Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני לא מחובבי החיפושיות אבל הדגם והשיפוץ המגניב ממש גורמים לרצות אחת.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי הרגשה שאני במקום הלא נכון - כולם פה מתחילים את המשפט ב"אני לא חובב חיפושיות"... :wink:

 

איך אפשר לא לאהוב את המכונית הכי מיוחדת בעולם, עם הסטוריה עשירה (על אף הרגשות המעורבים) וגאונות עיצובית ומכנית?

 

(חברה' אוהבי החיפושיות - קצת עזרה בבקשה מול קשיי הלב האלה...)

פורסם
יש לי הרגשה שאני במקום הלא נכון - כולם פה מתחילים את המשפט ב"אני לא חובב חיפושיות"... :wink:

 

איך אפשר לא לאהוב את המכונית הכי מיוחדת בעולם, עם הסטוריה עשירה (על אף הרגשות המעורבים) וגאונות עיצובית ומכנית?

 

(חברה' אוהבי החיפושיות - קצת עזרה בבקשה מול קשיי הלב האלה...)

 

אני מניח שלחברה שלא אוהבים חיפושיות לא הייתה אחת ולא מבינים את הפשטות בכלים האלו ,

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח איש איש בדרכו .

 

לגבי התמונות שהעלית אני הייתי מוריד את המדבקה של סידור הילוכי הגיר לדעתי היא גורעת מהלוק הנקי של הדש .

פורסם

לגבי התמונות שהעלית אני הייתי מוריד את המדבקה של סידור הילוכי הגיר לדעתי היא גורעת מהלוק הנקי של הדש .

 

אתה באמת מאמין שהייתי שם אותה שם אם לא הייתי צריך?... - היא מכסה חור שנקדח אי שם בעברה של החיפושית... אני מתנחם בעובדה שזו מדבקה בסגנון שנהגו להדביק היבואנים בדיוק במיקום הזה בשנות השישים (לפחות בארה"ב זה היה כך).

 

DSC06714.jpg

 

4061553.jpg

פורסם

אני בדיוק כרגע עושה שמרטפות לחיפושית שחורה וחמודה מבציר 1973 (אם אני זוכר נכון..) מנוע 1300. (שבחודש מרץ יעבור לשוויץ בנסיעה עם בעלת הרכב שהיא אזרחית שוויץ ויקבל אזרחות שוויצרית )

אפשר הסבר קצר על 2 הכפתורים העגולים שליד כפתור הפעלת האורות?

כמה הילוכים יש לרכב 4 או 5 (חוץ מהרוורס)? אני נוסע איתו רק בתוך העיר כך שלא יצא לי לנסוע איתו מהר מדי.

 

יש לך חיפושית יפיפיה!!

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
אני בדיוק כרגע עושה שמרטפות לחיפושית שחורה וחמודה מבציר 1973 (אם אני זוכר נכון..) מנוע 1300. (שבחודש מרץ יעבור לשוויץ בנסיעה עם בעלת הרכב שהיא אזרחית שוויץ ויקבל אזרחות שוויצרית )

אפשר הסבר קצר על 2 הכפתורים העגולים שליד כפתור הפעלת האורות?

כמה הילוכים יש לרכב 4 או 5 (חוץ מהרוורס)? אני נוסע איתו רק בתוך העיר כך שלא יצא לי לנסוע איתו מהר מדי.

 

יש לך חיפושית יפיפיה!!

 

אז שתעלה תמונות בטרם היא תעזוב!

 

אצלי:

 

הכפתור העליון השמאלי: אורות

העליון הימני: וישרים (הפעלה בסיבוב, פמפום מתיז מים)

 

אם אתה שואל על הכפתור הכפול בתמונה למעלה - זה כפתור וישרים שנת 62 ואילך - הלחצן הפנימי הוא להתזת מים והחיצוני להפעלת הוישרים (בסיבוב).

 

כל החיפושיות הידניות הן 4 הילוכים חוץ מהרברס.

פורסם
אתה באמת מאמין שהייתי שם אותה שם אם לא הייתי צריך?... - היא מכסה חור שנקדח אי שם בעברה של החיפושית... אני מתנחם בעובדה שזו מדבקה בסגנון שנהגו להדביק היבואנים בדיוק במיקום הזה בשנות השישים (לפחות בארה"ב זה היה כך).

 

 

אפילו לרגע לא פקפקתי :lol:

אבל אם אתה מתכוון לחורים האלו אז הם מקוריים >

33.jpg

פורסם

ידעתי שלא יתכן ופקפקת :lol:

 

אני מודע שבשנים מאוחרות יותר היו חורים מקוריים נוספים כמו בתמונה. לצערי זה לא המצב אצלי. אולי יום אחד, כשנעשה לה - לא שיפוץ, אלא "בנייה מחדש" כפי שאומרים האמריקאים, נתקן את הדשבורד עם חתיכה מקורית שגם תקטין חזרה את פתח הרדיו. אפשר למצוא כאלה בקלות יחסית, האתגר זה למצוא את הפחח שיהיה מסוגל לעבודת אומנות שכזו, שכן זה איזור קריטי מבחינה אסטתית (נראה לי שגם את הפחח נצטרך לייבא).

 

תודה למפרגנים, כיף לשמוע. וכן, לצערי מספר השנים המועט (לאחר השיפוץ) אצל הבעלים הקודם שגר על שפת הים עשה נזק בלתי יתואר. לא רק שהשיפוץ נפגע, כל הרכב הדרדר. מזלו שהוא מכר כשמכר, עוד כמה שנים לא היה נשאר לו מה למכור.

פורסם

המזל הגדול יותר שהיא מצאה אותך, לאחרונה רבו השיפוצים לרמת המקור, באיכיות מדהימות,

אין ספק שזה שינוי מבורך, ובכלל כל נושא שיפוץ הרכבים עלה מדרגה בראץ והוא בכיוון הנכון-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תודה רן. חיפושית עם 5 ספרות היא פריט נדיר שמחייב "אחריות" מסויימת...

עכשיו אני מחפש חיפושית עם חלון אובלי (53-57). יש לי סיכוי למצוא כזאת בארץ?

 

אגב, האם קיים שרשור בו כל אחד מציג את הרכבים שלו?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נעדרתי זמן מה כי לחיפושית היה טסט וההכנות היו רבות. אבל עכשיו המדבקה של 2012 כבר מודבקת.

 

אז קודם כל שמה שונה מ'חיפי' ל'בר'. זאת בעקבות ביקור במוסך של יוסי וגל (חברה' מדהימים ממוסך 'איחוד המוסכים' בפ"ת), שגילו שמתחת ליופי החיצוני המסחרר מסתתרות לא מעט בעיות (בדומה לדוגמנית שהצטלמה בה... - ע"ע פרסומת לפוקס) :-D.

 

בכל אופן התקדמתי בכמה פיצ'עפקסים קטנים וחשבתי לשתף כאן.

 

שיפצתי את תושבות הפגושים. לאחר ניקוי חול צבעתי אותם בצבע רכב שחור חצי מבריק (כמו במקור)

 

Picture007.jpg

Picture008.jpg

Picture009.jpg

 

הוספתי bumper guards חדשים. כדי למנוע חלודה כפי שקרה לישנים, ריססתי את הפנים בספריי גילוון קר ועליו יסוד לרכב.

 

Picture005.jpg

Picture006.jpg

 

התוצאה

 

Picture010.png

 

ב-1961 הסמל על הטאסות היה מושחר. מצאתי ב-Samba מישהו שעושה מדבקות מיוחדות לזה

 

2876738.jpg

2876739.jpg

 

אלה שלי - עם ובלי

 

Picture013.jpg

 

אחרי 20 דקות עבודה

 

Picture015.jpg

 

זמן רב ניסיתי להשיג מדיד דלק מקורי - מין מקל לתבילה במיכל. תחילה זה היה מטעמים נוסטלגיים, אך עם הזמן התברר לי שאני ממש צריך כזה כי בעצם אין דרך אחרת לדעת כמה דלק יש במיכל.

 

מקוריים

 

3507754.jpg

3374261.jpg

 

המקוריים כמעט ולא קיימים, וגם אז לאו דווקא מתאימים למיכל 60-61, אז החלטתי להכין אחד לבד. מצאתי את המכשיר הזה בחנות חומרי בניין. רק צריך לפרק קצת ולהוריד את הצבע

 

Picture019.jpg

 

את המידות יצרתי ע"י ריקון המיכל לחלוטין ואז מילוי כל פעם של 5 ליטר ומדידה, 8 פעמים עד שהמיכל היה מלא (תדלוקים רבים של מיכלים קטנים בתחנות דלק...). את השנתות (המספרים) יצרתי עם סט הטבעה שמצאתי בחנות המדהימה "שוורץ" בדרום ת"א.

 

Picture029.jpg

 

התוצאה

 

Picture026.jpg

Picture025-1.jpg

 

 

איתן

פורסם

שיפוץ מדהים, כל הכבוד על ההשקעה וההתמדה.

נראת מיוחדת במינה, (כי אין חיפושית אשר תדמה לאחרת).

8)

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...