רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לאחרונה אני מחפש רכב אספנות מעניין. רציתי לשלוח ה"פ לאחד המוכרים בשירשור "מכירה של רכבים קלאסיים" ופתאום אני מגלה שאני חסום...!!! מה ??? אבל – למה?? כתוב משהו כמו "אינך יכול לשלוח הודעות פרטיות לחברי פורום אחרים" עד שתמלא מכסת מינימום של הודעות שפירסמת בפורום. פניתי בתחנונים לאחד ממנהלי הפורום. אין ברירה נאמר לי. זו מדיניות חדשה של קארספורום. אם לא תפרסם הודעות – לא תוכל לשלוח ה"פ. חברים. אני מתנצל מראש. אין לי משהו חכם לפרסם. לא התכוונתי לבזבז את זמנכם. אבל גם אני רוצה לשלוח הודעות פרטיות, ובחוסר ברירה עליי לצבור הודעות בפורום. (חברים נוספים שסובלים מבעיה דומה אולי ירצו להגיב לשירשור זה ולצבור קרדיטים)
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
הזמנה לביקור ותצוגה במוזיאון הפתוח- גן התעשייה עומר מועדון החמש מוזמן לביקור במוזיאון הפתוח בעומר- אח תאום למוזיאון תפן שבגליל. האירוע מתוכנן לשבת הראשונה של חודש דצמבר 03.12.11 , בין השעות 10:00-14:00 וישתלב בפעילות מתוכננת של המוזיאון לילדים סביב נושא הרכבים. בתכנית "שבת ספור", הדרכה, משחקים והפעלות ע"י מדריכים לילדים , פינות יצירה, וכמובן תצוגת רכבי החברים ברחבה מול המוזיאון ובשבילי הגישה- בהתאם לכמות הרכבים. לרשות החברים תעמוד פינת קפה, ניתן להביא אוכל ולהתמקם לפיקניק על המדשאות בגן הפסלים (אין להבעיר אש). המוזיאון הפתוח ממוקם בגן התעשייה עומר בסמוך לכביש 60, שמחבר בין באר שבע לצומת שוקת. המוזיאון הפתוח בעומר כולל את גלריית האמנות, אוסף של 32…
הודעה אחרונה מאת tomerm, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ה "דטסון 280Z" חזרה מצבע אנחנו מאוד מאושרים מהתוצאה נשמח לשמוע גם את דעתכם כמו שאתם רואים נשארנו על הצבע הכחול אלא ש-שי אהובי בחר לשנות את סוג הגוון הצבע יצא מדהים ובחירת הגוון יצאה מבריקה כמו שאמרתי נשמח לשמוע את דעתכם ונשמח לטיפים להמשך שפצור הרכב כמו כן נעריך מאוד המלצות על רפד שיוכל לשחזר את פנים הרכב במלואו תודה ויום נפלא דרור "אהובי שי מרכז הרכב בע"מ"
הודעה אחרונה מאת por1, -
בוקר טוב, היום בבוקר נתקעתי בתנועה האיטית בכביש החוף לכיוון תל אביב , לשימחתי הרבה הבחנתי שהעכוב קרה בגלל משאית גרר שנסעה לאיטה. הוא גרר 2 מכוניות אחת 307 SW והשנייה...MGB-GT אדומה...לפי המספר עדיין לא אספנות.. למישהו יש פרטים? רוי
הודעה אחרונה מאת דרור בן אסולי, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
בשנה האחרונה בה אני חי באילת, יצא לי לראות בהרבה "חורים" באילת מלא רכבי אספנות משופצים ויפים. מצד שני גם יצא לי מלא רכבים נטושים, שכנראה הוחזקו על ידי אנשים שעבדו בעיד ואז עזבו אותה מבלי לקחת את הרכב. בין המשופצים קיימות: פורד מוסטאנג, סיטרואן מהארי, מרצדס SL, הונדה אקורד משנות ה-70 ועוד כמה חיפושיות. מישהו יודע על איזה מפגש דרומי שנערך שם?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
האם שרדו לנצ'יה בטה בצורת דלתות?? (לא קופה או HPE) האם יש כאלה נוסעות? או אפילו סתם אחת מוזנחת שעומדות מתחת לבניין כבר שנים? או כולם נהפכו לפחיות של קולה? אני בחיים שלי לא ראיתי כאלה נוסעות! מה הסיכוי למצוא אחת במצב נורמלי ומקורית? בארץ? ואם מישהו יכול להגיד לי עם איזה איבזור הם הגיעו לארץ זה יהיה מצויין! לפי התמונות בגוגל כמעט כולם עם סאן רוף! הינה סרטון של אחת ביוט יוב תראו כמה שהיא יפה!!! ודרך אגב שימו לב איך היא דומה לסיטרואן GS מאחורה! מצד ימין בטה ומצד שמאל GS
הודעה אחרונה מאת shais01, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 933 צפיות
בגלל כניסת השבת המוקדמת, החליטו חברי מועדון ה-5 לחזור זמנית לקפה הקולוני והשבוע אנו מוזמנים לשם, ניפגש החל מהשעה 14:00 במתחם הרכבת ב-"קולוני" להתראות-רן
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
ריקבונות בריצפה
מאת irork- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 987 צפיות
לחברי הפורום שוב שלום בטס אמרו לי שיש ריקבונות בריצפה, יש שתי נקודות שיש שם חור ורואים את הבידוד. האם מישהו מכיר פחח שיכול לעזור לי באזור פתח תקווה או כפר סבא? תודה
הודעה אחרונה מאת irork, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מאיר ואני יורדים לאילת עם שני המוסטנגים.יש מצטרפים לשיירה? כל רכב התקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 0 תגובות
- 862 צפיות
הודעה אחרונה מאת DS PALLAS, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש הירושלמים ולמבקרים, הפגישות בקניון 'האחים ישראל' הסתיימו. חברי מועדון החמש חוזרים למקום המפגש הרגיל בקפה מסעדה ' קולוני' , רח' דרך בית לחם 7, שכ' בקעה, ירושלים. שעות המפגש- 13:30- 16:00. המפגש והתצוגה פתוחים למבקרים ולאורחים. לבירורים בנוגע למפגש יש לפנות אל רכז ירושלים, אילן גורן, בטל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בתור רוסי גאה הייתי חייב לשים!
הודעה אחרונה מאת fatboy1340, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תכנית הגריטה חוזרת מתוך וואלה: "החל מ-1 בינואר תוכלו לשוב ולגרוט רכב ישן שגילו 20 שנה או יותר, ולקבל מהמדינה פיצוי בסך 3,000 שקלים. במשרד התחבורה ימשיכו לעודד הורדת מכוניות ישנות מהכביש ". בעוד 10 שנים, שכל רכבי שנות ה-80' ייחשבו לאספנות, כבר לא יישאר זכר..
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי הגה ספורט בחיפושיות משהו של פורד אבל הוא מתפורר ,קניתי חדש אך הוא קטן בכמה מ"מ ולכן אני צריך מתאם חדש. מאיפה משיגים? יש מידות שניתן ללכת איתן לחרט? כמה אמור לעלות חריטה?
הודעה אחרונה מאת itayduk, -
- 3 תגובות
- 930 צפיות
טוב נו גם בירה :buddies_drink: קרה הולך . קיבלתי אותו הבוקר בטעות של הספק, מעל 25000 מקטים לכול דגמי קורבט בין השנים 1953 עד 2012 . ניתן ליצור קשר בהודעה פרטית .
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מחר אני צריך ללכת לשחרר מהמכס חבילה שעלתה לי 1013 ש"ח. למישהו יש ניסיון מהימים האחרונים ? אולי שווה לחכות כמה ימים כדי שייכנס לתוקף אם עדיין לא שמעו על זה במכס. אשמח לתגובות רביב
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4161426,00.html
הודעה אחרונה מאת erand70, -
שטיח לרכב
מאת dudi oknin- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני מחפש שטיח בצבע שחור \ אפור ממש כהה איכותי לרכב הכמות שאני צריך זה 4 מטר רץ חשוב שיהיה איכותי ואם ידוע גם מחיר זה יעזור תודה על ההכוונה אופציה נוספת היא להזמין את השטיח של מוסטנג אבל אני לא ממש אוהב אותו
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי טילון ICM (דגם "מוסטנג" ), התחלתי לשפץ אותו והייתי רוצה לדעת כמה דברים : 1. האם התדלוק שלו מתבצע ע"י תערובת שמן ובנזין (אם כן עם איזה שמן?) או רק בנזין (ואם זה רק בנזין איך מחליפים שמן ואיזה שמן לשים). 2. מאיפה אני קונה צמיגים חדשים לטילון , באיזור הצפון ? לטילון שלי יש שתי מפסקים חשמלים (אחד ליד מצערת הגז ואחד ליד ידית ההילוכים) שניהם בעלי 3 מצבים ולשמאלי יש גם לחצן באמצע ( סליחה על התיאור המוזר...אעלה תמונות בהמשך ) אם משהו מזהה על מה אני מדבר אשמח לקבל הסבר על תפקיד המפסקים הללו ... תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת zl@tnik, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 821 צפיות
היי לכולם, אני זוכר שלא כל כך מזמן היה פה שרשור תמונות מאחד המפגשים, שבו נראתה (כמדומני) אלפא פתוחה וגדולה, שהשמשה הקדמית שלה ממש נמוכה. מישהו יודע במקרה על מה אני מדבר? תודה, עידו.
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
עבר היסטורי
מאת mustang-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
האם יש אפשרות לבדוק עבר היסטורי ממשלתי של רכב אספנות?
הודעה אחרונה מאת טל חסיד, -
-
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם, קיבלתי מכתב מהמועצה האזורית שהרכב הוא רכב נטוש \ גרוטאה. במכתב כתוב כך : "ביקרות פיקוח שערכתי ביום : 11\10\30 בשעה : 14:40, ביחס לרכב נטוש \ גרוטאת רכב, נמצא כי הרכב חונה בשטח הציבורי ומהווה מפגע תברואתי ובטיחותי. עליך לדאוג לפינוי הרכב הנ"ל תוך 14 יום מיום קבלת מכתב זה". חשוב לציין שהרכב עם טסט!! רציתי לדעת אם זה הגיוני לקבל מכתב כזה על רכב שחונה מחוץ לבית שלי בחניה מסודרת?? ואם יש משהו לעשות נגד זה? תודה ושבת שלום רעי..
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
שלום לכולם אני מבקש את עצתכם. הזמנתי חלק מחו"ל שאמור להגיע על ידי DHL עד דלת הבית. החלק הגיע לארץ וטלפון מחברת השילוח הודיע לי שאני צריך אישור ממשרד התחבורה. כמו ילד טוב הגשתי את הטופס ידנית לשומר בכניסה. כעבור 24 שעות טלפון ממשרד התחבורה "הבקשה אושרה ובדרך אליך בדאר" נדהמתי מהשרות היעיל .היום הגיע המעטפה בתוכה כל הניירת שהיגשתי כאשר על טופס הבקשה לאישור כתוב את המילה סחר באדום וכל החלק תחתון של הטופס שאמור להיות(לדעתי) ממולא על ידי המשרד ריק. נראה לכם הגיוני? מה אני אמור לעשות? בטלפון הם לא עונים ,קבלת קהל אין, החלק שוכב במכס כבר שבועיים (אחסנה) עצתכם הדחופה בבקשה.
הודעה אחרונה מאת taotao161, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בחנוכה בתאריך ה-24.12.2011 יום שבת, יתקיים בקיבוץ דליה (ליד יקנעם) מפגש חברים קטן ואינטימי. המפגש ללא כל שיוך למועדון זה או אחר ומאורגן על ידי ועל ידי מס' חברים מהצפון באופן פרטי. למפגש מוזמנים כל כלי רכב באשר הם (הדגש יהיה על דו גלגלים אך כאמור כולם מוזמנים). כולם מוזמנים להנות מהדשא, מהרכבים והחברותא. הקיבוץ נתן אישורו לשימוש ברחבת דשא כשצמוד לה שירותים ומתקנים לרווחת החברים. מי שיחפוץ בטיול שבת המשולב בכלי רכב ישנים מוזמן. אנו נגיע החל מהשעה 11:00 לכל שאלה ניתן לפנות אלי. ירון.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
באתר HNN פורסמו תמונות של גיפ (אספנות?) שנראה משופץ , שנשרף . משתתף בצערו של בעל הגיפ. http://www.hnn.co.il/gallery16486.html
הודעה אחרונה מאת asafk, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לחברי הפורום האם מישהו יודע לאיזה רכב שייכת הבקליט הזו?
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
בבקשה אל תספרו לי שמדובר בפלייר, את זה אני עדיין יודע. מדובר באחד כזה שסופק עם ערכת כלים לרכב פורד, השאלה האם מישהו יכול לשייך את הפלייר לאיזה סוג פורד סופקה הערכה?
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אמרו מעונן חלקית וגשמים מקומיים מקום הגשם המקומי היה בנשר חמש דקות אחרי שבאתי לשם נפתחו ארובות השמיים. רוב האנשים הגיעו עם מכוניות משולבות פלסטיק מהמאה ה-21 . היו כמה אמיצים שבאו בסטייל...
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת שברולט פיק-אפ משנת 1953 (התמונה להמחשה) CHEVROLET PICKUP 1953 הרכב שופץ ע"י חבר המועדון דורון איטלסון ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 9.12.11, בשעה 16:30. אם ירד גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל, סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת שברולט מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים ונוקיה בטל'- 4472256- 052 בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
