Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבר היסטורי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם יש אפשרות לבדוק עבר היסטורי ממשלתי של רכב אספנות?

איזה "עבר ממשלתי" אתה מצפה למצוא ברכב אספנות?

עודד

פורסם

הכרתי רובר שנת 47/48. אמרו לי שגולדה נסעה בה. אולי?

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

אני בספק, מה גם שבשנת 1947 שלטה כאן ממשלת המנדט. ב 1947 ועד הקמת המדינה עבדה גולדה במחלקה המדינית של הסוכנות היהודית ולכן אם היה לה רכב שרד, ניתן לברר את זה בארכיון הציוני שהוא גם הארכיון של הסוכנות היהודית.

לאחר קום המדינה שהתה גולדה בעיקר בחו"ל אז זה לא כל כך רלוונטי לגביך.

דבר נוסף, הם העדיפו בעיקר רכבי שרד אמריקאים. כשרת העבודה (משנת 1949)היה לגולדה "פורד" 1949.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
איזה "עבר ממשלתי" אתה מצפה למצוא ברכב אספנות?

 

 

למתקשים....רכב אספנות שברשיונו מצויין מקוריות ״מדינת ישראל״

האם ניתן לבדוק את ע ב ר ו - ה ה י ס ט ו ר י ????

פורסם

במנהל הרכב הממשלתי מנוהל תיק לכל כלי רכב.

רצ"ב מועדי ביעור התיקים שהועתקו מ"חוק הארכיונים"

אז התשובה היא שבלתי ניתן.

.

 

 

 

3. רכב

 

 

(1) תיק פרט המתייחס לרכב של מוסד ממוסדות המדינה:

 

א. במינהל הרכב ובמחלקת המכירות

5 שנים מתאריך הוצאת הרכב מרשות המוסד

 

3 שנים מתאריך החזרתו למינהל הרכב של המוסד



ב. ביחידה

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

שלום אסף

ישנם כמה רכבי אספנות ששירתו

את שרי הממשלה ואישים ידועים

שאנחנו מכירים כמו כן ישנם מספר רכבים

כאלה במוזיאון האוסף של צהל ב ת אביב

רכבים די מענינים

פורסם
הכרתי רובר שנת 47/48. אמרו לי שגולדה נסעה בה. אולי?

 

 

בפתח תקווה מתגורר קשיש שמחזיק ברכב אמריקאי יפה (לדעתי משנות ה70) כלשהו שהיה שייך בעברו לגולדה מאיר.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
בפתח תקווה מתגורר קשיש שמחזיק ברכב אמריקאי יפה (לדעתי משנות ה70) כלשהו שהיה שייך בעברו לגולדה מאיר.

 

בעיקרון זה נכון. אבל לא בפתח-תקווה אלא בקרית אונו, לא גולדה מאיר אלא נחום גולדמן...

 

וזה הזכיר לי בדיחה המיוחסת לרדיו ירוואן (ארמניה, בתקופת בריה"מ):

 

מאזין שואל: האם זה נכון ששוסטקוביץ' זכה במכונית?

 

והרדיו משיב: בעיקרון זה נכון. אבל לא שוסטקוביץ', אלא חצ'אטוריאן. לא מכונית, אלא אופנוע. והוא לא זכה, גנבו לו...

עודד

פורסם
בעיקרון זה נכון. אבל לא בפתח-תקווה אלא בקרית אונו, לא גולדה מאיר אלא נחום גולדמן...

 

וזה הזכיר לי בדיחה המיוחסת לרדיו ירוואן (ארמניה, בתקופת בריה"מ):

 

מאזין שואל: האם זה נכון ששוסטקוביץ' זכה במכונית?

 

והרדיו משיב: בעיקרון זה נכון. אבל לא שוסטקוביץ', אלא חצ'אטוריאן. לא מכונית, אלא אופנוע. והוא לא זכה, גנבו לו...

 

 

אתה מדבר על רכב אחר

אני מדבר על רכב שנמצא בפתח תקווה ובעליו מתגורר בפתח תקווה והרכב היה של גולדה מאיר בוודאות!

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

היה לי בעבר הרחוק אופנוע טריומף 500 שנת 1970 שהיה שייך בעברו למישמר הנשיא על המיספר מנוע והשילדה היה מותבע הסמל של משמר הנשיא אני לא זוכר בדיוק איך הוא ניראה אבל בטוח היה, אולי משהו מחזיק אופנוע כזה היום ויוכל להעלות תמונה עם הסמל המותבע.

 

טל

×
×
  • תוכן חדש...