחרוט ולעשות בוקסות חדשות, הבעיה שהלכתי לכמה חרטים בתל אביב אבל הם לא מתעסקים עם דבר כזה. מישהו מכיר חרט שכן עושה דברים כאלה? תודה
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
שיפוץ בחו"ל
מאת tomerwrx- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי ברשותי רכב אספנות ואני מעוניין לשפץ אותו אך הזמן ובמיוחד בידע והכלים לא נמצאים ברשותי לאחר בירור כאן בארץ של שיפוץ מלא לרכב התברר שהסכום מאוד גבוה אז חבר נתן רעיון לשפץ בחו"ל אני יודע שהמחיר לא יהיה יותר זול ובטח הרבה יותר יקר אבל לדעתי איכות העבודה + חלקים +נסיון וידע הוא גבוה בכמה רמות ממדינתנו הקטנה בכל אופן שאלתי היא איך מחשבים את עלויות המכס תודה
הודעה אחרונה מאת gdiil, -
- 2 תגובות
- 891 צפיות
תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
"בשל חוסר תקציב", כך נכתב בהודעה שראיתי באתר משרד התחבורה ולא מוצא אותה שוב. לא ברור אם ומתי יחזרו לגרוט, אבל שווה לקחת לתשומת ליבינו! דב
הודעה אחרונה מאת A900, -
אלעד - בשבילך: http://bringatrailer.com/2011/09/08/serial-001-1955-abarth-207a-boano-racer/
הודעה אחרונה מאת yami, -
- 0 תגובות
- 626 צפיות
בחמישי בערב ערכנו טיול קבריולטים בדרום הקרוב - קינחנו בישיבה בבית קפה עד שכיבו לנו את האורות. לא פלא שלא כולם התעוררו למפגש... כמה תמונות מהשפלה כשהרכבים נכנסים ויוצאים כל העת:
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- 1 תגובות
- 756 צפיות
כאן: http://vimeo.com/21529386
הודעה אחרונה מאת itzik_s, -
- 3 תגובות
- 948 צפיות
היום בבוקר במסעדת בר בהר נפגשו המפלץ עם אחיו הקטן... איזה שימחה-רן
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- 0 תגובות
- 854 צפיות
ראשית תודה לחברתי א' שצלמה עבורי את התמונה. התמונה צולמה במוזאון מלמ"ש בשפרעם. ניסיתי אך כשלתי למצא על תמונות אלו פרטים נוספים, ולכן אני מעלה אותן כפי שהן נשלחו אלי. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us ל'
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 2 תגובות
- 815 צפיות
שלום חברים, הייתי בבקשה מעוניין לדעת מה הסיכון לו יש לצפות במידה ונהג מסוים השתמש ברכב ללא מסנן אוויר, מסיבות שאינן ברורות. הסיבה לשמה אני שואל היא היות ומנוע של דה שבו/ דייאן הוא לא מנוע מודרני, ולכן ייתכן והוא פגיע פחות. תודה רבה, איתי
הודעה אחרונה מאת E.T 4x4, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פה נראה הכי מתאים לאשכול כי הרוב מתעסק עם זה. שלום אני מעוניין להזמין פנסי חזית לרכב שלי מebay uk רציתי לדעת אם אני שולח אותם לקרוב משפחה בקנדה והוא שולח אותם בתור מתנה הם יתעקו במכס?( נארוז אותם בחבילה אחרת בלי כל המדבקות שבאים על האריזה בדרך כלל)
הודעה אחרונה מאת Audi_, -
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה: תצוגת רכבי אספנות בהפנינג מתנ"ס שדה בוקר גבעתיים ביום ד' , 07.09.11 ישתתף מועדון החמש כבכל שנה בהפנינג פתיחת שנה של המרכז הקהילתי "שדה בוקר" גבעתיים (המרכז בו יושב משרד המועדון), לטובת תושבי גבעתיים והסביבה ובמעמד ראש עיריית גבעתיים, מר ראובן בן- שחר. מועדון החמש יציג בחצר המתנ"ס כ- 5-6 רכבי אספנות במצב תצוגה בין השעות 17:00- 19:00. כתובת המתנ"ס- רח' שדה בוקר 10, גבעתיים (הכניסה מרח' גולומב, אהרון שר) קפה ומאפה יחכו למציגים במשרד המועדון..... חברים המעונינים להציג בהפנינג מתבקשים להירשם במשרד המועדון לא יאוחר מיום א', 04.09.11 בטל' 7318818-03 / מייל – [email protected]. אחראי אירוע- מת…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
אז זהו זה אחרי אין ספור חיפושים מצאתי כלה. מדובר בטרנספורטר שנת 71 יד ראשונה נסעה ונוסעת עד היום יום יום נקנתה מאדם מבוגר מקרית אתא ונסעה כמו נמרה משם לירושלים. עכשיו צריך להתחיל לשפץ אז אם מישהו יודע על חלקים לרכב במחיר טוב כמו למשל גומיות לחלונות,סוויץ,ספרי רכב קישורים מעניינים או כל דבר אחר שיכול לעזור אני ישמח להיעזר תודה ויום טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת danbidner, -
חידושים במכס.
מאת lulisa- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מאמינים? אתמול הגיעה אלי הודעה כי מוצר שהזמנתי באינטרנט (פיית מילוי דלק לרובר P2) מחכה לי בבית הדואר המרכזי. להודעה היה מצורף טופס חדש שבו התבקשתי לספק את פרטי האישיים, פרטי המוצר וחתימה. הוצע לי לפקסס לדואר את הטופס ואז ישלח אלי המוצר. בלי אישור מוקדם של משרד התחבורה??? התקשתי להאמין. בכל זאת ניגשתי לדואר, ואחרי פרוצדורה קצרה קיבלתי את החבילה, ועליה היה מודבק המצורף. הללויה!
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
בוקר טוב לכולם יש לי מרצדס 350 SL משנת 1972 אחרי אוברול מנוע. המנוע עובד לא יפה מידי פעם יש קפיצות בסל"ד, לפעמים המנוע משתנק, מעשן ומרגיש "חנוק". אציין כי החלפתי מזרקים (אלקטרוניים) טיימינג, רינגים כל הגומיות אטמים ומה לא. האם למישהוא יש רעיון מה יכול להיות מקור הבעיה? האם יכול להיות כבלי הצתה? המכונאי טוען שזה המחשב (כן יש כזה מקורי משנת 72) וממליץ להחליפו למודרני - מה דעתכם? אם כן האם למישהוא יש ניסיון עם מחשבים שכאלו ואז אבקש המלצות על המחשב ועל מתקין טוב. אודה על תשותיכם המלומדות
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חברי מועדון אסקורט האירי חברו יחדיו לשיפוץ אסקורט תוך 7 ימים. כעת הם מוכרים כרטיסי הגרלה כשהפרס הוא האסקורט, וכל ההכנסות למען בית חולים לילדים. מתי נעשה את זה אצלנו?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
זה חינוך.
מאת יאיר לוסטיג- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 954 צפיות
http://kaiserwillys.commercev3.com/lettercast/b_lc.php?c=Au_uAeIOu Hi my name is Cameron Danner, I am 17 years old and live in Napa California. In my town to graduate from high school you must do an outside school project. For the project you must do something that you have never done before to better prepare yourself for life to come after high school. So for my senior project I chose to restore a 1948 Willys Pickup.
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
מרצדס 220s
מאת eltsafan- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קניתי מרצדס 220s בחו"ל ואני רוצה להביא אותה לארץ מה עלי לעשות בצרפת ליתר דיוק
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
אחרי הרבה זמן שאיימתי שאפרסם תמונות של הרכב שאני משפץ. שעל שמו הכינוי שלי בפורום וניתן להבין מכך שזה הרכב שעושה לי את זה. אני מעלה כמה תמונות של הרכב לפניי השיפוץ. הרכב עבר שיפוץ מכני שכולל: מנוע 350 שעבר שידרוג, סעפת יניקה, קרבורטור גדול, הצתה, הדרסים + מערכת פליטה קומפלט. החלפת ג'אנטים ל 15 + צמיגים רחבים 245 הרכב עבר טסט ליפניי כשבוע ועכשיו יוכל להתנייד להמשך שיפוץ קוסמטי שלא יהיה זהה למקור אבל זהה למה שרץ לי בראש הרבה זמן. הרכב נוסע מצויין ובינתיים גורם לי לחיוך כל יום בנסיעה. ניתן לתמונות קצת במה וכן אני יודע יש עוד הרבה עבודה.
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יום שישי, ה23/9/2011, עוד חודש וחצי, החל משעה 10:00 בבוקר. המקום: מרכז הארץ, מיקום מדויק יפורסם בימים הקרובים. מי מוזמן: כול ג'יפאי ובעלי ה4X4 בישראל, ללא הבדל דת, גזע ומותג. מתוכנן מתחם נפרד לג'יפי אספנות. כל הפרטים - כאן: http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2205-%D7%A9%D7%9E%D7%A8%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A9-%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92-23-%D7%9C%D7%A1%D7%A4%D7%98%D7%9E%D7%91%D7%A8-2011
הודעה אחרונה מאת shmil, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 902 צפיות
שלום, אני חובב רכבים ואספן בתחילת דרכו, בחיפושיי אחר הרכב האולטימטיבי נתקלתי במודעת מכירה של פיאט X1/9 שנת 77, מדובר על רכב מיובא עם מנוע מוגדל (1600). האם למישהו יש עוד מידע לגבי הרכב, מצבו המכני והחיצוני, חלקים מקוריים, בעיות, וכו'. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yanivk, -
-
- 1 תגובות
- 829 צפיות
שלום לכולם, בקרוב מגיעה דודה ממקסיקו וכמובן שאני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהזמין משם כל מיני חלקים קטנים.. אשמח לשמוע על חנויות במקסיקו סיטי שמוכרות מוצרים במחירים טובים אם מישהו מכיר.. עיקר הדברים שאני רוצה לקנות: סוככי שמש, מראה מרכזית, נועלים לחלונות המשולשים, ידיות לחלונות וכד'.. אם המחירים שם דומים למה שבארץ, אני כבר אעדיף לקנות פה.. אשמח לשמוע על המלצות, תודה!
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מדבקת פינוי מהעירייה הפחידה קשות את אייל בעל הרכב שלצערנו הזניח את האלפא זמן רב, רב מידיי. נרתמנו לעזרתו והאלפא בקרוב מאוד תעבור טסט ותחזור לחיות. היא כמובן הניעה לאחר טיפול קליל במערכות החשמל והדלק.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברים מי יודע מה הדין לייבא רכב עם BILL OF SALE כאשר במידה בו הוא נקנה לא מוציאים TITLE לרכב מתחת לשנת 86 there is only a bill a sale in the State of GA.... They do not issue a Title in the state of Georgia.... anything before 1986..... all states will honer a Bill of Sale from Ga תודה לכל מי שיעזור
הודעה אחרונה מאת סופר גיפ, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
לא רחוק מהעיר Tampere בדרום פינלנד, המדינה ממנה יצאו רבים מגדולי הראלי והבית של ראלי 'אלף האגמים' המפורסם, שוכן המוזיאון שבא לתת טעימה מהעבר המסקרן של ענף המירוצים האהוב. תיהנו מהתמונות 1) מרצדס W111 (?) 2) סאאב 96 V4 3) מיני קופר עם צמיגי שלג ממוסמרים 4) אאודי 100 קוואטרו 5) וולוו 144 6) רנו 8 גורדיני 7) סאאב 96 מוקדמת יותר פולקסווגן טייפ 3 'לימוזין' מוכנה לראלי עוד בקרוב
הודעה אחרונה מאת גיא ב, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אחרי חיפוש קצר יחסית, יכול להיות שמצאתי את המיני שחיפשתי, אבל לא כ"כ בטוח לגבי כדאיות. 1979, לבנה, יד ראשונה, מקורית, יחסית יפה. הבעיה: עמדה כ-15 שנה בתוך מחסן כאבן שאין לה הופכין. אתם יכולים לתאר את המצב של הרכב... המחיר: 5,000 ש"ח (לדעתי אפשר יהיה לסגור גם ב-3,500). אני קצת בדילמה אם זו הרפתקאה או איזשהו ברוך בלהחיות את הרכב? או שעדיף אחת שנוסעת (או במצב נסיעה)?
הודעה אחרונה מאת raven1222,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 408 אורחים (הצג רשימה מלאה)
