Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גרמת לי לגעגועים לרכב הראשון שלי :) , איזו חוויה זו היתה!

אני התקנתי את הרדיו דיסק מתחת לקונסוליית החימום - צירפתי תמונה.

16032007313.jpg

10-06-07_1702.jpg

זה נכון

פורסם

תודה לכל המברכים!! :-)

הרכב כרגע לא אצלי

ביצעתי זכרון דברים והרכב ישאר אצל הבעלים הנוכחיים שלו בשבועיים הקרובים

אז אנחנו נתראה במפגש פורד ואני מקווה שאןלי בכל זאת היפהפייה כבר תיהיה אצלי.

למי שיש בקליט אחורית צד ימין ומעוניין למכור אני אשמח לקנות.

שי

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
תודה לכל המברכים!! :-)

הרכב כרגע לא אצלי

ביצעתי זכרון דברים והרכב ישאר אצל הבעלים הנוכחיים שלו בשבועיים הקרובים

אז אנחנו נתראה במפגש פורד ואני מקווה שאןלי בכל זאת היפהפייה כבר תיהיה אצלי.

למי שיש בקליט אחורית צד ימין ומעוניין למכור אני אשמח לקנות.

שי

 

תתחדש! הרכב נראה שמור מאד.כמה קילומטרים עבר?

אני בשוק עתיק האחרון קניתי פנסים אחוריים אצל בני ,אני חושב שנשאר לו[חדשים במובן]

חן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב חבר׳ה אז בשעה טובה הפיאסטה עברה בעלות

עברה גם טסט בצורה חלקה היום!!!

הוזמנו עבורה כל מיני חלקים מחו״ל

התחדשה בזוג פגושי כרום חדשים nos!!!!!!

עכשיו אני מחפש לה פחח צבעי.

אם מישהו יכול להמליץ על מישהו אני אשמח!!

אני גר באשדוד ורצוי שיהיה בסביבה.

תודה רבה על העזרה

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

תודה תודה!!!!

אגב,אני מוכן גם להגיע יותר רחוק מאשדוד והסביבה עבור פחח טוב ואמין.

אולי לא הייתי מובן.......

תודה על העזרה.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

תודה.

אני מחפש מישהו עם המלצות,

אני מתכנן להביא את הרכב על גרר בלי מנוע וגיר ושמשות.

מחפש מישהו שעושה עבודה יסודית ואמין.

אני רוצה לבצע את העבודה בהקדם

אז אני אשמח לעזרה.

שי

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

טוב חברים......

האם מחיר של 6500 ש"ח עבור פחחות פנים חוץ,שינוי צבע,תיקון טלאים ופירוק שמשות

מחיר סביר לרכב שכזה?

תודה לעונים.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

התכנון לשנות לצבע לבן פנינה,פחות מדבר אליי הצבע הזה, מה גם שהייתה לי כזאת באותו הצבע 20 שנה אז מיצינו :)

 

אני עדייין פתוח להצעות לגבי הצבע,,התכנון הוא להביא אותה למצב מקורי עד כמה שאפשר,

השגתי לה גם פגושי כרום-ניקל חדשים :-P

 

שי

פורד פיאסטה 83':arrow:


×
×
  • תוכן חדש...