רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
שלום חברים, בשם יבואן "טרי", שקיבל מהמכס דרישה דמיונית לתשלום מסים, הגשתי לאחרונה למכס ערר סדור ומפורט על פסילת הערך המוצהר של רכב אספנות, שיובא על ידו לישראל ושעומד כחודש במחסני הערובה. כפי הידוע לפחות לחלקכם, הפרקטיקה הנוהגת במכס היום בכלל, והשימוש בחוות דעת שמאי בפרט, הנם מנוגדים להוראות הדין ומהוות הפרה בוטה שלהן. נדמה לי, שאפשר וצריך לנסות להפסיק את הכנסת היד המוגזמת של המדינה אל כיסם של יבואני רכבי אספנות למטרות פרטיות ותחביב, ולהביא לשינוי - לא על ידי מאבק במכס ולא באמצעות "הורדות ידיים" אלא בדרך של הידברות והצגת הטיעונים המשפטיים ובכלל של כל מקרה לגופו, על מנת שהמכס ישנה את עמדתו, יפעיל סמכויותיו בהיגיון ועל פי החוק ובהתאם - יבחן כל מקרה לגופו. זאת,…
הודעה אחרונה מאת hemi, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם בעבר שמעתי מאחד חברי הפורום שבאיזור ראשון לציון קים הרכב הנ"ל, מישהו יודע אולי איפה הוא נמצא? תודה
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 849 צפיות
איזה תענוג צרוף. http://axisofoversteer.blogspot.com/2011/10/2011-goodwood-revival-temple-of.html
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב , אז אחרי 6 שנים עם הרכב, הגיע הזמן לשפץ את המושב נהג, המצב שלו לא משהו , כי הספוג שבמושב, ( לא בגב) מאוד מתפורר,ואין לו את הקסם והנוחות של פעם, בנוסף ,יש קרעים מעצבנים בצדדים איפה שהברזלים, שאלתי רפד אחד והוא אמר לי שזה 200 שקל לסדר רק את המושב של ה"טוסיק", והמשענת של הגב זה עוד תוספת, בקיצור לא ממש נראה לי משתלם, יש מישהו מומלץ (באיזור המרכז) שישפץ את כל הכיסא, גם גב וגם טוסיק, במחיר שפוי? נגיד 200-250 להכל? ויתקן קרעים קטנים בריפוד בנוסף, ויכבס\ינקה את הכיסוי המקורי ? דרך אגב אין לכיסא הזה מנגנון שמרים את הכיסא למעלה למטה, יש לו רק את הידית שקובעת את המידת "קשיות" של גב המושב, יש מצב שיארגנו איז קומבינה ויהיה גם את המנגנון שמרים למעלה ל…
הודעה אחרונה מאת ESTK, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם , שמי קובי ואני חבר חדש באתר . אני מבקש עזרה ויעוץ בקנייה וייבוא אישי רכב דרך EBAY . אני מעוניין לרכוש אלפא סייפדר משנת 1985 ומטה . היית שמח לדעת : 1. איך מחשבים את המיסים מהו שיעור המס ? ומהו בסיס החישב ? 2. עלות ההובלה ? ובכלל הייתי שמח לקבל טיפים ממי שעשה זאת בעבר .
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
המלצה לסרט
מאת אבי שרייבר- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 658 צפיות
מומלץ ללכת לסרט בשם העזרה ראשית הסרט איכותי אך יותר מכל יש בו כמות גדולה מאד של רכבים אמריקאים של סוף שנות ה 50 עד אמצע שנות ה 60 פשוט להתפעל ממצבם. אבי שרייבר
הודעה אחרונה מאת אבי שרייבר, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים, עלה בחלקי להשיג כבאית ענתיקה על בסיס נ"נ (DODGE POWER WAGON), משנות ה-60 המוקדמות. הרכב חלוד כולו, חסרים חלקים. בביקור בזק ברשת גיליתי כמה נ"נים דומים ששופצו לא מזמן. מישהו מכיר מישהו מהחבר'ה האלה? מישהו יודע איפה ניתן להשיג חלפים לרכבים האלה? כל עצה תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- 1 תגובות
- 935 צפיות
של 305 ? אצל מי אפשר למצוא בולם קדמי של 304 ?
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 884 צפיות
שלום לכולם, אני צריך לייבא ראדיאטור מחו"ל ורציתי לשאול אילו מיסים עלי לשלם? הבנתי שלאחרונה משרד התחבורה נותן הקלות מסויימות על פריטים מסויימים ובינהם רדיאטורים. המחיר שאני אשלם הוא 170$ ראדיאטור + 90$ משלוח. אשמח אם תוכלו להעריך כמה יעלה כל התענוג לאחר השיחרור מהמכס. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת mabootoo, -
- 1 תגובות
- 948 צפיות
האים לפורשה sc3.0L קיים מפלג מכני או אלקטרוני ????
הודעה אחרונה מאת taly911, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://blog.kaiserwillys.com/willys-jeep-m38-a-brief-history
הודעה אחרונה מאת A110, -
- 1 תגובות
- 707 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=JlJTa9afAOA דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. הסדרה נקראת desert car kings שכמו כן משודרת בערוץ דיסקוברי. מומלץ בחום (אני בטוח שחלק מכירים ומי שלא אז תכירו)
הודעה אחרונה מאת גיא ב, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מוזיאון מכוניות נטוש ביפן תמונות: יש עוד תמונות: http://auto.fishki.net/comment.php?id=98015
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
איזה רכב זה? משנות ה90? רואים אותם מידי פעם על הכביש! תודה!
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
- 1 תגובות
- 775 צפיות
אני מחפש מקום לנקות חלקי רכב בסודה לשתיה .
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מכונית תצוגה שפינינפרינה בנו והייתה הפרארי היחידה עם 4 דלתות מוצעת למכירה. המכונית במקור לא הייתה נוסעת ומיועדת רק לתצוגה, הבעלים האחרון שלה הכניס לה מנוע 12 צילינדר של פרארי BB . המכירה תתקיים ב 26 באוקטובר,עם מישהו יהיה במקרה בלונדון באותו זמן ויש לו $850000 לבזבז + הובלה ומיסוי בארץ. קראתי על זה פה http://carscoop.blogspot.com/2011/10/1980-ferrari-pinin-four-door-sedan.html עמוד המכירה עם כל שאר הרכבים שמוצעים למכירה באותו יום http://www.rmauctions.com/default.cfm?SaleCode=LF11
הודעה אחרונה מאת smallars, -
- 2 עוקבים
- 31 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום לכולם. שמי נדב וכמו שחלק ראו שיפצתי אסקורט דור ראשון ובמקרה נפלה לידי הזדמנות לשים ידי על אסקורט דור שני מבציר 79 והיא הולכת לעבור פירוק לגורמים ומשם נשקול את עתידה בכבישי ישראל שהתחזית לא חיובית, אז מי שמעוניין במחיר ברזל לקנות רק את הגוף ללא סרנים (300 שח)יש אופציה לרשיונות שיצור קשר בפרטי האופציה קיימת רק מחר כי אז כבר היא תמכר לברזל את אותו הסכום אני מקבל מאיש ברזל ולכן המטרה היא לעזור למי שאולי צריך את החלקים אוו את השלדה. מטרת השרשור היא לא למען מכירת הרכב אלא כדי לתאר את שלבי הפירוק אז מנהלים לא להזיז בבקשה.
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
- 5 תגובות
- 922 צפיות
כיוון שיום שישי הולך לכיוון של כפרה, אתם מוזמנים למפגש ביום חמישי בערב בשעה 20:30 המיקום: בית הקפה "רולדין" שבמתחם סטאר סנטר באשדוד רח' ז'בוטינסקי 47 (מתחם פנימי ביותר).חנייה מול בית הקפה למעונינים בנסיעה משותפת - בשעה 19:45 ניפגש בתחנת "סדש" גבעת ברנר על כביש 40 עם הפנים דרומה, ב- 20:00 נצא ואפשר להצטרף בדרך.
הודעה אחרונה מאת ראובן נזירי, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
או שזה רק כאשר השימוש הוא מסחרי..? תודה.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג אני אשמח תודה
הודעה אחרונה מאת dj naor, -
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
בתאריכים 03.10-05.10 , ימים שני, שלישי ורביעי , יקיים מועדון החמש תצוגות רכב בשלושת ימי הכיף שמארגנת האגודה למען החייל לכאלפיים חיילים בודדים מהמערך הלוחם . חיילים בודדים הינם חיילים אשר עלו לארץ מחו"ל ואין להם משפחה בישראל או חיילים אשר מסיבות שונות אינם בקשר עם משפחותיהם (יתומים, חיילים ממשפחות לא מתפקדות, חרדים שחזרו בשאלה ומשפחותיהם מתכחשות אליהם וכו'). ימי הכיף יתקיימו בחוף דור כמו בפעם שעברה. האירוע מתחיל כל יום בשעה 09:00 בבוקר ויימשך עד השעה 16:00 במשוער. שעות תצוגת רכבי האספנות: 10:00-14:00 (ניתן להגיע עד 11:00 למקום).. חברי המועדון ומלוויהם ברכב מוזמנים להשתתף בפעילויות המגוונות שמארגנת האגודה למען החייל לחיילים- הופעה של הזמר קובי פרץ בשעה 14:00…
הודעה אחרונה מאת idipidi, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, האם למשהו יש ניסיון בנושא יבוא רכב אספנות בידי תושב חוזר? תודה.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהוא יכול לכוון אותי לטופס שנותנים למוסך מורשה למלא ולחתום כשמבקשים רישיון יבוא ? האם צריך גם לצרף צילום של רישיון המוסך בתוקף ? תודה .
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 4 תגובות
- 650 צפיות
שלום לכולם ברצוני לדעת האם יש בעיית חוקיות להזמין לארץ האדג'סטרים
הודעה אחרונה מאת רונן כהן, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, בשעה טובה ומוצלחת, סביר להניח שמחר תועבר אלי הבעלות על רנו 5 יפהפיה משנת 88. עדיין לא אספנות, אבל גם לה יש כמה שנים טובות (ויפות) מאחוריה. בבדיקה ויזואלית ובנסיעת מבחן הכל עלה יפה, יחד עם זאת אני מעוניין לקחת אותה בדחיפות לביצוע טיפול יישור קו (שמנים, רצועות אם צריך, בדיקת בלמים כמובן). מבקש מכם המלצה למוסך מקצועי, אמין והוגן באזור הצפון (עדיפות לחיפה והקריות), מוסך שגם מכיר או 'מסוגל להתמודד' עם הרכב הספציפי הזה. ולמרות שהכיסים שלי אינם עמוקים, להשכלה כללית: האם המוסך המרכזי של רנו בחיפה ("קרסו") מקבל לדעתכם עבודה לטיפול תקופתי ברכב שכזה? המון תודה,
הודעה אחרונה מאת dabab, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
איזה חלק מונח על המכסה מנוע ומה התפקיד שלו ברכב למי שלא יודע על מה אני מדבר
הודעה אחרונה מאת שימוניק, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מניח שלא תיהיה לי בעיה למצוא את המידה 165/65/14 , עד כמה שאני זוכר זו מידה כמו של פיאט פונטו. האם כדאי בהזדמנות זו לעשות להם ניקוי חול וצביעה ? איפה באיזור חיפה/קריות אפשר לעשות ניקוי חול לגאנטים וכמה יכול לעלות דבר כזה לכל ה5?
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
התגלתה בארוע מיוחד בפירנצה בו היה דגש על מכוניות בעיצובו של ZAGATO.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הגיע לידי מחבר יקר האקדח שבתמונה. מעבר לכיוון הצתה ישנם פונקציות נוספות שניתן לבצע איתו כולל כיוון זווית מרווח פלטינה, ופונקציות נוספות, העניין שהחבר לא ידע להסביר לי על אופן השימוש ולא הצלחתי לזהות את שם המכשיר לחיפוש באינטרנט. המכשיר ניזון מכוח עצמאי של סוללת אצבע, יש לו מעבר לחוטים הרגילים של מינוס (שחור) פלוס (אדום) וחובק חוט הפלאג גם חוט ירוק שאין לי מושג לאן הוא מתחבר. שאלות למומחים: 1. מי מזהה את המכשיר בשמו? 2. מה תפקיד של כל פונקציה בבורר. 3. לאן מתחבר החוט הירוק ומה הוא מודד? כל מה שתוכלו להוסיף כולל קישור לאינטרנט יהיה מצויין תודה לעונים-רן
הודעה אחרונה מאת cb750, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בן דוד שלי התקשר לפני חצי שעה, ואמר לי "תבוא תראה מה עשו לפיאסטה שלך". באתי וחשכו עייני, שברו חלון קדמי שמאל קדמי ימין אחורי ימין. תלשו פנסי איתות, שברו חובק הגה, שברו ידיות וישר ווינקר, עשו נזק לסלון, וקפצו על הגג. גררתי את האוטו עכשיו לבית, הרכב רטוב בפנים. כיסיתי אותו בכיסוי ניילון שחור. חברים יקרים אני צריך את עזרתכם. הרכב עומד ללא חלונות וניראה גרוטה. אני מפחד שהעיריה תיקח אותו. והגשם יגמור עליו. תעזרו לי במציאת חלקים. חלון נהג. חלון נוסע. חלון אחורי ימין. וינקרים מתחת לפנסים הראשים. לגבי כל השאר אני ישלים תוך כדי השיפוץ שתכננתי בנובמבר. הפיאסטה דור 1 80. תודה מראש לכולם ושבוע זוהר.
הודעה אחרונה מאת nfoffman,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
