רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פרוייקט שניתקלתי בו בגוגל שווה לראות http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&sl=en&tl=iw&u=http%3A%2F%2Fwww.pakwheels.com%2Fforums%2Fd-i-y-projects%2F104636-project-mini-1961-morris-mini-minor&anno=2
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 409 תגובות
- 101.1 אלף צפיות
הנחיות הקשורות לפרטיותם של בעלי רכב ניצפה: * נא לציין רכבים שאינם רכבי אספנות משופצים ומסודרים, אלא רכבים שאינם בשימוש / מוצעים למכירה. * אין למסור מיקום מדוייק אלא אזור או שכונה. המעוניינים בפרטים נוספים מתבקשים לפנות בה"פ למפרסם ההודעה. * בעלי רכבים שצוינו בשרשור והמעונינים להסיר אותם מההודעות, מתבקשים לשלוח למנהלים ה"פ ונסיר את הרכב האמור. השירשור לחודשים יולי - ספטמבר 2011 נמצא כאן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=384139
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בפעם האחרונה שגידי הגיע למפגש זה היה כשקטיה נהגה אותו ברכב ה"רגיל". היום הפתיעו קטיה וירדן כשהנער נהג במרקיורי וקטיה במושב טייסת המשנה. התרגשנו...מאד.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שתי רקטות כביש ענתיקות, קרוב מאד לאופנוע GP. עוד מעט אספנות. כתבה בקישור.
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני סורק את התמונות המשפחתיות שנשארו לי וזה מה שמצאתי עד כה: הסיטרואן עד כמה שידוע לי היא ז"ל (זכרונה לחלקים)- לכן לא מחקתי את המספר
הודעה אחרונה מאת YHS, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם ניתן לייבא רכב אספנות דגם ספורט עם קשת התהפכות פנימית? תודה לעונים ! נתן
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 2 תגובות
- 882 צפיות
הודעה אחרונה מאת refaelmiz, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שגיאה חמורה (תכנון לקוי שלי) גרמה לכך שכבל הפלוס הראשי במיני התחמם מהאגוז, הגומי נשרף ועשה קצר חשמלי ברכב (ככל הנראה איפשהוא בדרך ה+ נוגע בבודי). האם יש מקום שניתן לקנות כבל כזה לפי מטר באיזור המרכז? הכבל נראה כך: סה"כ מדובר בכבל סטנדרטי לפי דעתי, רק יותר עבה. נ.ב למי שתהה, במיני המצבר נמצא בתא המטען ומשם יוצא כבל חשמל עד לפרונט. תודה, נאור
הודעה אחרונה מאת fiat tipo, -
- 1 תגובות
- 774 צפיות
שלום לכולם.מחפש קישורים לאתרים בהם ניתן לרכוש חלקים לפולקסווגן פאסאט מודל 1975.
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, אחרי לבטים ארוכים החלטתי לוותר על הפיורי "החומה", האחות הקטנה של "האדומה". אז לפני מספר ימים היא הועלתה אחר כבוד על הגרר, ואחרי יישור קו מכני עליו הופקד איציק ראובני האחד והיחיד, היום היא עגנה בנמל הבית החדש שלה. בהצלחה לבעלים החדש, מקווה שיצטרף לשורותינו ויבקר במפגשים בקרוב. אז הנה כמה תמונות של זו שהלכה (אך נשארה קרובה) ושל זו שנשארת. ומה יהיה על המקום שהתפנה בחניה והאם הוא יתמלא? ימים יגידו. שבת שלום, חמי
הודעה אחרונה מאת hemi, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 941 צפיות
שלום, שבוע שעבר הגעתי לנסציונה למקום המפגש והיה שם רק מתקן החלקה על קרח, איפה המפגש מתקיים עכשיו?
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב, ביום שישי 30/12/11 יבקר המפגש הירושלמי של מועדון החמש בסטף. נפגשים בשעה 14:00 בהר הרצל ונוסעים בשיירה לסטף. לפרטים יש לפנות אל אילן גורן , הרכז הירושלמי, בטל' 5272562- 050. כולם מוזמנים ! בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
לאחרונה שמעתי מאנשים שונים על יתרונו של ניקוי בהתזת סודה על ניקוי (אגרסיבי) בהתזת חול. אני מתכנן שיפוץ יסודי של גוף מכונית שפורק מהאשיה (שסי) ומעוניין לשמוע חוות דעת על האפשרות לנקות אותו מחלודת דורות, צבע ישן ושאר מרעין באמצעות התזת סודה. מומלץ? לא מומלץ? מי עושה את זה (כתובת)? סדר גודל של מחיר? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת נעים, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
[]אני שמח לבשר (בעיקר לעצמי) שאני נוסע בשבוע הבא לארגנטינה לחודש ימים ולא לעבודה אלא חופש. כיליד המקום וגם כי אני מגיע לשם מדי כמה שנים, יש שם מציאות מוטוריות מדהימות, חלקן מוכרות במחוזותינו וחלקן שינויים מקומיים של רכבים אמריקאים או אירופים וחלקם ייצור מקומי TO MAKE A LONG STORY SHORT , הייתי שמח לדעת האם יש סיכוי להביא משם משהו ולהצליח להכניס לארץ[]העלויות ברורות, כולל ההובלה והמכס על הקניה + ההובלה.השאילה שלי היא עקרונית: מותר להביא רכב מארגנטינה? כל רכב או כזה שקיים כאן? כל היכול לשפוך מעט אור ייבורך. לאלה שחושבים שזה טירוף בגלל ההובלה ובכלל לכולם, מומלץ להציץ בגירסה המקומית של אי-ביי: http://autos.mercadolibre.com.ar/_YearRange_0-1980 אומנם כתוב בלינק החיפוש …
הודעה אחרונה מאת ישה, -
המלצה לצבעי וספה
מאת אלטו- 3 תגובות
- 880 צפיות
ברשותי וספה שעברה פחחות וצבע לפני שנתיים וחצי. הוספה ללא כל שריטה והיא ישרה כאילו יצאה לא מזמן משערי המפעל. להפתעתי הרבה, בועות כיסו שטחים רבים בגופה היפה של הוספה. מעין התנפחויות באזורים שונים. הוספה מכוסה בכל ימות השנה ורואה אור לעיתים בסופי שבוע. בטרם אשוב אל הצבעי שצבע את הוספה, ברצוני לקבל חוות דעת מצבעי אחר ובנוסף הערכת עלות התיקון או צביעה מחדש. אין צורך בעבודת פחחות כלל. המלצות על צבעים אשר צובעים כלים דו גלגלים מאזור רעננה ועד ראשון לציון יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת אלטו, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש למישהוא מושג מה זה החלק הזה ולמה הוא משמש וכ"ו ....? http://www.moss-europe.co.uk/Shop/ViewProducts.aspx?PlateIndexID=3036
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום, החורף בפתח והמיני שלי עוד כמה שבועות יוצאת מפחחות וצבע טריים (אחרי המון זמן שחיכיתי לזה שיתממש). אני רוצה להיערך לכך מראש עם כיסוי חזק ועמיד (גם מקרעים לאורך זמן וגם שממש לא ייקרוץ לגנב). יש למישהו המלצות לגבי מקום לתפור בו כיסוי כזה על פי הזמנה? מחירים משוערים? וגם: בהתחלה חשבתי לכסות את האוטו בשתי שכבות: כיסוי בד ומעליו שימשונית אבל מקומות שפניתי אליהם המליצו שלא להשתמש בשימשונית כי רטיבות שמצטברת בין הפח לבד תצור אצלי חלודה ומהר. באיזה בד כדאי להשתמש? מה אתם ממליצים? אשמח להצעות/המלצות וכו'. תודה, זיו
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בשבוע שעבר נסענו דרומה להנות מהמדבר סרטון קצר מהטיול עם הסבר קצרצר ביותר ליכולת העבירות המופלאה של הדה שבו בדרכי עפר צפייה מהנה
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברים אני שוקל תחילת פרוקייט חדש של הרכב הנ"ל ,מה דעתכם ? ידוע על מישהו שביצע משהו דומה או כזה. ידוע לכם על רכב כזה נוסע בארץ. אשמח לפרטים תודה.
הודעה אחרונה מאת צ'יף1583435475, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כבר לא מעט זמן מתעקש מוסלמי דתי (על פי לבושו) לקבל מאיתנו חולצת מועדון ומדבקות לרכב, הוא חובב אלפות מושבע ומנהל את מועדון אלפא רומאו מלזיה וסינגפור, שלחתי לו את מבוקשו והוא עיטר את דף הפייסבוק שלו בתמונות של חולצת המועדון והאלפא שלו שנושאת בגאון את מדבקת המועדון שלנו, שם משפחתו אגב- בין חוסיין. כעת הסתבכתי, פונים אליו ואליי מכל העולם לקבל חולצות ומדבקות שלנו, אולי נעשה מזה עסק .
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 928 צפיות
http://www.mustangheaven.com/2011/video-driveshaft-failure-at-135-mph-in-2011-mustang-v6/#more-9122
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 977 צפיות
אם יש מישהו שעשה בעבר לדגם הזה? אם כן איפה שמים את המנוע? אם צריך תואם מיוחד? תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ, -
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
טוב אז ככה, יש לי פורד קפרי שנת 73 ואני צריך לשפץ אותה שתוכל לעבור טסט לפחות אז אם מישהו מכיר\ יודע על מישהו שיכול לעזור לי באזור ירושלים אני אשמח לעזרה =] בעקרון אני צריך חלקי חילוף של הרכב ודברים כאלה..
הודעה אחרונה מאת elads, -
- 4 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
מועדון ה-5 הסניף הצפוני חוגג ט"ו בשבט, הפעם, בכרמיאל, עם רכבי האספנות. אירוח V.I.P לכל בעלי רכבי האספנות כולל בעלי רכבים שאינם חברי המועדון (מחייב רישום מוקדם)!! ביום ה' ה- 20/1/2011 בשעה 18:45 נפגשים בכרמיאל לתצוגת רכבי האספנות בחגיגת ט"ו בשבט. פרטים נוספים ביום ד' השבוע, בהמשך לרישום המוקדם. לאירוח V.I.P, נדרש רישום מוקדם של בעלי הרכבי האספנות, לפנות לאמוץ דור, טל 050-407-4014 או במייל [email protected] להתראות,
הודעה אחרונה מאת דרור, -
אני רוצה לדעת אם יש כאן מישהו שכן נוסע לעבודה/לימודים/אנערף לאן עם רכב האספנות שלו בין השעות 7 ל9 בבוקר על בסיס קבוע? עוצרים אותכם בדרך כלל? מוותרים? קונסים קבוע? אני שוקל לרכוש חיפושית אספנות בשל עלויות ביטוח וטסט זולים כדי שתקח אותי כל יום לעבודה/לימודים והאוטו צריך לנסוע בשעות האסורות..
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 1 תגובות
- 646 צפיות
כתריסר דיסקטים (של פעם )ועליהם בפורמט PDF ספר היינס לBX ימסרו ללא תמורה.
הודעה אחרונה מאת מרמורק, -
הגיעו לידי צילומים ישנים שנות ה-60 ו-70 ובהם גם רכבי המשפחה. אז צרפתי אותם לכמה שכבר היו לי והעלתי לפורום, אולי יעניין עוד מישהו. תמונה 1- רחוב ממילא בירושלים 1973, בעלי מלאכה שונים והרבה מוסכים. היום קניון אלרוב ממילא. 2 - שמורת חי-בר בערבה 1974, באותה התקופה אפשר היה להסתובב בשמורה ברכבים פרטיים. 3 - אזור שכם 1967, מיד אחרי המלחמה. (הרנו כאן אינה שלנו אבל) התמונה מעניינת, בשירה של צהל מונף דגל ירדן על רכבי שלל. 4 - 1967, אני יושב על גג הרנו 4 הראשונה שלנו. 5 - טיול באזור סדום סוף שנות ה -70. 6 - הכביש אז החדש לעין גדי 1971, טיול לים המלח. 7 - שער הגיא 1972 , כביש ירושלים ת"א ליד שורש. 8 - 1966 - איזטה (כן גם איזטה היתה לנו אז) וקומביין.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
1.יש רכבי אספנות בארץ שנוסעים על דיזל? לא משאיות. 2. צריכת דלק של חיפושית? 3.צריכת דלק של אלפא סוד? המצטיינים יקבלו סופגניות.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 3 תגובות
- 747 צפיות
שלום יש ברשותי מיכל דלק חדש . שהוזמן ביחד עם קיט מנוע אבל הבעיה שהמיכל הגיע ללא ציפוי פנימי . וככל הנראה נכנסה לחות או מיים למיכל והוא התחיל להחליד יש סימני חלודה מועטים ! עכשיו השאלה מי יכול לצפות לי את המיכל ולנקות את החלודה שהתצברה בתוכו . אשמך לשמוע הצעות לבעלי מקצוע . תודה וחג שמח ! רום.
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
שלום לכולם וחג שמח. כבר זמן מה אני גולש בפורום "על אש קטנה", צופה בפרוייקטים של החברים כאן ומתלהב. הפעם החלטתי לשתף ברכישה שלי. מדובר בפולקסווגן ריו וריאנט משנת 1975, שלפי המוכר נקראה ורדה ע"י הבעלים הראשונים. כמובן שלא משנים שם לזקנה כ"כ מהר ולכן השם נשאר . ורדה סה"כ במצב שפיר, למעט בעיה מעצבנת של גיר שדופק בעצבנות רק בהילוך ראשון כשמשחררים יותר מחצי קלאץ'. ביקור אצל המכונאי בשבוע הבא אמור לספק תשובות מפורטות, אבל אם למישהו כאן יש רעיון מה זה יכול להיות, נשמח לשמוע. מעניין אותי לדעת קצת לגבי הדגם. האם יובא לארץ באופן סדיר? (לארה"ב למיטב הבנתי לא). למי הוא קרוב יותר? חיפושית קלאסית (גרמניה) או סופר חיפושית (אמריקאית), או שהוא בכלל שעטנז של שניהם, עם …
הודעה אחרונה מאת גיא ב,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 330 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- samg
- amosbmw
- ArikB
- zaf
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- אברהם א
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- mikyl
- KipodYam
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
- שחר 1
- Or05230
- `Infinity
- אהרן ג
- גולדן191
- zvit
- DubelBoom
- Mike Lowrey
- אודי זק
