רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לטובת הטיולים הדו-גלגליים הבאים החלטתי להישתדרג לכלי יותר נעים לאחר היתלבטויות בנושא יבוא אישי נמצא הבונבון כאן בארץ לאחר שעשה עליה לפני שנתיים . הבונבון הוא סוזוקי GS1000L מודל 79 ובמצב מקורי. האמת שמאז שהבאתי אותו הביתה (בשבת) כיסיתי אותו ולא נגעתי בו בגלל הגשם וקצת עומס בעבודה. מצורפות תמונות.
הודעה אחרונה מאת itzik_s, -
המלצה על פחח
מאת ddgil- 0 תגובות
- 859 צפיות
האם מישהו מכיר את מוסך שפיק ג'רוס באזור חיפה והאם יש המלצות טובות עליו
הודעה אחרונה מאת ddgil, -
פחח באזור חיפה
מאת ddgil- 0 תגובות
- 653 צפיות
האם מישהו מחברי המועדון מכיר או יכול להמליץ על פחח בשם שפיק ג'רוס
הודעה אחרונה מאת ddgil, -
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, כבר זמן מה שיוצא לי לעבוד עם ארז דרור, אדם שהכרתי לאחרונה בעקבות המלצה וברצוני להמשיך ולהמליץ הלאה... מדובר בצבעי שמוכר לרבים בארץ בשל עבודות אומן שהוא עושה באופנועים (עבד בסדנאות בחו"ל הרבה שנים וחזר לארץ) והוא זה שעשה ועדיין עושה לי את עבודות הצביעה בדוקאטי, ברמה הכי גבוהה שאפשר. למיטב הבנתי ארז רוצה להכנס יותר לנישה של פחחות/צבע לאופנועי אספנות בעקבות מספר לא קטן של כאלו שהגיעו אליו "במקרה" וסוף סוף יש פסיכי שמוכן לעבוד עם פסיכים כמונו... ולכן אמליץ עליו בלב שלם הטלפון שלו: 052-5553677 העמוד שלו בפייסבוק (מומלץ מאוד לראות את עבודות הצביעה האחרות שיש באלבומים אחרים...): http://www.facebook.com/erezdror1 מי שרוצה לראות …
הודעה אחרונה מאת RonCX, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
איזה כיף... מחר קילוף מדבקות מהאוטו והדבקת מדבקה כחולה וחדשה! עמית תודה רבה על היחס הנפלא והתמיכה. ירון. עבר טסט בלי נקודות...
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
שלום לכולם בבעלותי מיני מיינור גיר אוטומט, שלא נסעה מזה זמן רב מעוניין להשמיש אותה ולכן מחפש מוסך באזור המרכז שמתעסק עם סוג רכבים כאלו תודה מראש חגי
הודעה אחרונה מאת MiniHagai, -
ציפוי ניקל
מאת ofer.r- 1 תגובות
- 879 צפיות
מחפש מקום מומלץ לציפוי ניקל לפגושים.אשמח לקבל שם או טל.
הודעה אחרונה מאת volvoforlife, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום, רכשתי לפני כחודש פורד קורטינה שנת 74 במצב תצוגה!! יפיפייה אמיתית! חלום שהתגשם.. אני מחפש ידיות חיצוניות לדלתות, חיפשתי באי.ביי אין שם. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת yotam shaked, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
גידי אשכנזי ז"ל מועדון החמש מרכין ראש ומבכה את לכתו בטרם עת של חברנו גידי אשכנזי זכרונו לברכה. גידי הותיר אחריו חלל גדול וכואב בקרב משפחתו, חבריו, מכריו, עמיתיו ובקרב חברי מועדון החמש. לא נשכח את אישיותו הקורנת, סבר פניו הנעימים, יושרו וישירותו, חברותו ונכונותו להירתם ולעזור. גידי שימש כרכז אזור השרון של המועדון, תפקיד התנדבותי לא פשוט אותו מילא בנאמנות ובחברות. "סטודיו אשכנזי" שבניהולו הפיק את ביטאון מועדון החמש, "האבטומוביל", בעוד גידי עצמו היה אמון על העיצוב והעימוד. יד האמן של גידי הושטה לעזרת המועדון בשלל הזדמנויות נוספות, הידועה שבהן היא בעיצוב סמל 25 שנה למועדון - הכל ברוח התנדבותית ותוך השקעת משאבים אישיים רבים. גידי השתתף גם כמרצה בבית ספר אורט ידי…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
חישוב מס
מאת dudi oknin- 1 תגובות
- 21.2 אלף צפיות
מישהו יודע מה החישוב מס שהולך היום ? הרבה זמן לא הבאתי משהו ואני רוצה לבדוק אם3 משתלם לי להביא לבד פעם אחרונה שהבאתי זה עבד ככה 6 אחוז מכס על עלות החלקים 12 אחוז מס קניה שחושב ככה : מחיר מוצר ועוד 60 אחוז ומזה גזרו 12 אחוז ו16 אחוז מעם על הכל ( מוצר משלוח מכס ומס קניה ) מי שהוא יודע אם המספרים עדיין נכונים או שזה השתנה ?
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קניתי רנו 1 שנתון 1950-1955 אין לי עדיין את הרישיונות של הרכב איך אני יכול לדעת את השנתון לפי מס לוחית (5 ספרות) כמו כן כל מי שיש לו תמונות חלקים וכל דבר שיעזור אשמח לכל מידע תודה מראש
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
בעקבות הירידה הזמנית מהארץ שאני מתכנן לאזור מרץ-אפריל (זה רק לכמה חודשים), כבר התחלתי להסתכל על רכבי אספנות בצ'ילה. חשבתי אולי להגיע לשם, לקנות רכב אספנות במצב סביר פלוס (יש שם המון!), להשתמש בו ביומיום (זה מותר) וכשאני חוזר לארץ, להביא אותו איתי. אחד הרכבים שראיתי שיש במחירים פשוט מצחיקים (7000 ש"ח בממוצע) הוא Acadian Beaumont. הסיבה העיקרית היא שלמרות שהרכב עצמו הוא למעשה עותק של שברולט נובה, או כמו שקראו לה שם, Chevy II, השם של הרכב הוא ממותג קנדי שלקח כמה אלמנטים עיצוביים מפונטיאק. יש האומרים שזו בושה שבכלל עשו גרסה קנדית וקראו לה בצורה אחרת. מה שעוד יותר מעניין בדגמים שיש בצ'ילה זה שלמרות שזו חברה "קנדית", הדגמים שהגיעו לשם למעשה יוצרו בArica, שזו עיר…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ביום שני בשעה 13:30 בבית העלמין שבשיכון הותיקים בנתניה
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
רכב אספנות מתייר 1 2
מאת gnga-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
יש אפשרות להתחיל תהליך יבוא כשהרכב נימצא בארץ ? לדוגמא רכב של תייר שנמצא כבר בארץ
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
-
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קניתי טנדר שברולט c10 שנת 1961 אני מנסה לאתר את הבעלים שלו 1. האם ניתן להוציא רשיון רכב או לעעשות טסט לרכב אספנות ללא איתור הבעלים 2. אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג דלת אחורית לטנדר שברולט c10 3. אם יש למישהו תמונה של רנו 1 משנת 1950-1955 אני אשמח שמישהו יעלה תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת deer-land, -
- 1 תגובות
- 740 צפיות
סרטון של המשרד לבטיחות בדרכים האוסטרלי משנות ה 60 לדעתי.על נהיגה בטוחה עם אופנוע תקין, מומלץ. יפה מומלץ.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WCy7sHBM_L0#t=551s
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם אני שואל עבור בחור שאינו דובר עברית כלל. יש ברשותו מיני מיינור (שהייתה שייכת ליונתן ) שנת 1963 אם אני לא טועה. הוא צריך מוסך שיודע לטפל ברכב כמו שצריך. אשמח להמלצה חמה למוסך בתל אביב . כמו כן אמש עקרו לו את ידית דלת הנהג (נדמה לי ידית מניקל) . מישהו יודע איפה ניתן לרכוש ולהתקין ידית כזו בתל אביב? תודה מראש. צביקה
הודעה אחרונה מאת יעקב אלטר, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי ברכב פגושים אמריקאים נדירים, והתחלתי לחשוב קצת קדימה על הטיפול הקוסמטי שיעשה לרכב. הפגושים שנמצאים עכשיו על הרכב במצב די סביר חוץ מבקע אחד שנמצא על הפגוש הקדמי. להביא זוג פגושים חדשים מאמריקה זה יהיה קצת מסובך ובטוח שיקר. השאלה המתבקשת היא האם יש משהו שניתן לעשות חוץ מלהביא פגושים שלמים מחו"ל? האם ניתן "לאחות" את הבקע באמצעי כלשהו? מצורפת תמונה של הפגוש. שאלה מספר 2: על אחורי הרכב עשו פחחות וצביעה ברמה, בלשון המעטה "לא משהו", הייתי רוצה לנסר את הקטע שמפוצץ בחומר פחחים (את הפאנל), לקחת אחוריים של תורמת עם פח ישר ולהרכיב במקום. כמה מסובך זה, האם אפשרי לעשות דבר כזה? מצורפת תמונה של האחוריים במצב הנוכחי. תודה רבה לכל העוזרים, יהונת…
הודעה אחרונה מאת יעקב אלטר, -
-
- 1 תגובות
- 914 צפיות
בשישי הייתי אצלו בכניסה ליוקנעם נראה מאד מקצועי ראיתי מספר עבודות במקום , אך לא הצלחתי למצוא כלום עליו ברשת למרות שהוא במקצוע כבר למעלה מ25 שנה ובאותו מקום . אשמח לשמוע אם מישהו ביצע שם פחחות וצבע . תודה מראש
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
איזה כיף אחריי 8 חודשים איזה הקלהההה
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום שלום, ב-2013 לרכבי ימלאו 30 שנה. בינואר 2012 יפוג הטסט של הרכב, ההתלבטות היא אם להקפיא, וכאן השאלה- אם ארצה לחדש את הטסט במהלך 2012, נגיד בחודש אוקטובר. האם אני ניגש לטסט וממשיך את החודשיים טסט שנותרו לי, ללא תשלום אגרה? מה בדיוק משמעותה של הקפאת רשיונות מבחינת הטסט? אין לי זמן מיותר לטייל במשרד הרישוי, ולכן מבחינתי לא לשלם טסטים עד האספנות. השאלה פה אם בשנה הבאה ארצה לנסוע עם האוטו, הקפאה נותנת לי עוד חודשיים ללא תשלום? תודה
הודעה אחרונה מאת גל אדיר, -
- 14 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
חמש ספרות
הודעה אחרונה מאת A110, -
- 4 תגובות
- 701 צפיות
באדיבות חבר מפורום שכן, אגב גם חובבי נוסטלגיה ורכבים ישנים ימצאו הרבה עניין: http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=89745 או קיצור דרך לסירטון עצמו: תהינו-רן
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי שני פסי גומי לחלון של מיני (הפס שנמצא בתחתית החלון ו"מנגב" את הזכוכית כשהחלון יורד) למסירה בפרדס חנה
הודעה אחרונה מאת משה_דדון, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
החיפושית אמנם לפני שיפוץ אבל הבנות משופצות יופי יופי
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
היום יצא מפגש השרון לטיול במנזרים באזור בית שמש הרי ירושלים בארגונו של אבי נוף ובעזרת ההכנה המוקדמת של אבי קליינמן ואירית. היה מפגש חברתי מהנה ביותר, מאורגן למופת כמו שרק אבי נוף יכול לארגן, מהפרט הכי קטנטן בטיול. גלידה טעימה ביותר של שמעון שהיתה במקום ובזמן המתאים. חייבת לומר לך שמעון - זו הגלידה הכי טובה שאכלתי אי פעם, והפעם היה לי זמן לאכול אותה ועזרת המכונאים המחוננים - אסף בקר ודורון איצקוביץ תודה גדולה לכל המשתתפים היה כיף יש על מי לסמוך וכעת לתמונות ממצלמתי כשהתמונות בזמן הנסיעה הן שיונה מצלם ומשתפר מטיול לטיול ובזכות ה"זמבורה" שנתת לי עדי (המון תודה) כולם גם חייכו למצלמה
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חבל שהסדרה הזאת לא משודרת בדיסקברי בארץ,נראה מדהים
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי ג'יפ מודל 1960, הצמיגים כיום הם 600x15. רציתי לדעת מה הצמיג החלופי לכך בגדלים של היום? אין אפשרות להשיג צמיגים ישנים כאלו יותר..
הודעה אחרונה מאת זיו שחר, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום ראיתי 2 רכבי אספנות (לא משנה איזה סוגים) עם מספר רישוי של 7 ספרות! ובסוף המספר רשום 55! מה שאומר על רכב משנת ייצור 85 ! אבל רשום עליו רכב אספנות! מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה?
הודעה אחרונה מאת Cadillac58, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
צוות של הערוץ הראשון צילם היום כתבה על רכבי אספנות, לרגל השינוי המתוכנן במספרי הרישוי. אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, היא תשודר הערב אחרי 9.00. צולמו השברולט והטריומף של אריה מזרחי והרובר שלי.
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
