רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
פעם אחרונה ששמעתי היתה לפני בערך שנתיים ואז הבנתי שהוא היה התהליכי התשקמות
הודעה אחרונה מאת yosi lugassi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם ידידי שגר ביפן רכש לא מזמן את ה MG NIDGET הזאת שנת 1980 עם טסט מקומי לשנתיים. אני שוקל לקנות ולייבא אותה הבנתי שאפשר לייבא on line!? אבל לא מצאתי נושאים כאלה בפורום שאלתי:היכן אוכל למצוא במפורט-איך לייבא את הרכב בצורה הכי נכונה והאם משהו יודע כמה יעלה לי לעלות אותה לכביש עם רשיון אספנות? (הרכב עלה כ5000$ us ביפן.) תודה יובל
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שאלה, קניתי חלק לקפרי, לפני יותר משבועיים ושלחתי מיידית כסף למוכר ע"י "PAY NOW" כמו שסוכם מראש עם המוכר, המוכר לא עונה לי למיילים ולא דרש את הכסף מפיפאל, אני רוצה לדווח על העיניין לאיביי אבל לא יכול, כאשר אני בא לפתוח תלונה, הוא שואל אותי על איזה פריט, כאשר אני מסמן את הפריט הוא אומר לי שעדיין לא שילמתי ולכן אני לא יכול להתלונן, ליד ההערה יש קישור לשלם למוכר, ביטלתי את ההעברה הראשונה, ושילמתי שוב דרך הקישור, ניסיתי לפתוח תלונה ושוב הוא אומר לי שלא שילמתי ולכן לא ניתן להתלונן, מה עושים ? אני לא רוצה לבטל את המכירה כי אני רוצה את הפריט.
הודעה אחרונה מאת erand70, -
חידת זיהוי
מאת אומי5- 2 תגובות
- 981 צפיות
נמרוד, אני יודע שאתה יודע, ובכלל מומחים תנו קצת זמן.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש המלצה למישהו יסודי ולא יקר לביצוע פחחות וצבע למיני מיינור רצוי באזור המרכז ורצוי מישהו שעבד עם רכב דומה בעבר תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ, -
- 2 תגובות
- 959 צפיות
נפגשים כרגיל בשישי במפגש הטוביה רח' שושן 8 י-ם מפגש חברים ורכבים, כל אוהבי התחום המוטורי במסיבה ססגונית של חורף יבש בניחוח ירושלמי אסלי! על המטבח קובי ומטעמים. על המוטוריקה מיקי. על גלגלים אקסל. (אם הסיטרואן תיסע) ובשישי הזה נקבע למי יש את הכי גדול! מחכים לכולם-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, אני צריך לרפד 2 מושבים של ספארי, בריפוד דמוי עור, לצורך כך מחפש רפד זול באיזור המרכז (רשלצ-ת"א) מעוניין כרגע לקבל הצעות מחיר לריפוד ולא כיסוי, כיסוי אני יודע מאיפה ניתן להשיג וגם במחיר מעולה (500 שח לזוג מושבים, כולל התאמה). עם איגור דיברתי, הוא בכיון של 3000 שח ל2 כסאות, אין מצב לסכום כזה, אני ברברי ואני יודע שלא משנה מה יעשו הכל נהרס אצלי. כמו כן חובה ריפוד דמוי עור, אני מודע להשלכות של זה אבל אין לי ברירה. אשמח לקבל טלפון של הרפד המבוגר ביצחק שדה בת"א, אני יודע שיש לו מחירים יחסית נוחים. תודה
הודעה אחרונה מאת zng21, -
1.אז ככה יש לי פורד מוסטנג שנת 67 וכל פעם אני נתקל בבעייה שאני פותח את הפילטר אויר. אני מוצא שם שמן מנוע שכניראה מגיעה מהמכסה של השמן מנוע שמחובר עליו בצינור ישיר ראו בתמונה הבאה. http://imageshack.us/photo/my-images/9/38115810150401584864092.jpg/ האם זה אמור להיות ככה או שיש בעייה באמת? 2. הבעייה השניה זה שאני נוסע בקור ואני לא מצליח לכוון את החימום, יש ברכב רק מערכת חימום בלי קירור איך אני צריך לכוון את זה? http://imageshack.us/photo/my-images/443/37622910150401585984092.jpg/
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין ל- קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין 03.12.11 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד). המפגש מתקיים בשבת, 3.12.11 בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון בתוקף. המפגש פתוח לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת Fluffy, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 819 צפיות
שלום אני קונה חיפושית רכב אספנות האם יש ביטוח מקיף לרכב אספנות?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הגעתי למסקנה שהפנסים האלה הרבה יותר יפים לוולוו: תמונה עוד תמונה להבנתי הפנסים האלה ישבו על דגם הטורבו GLT, אבל לא על כל דגמי הGLT - אשמח לדעת איזה דגמים בדיוק צוידו בפנסים אלה. האם רק האמריקאיים? עוד דבר: שמתי לב שלכל הוולוואים עם הפנסים האלה בקליט האיתות הקדמי היא כמו של דגמי 81, כלומר שונה משל הדגמים המאוחרים יותר. בקליט האיתות ה-244 שלי ניראית ככה . להערכתי ניתן להחליף בין פנסי התאורה ולהשאיר את בקליות האיתות המתאימות - האם זה נכון? האם התקנת פנסים כאלה שיובאו מארה"ב עלולה ליצור בעיה בטסט? תודה
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
בית מלון V 8
מאת רזי- 2 תגובות
- 849 צפיות
חברה,אתם חייבים לראות ולנפוש בבית המלון המיוחד הזה,כנסו לגלריה ולסרטון המראה את המקום. http://www.v8hotel.de/
הודעה אחרונה מאת רזי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חסר רק ה940 - אבל הוא פרייבט - לא קשור. גם אין מקום ברחוב
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הי, חזרתי אתמול ממיאמי, וביקרתי במגרש של "טד וורנון" - למי שלא מכיר, התוכנית שלו בדיסקברי - Classic Southbeach - אז הנה כמה תמונות, האחרונה מוקדשת לליאור ברוך
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נראה אותם...
הודעה אחרונה מאת vip2000, -
שלום לכול חברי מועדון ה-5! שמי משה ואני חוזר אליכם לאחר 13 שנה עם אותו רכב שהיתי חבר מועדון (הרכב מופיע בספר העשור של המועדון) זהו רכב תוצרת פייזר קייזר ישראל של חברת JEEP טירת הכרמל. הג'יפ ניקנה בשנת 90 ושירת אותי כ5 שנים יפות בשלב מסויים הרמתי אותו באויר וכך הוא עמד 13 שנה לג'יפ יש 5 ספרות רישוי ובימים אלו הוא עובר שיפוץ רציני ביותר בכדי להחזיר עטרה ליושנה (מרגש מאוד) הרישיונות שלו הופקדו ומשום מה בגלל איזה תקנת תעבורה הפסיק לו משרד הרישוי את ההפקדה בשנת 2000 לא ברור לי למה (אשמח עם מישהו יוכל להסביר לי) ונימסר לי שאוכל להעלות אותו לכביש רק כרכב אספנות. (במחשבה שניה לא מפריע לי) אשמח לשתף אתכם בחויה של השיפוץ שלו.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
חברים יקרים! היום הגשמתי חלום ישן הכל בזכות אסף572 מפורום! הסיפור בקצרה הוא כזה: בשנת 81 אבי רכש פיאסטה מודל 79 דגם L,אני נולדתי בשנת 84 ,גדלתי עם הפיאסטה וגם אני וגם אבא שלי כ"כ אהבנו אותה!! בשנת 2001 ,אחרי שהוצאתי רישיון,גדלתי,אבא שלי מכר אותה... מאז התחילו הגעגועים לרכב המדהים הזה! אני הספקתי להחליף לקנות מכוניות בעצמי...ג'יפ CJ6 שנת 67,אלפא סוד,רובר קבריולט,שברולט אלרו,גיפ סוזוקי ויטרה והיום עם פולו קבריולט שנת02... תמיד פינטזתי על הפיאסטה שהייתה לנו,היום זה קרה בעזרתו של אסף הנחמד! אז בלי דיבורים מיותרים,קבלו אותה: שנת 83,יד ראשונה מזוג מאוד נחמד!!
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הזמנתי צמיגים מחו"ל. בארץ אין צמיגים במידה שלי (בכלל, לא זולים ולא יקרים) והייתי חייב להזמין מחו"ל. כמנהגה של מדינה הייתי חייב להמתין עד שיגיעו לארץ הצמיגים כדי לבקש אישור ממשרד התחבורה (הם רוצים לראות את הבקשה ואת הטופס של המשלוח). אחרי שבוע וחצי (בהם אני משלם אחסנה על הצמיגים וזה לא זול) אני מקבל תשובה ממשרד התחבורה לפנות למכון התקנים. עכשיו אין לי כסף להשיג תקינה לצמיגים, אני גם לא יבואן אלא אדם פרטי שרוצה לסוע ברכב שלו בבטחה (הצמיגים שלי היום לא בטוחים, ואני לא מסתיר את זה). האם יש מה לעשות למעט לבקש להחזיר את הצמיגים לשולח? תודה לעוזרים. נ.ב אני אשמח אם מישהו ישלח לי בהודעה פרטית את הטלפון במשרדו של ראובן ברדה, אני יודע שהטלפון במסמכי הבקשה לי…
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
2.12.11 מועדון החמש מזמין למפגש החודשי של רכבי אספנות בכרמיאל ביום שישי- 02.12.11 המפגש בחסות ובשיתוף עיריית כרמיאל המפגש הבא יתקיים ביום שישי, 02.12 , החל מהשעה 15.00 (שעון חורף). אם יהיה מזג אוויר גשום המפגש ידחה בשבוע ליום שישי-09.12. נפגשים במקום הקבוע בכרמיאל, במרכז 'העירה' (המרכז הישן ליד קניון כיכר העיר). מוזמנים כל בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאזור כרמיאל והגליל. ב-15:30- ישא ברכות יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. לפרטים נוספים יש לפנות אל אנריקה זאיפרט, רכז מועדון החמש בכרמיאל , בטל' 8513111- 052 …
הודעה אחרונה מאת oldspice, -
ביום ראשון הממשלה צפויה לאשר פטור מכס ליבוא פרטי עד K1 הפטור ממכס ליבוא פרטי של מוצרים שונים בסכום של עד 1000 שקל, בלי אלכוהל או טבק.
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה לדעתכם הסיבה לצריכת דלק מוגברת? המנוע 302,קרבורטור HOLLY 650,את כיוון ההצתה ביצעתי לבד,המנוע עובד עגול וחלק,וצריכת הדלק לא היגיונית.בבדיקה שערכתי (מדויקת עד כמה שניתן)המנוע צורך 3.3 ק"מ לליטר.יש מקום,מכון, שמאפשר לבדוק צריכת דלק מדויקת? לפי מיטב הבנתי, 6 ק"מ לליטר הם יותר סבירים.מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 0 תגובות
- 867 צפיות
http://www.mercedesdismantlers.com/mercedes,wholeyard.html
הודעה אחרונה מאת w123ff, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. כרגיל, במפגש השרון מוצאים סיבה לחגיגה. אתמול היתה חגיגה יזומה של שני ימי הולדת. שתי הילדות שחגגו: תמי (שרייבר) ואירית (קליינמן). שלל עוגות, יין והרבה שמחה. "תפסו טרמפ" על האירוע שני חברים/חוגגים נוספים: יוסי הדס שהגיע עם הדודג' אספן שסיים לשפץ, וישראל כרמון שקיבל לידיו בשמחה בשבוע שעבר תעודת עו"ד. לכל החוגגים, ולכל חברי המפגש היה מפגש פורה ומהנה מאד, הגיעו כ-35 מכוניות, והשמחה רבה. להלן מעט תמונות, עד אשר הצלם הרשמי של המפגש, ליאור, יואיל בטובו לקום משנת השבת, ולהעלות את התמונות שצילם בכשרונו הרב. מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בגעש.
הודעה אחרונה מאת ford84, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
היום בהרצאה בחלקי מכונות, סיפר המרצה שכשהתחילו לייבא סובארו ארצה, יחס הדחיסה במנועים התאים לדלק מאוקטן שלא היה בארץ. דבר שגרם לצילצולים במנוע. לדבריו, יבואן סובארו הוסיף עוד אטם לכל ראש, כדי להוריד את יחס הדחיסה, דבר שהוביל לשבירת הגוג'ונים עקב התעייפות בגלל שעבדו בטווח גדול יותר. בשלב הבא, חברת סובארו סיפקה ראשים אחרים עם שפה עמוקה יותר כדי להקטין את יחס הדחיסה. היה? לא היה? הוכחות? הפרכות?
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, במהלך הזמן צברתי מספר חלקים מגוונים מחלקי פלסטיק, מתכת, גומי וכו. חלקם במצב חדש וחלקם דורשים שיפוץ. הייתי מעוניין לדעת איך מכינים את החלקים לאחסנה לטווח ארוך על מנת לשמרם במצבם הנוכחי? איזה חומר יש למרוח על אלומיניום\ציפוי כרום\ניקל\גומי\פלסטיק\מתכת? האם ישנם המלצות נוספות לאריזה (לדוגמה סופגי לחות)? תודה.
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 0 תגובות
- 757 צפיות
שלום חברים יום שבת 10.12.11 נפגשים אצל צביקה אלדר בפרדס חנה רח' מגד 1 החל מהשעה 10:00 כל אחד מביא לעצמו ולזוגתו(למי שמביא)אוכל שתיה קלה כבדה ותופינים יש מנגל למי שמעונין ... בהמשך הרצאה בנושא רכיבה נכונה וכמובן פיטפוטים ודיסקוסים המפגש יתקים גם אם ירד גשם(לידיעתכם) טלפונים צביקה-0528669200 איציק-0522618051 להתראות ואשמח לראותכם איציק דר
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
יומן שיפוץ פיאט 500 1 2 3 4
מאת און יעקבסון- 2 עוקבים
- 51 תגובות
- 12.2 אלף צפיות
פרוייקט חדש נכנס למוסך "דרך השטח" ואותי מינו ליושב ראש צוות תגובות ומנכ"ל יומן השיפוץ. אז מתחילים. המדובר בפיאט 500 (שנה? דגם? עוד אין לי את כל הפרטים) של לקוח החפץ לעת עתה להישאר מאחורי הקלעים. את המכונית הוא הפקיד אצלנו, במטרה להחזירה למצבה כבימי קדם. המכונית מיועדת לתצוגה בעיקר ולא לנסיעות, כך שרמת השיפוץ הנדרשת - גבוהה. השיפוץ מתחלק לשלוש: החלק המיכני, החלק הפנימי ופחחות וצבע, כאשר לזה האחרון, לאור ייעוד המכונית, תנתן תשומת לב מיוחדת. וזה אומר: ניקוי יסודי של המרכב והסרת כל חלודה וסימן של חלודה. הרעיון הוא כמה שפחות לחתוך ולרתך טלאים-טלאים, אלא אם אפשר (וצריך) להחליף חלקים שלמים ומקוריים, שעדיין ניתן להשיג ולקנות אותם ללא כל בעיות עבור המכונית הזו. למעשה, זה …
הודעה אחרונה מאת YLKLN, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מפגש השפלה מעתיק זמנית את מיקומו: עיריית נס ציונה - הופכת במהלך חודש דצמבר את רחבת בית התרבות למשטח החלקה על הקרח (!) אי לכך ביום שישי הקרוב, 02.12.11, מפגש השפלה יעתיק את מיקומו ויתכנס בשעה 15:30 בגדרה - בסניף "קפה קפה" שבתחנת "דלק" - בכניסה הדרומית. לבאים מכיוון דרום – צומת כנות – התחנה מימין מיד אחרי רמזור הכניסה לישוב. לבאים על כביש 40 מכיוון צפון – יש לחצות את הישוב וברמזור הפונה שמאלה לכיוון כביש 6 (2 רמזורים אחרי התחנה המרכזית) מבצעים פרסה לתחנת "דלק" מימין. לבירורים יש לפנות אל קובי בן - ניסן, רכז השפלה, בטל' 6785688- 054. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 0 תגובות
- 627 צפיות
היה איזה בחור שהסתובב וצילם את הרכבים (נראה צילום מקצועי) ואמר שהוא מעלה תמונות לאתר שלו. אני לא יודע אם הוא התכוון לאתר של מועדון החמש או לאתר פרטי שלו. מישהו יכול לספר לי מי זה?
הודעה אחרונה מאת tomerm, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, חלק ב' בעלילות ההרכבה של אלפא רומיאו בישראל, ואיך הפכה הדופין לאלפא הפופולארית ביותר כאן, שנה אחרי שהרכבתה במילאנו הסתיימה. http://israelmotorindustry.org/alfa-romeo-israel-1965 קריאה מהנה!
הודעה אחרונה מאת reuven,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 325 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itsik170
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- אהרן ג
- matan_mil
- ELI001
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- Dan___
- nglancer
- ברנד
- David32
- orankohn
- ברווז
- chrono
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- SlowRide
- gpro
- שביט
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- Shay Shd Dave
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- פריג'י
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
