Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה בטה 5 דלתות יש כאלה בארץ???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כמעט בטוח שראיתי אחת כזאת עומדת בשכונה ליד בר אילן

זאת לנצ'יה HPE (לא כמו בתמונה) אבל היא מדהימה ביופיה! (ראיתי אותה במציאות)

הייתה אחת כזאת למכירה לפני 5 שנים, במצב יפה ומקורי ובמחיר סביר בהחלט אבל היא כבר נמכרה (פעם הראשנה ראיתי את המודעה לפני שנה והיה כבר מאוחר)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95907

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגבי הבחור שמחזיק את אוסף הלנציות בעלות הרישוי הזר נדמה לי שהיה עליו כתבה בעיתון לפני שנתיים והוא סיפר שהיא בעל סוכנות לנציה בעבר או משהו בסגנון.

הרכבים שמורים עד היום במצב חדש לחלוטין בביתו.

האם אחד הרכבים עדיין עם הניילונים או שזה נדמה לי?? האם זה רכבים שאפשר לעלות על הכביש??

ואם יהיה אפשר לשים עוד תמונות לשטוף את העיניים זה יהיה מצויין!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

באחד ממקומות עבודתי בתחילת שנות ה-90 (שהיה בין היתר מוסך מורשה לנציה-אוטוביאנקי-דייהטסו ) עמדה לרשותי בטא 1400,הרכב היה מטוס אמיתי מול המכוניות דאז,נוח בצורה בלתי רגילה,מתלים מדהימים,צליל משגע ונסיעה חלקה ונעימה.

 

מעבר לבעיית החלודה היה בעייה כרונית בכיוון מוט העברת ההילוכים.המנוע אמין ביותר ובתחזוקה נכונה מאריך ימים.

 

לנצ'יה היא המותג ש"עושה לי את זה" הכי הרבה הרבה...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

עד לפני כמה שנים הייתה לנצ'ה בתא חונה דרך קבע מתחת לבניין בצומת רמז וז'בוטינסקי בת"א (מול בית המרקחת)

פורסם

עוד בעייה מעניינת שהבטא סבלה ממנה - עם סיבוב המנוע לרוחב, הסתובב גם אגן השמן. בפניות חדות מהירות וממושכות, השמן היה נזרק הצידה הרחק מהמשאבה, והמנוע היה סובל מהעדר שימון. הוספת "מחיצות" באגן השמן משפרת את המצב.

:turn-l:
פורסם

מעבר לבעיית החלודה היה בעייה כרונית בכיוון מוט העברת ההילוכים.המנוע אמין ביותר ובתחזוקה נכונה מאריך ימים.

לנצ'יה היא המותג ש"עושה לי את זה" הכי הרבה הרבה...

לבטא היתה מערכת העברת הילוכים מיוחדת למדי; במקום הסידור המקובל של זוג מוטות, לבטא היו 5 (!) מוטות העברה (שטנגות) מה שהפך את משימת הכיוון לקשה למדי.

בנוסף לכל זה, כל מיכלולי ההניע ישבו בתוך תת שלדה נפרדת, וזו היתה מחוברת בחלקה האחורי לאזור הדוושות.

בשל איכות הפח המשובחת של המכונית, התפתחו חלודות באיזור זה, מה שגרם לתת השלדה להנתק מהפח ובעצם "להוריד" את כל המיכלולים מעט למטה, מה שהקשה על שילוב הילוכים חלק.

האמת, גם לי לנצ'יה עשתה את זה, פעם מזמן, לא כשלנצ'יה ייצרה פיאטים מפוארות או קרייזלרים אמריקאיים, ירחם השם..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זאת לנצ'יה HPE (לא כמו בתמונה) אבל היא מדהימה ביופיה! (ראיתי אותה במציאות)

הייתה אחת כזאת למכירה לפני 5 שנים, במצב יפה ומקורי ובמחיר סביר בהחלט אבל היא כבר נמכרה (פעם הראשנה ראיתי את המודעה לפני שנה והיה כבר מאוחר)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95907

היא אצלי עכשיו...

קניתי אותה אחרי שעברה תאונה בדופן מרכב חולף בחניה אצל הבעלים הקודם (זה שהציע אותה למכירה בקישור שצירפת).

היא באמת במצב מצויין, מלבד אותה תאונה ומספר נקודות חלודה קטנטנות. לא דומה בכלל לסיפורי האימה.

בדיוק מתלבט מה לעשות איתה, התכנון היה ללכת על פחחות וישור קו לקראת הגעתה לאספנות בעוד שנה (היא מודל 83)

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
היא אצלי עכשיו...

קניתי אותה אחרי שעברה תאונה בדופן מרכב חולף בחניה אצל הבעלים הקודם (זה שהציע אותה למכירה בקישור שצירפת).

היא באמת במצב מצויין, מלבד אותה תאונה ומספר נקודות חלודה קטנטנות. לא דומה בכלל לסיפורי האימה.

בדיוק מתלבט מה לעשות איתה, התכנון היה ללכת על פחחות וישור קו לקראת הגעתה לאספנות בעוד שנה (היא מודל 83)

 

שי

 

שי, חסר לך שלא תשפץ אותה! :)

הרכב הספציפי הזה היה באמת לא קשור בכלל לשום סיפור אימה על חלודה. הפח אצלה במצב מצוין.

 

היא עדין מאוד יקרה לליבי ואני מקווה שתחזור לכבישי ארצינו במהרה!

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם

אהלן יוני!

יומה יגיע, אין ספק.

הבעיה היא שיש גם אוטוביאנקי אבארט בקנה, וגם אופנוע ב.מ.וו. R-67 שנת 56, בוקסר שמחכה, ובונים בית...

צרות טובות, בקיצור.

קצת כמו הדילמה שלי בבוקר, במה ליסוע ב 166 או ב GTV...

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
אהלן יוני!

יומה יגיע, אין ספק.

הבעיה היא שיש גם אוטוביאנקי אבארט בקנה, וגם אופנוע ב.מ.וו. R-67 שנת 56, בוקסר שמחכה, ובונים בית...

צרות טובות, בקיצור.

קצת כמו הדילמה שלי בבוקר, במה ליסוע ב 166 או ב GTV...

 

שי

 

 

אני מוכן לקחת לך את ה-BMW ולהקל על העומס....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עכשיו ראיתי את השרשור והתמלאתי נוסטלגיה. זה הרכב הראשון שהיה לי. קניתי אותו בגיל 17 בשנת 87. הוא היה בן 13 עם חורים של חלודה וקניתי אותו משדר הרדיו נעם אבירם. לא מזמן פגשתי את נעם במקרה והזכרתי לו את אותו יום לפני 25 שנה כמעט. לא ראיתי כזה רכב נוסע או לא נוסע כבר שנים.

פורסם

היא באמת במצב מצויין, מלבד אותה תאונה ומספר נקודות חלודה קטנטנות. לא דומה בכלל לסיפורי האימה.

מתחילת שנות ה 80' חל שיפור עצום באיכות הפח ומיגונו בתעשיית הרכב האיטלקית, בין היתר כתוצאה משת"פ עם סאאב השבדית לה היה ניסיון רב בנושא.

לבטא ברלינה זה כבר לא עזר, וכשרמת המכירות המשיכה להתדרדר בהתמדה, הוחלט על הפסקת ייצרה בסוף 80'.

את מקומה תפסה הטרווי, שלא היתה אלא בטא במבנה 3 קופסאות, שעוצבה ע"י פינינפארינה.

גם הפנים עוצב מחדש, ובאופן מקורי למדי; לוח המחוונים כולו דמה לגבינה שוויצרית, ורמת האיבזור וההידור היו גבוהות.

מבחינה מכאנית הטרווי היתה זהה לבטא ברלינה, למעט אופצייה למנוע בעל מגדש על ו 135 כ"ס שהוצג ב 82', והוצע גם בקופה וב HPE.

למרות שהטרווי היתה מכונית מצויינת לזמנה, שכאמור נפתרה כמעט סופית מבעיות החלודה, המוניטין הרעוע של לנצ'יה פעל לרעתה, וב 4 שנות ייצורה יוצרו רק 44,000 מכוניות, מספר נמוך לכל הדעות.

את הטרווי החליפה הפריזמה, שלא היתה אלא דלתא עם תא מטען נפרד, וזו זכתה להצלחה גדולה בהרבה.

הטרווי יובאה לארץ ביבוא סדיר החל משנת 82' והוצעה בגירסה ידנית או אוטומטית 3 מהירויות והגה כוח.

למרות מחירה הגבוה , נמכרו, יחסית, מספר מכובד של מכוניות, רק חבל שהן עברו לעולם שכולו טוב, בעיקר עקב אין סוף בעיות חשמל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אחח... איזו נוסטלגיה...

 

אני נזכר שבשנת 1981 (כשהייתי בן 5), אבא שלי קנה בטא טרווי מודל 81, כמעט חדשה, בצבע לבן שמנת, זוכר את הפוסטר שפירסם אותה בצבע חום ברונזה מהמם, וזוכר שאבי הכניס אותה לסוכנות תיווך למכירת רכב במרכז גבעתיים בה גרנו, בנסיון למכור רכב באמת נדיר, גם כשהיה חדש, ולמצוא את הקונה שיבין מה הוא קונה, ולא יפחד.

 

המחליפה, אגב, היתה אלפא ג׳ולייטה 1.8 1983 כסופה חדשה מהניילונים!

לאלפא הזאת אני מתגעגע!

אבי החזיק אותה 8 שנים!

 

עכשיו, בגיל 60, גרמתי לאבי לחזור לבחרותו, ולהזמין אינפיניטי g37 gt חדשה.

אני מאמין ומקווה שזאת מכונית מהנה לנהיגה (ברור שבלי הנשמה של אלפא...) עם אמינות יפנית.

 

אגב, בעוד כ 4 חודשים אמורה להיוולד, ב״ה, בתי הבכורה, והשם המועדף כרגע הינו נגזרת של ג׳ולייטה!

:wink:

נפלאות התת מודע?!

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...