Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רנו 1 שנתון 1950-1955

אין לי עדיין את הרישיונות של הרכב איך אני יכול לדעת את השנתון לפי מס לוחית (5 ספרות)

כמו כן כל מי שיש לו תמונות חלקים וכל דבר שיעזור אשמח לכל מידע תודה מראש

פורסם

1.מה זה רנו 1?

 

2. אתה לא יכול לדעת. בשנת 1956 (בערך, יתקנו אותי המומחים) הוחלפה שיטת לוחיות הזיהוי (לפני זה הן היו עם אות לציון האיזור).

חולקו מספרים חדשים בעלי 5 ספרות, בשיטת "כל הקודם זוכה" (שוב, בערך....), כך שאין כל רצף הגיוני במכוניות משנות ייצור שלפני ההחלפה. חכה לרשיון....

עודד

פורסם

לפי הלוחיות לא ניתן לדעת משום שלוחיות הרישוי הוחלפו כולן בסוף שנות החמישים, בלוחיות בנות חמש ספרות.

 

עד אז היו הלוחיות בנות ארבע ספרות ואות שציינה את האיזור בו המכונית קבלה רישוי לראשונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קניתי רנו 1 שנתון 1950-1955

אין לי עדיין את הרישיונות של הרכב איך אני יכול לדעת את השנתון לפי מס לוחית (5 ספרות)

כמו כן כל מי שיש לו תמונות חלקים וכל דבר שיעזור אשמח לכל מידע תודה מראש

 

מה זה רנו 1 ? האם היה רכב כזה?

איך הוא ניראה?

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם

אני מנחש שהבחור רכש רנו "פרגונט". מסחרית קטנה של רנו שהיתה יחסית נפוצה בארץ בשנות ה-50.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

 

אתה לא יכול לדעת. בשנת 1956 (בערך) הוחלפה שיטת לוחיות הזיהוי (לפני זה הן היו עם אות לציון האיזור).

חולקו מספרים חדשים בעלי 5 ספרות, בשיטת "כל הקודם זוכה" (שוב, בערך....), כך שאין כל רצף הגיוני במכוניות משנות ייצור שלפני ההחלפה. חכה לרשיון....

 

עד כמה שהצלחתי לבדוק, ההחלפה לרכב פרטי בוצעה ביולי 1957. כדי להפוך את ההחלפה למעניינת יותר, לא הוחלפו כל המספרים בבת-אחת אלא (ניחוש שלי) במהלך השנה שלאחר-מכן (שוב ניחוש: במועד חידוש הרשיון?). כך יוצא שרכב חדש לחלוטין שקיבל רשיון אחרי יולי 1957, קיבל מספר בסדרה שעלתה עם הזמן, אך כזו שהכילה בתקופה הראשונה גם מכוניות ישנות רבות.

בתל-אביב החל המספור החדש סביבות 25-700. במילים אחרות: דגם 1958 (פרטי, תל-אביב) קיבל תמיד מספר גבוה מזה. דגם 1956 - אפשרי נמוך וגבוה יותר.

ועוד משהו, המספרים באיזור המרכז (קידומת "ת") הגיעו במחצית שנות ה- 50 לחמש ספרות לאחר האות, בתלות בהגדרת הרכב ברשיון (פרטי/מסחרי וכדומה).

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

מדובר ברנו פרגונט . יש למישהו מהפרום את הרכב הנ''ל?

אשמח לכל מידע על הרכב . בעיקר חלקים אם מישהו שמע ראה אשמח לשמוע

תודה מראש

פורסם
מדובר ברנו פרגונט . יש למישהו מהפרום את הרכב הנ''ל?

אשמח לכל מידע על הרכב . בעיקר חלקים אם מישהו שמע ראה אשמח לשמוע

תודה מראש

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=328599&highlight=%D7%A8%D7%A0%D7%95&page=34

 

פרטים בפרטי.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...