רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היתה שבת נפלאה, מזג אויר מתאים בדיוק לטיול של רכבי אספנות. כרגיל בשרון, אבי נוף אירגן והוביל את הטיול המוצלח לאחר שיעורי בית והצליח לו בגדול יונה ואני נהננו מאד בטיול תודה רבה אבי תודה לחברים על החברותא המהנה וכמובן למכוניות היפיפיות של השרון ולתמונות:
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אירוע קהילתי מועדון החמש הוזמן להשתתף זו השנה השנייה באירוע מירוץ הלפיד של ביה"ס לקציני ים, בכניסהלעיר עכו, ביום ד', 21.12.11. בסמוך לאיזור הטקס יקיים מועדון החמש תצוגת רכבי אספנות בין השעות 12:00-14:30. האירוע בסימן מלחמה בתאונות הדרכים וישתתפו בו מאות צוערים ובני משפחותיהם. החברים המשתתפים בתצוגה יקבלו כיבוד קל . יש להגיע למתחם ביה"ס עד השעה 12:00. פיזור בשעה 14:30. רישום מראש חובה אצל עדי גולדנברג-רכז המועדון בצפון, בטל' 2611660- 052 או במייל [email protected]. אחראי אירוע- יורם דוקטורי- קשרי קהילה, בטל' 9217642- 054. בברכה סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת nati54, -
-
- 0 תגובות
- 990 צפיות
שלום רב, חברי המועדון מאיזור המרכז מוזמנים להדלקת נרות חנוכה וסופגניות ביום שישי, 23.12, בשעה 16:30, במפגש מועדון החמש , ברחבת החנייה של היכל נוקיה תל- אביב. סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שהאור ישכון בלבכם,ומשפחתכם והשמחה תשכון במוענכם, והאל יאיר את דרכם. חג אורים שמח לכולם. ל'
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 1 תגובות
- 885 צפיות
Elvira Ruocco, ידידה אישית שנמצאת בקשר קבוע עם מועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל סיימה את תפקידה ופרשה לגמלאות, חובבי אלפא רומאו רבים בעולם נעזרו בשירותיה בתוקף תפקידה ארוך השנים כמנהלת Alfa Storico המחלקה שבה נמצא מידע לגבי כל רכב שייצא את כתלי המפעל , כעת היא כותבת ספר ביוגרפיה עם המון תמונות מעניינות מההסטוריה. אל דאגה, גם מחליפה הוא ידיד אישי ואיש חביב שעוזר רבות. אגב, למי שלא מכיר, הג'יפ בתמונה הוא מתוצאת אלפא רומאו.
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
לכל מי שחיפש לקנות רכב אספנות ולא יודע איפה למצוא, מסע קל במכונת זמן יפתור את הבעיה.
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 6 אלף צפיות
מישהוא יודע אם יש בארץ או יותר נכון נותרו פורד טאונוס מהדגם כמו בתמונה ? לא משנה 2 או 4 דלתות.
הודעה אחרונה מאת gancohen, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 638 צפיות
מעוניין לקבל מידע בנושא ביטוח רכוש לרכב אספנות
הודעה אחרונה מאת la1234, -
- 6 תגובות
- 735 צפיות
טוב אז ככה החלפתי לוח שעונים ברכב שלי (גולף דור 1 ) והכול עובד מצוין ועכשיו הבעיה היא כאשר אני לוחץ על מתג אור גבוהה מנורת המצבר נידלקת לשנייה (כאילו היה מהוות ) מה יכול להיות שזה הבעיה ?
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם פרוייקט הגריטה חוזר בינואר 2012 ?
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
- 7 תגובות
- 930 צפיות
שלום, מחפש לקנות או לשכור לטובת ניסוי מכני סופרצ'ארג'ר המפיק בין 20-25 PSI ו70 קו'ב שעה. שני התנאים חייבים להתקיים במקביל. במידה ומישהו יכול לכוון אותי לחנות או בעל עסק שיכול לעזור לי בנושא אודה מאוד. תודה מראש, חגי 052-2633204
הודעה אחרונה מאת fhagay, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש בעיה להכניס את המנורות האלה לארץ? http://www.ebay.co.uk/itm/FRENCH-YELLOW-BULBS-H1-448-55-WATT-FOGLIGHT-HIGH-BEAM-/220809637671?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item336947af27#ht_1523wt_1114
הודעה אחרונה מאת bmw ricer, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סוף סוף הדודג' אספן יצאה מהתנור והגיע הביתה ! אין חלודה אין חורים אין כלום !! ושאמרתי אין כלום היתכוונתי לכלום, ממש הרכב ערום ! במשך השבוע המנוע יצא מהחריטה והגיר כבר משופץ מה שנישאר זה לסדר חשמל ומראה חיצוני (קישוטים) מה שלא הצלחתי לימצוא (לא כזה "תותח" באייביי) זה גריל, זוג פנסים אחורי, וניקלים של הרכב (הכל) Dodge aspen 78 4DOOR עדיפות לחדש !! אשמח עם מישהו יעזור לי בנושא ועם מישהו מחזיק חלקים לרכב הזה שיספר לי , לא להיתבייש ! תמונות יעלו ביום ראישון !
הודעה אחרונה מאת shugon29, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
שנת 82, היה בשימוש קבוע אצל שכן נחמד עד לפני שנה. עכשיו שהגיע לביתו החדש, יקבל טיפול חם ואוהב... היום כבר הניע ויצא לסיבוב - מתוכנן לו שיפוץ מקיף
הודעה אחרונה מאת shugon29, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב, הכותרת זה בהמשך לטופיק הקודם ככה זה הולך עד היום לא היו לי בעיות או טענות למשרד התחבורה, אכן לוקח זמן וטירחה לקבל האישורים, אבל מבחינתי אני רואה בזה חלק מהתחביב והעניין. יש לי רכב עם גג נפתח, כלומר קבריולט ולא סתם חור בגג. כמובן שזה מקורי ולא איזה אילתור מקומי כמובן שברשיון הרכב כתוב במפורש "גג נפתח" - רשיון שמנפיק משרד התחבורה למי שלא מכיר יבאתי את הגג בד מחו"ל, חדש לחלוטין כדי להחליף (היה מחיר טוב) כמו ילד טוב שלחתי את כל הטפסים כולל צילום רשיון בו מצוין האמור לעיל אחרי שבועיים שלושה חוזרת הבקשה בדואר אם דרישה להמציא אישור ממוסך מורשה שאכן לרכבי גג נפתח טלפונים למשרד ועונה לאה הנחמדה, והיא אומרת שנכון שהם עונים בין 13:00 ל 15:00 אבל דוקא הבחור שיכ…
הודעה אחרונה מאת אליה, -
חברים, לאחר קריסתן של מספר עיסקאות פוטנציאליות, אני מבקש את עזרתכם. עונת הצייד החלה, התחילו ליירט טרנספורטרים. כל מי שרואה, שומע או מריח טרנספורטר מתבקש לשים עליו פתק או להפנותו אלי. הדגם המבוקש הוא BAY WINDOW, עד שנת 1979, ז"א הדגם עם החלונות (לא מסחרי אטום) TYPE 2, אחד שנראה כך: אני לא מחפש רכב מהצורות המרובעות היותר מאוחרות שנראות כך: (תודה לכפיר78 על התמונה). אודה לכם על כל פיסת מידע. ברק.
הודעה אחרונה מאת shugon29, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בעיות חלודה קלות.
הודעה אחרונה מאת shugon29, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות חיפושית (משהו שאני רוצה כבר די הרבה זמן) עכשיו אני דיי חדש בכל עניין רכבי האספנות, ואני לא יודע כל כך מאיפה להתחיל.. אני אשמח לקבל קצת טיפים לפני קנייה (מה כדאי לבדוק, איפה להסתכל, אם יש איזשהי עדיפות לשנה\מנוע וכו'). איפה יש מוסכים\מכוני בדיקה באיזור חיפה שאני יכול לבדוק חיפושית לפני קנייה אשמח לעזרה והכוונה, תודה !
הודעה אחרונה מאת Kodemkol, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מפגש מועדון החמש בשפלה ינדוד השבוע לטובת מפגש גומלין משותף עם מועדון אלפא רומאו ישראל - בהרצליה. המפגש יתקיים ביום שישי, 16.12.11. נסיעה בשיירה משותפת, יציאה בשעה 15:00 מצומת נען על כביש 40 דרך כביש 431 ואיילון לירידה לאזור תעשייה הרצליה ולמפגש בקפה מצדה - רח' יוחנן הסנדלר 1. לבירורים יש לפנות אל רכז השפלה, קובי בן-ניסן, בטל' 6785688- 054. בברכה, סמדר-מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
לפי ישראל היום תחל גריטה של רכבים בני 15 שנה. למאמר : http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=7645
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מפגש חודשי של רכבי / אופנועי אספנות בדרום המפגש יתקיים ביום שבת 17.12, בקפה 'ג'ו' - 'מפגש יד מרדכי' , צומת יד מרדכי, משעה 10.00 בבוקר- 12:30 בצהריים. לבאי המפגש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו. מוזמנים כל בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאיזור הדרום. אם ירד גשם המפגש ידחה למועד אחר. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049- 052 צביקה מרגלית- 050-2592839 בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני עומד לבצע שיפוץ עצמאי של גיר ורציתי לשאול האם קיים מקום שאליו אני יכול להביא אתהחלקים שפירקתי ולבצע להם ניקיון? מדובר על ניקיון במים חמים בלחץ גבוה קיימת "מכבסה" כזו במקום עבודתי אבל לא ריאלי לנסות להכניס למקום העבודה האוזינג או דיפרנציאל עדיפות לאיזור המרכז. תודה מראש, עידן.
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 0 תגובות
- 640 צפיות
סדרת הסופר ג'יפ של קייזר, הווגוניר והגלדיאטור, הושקה בישראל בתזמון מתסכל, רגע אחרי שהשוק נפתח לייבוא מתחרה. הכתבה המלאה כאן http://israelmotorindustry.org/fsj-israel קריאה מהנה!
הודעה אחרונה מאת A110, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי. מדי יום בדרך לעבודתי אני חולף על פניי מגרש של סוחר רכבים, ותפס את עייני פורד אסקורט קבריולט או קופה (לא זוכר), בהנחה שאני רוכש אותו, למה אני צריך לדאוג? (חוץ מתחזוקה כמובן)? האם יש חלקים לרכב הזה בכלל? האם שווה לרכוש אותו אם אני רוצה להגשים את החלום של רכב אספנות? (אני מסתכל מצד אחד שיש לי כרגע זמן להתעסק איתו, אבל עוד כמה חודשים לא יהיה מי שייגע בו כי אתגייס)... מה דעתכם בנושא?
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
שלום לכולם קיבלתי מחירון עדכני מארה"ב, ולהפתעתי מכוניות סברה-סוסיתא מופיעות בו. המחירון ידוע בתור מאד פרטני אבל בדרך כלל מעט גבוה ממחיר השוק במרבית הרכבים. דרגה 1 הינה דרגת פבל ביץ. לא מאמין שיש בישראל רכב ששיך לדרגה זו. אלעד
הודעה אחרונה מאת elads, -
ציפוי כרום
מאת idan&HGT- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום לכולם. להזכירכם יש ברשותי פורד מוסטנג 67 http://imageshack.us/photo/my-images/690/61970429853084091643664.jpg/ לצערי הרב ג'נט אחד נפצע ואני זקוק למישהו שמתעסק עם ציפוי כרום השמח להמלצות התקשרתי לכמה שמתעסיקים עם כרום אבל הם אומרים שאיו להם את המצאים לצבוע ג'נטים תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כולל כוכבות חדשות שלא נרתעו מהגשם .
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
אני יושב וקורא לי להנאתי כתבה על טנדר פורד F-150 RAPTOR. מפלצת שטח מטורפת מבית היוצר של פורד ולתדהמתי קורא בסוף הכתבה (מגזין הגה) שבצה"ל כבר נמצא אקזמפלר אחד כזה למבחן. כל זה גרם לי לחשוב, מכירים את האגדה האורבנית שלצה"ל היה למבורגיני כזאת למבחן? כבר שנים אני שומע אותה בעקשנות יתירה אבל קל מאוד לנפנף שמועה כזאת שנשמעת הזויה לחלוטין אבל פתאום היא נשמעת יותר מציאותית אז מה אתה אומרים, יש מצב שבאיזה ימ"ח נידח, מתחת ל2 שכבות של רשת הסוואה וברזנט כיסוי שוכנת לה איזה RAMBO-LAMBO עם קילומטראג' מינימלי? למי שלא מכיר (אם בכלל יש פה מישהוא כזה):
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מחפשת רכב אספנות לצילומים של סרט קיץ קצר במסגרת שנהג' באוניבריסטת תל אביב. מדובר בכמה שעות צילום ב21.12 באיזה יהוד. מכיוון שאנחנו סטודנטים אנחנו על תקציב מצומצם אבל נשמח לשלם סכום סמלי עבור הדלת והשירות תודה נטלי
הודעה אחרונה מאת rich98, -
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למישהו יש משאבה לניפוח אויר לצמיגים באזור רעננה הרצליה רמת השרון?
הודעה אחרונה מאת kobyiso,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
