Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה בטה 5 דלתות יש כאלה בארץ???


A900
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

האם שרדו לנצ'יה בטה בצורת דלתות?? (לא קופה או HPE) האם יש כאלה נוסעות? או אפילו סתם אחת מוזנחת שעומדות מתחת לבניין כבר שנים? או כולם נהפכו לפחיות של קולה? אני בחיים שלי לא ראיתי כאלה נוסעות!

מה הסיכוי למצוא אחת במצב נורמלי ומקורית? בארץ?

ואם מישהו יכול להגיד לי עם איזה איבזור הם הגיעו לארץ זה יהיה מצויין! לפי התמונות בגוגל כמעט כולם עם סאן רוף!

הינה סרטון של אחת ביוט יוב תראו כמה שהיא יפה!!!

 

ודרך אגב שימו לב איך היא דומה לסיטרואן GS מאחורה! מצד ימין בטה ומצד שמאל GS

beta-18021.jpg

1971_Citroen_GS_Club_Sedan_For_Sale_Rear_1.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למיטב זכרוני הלנצ'יה היתה הרבה יותר גדולה מהסיטרואן ובסוף שנות ה 80 הן היו חלודות על גלגלים.

השמועה היתה שאם תתן מכת גז מספיק חזקה המנוע יתלש ויפול מרוב החלודה בבודי.

על הנייר מנוע ה 1600 היה מאוד מרשים אבל ברייסים לא הצליח להשיג קדט 1200 שנת 80

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו כאלה אפילו יותר מדגם הארבע דלתות - אך לדעתי כולן החלידו למוות :cry:

 

בשנים האחרונות לשיווק הדגם (82-83) שווקו לדעתי רק דגמי ה-4 דלתות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לפני כמה שנים בחור שרצה להתחיל לשפץ רכב כזה שברשותו,

לפני התמונות שצירף הוא היה במצב ממש טוב, הבחור נעלם לאחר כמה עידכונים.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=221545&highlight=%D7%9C%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%94+%D7%91%D7%98%D7%90

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם דגם 4 דלתות נקרא טרווי? הכולל את הלוח שעונים שתמונה? האם הדגמים של תחילת שנות ה80 הם גם סבלו מחלודה??

למשל בפיאט אין ריקבונות בכלל! וצבע מקורי מהמפעל!

ואיך זה שקופה שרדו וה 5 דלתות והסדאן שבטח היו יותר יחידות לא שרדו? אני מתאר לעצמי שזה אותו פח לא?

ולאבא שלי הייתה לקוחה עם רכב כזה בשנות ה70 והוא אומר שהרכב נסע מעולה והיה מפואר יחסית למכוניות של אז! וגם פשוט במכינה מכנית!

לנציה טרווי.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. לגיסי הייתה לאנציה בטא טרווי. 4 דלתות. 1600. לוח שעונים יפה כמו בתמונה.

נסעה יפה מאוד. בלי חלודות.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני הלנצ'יה היתה הרבה יותר גדולה מהסיטרואן ובסוף שנות ה 80 הן היו חלודות על גלגלים.

השמועה היתה שאם תתן מכת גז מספיק חזקה המנוע יתלש ויפול מרוב החלודה בבודי.

על הנייר מנוע ה 1600 היה מאוד מרשים אבל ברייסים לא הצליח להשיג קדט 1200 שנת 80

 

בולשיט.לי היו 2 כאלו הראשונה מודל 74 והשנייה מודל 80 ואני יכול להעיד שיחסית לאותה תקופה המכונית האיצה ונסעה יותר מהרת מרוב העגלות של התקופה.

השילוב של מנוע DOHC קרבורטור כפול ו5 הילוכים בעלי יחס העברה נמוך (החמישי האיץ כמו בהילוך 4 של היום)ביחד עם מערכת המיתלים עם מוט מייצב העניקו אכות נסיעה מצויינת.

נקודת התורפה שבגללה אין כיום מכוניות כאלו היא שלנצ'יה השתמשו בפח באכות ירודה שהגיע למיטב זכרוני מרוסיה שהחליד בצורה נוראית והמכוניות התפוררו.במכוניות של שנות ה80 דלתא,טרווי ופריזמה המיגון נגד חלודה שופר.הטרווי לא הצליחה בארץ וגם לא נמכרו הרבה אקזמפלרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בארץ מישהו עם אוסף לאנצ'יות מאוד נדירות, אפילו אינטגרלה שיוצרה בגרסה מיוחדת של חמש יחידות בכל העולם עם ק"מ של כמה מאות ק"מ בלבד. אני מאמין שאם למישהו יש כזאת זה אצלו.

אין להן אפילו רישוי, סתם חונות בחניה שלו שנים על גבי שנים.:cry:

143b0g.jpg

2qkrq76.jpg

2k1vza.jpg

55.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני הלנצ'יה היתה הרבה יותר גדולה מהסיטרואן ובסוף שנות ה 80 הן היו חלודות על גלגלים.

השמועה היתה שאם תתן מכת גז מספיק חזקה המנוע יתלש ויפול מרוב החלודה בבודי.

על הנייר מנוע ה 1600 היה מאוד מרשים אבל ברייסים לא הצליח להשיג קדט 1200 שנת 80

 

 

שלום

תרשה לי לומר שאתה כותב שטויות ולא מבין כלום והאמן לי אני מתעלה על עצמי בתגובה העדינה שלי!!!

הלנציה B אמנם היו לה בעיות של פח קשות ריקבונות הכול מניוקה בזכות רכישה של פח רוסי זבל כן אותו הפח שיוצרו האלפסוד ביזמנו. אבל מבחינה מכני היה אחלה אוטו אם אחלה ביצועים!! מנוע בעל גל זיזים כפול שנלקח אחר כבוד מהפיאט 125 והפיאט ספידר אם קרבורטור כפול וגיר קצר 5 הילוכים והרכב הזה נסע כמו מטוס סילון!!! ללנציה היו מיספר דגמים של מנוע מה 1600 עד 2000

אגב באנגליה הממשלה נתנה אולטימטום לחב' לנציה לאסוף את כול המכוניות האלה מהרוכשים ולהחזיר להם את כספם כי הם פשוט נרקבו בצורה מדימה .דבר זה גרם לפשיטת רגל של הסוכנות באנגליה היא ניסגרה ויותר לא ניפתחה יותר סוכנות לנציה באנגליה.

יש מיספר מועט של מכוניות ששרדו ויש בחור מהצפון שהביא לארץ כזו כמו חדשה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני הלנצ'יה היתה הרבה יותר גדולה מהסיטרואן ובסוף שנות ה 80 הן היו חלודות על גלגלים.

השמועה היתה שאם תתן מכת גז מספיק חזקה המנוע יתלש ויפול מרוב החלודה בבודי.

על הנייר מנוע ה 1600 היה מאוד מרשים אבל ברייסים לא הצליח להשיג קדט 1200 שנת 80

קישקוש,היא היתה מתחרה ראויה לאלפתא ואף לקחה אותה במבחנים בחו"ל,עשתה בי"ס לב.מ.וו וזאת למרות שהיתה הנעה קדמית,לצערנו הסרטן(החלודה) הכריע אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאנצ'יה היתה האחות הקטנה, הבישנית והחולנית של האלפה.

 

היא היתה אנינת טעם, ולכן סבלה נואשות מהדלק בה הושקתה בארץ

ובכלל כעולה חדשה סבלה קשות מהלבאנט, השמש החזקה פגעה לה בצבע

ובפלסטיק, התורשה שלה מהמולדת (איטליה) גרמו לה לחלות מהר מאד בכל

התחלואים האופניינים לרכבים האיטלקיים של התקופה, החשמל זרם אולי בכפות ידייה

אבל אף פעם לא לפנסים, ואז...אז היא פגשה ב"מכונאים" המופלאים של המזרח...

 

היה לה מנוע חזק ועוצמתי, הבעייה העיקרית שלה היתה שהיא אף פעם היא לא הצליחה

לרכז בזמן אמת את כל הסוסים ביחד. כמו בסיטרואן הפוזה האופיינית היתה עם

חצאית מופשלת מעל רגל שמאל...סליחה, עם מכסה מנוע פתוח.

 

אגב, האגזוז שלה היה נעלם בנסיעה, והשמועה מספרת שהוא היה יוצא לחפש

את ידיות הדלתות שהיו צונחות לתוך הדלת פנימה.

 

אבל...לפעמים (בעיקר אחרי ראש השנה ולפני יום כיפור) כשאיזה שהיא הסתברות

קוסמית הסתדרה לה. והלאנצ'יה הניעה, לחצת על הגז, יללה היתה נשמעת מכיוון

המנוע, היית מרגיש דחיפה חזקה מאזור השכמות לכיוון הכתפיים והיית צריך להיות

מאד רגיש ומיומן לשמור על מסלול נסיעה מתוכנן והלאנצייה היתה נותת בראש לכל

דבר אחר על הכביש (ואז מושבתת לשבועיים)..

 

יש כאלה שהיו מוכנים לסבול הכל בשביל רגעי החסד האלה, עד שהלאנצ'יות התפוררו לעד...

 

ואני יודע היו לי שתים...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחזק את דבריו של בני, באמצע שנות ה70 היה לי אופנוע הונדה CB350. שנחשב אז אופנוע מהיר, לאבא של חבר היתה לנציה בטה. ברייסים שעשינו והיו הרבה, הוא תמיד לקח אותי. עד שהחלפתי לנורטון קומנדו 850.

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבתי ,על הנייר הלנצ'יה היתה הרבה יותר חזקה מהקדט מה שלא הוכיח את עצמו ברייסים.

ישבתי בקדט לא פעם ולא פעמיים ותמיד הקדט השאירה את הלנצ'יה מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבתי ,על הנייר הלנצ'יה היתה הרבה יותר חזקה מהקדט מה שלא הוכיח את עצמו ברייסים.

ישבתי בקדט לא פעם ולא פעמיים ותמיד הקדט השאירה את הלנצ'יה מאחור.

 

לאופל היו 65 כ"ס, 0-100 קרוב ל-18 שניות, ללנצ'יה 1600 היו 100 כ"ס והיא עשתה 0-100 ב-11.4 שניות...

כנראה שנפלת על לנצ'יה במצב מיכני קטטוני כי אחרת ממש אין קשר בין המכוניות מבחינת ביצועים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...