Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק וכיוון הצתה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לדעתכם הסיבה לצריכת דלק מוגברת? המנוע 302,קרבורטור HOLLY 650,את כיוון ההצתה ביצעתי לבד,המנוע עובד עגול וחלק,וצריכת הדלק לא היגיונית.בבדיקה שערכתי (מדויקת עד כמה שניתן)המנוע צורך 3.3 ק"מ לליטר.יש מקום,מכון, שמאפשר לבדוק צריכת דלק מדויקת? לפי מיטב הבנתי, 6 ק"מ לליטר הם יותר סבירים.מה דעתכם?

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

תגש לאיציק שיבדוק לך את הכיוונים את היחס תערובת.

דרך אגב 650CFM הוא גדול מידי ל 302.

יש מצב טוב שיש לך עודף דלק.

משמעות של עודף דלק יכולה להיות גם נזק למנוע בגלל שהדלק חודר לאגן השמן

והורס את השמן.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תגש לאיציק שיבדוק לך את הכיוונים את היחס תערובת.

דרך אגב 650CFM הוא גדול מידי ל 302.

יש מצב טוב שיש לך עודף דלק.

משמעות של עודף דלק יכולה להיות גם נזק למנוע בגלל שהדלק חודר לאגן השמן

והורס את השמן.

היי קובי,ניסיתי מס' פעמים לצלצל לאיציק,והוא לא עונה.כנראה עסוק מידי.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
אני שיפרתי את צריחת הדלק כשעברתי מ הולי ל אדלברוק.

 

כיוון נכון של הקרבורטור

לצערי אני לא מכיר בעלי מקצוע שעושים את זה כמו שצריך

מה שאני יכול להמליץ לך זה לקנות AEM WIDEBAND ולכוון לבד

יש לך פה מדריך מלא עם הכל

http://members.tccoa.com/392bird/tuning.htm

 

כל הכיוונים של לפי שמיעה\ תחושה שהאוטו דוחף או משהו אחר לא עובד

 

בנוסף אתה יכול לעבור לגיר 4 הילוכים (AOD) ותחסוך גם שם לא מעט דלק

עם כיוון טוב אני לא רואה סיבה שהאוטו יזלול כמות כזו של דלק

 

בנוסף בכיוון הצתה מה עשית ?

כמה מעלות העמדת את הדיסט שלך ? , ואיזה מערכת הצתה יש לך

בנוסף תבדוק מה המרווח בפלאגים שלך ותראה שכולם תקינים , כנל גם לגבי חוטי הצתה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
כיוון נכון של הקרבורטור

לצערי אני לא מכיר בעלי מקצוע שעושים את זה כמו שצריך

מה שאני יכול להמליץ לך זה לקנות AEM WIDEBAND ולכוון לבד

יש לך פה מדריך מלא עם הכל

http://members.tccoa.com/392bird/tuning.htm

 

כל הכיוונים של לפי שמיעה\ תחושה שהאוטו דוחף או משהו אחר לא עובד

 

בנוסף אתה יכול לעבור לגיר 4 הילוכים (AOD) ותחסוך גם שם לא מעט דלק

עם כיוון טוב אני לא רואה סיבה שהאוטו יזלול כמות כזו של דלק

 

בנוסף בכיוון הצתה מה עשית ?

כמה מעלות העמדת את הדיסט שלך ? , ואיזה מערכת הצתה יש לך

בנוסף תבדוק מה המרווח בפלאגים שלך ותראה שכולם תקינים , כנל גם לגבי חוטי הצתה

 

דודי הזכרת לי עכשיו שגם עברתי לגיר 700 במקום ה 350 וזה באמת 4 הילוכים.

אז עכשיו הצריכה כמו ביפנית גם אדלברוק חסכוני וגם גיר חסכן.:lol:

פורסם

דודי אתה מתיימר שאתה אומר שאין בעלי מקצוע שיודעים לכוון , במיוחד עם wb , בוא נצא מנקודת הנחה שאיציק כבר עשה טיוניג ל מערכות הזרקה עם wb עוד לפני שהיה לך רשיון או שידעת מה לחפש ב google .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
דודי אתה מתיימר שאתה אומר שאין בעלי מקצוע שיודעים לכוון , במיוחד עם wb , בוא נצא מנקודת הנחה שאיציק כבר עשה טיוניג ל מערכות הזרקה עם wb עוד לפני שהיה לך רשיון או שידעת מה לחפש ב google .

 

אתה תמיד מבין מה שאתה רוצה להבין ואיך שנוח לך .

אמרתי שאני לא מכיר מישהו שעושה את זה כמו שצריך, זה לא אומר שאין .

זה אומר שאני לא מכיר .

איציק בעל מקצוע טוב ולא פיקפקתי בזה אף פעם , וראיתי עבודות שלו ואפילו שאני לא מכיר אותו טוב הפנתי אליו אנשים .

איך הוא עושה טיונינג לא יודע , ואת האמת זה לא מעניין אותי כי אני את הטיונינג שלי אני עושה לבד .

ההשואה ביני לבינו ממש מיותרת,הוא בעל מקצוע טוב ובין הבודדים שיודעים לעבוד על הרכבים האלו ורוצה בכלל לעשות את זה .

אני אפילו לא בעל מקצוע בתחום הזה רק חובב , ואני עשיתי ועושה טעויות שהיו כאלו גם בסיסיות ביותר ואין לי בעייה עם זה , המקצוע היומי שלי לא מזכיר אפילו במעט את עולם הרכב, ובו הרבה יותר חשוב לי להתמקצע .

אני לא מוצא שום קשר לנושא מה הוא עשה ומה הקשר למערכות הזרקה פה, מדברים פה על קרב

 

נתתי פה המלצה בלבד וכלים לעשות את זה ,

מי שרוצה יכול לבחור בעצמו אם יש לו מספיק ידע טכני להיכנס לזה ובא לו לבזבז כמה שעות על זה או ללכת למישהו שיעשה לו את העבודה , יותר מזה האופציה הזו יותר יקרה גם כי רק השעון עולה בין 1000-1500 בארץ תלוי איפה קונים .

 

אולי תקדיש איזה שעתיים לקריאת המאמר הזה ותלמד ממנו משהו במקום סתם להיכנס לוויכוחים מפגרים .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

תודה למשיבים,אני נכנס לאיציק ברעננה.אעדכן אם חלו שינויים בהמשך.תודה

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

×
×
  • תוכן חדש...