רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
בשעה טובה הגיעה לארץ הקולולולולו.......
הודעה אחרונה מאת udi, -
עזרה: זיהוי רכב
מאת zax- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מישהו מזהה? שימש אצלנו בקיבוץ כרכב שמירה
הודעה אחרונה מאת shaig, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בעבר השתתפתי במספר ארועים של המועדון הישראלי לאופנועים קלאסיים . "אליפות אופנועי הטרייל" שהתקיימה בבן שמן ב-1987, סיימתי במקום שני. בשנת 1990 (תמונה מצורפת) התקיימה תחרות גם היא בבן שמן. בסוכות 1992 בתחרות טרייאל לאופנועים קלאסיים בקיבוץ כברי סיימתי במקום שני.יש לי סרטון אבל הוא על קלטת וידיאו ולכן חבל שלא אוכל לשתף אתכם כרגע באירוע. קיימת היסטוריה ישראלית ענפה לרכב ולאופנועים, תרימו את הכפפה ושתפו. אגב התמונה התפרסמה בעיתון "ידיעות אחרונות" בתאריך 22.10.1990, אני מצד ימין (חולצה תכלת) רכוב על מצ'לס 350 ומשמאלי צביקה שטטלנדר אדם יקר רכוב על A.J.S,יש לציין שלאירוע הגיע גם מרדכי קרצמן ז"ל (בן 66 אז) שהגיע מהקריות לבן שמן רכוב על המצלס 350 1941 שלו ועבר איתו את מס…
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הזמנתי זוג חגורות בטיחות לפיאט ספיידר. הגשתי את כל הטפסים למשרד התחבורה. לאחר שבועיים קיבלתי את המכתב המיוחל הביתה ובו רשום "במידה והחגורות מקוריות, דרוש אישור מהיבואן" שאלות: 1. האם יש לפיאט מחלקה טכנית ? 2. האם מותר ליבא חגורות בטיחות שאינן חדשות ? 3. מאיפה לעזאזל היבואן של פיאט יודע איך חגורות של פיאט ספיידר נראות ? לא נראה לי שהוא יודע איך הרכב בכלל נראה. בקיצור, איך מתקדמים מכאן ? אשמח לתגובות. אני כבר שועל ותיק ביבוא חלקים , אבל בדבר כזה עוד לא נתקלתי. כאילו, מה עכשיו אני צריך להוכיח שיש לי גם אחות. אם החגורות לא מקוריות - הם לא יתאימו. מה לא ברור כאן ? חלמאות לשמה !
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני כמה חודשים ראיתי תמונה שצולמה בארץ בסוף שנות ה-90 של מנוע כזה,בקיבוץ באזור הקריות, מענין אותי לדעת אם מישהו מכיר אופנוע כזה בארץ ? והאמת זה גם מעורר את השאלה; מה האופנוע העתיק ביותר שנמצא בארץ?
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חבר שלי מהולנד צילם ושלח.. סיטרואן דיאן 6 תהנו!
הודעה אחרונה מאת baer, -
מחוף לחוף באמבטיה. 1 2
מאת lulisa- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חושבים שזה אפשרי, או מפקפקים קצת בכך? הרי עדות מכלי ראשון על החיים עם אחת שהזדקנה כשהיתה רק בת שנה: http://wp.me/pXLKy-uP
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 0 תגובות
- 632 צפיות
אוקי אז ככה בשעה טובה ומוצלחת התחלתי בנסיעות עם הגולף הדור ראשון . ובזמן שאני עולה על פס האטה או נוסע בכביש קצת לא ישר הרכב עושה רעשים של בום בום... יכול להיות שזה לא בעית בולמי ? והם לא מה זה יכול להיות ? והשאלה השני שלי זה הם בולמים של גולף דור שני יכול להתים לדור ראשון? תודה ושבוע טוב .
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
תמונות מקובה - מי מזהה ?
הודעה אחרונה מאת shaihar, -
-
טילון ICM צבאי 1 2
מאת ירון פ- 19 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
יש לי טילון ICM צבאי/צה"לי. האם מאן דהוא יודע באילו שנים שירתו הטילונים בצה"ל והיכן?. האם יש תמונות מאותה תקופה? http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=271899&stc=1&d=1326386717 http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=271903&stc=1&d=1326386977 דרך אגב, נותרו לי חלקים חדשים (שאותם אני מוכן למכור) ל-ICM במידה ומישהו נזקק.
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש כיסוי רכב שבנוי מכמה שכבות, אחד שיהיה אטום למים, אבל מצד שני גם "נושם" (מאדה לחות). אני מאחסן את הרכב שלי ברחוב ללא הגנה מנזקי האקלים ומחפש מענה הולם. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת bari, -
להלן מספר תמונות מרהיבות של מכוניות ספורטיביות ברגעים קסומים. התמונות לקוחות מכתבה באוטו-מוטור אונד ספורט. תמונת הפרוספקט המפורסמת של אלפא GTV(שימו לב איך החום חוזר לאפנה בימים אלו ממש) פיאט X1/9 מסבה אושר לנהגה קפרי S, זכרונות אישיים מאושרים(ויקרים) הונדה S800, יפה יותר מגרסת הרודסטאר, מהנה לא פחות לנצ'יה דלתא אינטגרלה, לא מה שמוכרים ביגאל אלון פינת קרמניצקי... טויוטה סופרה - לא כל טויוטה לבנה היא קורולה של 'אלביט' שריד מתקופת הזוהר של אופל, GT נוסעת לעבר השקיעה משחררים את החיה בסביבתה הטבעית לא כל פלסטיק מיועד למיחזור - אלפין רנו V6 האוטו של מצא (כמעט, אלו גרסאות הקוז…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
דאבל קליק על התמונה הראשונה, כוס קפה להתרווח בכורסא וללחוץ PLAY
הודעה אחרונה מאת elads, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני רוצה לחבר את הסטביליזר למד דלק, יש שתי כניסות I ו B אשמח לדעת מה מחברים לכל אחד מהם?
הודעה אחרונה מאת zulu, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, שמי כפיר אנ בן 27. מאז ומתמיד רכבים גרמנים משכו אותי, כיום אני נוהג על פאסאט משנת 93, שמורה ביותר כמעט ביום בו יצאה מהמפעל, תחזוקה מלאה, המון אהבה והקפדה עליה. השבוע איתרתי פאסאט משנת 87 במצב מצויין, הכוונה יש לה את כל החלקים המקורים, בודי במצב מצויין, נראת כבסיס טוב ומבטיח לשיפוץ, מדובר בדגם B2 CL 1.3 הרכב עומד במקומו כבר 5 שנים ללא טסט, במצב ממש טוב. כיום אין לי את התקציב לשפץ אותו, הרי הוא דורש השקעה כביכול מאוד גדולה, אני מתכנן לקנות אותה ולשמור אותה 5 שנים עד שימלאו לה 30 לגיל אספנות. יש לה רשיונות שלא הוקפאו ולא שולמו 5 שנים, האם יש דרך כעת שהבעלים יקפיא ויעביר את ההקפאה עליי, או דרך אחרת שתיהיה על שמי? בזמן הזה אני רוצה לשמור עליה בחניה שלי ול…
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מתחם "העירה", מקום המפגש החד- חודשי של סניף כרמיאל והגליל וחובבי שימור הרכבים בצפון (בפריפריה), זכה בפרס אות העיצוב העירוני לשנת 2012. בהחלטה נכתב "במגע עדין ויצירתי חוזרת החיות אל המרכז שננטש ונוצר מנוף לחידוש חברתי, כלכלי וסביבתי של עיר שלמה". המתחם בנוי מאבן מקומית ובו נבנה ריצוף עץ בעיצוב ייחודי להנאת רוכבי אופניים ו/או גלגליות לצעירים לצד ספסלי עץ לגיל הזהב. במתחם מתקיימים אירועי חוצות, מופעים, מוסיקה, משחקים, ירידים, ומפגש חד-חודשי של רכבי אספנות, חובבי מורשת מוטורית ורוכבי דו-גלגלי. ברכות לתושבי כרמיאל, לעובדי העירייה ולראש העיר מר עדי אלדר בקבלת הפרס. הרעיון לצקת תוכן מוטורי לחיי התרבות העירוניים בכרמיאל במתחם "העירה" נולד ביוני באיר…
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האים למשהו יש מושג היכן נימצא מס' המנוע ב-mgb שנת 79 מנוע-1800
הודעה אחרונה מאת A110, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 722 צפיות
מצאתי סירטון נחמד משנות השבעים של מרדף עם פיאט 128SL, מקווה שתהנו
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
נראה אמש במרכז הארץ. נגרר סמי-טריילר עם 5 ספרות. נראה חדש לגמריי, בטח לא בן 50-60 שנה. (משופץ? קומבינה?)
הודעה אחרונה מאת צ'יף1583435475, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4 אלף צפיות
כבר זמן מה אני חושב להכנס לסצינת האספנות ולהתחיל בשיפוץ רכב כלשהו. בגלל התקציב הזעום הן לרכישה והן לשיפוץ עצמו, אחת האופציות היותר רלוונטיות עבורי היא ה-חיפושית. לפני כמה ימים נתקלתי בתמונה של חיפושית מעניינת וקצת יוצאת דופן. ראיתי חיפושית נוספת (אולי אפילו זו אותה אחת) שנראתה בידיוק כך, אך היה זה מזמן ממש. השאלה היא האם זהו קיט כלשהו שהורכב, או שהיה דגם מיוחד ששווק כך במקור? התמונה המדוברת: כל פיסת מידע תתקבל בברכה, הן עבור הדגם הספצפיפי והן עבור רכישת החיפושית בפרט
הודעה אחרונה מאת dkiller, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כאמור רכב מסוג לינקולן קונטיננטל מארק 4. הגג סקאי הרוס לחלוטין. דרוש רפד רכב אמין וטוב שיכול ורוצה לעשות עבודה שכזו. יש לי ניסיון ברכב קודם עם רפד שפיספס לי בגזירה, וגם החומר הצהיב לחלוטין לאחר כמה חודשים. רפד אחד עימו שוחחתי בטלפון, אמר לי שבארץ אם אני רונה חומר אז רק שחור. השאר לא מתאימים לשמש הישראלית, ואני בכלל רוצה צבע אדום-בורדו. באופן כללי אני מכניס את הרכב ליישור קו לאחר שאננות מה של כמה שנים. על הכוונת, קרבורטור חדש+סעפת בולמי זעזועים, ושאר ירקות. כעת אני מחפש המלצות על רפד טוב, אם אפשר לא מידי יקר. הרכב ברמה גבוהה ולכן דרושה עבודה "ליגה" ! וסתם שאלה, האם במקור היו רכבים שריפוד הגג החיצוני היה מעור אמיתי ולא סקאי ? ממתין בקוצר רוח למעט …
הודעה אחרונה מאת ford84, -
- 0 תגובות
- 630 צפיות
האמת שהסיבה האמיתית היא התאריך... יום שישי ה-13 אבל בכדי שלא יאשימו אותנו באמונות טפלות נאשים את מזג האוויר.....
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בהמשך לפעילותו הנמרצת של יוסי אהרון - מפגשי האספנים בקרית גת מתקיימים מדי שישי, הפעם בסניף קפה קפה שבתחנת הדלק בצומת פלוגות. החל מהשעה 1400 התקבצו ובאו חובבי אספנות מהסביבה הקרובה. ראו את הווקסהול 8 האותנטית, רכב ירושלמי במקורו:
הודעה אחרונה מאת idan&HGT, -
- 0 תגובות
- 670 צפיות
מישהו יודע אם קיימת היכן שהוא סטטיסטיקה (זמינה...) לגבי מספר רכבי האספנות בישראל לפי דגמים? (סתם סקרנות בריאה(?))
הודעה אחרונה מאת avihais, -
למסירה שעונים
מאת kobyiso- 1 תגובות
- 801 צפיות
הם סתם יושבים אצלי במגירה, אז מי שצריך חינם חינם
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 729 צפיות
שלום, אני מתכנן לקנות מ-Ebay הגה, מראות ואולי עוד מספר חלקי נוי (ניקלים וכד'). הבנתי שחלק מהדברים (כמו הגה למשל) נחשבים ל"אביזרי בטיחות". השאלה היא אם על יבוא חלקים כאלה עושים בעיות במכס? או שכל מה שאני צריך לעשות זה לשלם מכס (ואולי גם מיסים נוספים?) בשביל לשחרר את המוצר. תודה
הודעה אחרונה מאת BeBest, -
מה זה הדגם הזה, ומאיזו שנת ייצור- בחיים לא ראיתי או שמעתי על כזה!
הודעה אחרונה מאת איציק 4X6ZH, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב!! אני רוצה לקנות חיפושית ולהעביר אותה טסט,האם אני יכול לקבל בדואר אישור נסיעה זמני אהה ועוד שאלה אני יכול להעביר את הרכב טסט עם הרישיון של הבעלים הקודם (אבל יש קבלה של העברת בעלות)? תודה וערב טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת דניאל לוי, -
-
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הצמיגים בפזו 404 שלי יבשים ויש סדקים בדפנות הקוטר 185/80/r15 שמחירם גבוה וניתן להשיג מתוצרת טובה רק לרכב מסחרי. ברשיון כתוב לי צמיגים 185/15 האם ניתן להרכיב צמיגים 185/60/r15 על הג'נטים המקוריים? יתרונות? חסרונות? האם יעבור טסט? לציין שההיצע של185/60/r15 גדול בהרבה, התוצרת אירופית והמחירים נורמאלים
הודעה אחרונה מאת nagler, -
רישיון רכב
מאת datsun280z- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 697 צפיות
היי, האם אפשר לקבל רישיון רכב זמני במשרד הרישוי רק עם רישיון יבוא ?
הודעה אחרונה מאת tomi1975,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 345 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- אהרן ג
- amosbmw
- sperial
- D4K
- AUDIO KING
- flytomars
- שביט
- malcishua
- Yondalar
- יבגניפ
- EliC25
- amlh
- פינדר
- itaimoto
- Step
- PASHUT
- yohai71
- Aviady001
- Spongebob
- davemustaine87
- VromVrom
- פריג'י
- SlowRide
- KipodYam
- תומר ב
- Sh123454
- paza
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- mottis
- eliharel
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
