רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אחרי טיול ארוך של 1000 ק"מ היום בבוקר ראיתי שהפולי והמאורר רופפים -הלכתי למספר מוסכים שאמרו שמסוכן לנסוע ככה . הם אומרים שזה שחיקה בציר ויכול לקרות מצב שינזלו מים משם או שהציר ישבר. מסתבר שמוסכים לא מתים על העבודה עם האוטו הזה.. להזכירכם וונדורה 84 מנוע 6 טורי נפח 4100 קרבורטור.
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 704 צפיות
תודה חברים
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
חידוש תושבת גיר
מאת GLF- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פירקתי גיר בסובארו 78 שלי ומצאתי תושבת אחורית גמורה. האם ניתן לחדש / לייצר חדשה, ואם כן אצל מי ומה המחירים? כמובן שאם יש למישהו תושבת כזו היא תתקבל בברכה. תודה ירון
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 4 תגובות
- 991 צפיות
האם ידוע על רכב כזה במצב נסיעה או לפני שיפוץ או זרוק איפהשהו ?
הודעה אחרונה מאת gabyglazer, -
- 1 תגובות
- 623 צפיות
שמייבאים רכב רגיל לארץ צריכים להחליף חלקים כגון פנסים ומחוגים בלוח השעונים בקיצור להרוס את האוטו אם מייבאים רכב אספנות לארץ הוא גם צריך לעבור טיפול כזה? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, התחתנתי במזל טוב לאחר העדרות עקב הכנות לחתונה, החתונה עצמה, ההאנג אובר, וירח הדבש, חזרתי לפעול ולשפץ את הרכב. לצערי יש תקלה בגיר שמסרב לעלות להילוך שלישי (ואחרון) כשהידית במצב D (כמובן שזה אומר שאין שלישי בכלל). קצת רקע: התקלה החלה לסירוגין לפני שבועיים ולאחר כמה נסיעות קצרות החריפה לבעיה שקיימת כל הזמן. חשבתי שהבעיה קשורה לקצר שהתחיל לפני כמה חודשים (לפני החתונה) שנגרם רק לפעמים ושהתיך את אחד הפיוזים. את מקורו שייכתי לחיווט שמוביל לידית ההילוכים ולגיר, לכן ניתקתי את החוט המוביל מהפיוז לידית עד שאתקן את הקצר. אתמול הצלחתי לעבור על כל החיווט עד לידית וגיליתי: 1.החוט מוביל (+) לאור רוורס ולסוויץ הקיק דאון. 2. מצבו של סוויץ הקיק דאון לא משהו. …
הודעה אחרונה מאת asafk, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני כמה חודשים צילמתי רכב אספנות שנראה במצב תצוגה.הכל נראה חדש ונוצץ. השבוע נתקלתי באותו רכב (אותה לוחית רישוי בוודאות).הצבע היה שונה ונראה ישן יותר,המדבקות שהיו עליו נעלמו,והמגן האחורי היפה שהיה לו הוחלף למגן שנראה המקורי. נראה לי מוזר.למה שמישהו שהשקיע הרבה כסף בשיפוץ/קניית רכב משופץ,יהפוך אותו לרכב מכוער?
הודעה אחרונה מאת erez59, -
- 4 תגובות
- 893 צפיות
מדובר באופניים ממונעות מחברת WANDERER הגרמנית שיצרה אופנועים לפני מלחמת העולם השנייה,מנוע תוצרת FICHTEL&SACHS מעוניין בחלקי חילוף ,או מידע על אפשרויות בחו"ל. בתודה מראש אריק
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אני מייבא טריומף ספיטפייר 1979 וצריך בבקשה עזרה במילויי הניירת לרישיון ייבוא. נספח טכני מה זה : דגם טכני,כינויי מסחרי ,סוג הרכב ,מספר הוראות רישום.. , טופס בקשה לרישיון יבוא מה זה : פרט מכס , מחיר היחידה פו"ב , מה הכוונה תאריך עלייה לכביש - רשום ב TITLE , תאריך מכירה 1981 זו הכוונה..? (תאריך ייצור של הרכב יוני 1979 ) האם צריך גם למלא את הטופס של הצעת הזמנה ליבוא טובין ? תודה מראש אם מישהו יכול לעזור
הודעה אחרונה מאת idan10, -
אלפא ספיידר שנת 88 1 2
מאת קובי ס- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם . אני שוקל לרכוש אלפא כזאת , הייתי שמח לקבל חוות דעת על אחזקה , עלות טיפולים וכו'. זה הולך להיות רכב שלישי בבית , רכב פנאי לשימוש מועט . ואיך ממולץ לבדוק רכב כזה לפני הקנייה ? ואיך ניתן לדעת כמה שווה לשלם עליו ?
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
שרוטים על BX 1 2
מאת עפר שורץ-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אז זהו, זה קרה, קניתי מחדש את הסיטרואן הישנה והאהובה שלי. לבן שלי יש בר מצווה, ואין מתנה טובה יותר מהרכב האהוב והמפתיע - סיטרואן BX GTI ידנית שחורה שנת 1992. אומנם היא עדיין לא "אספנות" לפי תקנות משרד התחבורה, אבל : רכב שיש לו נשמה, רכב שיש לנו (אני ובני) סנטימנטים עצומים אליו, רכב שאין יותר מדי רכבים כמותו בארץ (וממש לא חשוב למה ) רכב שנמכר לפני חמש שנים ומאז מבוצעים חיפושים אחריו עד שנרכש בחזרה. כל אלו מעידים כי זה רכב אספנות אמיתי. אז מייד אחרי הקניה הוא הגיע למוסך וובקלות מדהימה (אפילו לסיטרואן) התמלא דף שלם בתיקונים הנדרשים. בשלב ראשון הוחלפו כל הבומבות והנוזל ההידאולי - לאחר ניקיון המערכת כמובן, הוחלפו ציריות וגומיות לשני הגלגלים…
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
יש לי שניי ילדים שיהיו בריאים! ואני מאוד אוהב ילדים! (אל תדאגו אני ממש לא סוטה), אבל יש ילדים שהייתי זורק לים יחד עם ההורים הזבל שלהם (רק אימרה, אני לא פסיכופט!) אז ככה: לגיסי "הייתה" שברולט ברטה גי.טי מודל 92 (הגירסה הספורטיבית של הקורסיקה) ולפניי כשבועיים היא "מצאה" את דרכה לסין בדרך להפוך ולהיות פחית קולה או סתם איזה רכב קוראני! וזאת בגלל שילדים מאוד "נחמדים" החליטו להפוך את הרכב הנ"ל למטרה של אבנים, ברזלים וסתם סלעים שבמקרה עברו אצלהם בידיים לפניי שהם מצאו את דרכם לתוך הרכב! (דרך השמשות והחלונות כמובן!!). הילדים הכל-כך "חמדים" הסבו נזק כל-כך גדול לרכב שלא נותר אלה לקבוע את מותו במקום!!! השאלה הנשאלת היא למה ומדוע שוטריי משתנת ישראל לא חושבים בטעות לנקוף אצבע כנגד עברי…
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הקפרי ברחוב בבון. המרצדס בשדה תעופה פרנקפורט וה VW בתערוכת מזון בקלן. לפי הבעלים, האוטו נוסע בכוחות עצמו וגם שייך ל"מועדון ה-5" הגרמני ולמועדון וולקסווגן.
הודעה אחרונה מאת Elad_y, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לצורך הובלת נגרר ואופניים בשבת, נניח. הרכב הוא פורד אסקורט.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 2 תגובות
- 987 צפיות
בוקר טוב ברשותי רדיאטור אשר מורכב ברכב לא שלי אני רוצה לפרקו ולהרכיבו ברכב שלי שאלתי: איך מנקים את הרדיאטור ? מלבד הזרמת מים נקיים מצינור גינה, יש דרך לנקותו טרם ההרכבה? תודה
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 33 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
האירוע בקרלייל שמקדים את האירוע הגדול בהרבה של הרשי, התחיל ביום רביעי. האמת, קצת איכזב. גשם ירד בחלקים גדולים של היום והמשטח התמלא בבוץ וכל זה הבריח את הספקים שכיסו את הסחורה או סתם סגרו את האוהל והלכו להתייבש. מספר המכוניות המוצאות למכירה הוא קטן יחסית, היו רק כמה עשרות. בכל זאת האוירה המחוייכת נשמרה ולמי שבאמת רצה, היו כמה מציאות או סתם רכבים מעניינים למכירה. התחזית לימים הקרובים לא מעודדת. אני אשוב לקרלייל ביום ששי (בחמישי אני עם חברים בבולטימור הסמוכה). אני מקווה שאז האירוע יתפוס תנופה לקראת שבת (שבדרך כלל צפופה). הנה כמה תמונות, שימו לב לחבילות החציר שחילקו כדי להלחם בבוץ. אהבתי אתהפלקון החמודה (כמובן) שימו לב מה עושים משברולטים ישנים (או איך שוחטים וממ…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
צמיגי 135X15
מאת nofer58- 0 תגובות
- 644 צפיות
שלום רב,. לאחר זמן רב שאנו מנסים להשיג צמיגי 135X15 מסתמן פתרון. אז כל בעלי ה- 2CV (דה-שבו,סהרה, דיאן, מהרי. עמי ...), הרנו (דופין, קטר-שבו) ואולי עוד רכבים שאיני יודע ... נא ידעו באם זקוקים ולכמה. עפר
הודעה אחרונה מאת nofer58, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
סתם בדקתי כל מיני דברים באיביי ומצאתי את הדבר היפה הזה שם: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bugatti-Custom-1974-Bugatti-Make-Offer-/230679308220?pt=US_Cars_Trucks&hash=item35b58ee7bc#ht_23617wt_1026 נראה לכם שתיהיה אחת כזו בארץ? =]
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
קיבלתי המלצה לשמן חצי סינטטי 10W40 של חברת AGIP למנוע מוסטנג 302.מישהו מכיר?מה דעתכם?תודה
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 1 תגובות
- 855 צפיות
האם מותר נניח ביום ראשון הקרוב לנסוע בשעות 7-9 בבוקר? האם זה חוקי לבעלי רכבי אספנות? חג שמח לכל חובבי הרכב באשר הם!
הודעה אחרונה מאת אבי גואטה, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מי מחברי מועדון ה - 5 מתכנן להגיע מאיזור חיפה וצפונה לפארק רמת גן לאירוע השנתי ? יום ו' 14/10/2010 יציאה בשיירה מחיפה בסביבות 08:00 תחנת פז דרך פרויד מול מרכז הקונגרסים.
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- 2 תגובות
- 765 צפיות
צילומים של TIME MAGAZINE מ 1920 עד 1973 http://www.time.com/time/photogallery/0,29307,2082591_2292327,00.html
הודעה אחרונה מאת gsk, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ביום שישי הקרוב נחגוג כל החברים בטוביה ונסגור פרטים אחרונים לטיול חול המועד להרודיון-מחכים לכולם - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 638 צפיות
חג שמח חברים. אני (עם ימהה XS1100 בציר 79) וחבר נוסף (עם CB900 יפיפה משנת 81) מתכננים לצאת לטיול רכיבה של חצי יום ביום שני הקרוב בבוקר. אנו פתוחים להצעות מסלול ולרוכבים נוספים. כנראה שנפגש באיזור ראש העין ומשם נצא. אם ברצונכם להצטרף צרו קשר....(השיבו להודעה) בועז.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
עזרה בזיהוי רכב. 1 2
מאת oren1001-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה הרכבים האלו?
הודעה אחרונה מאת orengt, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
דה-דיון בוטון מודל 1884... http://www.gizmag.com/worlds-oldest-running-car-for-sale/19924/?utm_source=Gizmag+Subscribers&utm_campaign=3235566556-UA-2235360-4&utm_medium=email ועוד קישור http://www.artdaily.org/index.asp?int_sec=2&int_new=50640
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
הקונטסה סגרה את אילין 1 2
מאת A110-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, והפעם, חלק ב' בסיפורה של הינו בישראל. למרות ההצלחה העצומה לה זכו הקונטסות והבריסקות, למפעל של אילין לא היה מזל. http://israelmotorindustry.org/contessa-israel-ii קריאה מהנה!
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום וחג שמח! אני מעוניין לשפץ רכב אספנות ראשון! האם חיפושית מתאימה לשיפוץ ראשון?
הודעה אחרונה מאת דניאל לוי, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
[ATTACH][ATTACH] [/ATTACH][/ATTACH] תמונות מאפריקה העליונה חולות לוב 1941 ומתחתיה כמו שרואים במצרים (בולדוג,ב.אס.אי ומצ'לס) ומאניית המטען ss Thistlegorm שהובילה אספקה לחזית ושהוטבעה בים סוף ע"י טייס גרמני שאיתר אותה במקרה נורטונים 16H, ב.ס.א M20, מצ'לסים G3L ועוד שקעו במצולות .האנייה הטרופה משמשת היום אתר לצוללנים.
הודעה אחרונה מאת יעקב ניצן, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
לכול החברים שלום גנבולי את פלוצי , VW חיפושית 1200 גרמניה 1974 אפור מיטלי, עונה על שם פלוצי.זה היה האוטו אספנות הראשון שלי.עם מישהו יכול לאזור ניגבה מי רחוב יהלום בפתח תקווה. תודה על כול אזרע אנריקה 0528513111 חג סוכות שמח
הודעה אחרונה מאת system_x,
