רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
שישי שטוף שמש ונהדר למפגש אספנות! נפגשים היום 6/1/12 החל משעה 14:00 כולם בטוביה רח' שושן 8 י-ם להתראות -רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
מחיר ביטוח
מאת Eyal Honda- 4 תגובות
- 861 צפיות
חברים כמה צריך לעלות ביטוח חובה וצד ג לרכב אספנות תודה
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום , האם מחר יתקיים מפגש אספנות בנשר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
מידות חדר צבע
מאת נעים- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חבר רוצה לצבוע את הענתיקה שלו לבד ושאל אותי מה הן המידות הסטנדרטיות של חדר צבע או תנור צבע בפי העם. אין לי מושג ורציתי לדעת אם למישהו יש. חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי מידות. האם מישהו יודע מה המידות, האם כשמדובר בפרייבט רגיל המידות סטנדרטיות? לציין שלא צריך עזרה באיך בונים או מידע על מערכת אוורור וכו', רק מידות של החדר עצמו, אורך רוחב, גובה תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת yigaljet, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עשיתי טעות, עם כל החלקים ששלחתי לניקוי חול היה גם המכסה מנוע. כל החלקים יצאו נהדר, רק המכסה מנוע חזר עם גלים גלים הפחח שלי אומר שאין מה לעשות - לזרוק ולמצא חדש איך אני יוצא מזה? שלוש אופציות אני רואה וכולן נראות לי בלתי אפשריות 1. למצא מפירוק 2. לייבא 3. למצא פחח שיכול ליישר את הגלים, כנראה בחום
הודעה אחרונה מאת ערן rob, -
סוזוקי RV 50 1 2
מאת asafamir- 17 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום יש למישהו מושג איפה אפשר להשיג קיט שיפוץ קרבורטור?
הודעה אחרונה מאת AVIRAM_M, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אבקש ממישהו שממש מתמצא בתחום לפרט על העקרון המכאני של היגוי רכב זחלי מלא לדורותיו - האם בתחילת ההיסטוריה שלהם ההפעלה היתה מכאנית לגמרי? אני מכיר היגוי הידרוסטטי, האם היתה התקדמות, למשל בטנק מודרני שיש לו במקום סטיקים הגה חצוי (דומה להגה מטוס) - היגוי סרבו?
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בוקר טוב, למישהו יש המלצות למוסך באיזור המרכז לטיפול (שוטף) בפיאט 600 מודל 69'? תודה מראש, אביחי
הודעה אחרונה מאת avihais, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין ל: מפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין 7.1.12 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד). המפגש מתקיים בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון בתוקף. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 713 צפיות
מחפש פס לבן לצמיג whithewall לצמיג 185.15 (כמו בחיפושית). איפה אפשר להשיג בארץ? יש למישהוא למכירה? אשמח לקנות. ראיתי שרשורים קודמים בנושא אבל אין בהם מקום ספציפי לקניה בארץ, בלית ברירה אקנה בחו"ל, אבל חשבתי לנסות קודם בארץ בני 050-6276440
הודעה אחרונה מאת בני404, -
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
דף עם פירוט על כל מיני דגמים, חלק גדול לא מוכרים של ה-BX http://leroux.andre.free.fr/h3m.htm
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 1 תגובות
- 806 צפיות
סגירת מוסך ח.פ. הוותיק בנמל תל אביב הכתבה מתחילה ב43:52 http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=856516
הודעה אחרונה מאת ronan01, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם צריך אישור משרד התחבורה לייבוא כנף של אופנוע?
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מנסה לשפץ תיבת הגה לבד מכיוון שאין להשיג חלקים לשיפוץ בארץ ובעולם, ותיבה חדשה עולה 400$ מעבר לים. בתיבה יש מנגנון של מוט חלזוני וגלגל שרוכב עליו ,רואים עליהם בברור שנשחקו , הם עשויים מפלדה ומצופים בכרום או ניקל או משהו בסגנון. השאלה היא האם יש למישהו מושג לגבי איך ניתן לחדש גלגלי שיניים כאלה? חשבתי לנסות מלא ע"י ריתוך את הבורות שנוצרו ואז לצפות בניקל את כל החילזון כדי להגביה בכמה אלפיות
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- 12 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אחרי חיזורים רבים הצלחתי לרכוש לנד רובר series 1 1953 הרכב עמד שנים בדרום היבש הוא לא נראה הכי טוב אבל רוב החלקים -מקוריים הבעיה היא שאין לו רשיונות וחבל לי לשחוט אותו... יש למשהו רעיון?? אפרסם הערב תמונות יובל
הודעה אחרונה מאת איתמר_ג, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עברה חצי שנה, והרכב שוב צריך לעבור טסט... שוב מכונאים שלא יודעים להתעסק עם וולוו- מתקנים משהו אחד ומקלקלים משהו אחר. אני יודעת להעריך מה יש לי, ואני חייבת המלצה למכונאי טוב בת״א (והאיזור), שמצד אחד, לא ידפוק אותי במחיר, ומצד שני, לא יהרוס לי את הרכב. עזרה פליז? המועד הגיע, כך שזה מאוד דחוף תודה רבה רבה! אני סומכת עליכם.
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני צריך עזרה באינפורמציה לשחרור חבילה מהמכס לפני כל הטיולים והטירטורים אני רוצה להיות מוכן הזמנתי מאר"הב 4 טאסות משומשות אורגינליות לוולוו 121 ו חלון איוורור משולש לדלת נהג קיבלתי הביתה מכתב לבוא לשחרר את החבילה ולהביא אישורים ממשרד התחבורה??????? מה אני צריך לעשות אכשיו ??,זאת פעם ראשונה שאני ניתקל בהליך הזה תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם! כבר כמה שבועות שאני מחפש את הרכב המופיע בתמונה אך ללא הצלחה. עד כמה שידוע לי ושהספקתי להבין הוא היה בבעלות של מועדון ים בשם גלים, חיפוש מקיף באינטרנט ובספר הטלפונים לא הניב תוצאות. אני מבקש עזרה באיתור הרכב או\ו הבעלים על מנת להתחיל בפרויקט שיפוץ והצלה של הרכב היפייפה הזה. http://imageshack.us/photo/my-images/833/gdec.jpg/ Uploaded with ImageShack.us מכיוון שאני לא יכול להעלות את התמונה כי אין לי מספיק הודעות אז אני אוסיף תמונה בקרוב. למי שיודע מדובר על טרנספורטר חלון חצוי צהובה. שלאחרונה ראיתי הודעה שהיא בתל אביב איפה שהוא. תודה לעוזרים! גן כהן.
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- 4 תגובות
- 834 צפיות
הדפסה מ 1964, 1000 עמודים על כל מה שקשור להנדסת מכוניות, כולל אלפי שרטוטים טכניים. לא שווה כלום בשבילי כי אני לא יודע פולנית אם אף אחד לא ירצה, יונח בכבוד בפח כחול.
הודעה אחרונה מאת ford84, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רב לכולם, מאז השחרור אני נוסע על דו גלגלי, אבל לאחרונה המחשבות שלי נודדות לכיוון המכוניות, במיוחד לאחר שקיבלתי רכב מהעבודה באופן זמני. למרבה הצער (או השמחה, תלוי בפרספקטיבה), אני לא מוכן להניח את רגלי בשום מזדה 3 כזאת או אחרת, או במילים אחרות - אני מחפש משהו מיוחד. כמובן שאין לי אפשרות להרשות לעצמי לקנות איזה מרצדס קבריולט, ואם הברירה היא בין מאזדה כולשהי לבין להשאר על דו גלגלי - אני אשאר על דו גלגלי. אבל אחרי שראיתי בחור צעיר (אני חושב) נוסע בתוך מוסטנג אספנות משנת 69 (אאל"ט) באיילון מספר פעמים כשחזרתי מהעבודה, צץ במוחי רעיון - לרכוש רכב אספנות. העדיפות היא כמובן למכונית אמריקאית קלאסית כגון מוסטאנג, קורבט, צ'ארג'ר ועוד (טעם יקר!). חקרתי ממש על קצה המז…
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
- 1 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
חברים מה דעתכם... האם ניתן ליבוא?? משקלו 3.5 טון
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש מזה זמן רב רכב לשיפוץ, אמרקאי שנות ה 40, בעיקר צורות עגולות. ההיצע דליל בארצנו הקטנה אבל אני מאמין שעדיין יש כמה. כמובן רצוי רכב במצב טוב במחיר נמוך מאד אשמח לקבל המלצות לחיפוש מלבד יד - 2
הודעה אחרונה מאת low rider, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום חברים היום ב2030 ביומן תשודר כתבה, על אספני אופנועים ומן הסתם אני מופיע בה תהנו.
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=gKF6dcKjLJo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת andro, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים, להורי היתה פורד קפרי 1600 בשנים 1974-1975. מס' הרישוי היה 265-876 והיא היתה בצבע זהב. מצורפות תמונות. (חידת זיהוי מהירה - מישהוא מזהה את צומת הרחובות?) יש מישהו שיכול לעזור עם איתור הרכב? יש מצב שהיא עדיין על הכביש? אלעד
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הרכב שלי (מליבו) עובד בסה"כ טוב. אך יש ריח של דלק לא שרוף (נראה לי..). הרכב לא מעשן. אני צריך המלצה לבעל מקצוע שיכוון לי את הרכב/הצתה כמו שצריך ויבדוק- אולי צריך כוון של הקרבורטור. עדיפות לאזור י-ם אך יש אפשרות גם לטייל לאזור מרכז. שבת שלום חן
הודעה אחרונה מאת aronm, -
מה זה מועדון החמש 1 2
מאת סוסדוב-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כותרת
הודעה אחרונה מאת Cadillac58, -
-
אהבתי לחיפושיות התחילה בגיל צעיר. לא יודע למה. כששואלים אני מסביר שכנראה מכיוון שזו המכונית הקלאסית היחידה שעדיין בשימוש. בכלל אני פריק של דברים ישנים וטובים, מלפני שהכל עבר להיות סיני... ובכן במרץ האחרון קניתי חיפושית. חיפשתי את הישנה ביותר שאפשר היה למצוא. אתם כבר מכירים אותה, שהרי קניתי אותה מחבר הפורום Fitch. היות והחיפושית כבר עברה שיפוץ, החלטתי בשלב זה לשחזר את כל המכלולים החסרים והתקולים, ולהנות ממנה כמו שהיא. בתקווה שיום אחד אתפנה לשיפוץ יסודי, יותר נכון לבנייה מחדש, בסגנון מה שעושים האמריקאים כפי שרואים ב-Samba, ובהזדמנות ההיא אחזירה לצבע המקורי איתו יצאה מהמפעל (טורקיז L380). אז הנה היא כשהבאתי אותה הביתה. ואל דאגה - היא ישנה בין קירות ותחת גג, לא…
הודעה אחרונה מאת beetleman, -
- 17 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
יש לי בלגן עם כל העניין הזה מאז שמשרד התחבורה התערב בכל עניין של משלוח חלקים מחו"ל לארץ ואשמח מאוד אם מישהו יעשה לי מעט סדר בכל העניין. לא מזמן הזמנתי פנס אחורי לרכב היום יומי שלי ושל חברתי ולקח לו קצת יותר זמן מהרגיל להגיע אך לא נדרשתי להביא שום אישורים ולא למלות טפסים, הפנס הוא פנס מקורי אחורי ימני של פיאט בראבו. הפנס עלה אם אינני טועה 44 דולר ומשלוח עלה עוד איזה 20 דולר. על החבילה עצמה היה רק מדבקה עם תמונה שחור לבן של הפנס וכיתוב aftermarket fiat bravo...אם זה עבר חלק בלי שביקשו ממני משהו אז מתי כן מבקשים? למשל אם אני מזמין ספייסרים איך ידעו למה לצפות? אם אני מזמין בולמים מקוריים? בולמים לא מקוריים אלה של אחת החברות כתחליפיים (מונרו למשל?) אם אני מזמין רפידות…
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פרוייקט שניתקלתי בו בגוגל שווה לראות http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&sl=en&tl=iw&u=http%3A%2F%2Fwww.pakwheels.com%2Fforums%2Fd-i-y-projects%2F104636-project-mini-1961-morris-mini-minor&anno=2
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 450 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Rongaflugen
- David32
- פינדר
- EvGriga
- dr6633
- levy
- gpm11
- danbr
- itaimoto
- yuval1111
- this_is_me
- אלעדית
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- פיני חד
- fishmanl
- fatboy1340
- chrono
- yoav911gt2
- RedLabel
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- ISRAEL4theWIN
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
- yahaga
- Coresh
- Amitbak
- AviorXD
- שחר 1
- garicho
- avargel
- פיזיקאי שימושי
- moomai
- Supertigre
- BRAVO_SX
- גור גור
- daniel.asu
- GKME
- Ragnar
- TvrSpee12
- SlowRide
- - XM -
- דאבל קלאצ
- Jeka88
- asix
- meir_gi
