Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לצבעי וספה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי וספה שעברה פחחות וצבע לפני שנתיים וחצי.

הוספה ללא כל שריטה והיא ישרה כאילו יצאה לא מזמן משערי המפעל.

להפתעתי הרבה, בועות כיסו שטחים רבים בגופה היפה של הוספה. מעין התנפחויות באזורים שונים. הוספה מכוסה בכל ימות השנה ורואה אור לעיתים בסופי שבוע.

בטרם אשוב אל הצבעי שצבע את הוספה, ברצוני לקבל חוות דעת מצבעי אחר ובנוסף הערכת עלות התיקון או צביעה מחדש.

אין צורך בעבודת פחחות כלל.

המלצות על צבעים אשר צובעים כלים דו גלגלים מאזור רעננה ועד ראשון לציון יתקבלו בברכה.

פורסם

לדעתי הלא מלומדת אם יש התנפחויות יש חלודה מתחת.

אז בטח תיצטרך פחח שוב.

 

אלא אם כן יש איזושהי בעיה בצבע או בלכה שגרמו לפיצוצים בצבע.

אז תצטרך שיוף קל וצביעה מחדש.

פורסם

נשמח לראות תמונות.

מהתמונות אולי יהיה ניתן לראות אם זו התרוממות מחלודה או מחיבור לא מוצלח בין הצבע למשטח.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

×
×
  • תוכן חדש...