רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
מכונית הפוני הפופולרית של פורד זוכה לחיים חדשים: תימכר במרכב חשוף לאספנים תמורת 15,000 דולר. פורד נכנסת לשוק מכוניות האספנות, ובגדול: יצרנית הרכב האמריקנית תציע מרכבים חדשים לאספני פורד מוסטנג המקורית, מכונית הפוני הקלאסית שזוכה לפופולאריות אדירה בארה"ב ובמדינות רבות נוספות, כולל בישראל. המוסטנג הוצגה ב-1964, ולא פחות מ-55 שנים מאוחר יותר ניתן יהיה שוב לרכוש מרכב חדש עבורה. המרכב יתאים לכל גרסאות הדור הראשון של המוסטנג (עד 1966 כולל). בכך הופכת פורד לאחת היצרניות הבודדות שמספקות חלפים חדשים בהיקף גדול לבעלי מכוניות אספנות. פורד תציע את המרכב ללא אבזור או ריפודים, וכל אספן יוכל להרכיב איזה מנוע ואבזור שירצה. המטרה היא לאפשר לבעלי מוסטנג עם מרכב פגום או חלוד, לשדר…
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 856 צפיות
http://www.motorcycleclassics.com/blacksidedown/lee-hartung-motorcycle-auction.aspx
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם , אני חדש בפורום . מסתבר שהתסמינים התגברו ונדבקתי. בא לי רכב אספנות ,בעיקר אמריקאי ופתוח ומשום מה קורבט נתפסה לי בעדשה. מבקש את עזרתכם האדיבה את ההכרות והידע שלכם במציאת רכב כזה. לא נעול דווקא על קורבט אך רצוי, תודה מראש לכל המגיבים.(מקווה שפרסמתי במקום הנכון)
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
- 37 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
צעיר (יחסית) ונימרץ בעל כושר ויכולות שלא מוגבלות לכביש בלבד. 33.000 ק"מ עבר עד היום רובם בכביש, יפיפה כחדש מ-ק-ו-ר-י ויפני. כרגע בקליניקה של יוני (אופנועים) לצורך ריענון כללי לפני הצגתו לממלכה...תמונות וחשיפת יורש העצר בקרוב מאד... ולכל מי שדואג המפלץ נישאר ומשתדרג, הצעיר יעזור לו לחזור לכושרו המקורי! - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברים. מאחר וזו פעם הראשונה שאני מזמין חלקים כבדים, 4-5 ק"ג, נאמר לי על ידי המוכר ש ups זול יותר מusps. ציריה אחת לג'יפ, שני מסבים וכמה אטמים = 247$ רק המשלוח דרך ups. ייתכן ואשיג מסבים בארץ, כך יחסך מעט משקל. ועוד לא דיברנו על מחיר החלקים... האם זה מחיר משלוח הוגן/הגיוני?
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
מבקש להתייעץ איתו.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מצאתי חיפושית דגם גינס במצב טוב במחיר שמתאים לי פחות או יותר מה זה אומר דגם גינס והאם כדאי?
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
-
תמונות ראשונות של ה-DS23 Pallas שלי. השיפוץ מתחיל אוטוטו. עדכונים נוספים בהמשך.
הודעה אחרונה מאת Tsafrir, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שבת אחה"צ, רועי צוקרמן, זאב אושרוב ואנכי יצאנו לסיבוב צילום עם רדת החמה, להנות מקרני השמש האחרונות... לא יודע מי נהנה שם יותר... המכוניות שנפגשו לראשונה וזכו לזמן איכות ביחד או אלו שצילמו אותן כך או כך, להלן התמונות:
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם ברצוני לשאול איך כדי להרחיב כנפיים
הודעה אחרונה מאת טווינגו, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 851 צפיות
שאילה טכנית: האוטו עם טסט עד דצמבר אבל תהליך השיפוץ ימשך מעבר לכך. איך אני ניגש בסופו של דבר לטסט? ותוך כדי שיפוץ, נניח מהמכונאי לרפד? בגרירה? תודה מראש למגיבים. גבי
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בשישי הבא תארך קבלת פנים למכונית האספנות היפה בארץ ובין היפות בעולם השיירה מתארגנת בטבעון בשעה 16.00 הכיוון קפה ארומה נשר אוהדים ומעריצים מוזמנים להשתתף
הודעה אחרונה מאת dodge55, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 990 צפיות
אני כרגע מתחרה באיבי על סט ידיות כולל מפתחות .אני הגעתי כבר עד 75.10 +משלוח וזה עדין לא מספיק כמה כדי לשלם? http://offer.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&_trksid=p4340.l2565&rt=nc&item=280762667045
הודעה אחרונה מאת beetleman, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
הרכב לפני צביעה דורשים ממני 100 ש"ח לחצי ליטר,מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת yaly, -
ALFA ROMEO GTAM
מאת yami- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1972-GTAm-Tribute-Race-Street-Car-Fresh-Restoration-Coupe-One-Kind-/180748077947?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2a156ccb7b#ht_59597wt_1165 שימו לב לאיכות העבודה. מרשים!
הודעה אחרונה מאת yami, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 781 צפיות
צפו בוידאו... כמו שאומרים באנגלית ONLY IN AMERICA http://www.youtube.com/watch?v=CF0L1YmcZIQ&feature=player_embedded
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 898 צפיות
איך אני מנקז שמן בולמים בחיפושית? אם אפשר את התהליך מהתחלה ועד הסוף ואיך עושים תודה!
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
- 1 תגובות
- 789 צפיות
תמונה שצילמה חברה של אשתי משאר ישוב
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם חדש בפורום ובתחום הענתיקות בכלל. מחפש מידע לגבי דגמי ענתיקות מהירות (אין הכוונה לרכבי מירוץ כמובן). כמו כן האם קיימת הגבלה מבחינת כמות הסוסים ביבוא רכבי אספנות. תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
קניית יגואר
מאת yarkonal- 1 תגובות
- 780 צפיות
שלום לכולם אני חדש כאן ורציתי לשאול שאלה יש לי אפשרות לקנות יגואר שנת 1970 XJ6 מנוע 4200 גיר רגיל יש את כל החלקים ברכב אבל הוא זקוק לשיפוץ כללי משהוא יכול לומר לי אם אפשר להשיג חלקים ואיפה ואים כדאי להיכנס לדבר הזה ביכלל תודה מראש לכול מי שיעזור
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שבת אחה"צ: שלושה חברים, שלש חברות וקצת ילדים. שני אסקורטים (כל אחד גבר גבר) ואחת קורבט (כוסית). אז מה עושים? נוסעים!
הודעה אחרונה מאת רינו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בעודי משייט לי בין נסיעה עסקית משמימה לחופשה בת יומיים בניו-יורק, בדרך כפרית צדדית שממש לא התאימה לאוניה האמריקאית האוטומטית שעיניתי למוות התגלה לעיניי מחזה, כמובן שלא עמדתי בפיתוי, עצרתי, צילמתי וריירתי לכל מקום אפשרי. היגואר ברורה כשמש, מהי המכונית השנייה???
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אין לי מושג של איזה רכב בודאות רכב אספנות
הודעה אחרונה מאת אלעדי, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
עדיין לא סיימתי עם הבלייזר וכבר יש פרוייקט מעניין בפתח,MG קבריולט מנוע 1800 ידנית,הרכב עומד כבר 10 שנים אצלי בשכונה והיום בבוקר פיצחתי את האגוז,היא עברה לחנייה שלי,המנוע עבר שיפוץ ראש ולא הורכב חזרה,יש את כל החלקים,צריך רק זמן לפרק הכל ולראות במה אפשר להישתמש ומה צריך חדש,איזה מנוע זה?האם אפשר למצוא מנוע תקין מפירוק?והרדיאטור גמור,רקוב לגמרי,אם יש למישהו זה גם יהיה מגניב,טוב כמה תמונות ועידכונים יהיו בהמשך,יום טוב!
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
למנוע שלי מותקנים פלגים acdelco המקוריים לפי ספר הרכב. במקור המנוע עם דיסטריבוטור רגיל עם פלטינה. החלפתי דיסטריבוטור לhei. לפי הבנתי צריך להחליף פלאגים לכאלה שעובדים עם דיסטריבוטור אלקטרוני. הנכון הדבר?
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
סרטון יומהולדת 30 לרנו 5 טורבו (קצת באיחור אני יודע היא כבר בת 31), התנהגות, ביצועים, מראה, כל מילה נוספת מיותרת!
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
-
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לפני כמה שנים פירקתי וספה ישנה של השכן שלי. מנוע עצבני עם הילוכים והכל. עכשיו בעקבות תקלה אני צריך לקנות סט אטמים חדש ואני מניח שגם חלק חילוף (קראתי באינטרנט על איזה צלב?). עכשיו אין לי מושג איזה מנוע זה ואשמח אם תעזרו לי לזהות אותו: קרבורטור: אל תתביישו לכוון אותי לצלם עוד תמונות מזוויות שונות
הודעה אחרונה מאת shohamjac, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם למי שעדיין לא יודע אני בתהליכי שיפוץ התחלתיים בגולף דור ראשון שנת 82 נפח 1.1 5 דלתות כרגע אני מתחיל לשפץ קודם את מערכת הבלמים,הבולמים וההגה לפני שאני מתחיל לשפץ את המנוע ולפני שאני מחליף צמיגים בשביל הטסט האם ניתן לשנות בצורה חוקית את נפח המנוע ומידות הצמיגים אני מעוניין לשנות את מידת הצמיגים לרוחב 195 על ג'אנט 15 אינטש ואת המנוע לשנות ל-G60 האם זה אפשרי? כי בתכנון שלי זה סט קויילוברים עם ג'אנט 15 אינטש והנמכה של בין 40 ל-50 מ"מ לגבי המנוע זה לא ממש דחוף אבל אני גם ככה נכנס לשיפוץ מנוע אז חשבתי כבר להגדיל את הנפח ולהגדיל את הגיר מ-4 ל-5 הילוכים בכדי לתת קצת יותר כוח או אם במידה ואפשרי להוציא משהו מהמנוע הקיים זה יהיה מעולה אני גולש בפורו…
הודעה אחרונה מאת DJ_BITON_BIT, -
-
- 1 תגובות
- 704 צפיות
http://www.gizmag.com/roper-steam-cycle-set-to-smash-motorcycle-auction-price-record/20309/
הודעה אחרונה מאת big-block, -
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום מבקש המלצות למכונאי לפורשה 911 שנת 1981 .
הודעה אחרונה מאת oferbz,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 345 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- אהרן ג
- amosbmw
- sperial
- D4K
- AUDIO KING
- flytomars
- שביט
- malcishua
- Yondalar
- יבגניפ
- EliC25
- amlh
- פינדר
- itaimoto
- Step
- PASHUT
- yohai71
- Aviady001
- Spongebob
- davemustaine87
- VromVrom
- פריג'י
- SlowRide
- KipodYam
- תומר ב
- Sh123454
- paza
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- mottis
- eliharel
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
