Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

חדש בפורום ובתחום הענתיקות בכלל.

מחפש מידע לגבי דגמי ענתיקות מהירות (אין הכוונה לרכבי מירוץ כמובן).

כמו כן האם קיימת הגבלה מבחינת כמות הסוסים ביבוא רכבי אספנות.

 

תודה מראש לעונים

פורסם

כשהיית ילד זו נחשבה למהירה בעולם:

 

napier_campbell_bluebird_land_speed_rekord_car_1927-17805.jpg

 

הציפור הכחולה!

 

אין הגבלה על מהירות או נפח יש הגבלות אחרות, קרא את ה"תנך" של נימרוד רחמינוב ליבוא מכונית אספנות!

 

בהצלחה וברוך הבא-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
שלום לכולם

חדש בפורום ובתחום הענתיקות בכלל.

מחפש מידע לגבי דגמי ענתיקות מהירות (אין הכוונה לרכבי מירוץ כמובן).

כמו כן האם קיימת הגבלה מבחינת כמות הסוסים ביבוא רכבי אספנות.

 

תודה מראש לעונים

 

הנה כאן לתקופתה ,היתה מהירה מאוד ,הרשת טוענת בכתבות שונות שהיתה המהירה מכולן .

ביקשת רכב שאינו רכב מרוץ .

 

http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=10079&highlight=

פורסם

חבל שאתה לא יותר ספציפי, אבל הינה כמה רכבים שנחשבו ל(יחסית מהירים):

 

מרצדס

540k.jpg

 

יגואר

 

Red-Jaguar-E-Type-50.jpg

 

ב.מ.וו

 

bmw_507_1956-59_30.jpg

 

ומשהו מתחילת שנות ה-80 (היו כמובן מהירות ממנה, אבל זה לא נחשב לרכב איטי):

 

audi-quattro.jpg

 

לדעתי, המגבלה העיקרית (או שלגביך זה לא רלוונטי, איננו מכירים..) היא המחיר. מעבר לזה - אחלה מכוניות.

×
×
  • תוכן חדש...