Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:-D

 

אתמול פורקו כל החלונות מהפיאסטה,היום הפחח יתחיל לעבוד עליה:twisted:

ניקנו ריפודים חדשים.

 

התחלתי במלאכת השיפצורים,קניתי לבד (בד) וכבר התחלתי לעטוף חלקים :)

הוזמנו סט שעונים של לחץ שמן,טמפ' מים וטכומטר (עד שיגיע לוח שעונים של XR:wink:)

 

עדיין חסר לי הפלסטיק התחתון של חובק ההגה:|

 

בתכנון לייצר מדבקה של XR (הפס האדום עם השחור והאפור לאורך הרכב),כבר יש מקום שמוכן לייצר לי אני רק צריך להביא לו תמונה ממש טובה שלה.

 

עדכונים בהמשך!

שי

מדבקה1.jpg

פורד פיאסטה 83':arrow:

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה לכולם,

תודה על התצפית:-)

היום הרכב נגרר לפחח להמשך עבודה, אני מקווה שאני לא אתאכזב

בערב אני אעלה תמונות נוספות.

שי

מי עושה לך את הפחחות?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

שלום לכולם!

קודם כל תודה לרועי,פיאסטה 89,שדאג לי שלשמשה אחורית מושלמת!:twisted::arrow:

 

עכשיו הגעתי לשלב שבו אני משפץ קצת מכני ואני צריך את עזרתכם במציאת מקומות שמחזיקים במלאי:

1.סט סטמים לאובראול לפיאסטה 957\1100

2.צינור מתכת למערכת המים,מי שמכיר פיאסטות יודע על מה אני מדבר.

3.תושבת מנוע קד' עליונה-שלי קרועה.

4.משאבת שמן.

 

שאר הדברים שאני מעוניין להחליף אבל אני מאמין שיחסית לא תיהיה לי בעיה למצוא הם:

1.גומיות לציריות פנימי +חיצוני צד ימין+שמאל.

2.מחזירי שמן לגיר.

3.צינורות מים

4.טרמוסטט(שאין בכלל ברכב:?)

5.גומיות למסרק הגה

6.פילטר שמן

7.מכסה לרדיאטור

8.סט קלאץ'+מייסב לחץ

 

אם מישהו יודע ויכול לעזור-אני יותר מאשמח :-P

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

היי שי. לשאלתך:

סט אטמים תוכל לרכוש בכל חנות חלפים שתבצע לך הזמנה. עדיף כבר לרכז את הכל ולעלות לת"א מאשדוד הרחוקה :-D

חזי דלאל נמצא ברחוב המסגר 58. אתמול קניתי שם כמה דברים לפיאסטה Youth של חברה שלי ואפילו קיבלתי חלה לשבת (שהולכת נהדר עם שמנת...:wink:)

הצינור מתכת זה הצינור שהולך בקדמת המנוע בין הרדיאטור לבלוק נכון? גם שם תוכל למצוא מבוקשך. כנ"ל לגבי משאבה ותושבת.

 

תוכל להשיג את כולם גם בחנויות חלפים אחרות אבל הסיכוי שתקבל את החלפים באופן מיידי מרוכז ובמקום אחד - הוא אצל חזי בלבד.

 

גומיות לא יהיה בעיה להשיג, כנ"ל לגבי מחזירי שמן (40 ש"ח ליחידה).

צינורות גומי אני ממליץ בחום על מכו-גום ברחוב פורייה בת"א (ליד תחנת משטרת ע"ש דוד קראוס)

תרמוסטט - אני קניתי אתמול מקורי של מוטורקראפט מחזיר במחיר שלא שווה לקנות תחליפי - על הדרך תחליף גם את הפלאנג' מים והיוניט מאווררים (אולי גם משאבת מים?)

פילטר שמן תמצא בכל חנות חלפים.

קלאץ' ומיסב לחץ - אני קניתי לפיאסטה של חברה שלי מיוניפרט בפ"ת קלאץ' של חברה איטלקית כלשהי + מיסב לחץ בסביבות ה380-400 שקל.

תבדוק באוטודאטה את נתוני הקלאץ' מאחר ויש כמה דגמים.

 

בהצלחה!

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

שוב פעם,כיף להיות חבר בפורום הזה!

איזה אנשים!

 

תודה למאיר על הה"פ :)-תמשיך לשפץ את האסקורט!!

 

תודה לעידן על ההכוונה לבתי העסק,

היום הייתי בת"א וקניתי כמה דברים:twisted:

 

ונ.ב.-

אני עדיין מחפש את הפלסטיקים שחובקים את המוט הגה,איפה שהידיות איתות והאורות והסוויץ'.:|

בבקשה עזרה:-P

קניות.jpg

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

איזה יופי 8)

אתה מתקדם יפה מאוד, בהצלחה בהמשך.

אל תשכח לפנק בתמונות :wink:

אם אתה צריך גומיות שסתומים, דבר איתי בה"פ, יש לי חדשות בשקית!

ויש לי גם מיתקן לרדיו דיסק חדש ,בצבע שחור ,שלא היה בשימוש מעולם!

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם
שוב פעם,כיף להיות חבר בפורום הזה!

איזה אנשים!

 

תודה למאיר על הה"פ :)-תמשיך לשפץ את האסקורט!!

 

תודה לעידן על ההכוונה לבתי העסק,

היום הייתי בת"א וקניתי כמה דברים:twisted:

 

ונ.ב.-

אני עדיין מחפש את הפלסטיקים שחובקים את המוט הגה,איפה שהידיות איתות והאורות והסוויץ'.:|

בבקשה עזרה:-P

אתה צריך את החובק העליון או התחתון?

צריך לעלות לבוידם לחפש.

פורסם

כל הכבוד על ההתמדה בשיפוץ!

מן הסתם אני מכיר את הרכב שנים, ותענוג לראות אותו חוזר לנעוריו.

דבר אחד מפליא אותי, למה אתה צריך סט אטמים לאוברהול??

הרכב נסע רק 95000 ק"מ וחבל לפתוח את המנוע ללא סיבה.

 

בהצלחה.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

רק 95,000 אלף קילומטר? :shock:

זה לא סתם יד ראשונה, זה יד ראשונה מרופא! :wink:

שי במידה ואין נזילות שמן, והמנוע נקי פנימי ,באמת שחבל לפתוח מנוע!

95,000 אלף קיילומטר למנוע OHV ,זה כלום! ,הוא עוד לא התחיל את החיים שלו.

אני כ"כ אוהב את המנוע הזה ,לא את החמורים :lol:, את האמינות שלו מנוע גרזן! :evil:

asaf572 אתה יכול למצוא לי עוד אחת כזאת?:lol:

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

חחח.. יש משהו במה שאתה אומר ,בקשר לקילומטר :wink:

אבל לא חסר אנשיים שנוסעים למכולת וחזרה הבית,

יש מצב שזה סיבוב ראשון בשעון, ויש מצב שזה סיבוב שני בשעון,

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

תודב על התגובות:-:-P P

אז ככה, אני מחפש את החובק התחתון שחסר לי :-(

בקשר לסט אובראול - אני קניתי אותו רק בשביל האטם קרטר, פתחתי את הקרטר רק בשביל לנקות קצת ג׳יפה שהצטברה:-)

המנוע במצב מצויין ככה שאני באמת לא נוגע בו כרגע כי אין טעם.

רק קלאץ חדש ומחזירי שמן בגיר וזהו.

היום אני אלך לפחח בתקווה שהוא התקדם עוד קצת.

שי 

פורד פיאסטה 83':arrow:


×
×
  • תוכן חדש...