רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.10150588633603909.400727.532323908&type=1
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם לפני כמה ימים ראיתי את הרכב הנ"ל עומד במצב טוב באחת החצרות.. הרכב שנת 74-76 לא ידוע בדיוק אבל עוד לא יצא לי לראות את הדגם הזה בארץ... אשמח עם מישהו יודע על הדגם הזה..ואם היו כאלה הרבה בארץ..??
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- 4 תגובות
- 738 צפיות
לכל מי שעקב אחרי השיפוץ של הג'ימי שלי ולמי שזו הפעם הראשונה. אני מחפש פחח באזור שלי (יבנה/רחובות/ראשון/אשדוד) כזה שיהיה לו זמן לפרויקט של פחחות על רכב אספנות הרכב עבר ניקוי חול, ריתוך והשלמת כל החלקים שהיו רקובים או עם חלודה בלתי ניתנת לטיפול, צביעה ביסוד (רק על מנת שלא תיווצר חלודה לאחר ניקוי החול) וזיפות של תחתית הרכב והבפנים נשארה עדיין עבודה על תיקון המכות פה ושם, פחחות (שפכטל) וכמובן צבע.
הודעה אחרונה מאת ערן rob, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
המקום הוא גן עדן לחובבי רכבי אספנות וחלקי ניקל
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברים, אני מתנצל על פתיחת שרשור חדש, אבל יש לי בעיה מכוון שהאוטו תקוע וצריך לסדר אותו במהרה... אנא עזרתכם :cry: אני צריך משאבת קלאץ תחתונה ואולי גם עליונה (לא בטוח) למרצדס W116. היכן ניתן לנסות להשיג במרכז או דרום? חייב להשיג עד יום שישי, כך אוכל לתקן בסוף שבוע... מספרים: SLAVE 0002956507 MASTER 0002956606 בדקר אין. תודה, מקס.
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום ליושבי הפורום. שאלה שלי מתייחסת לרכב חדש, אבל לא מצאתי מקום טוב יותר לשאול מאשר כאן. אני צריך לאחסן רכב יוקרה חדש לתקופה של 3 חודשים. אם אני משאיר את הרכב בחניון הבניין המצבר יתרוקן ואיתוראן יקפיץ את כולם כאילו מנסים לנתק אותו. מאותה סיבה אני לא יכול לנתק מצבר עקב איתוראן פעיל. אני גם לא יכול לנתק איתוראן עקב כיסוי ביטוחי. לכן אני מחפש מקום מאובטח שבו אני אוכל להשאיר את הרכב מחובר לשקע חשמל כך שהמצבר יהיה בטעינה. האם יש לכם כיוון להמליץ לי על חניון כזה באיזור מרכז במחיר שפוי? איזה עוד טיפים לאחסנה ארוכה יש לכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
היום (חמישי) נפתחת התערוכה שמוקדשת ללכידתו של אדולף אייכמן בארגנטינה. לרגל הפתיחה תרם (בהתנדבות) נחום את הפלימוט שמייצגת את הרכב שבו השתמשו סוכני המוסד במבצע. המספר על הרכב הוא המקורי מאז. הרכב יוסר ביום ששי.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
123Ignition 1 2
מאת דורוןא- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש למשהו נסיון עם המפלג/מערכת שלהם. עד כמה שאני מבין קיימות שני מערכות אחת מתוכנת מראש עם מספר אפשרויות לבחירה והשני ניתן לתיכנות עצמי.
הודעה אחרונה מאת FunkyP, -
- 1 תגובות
- 946 צפיות
שלום אני צריך מוט הגה לפונטיאק לה מאנס 1973, למוט הגה שלי אין סוויץ והוא מתכונן ככה שהוא גם לא טוב כבר, למי שמבין בשנתונים האלה יש הרבה דגמים שזה מתאים עד שנת 78 למישהו יש דבר כזה או יודע איפה אפשר להשיג ? תודה
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז ככה, לאחרונה התיישנתי לי בלאונה קופה 87, מצב כללי יפה. בודי נקי מלבד רקבון קל בכנפיים ורקבון באיזור שמתחת לנהג. נחזור לעניין בהמשך. ככה, נסיעה חלקה, מנוע לא מתחמם. אציין כי הוחלף ברכב גיר מידני לאוטומט. לאחר נסיעה ממושכת הצצתי מתחת לרכב וראיתי כמה טיפות, ניגבתי והבחנתי שהשמן חום-ורדרד = שמן גיר, תמונה מצורפת, ניתן לראות שהמכלול (גיר) גם כן "משומן": http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=274606&stc=1&d=1328557201 האם טפטוף כזה הוא חלק אינטגרלי בחייהם של אנשים שמשתמשים ברכב כזה בשימוש תדיר? אם לא - מה יכולה להיות הסיבה לטפטוף ודרכי פתרון. מה עלות של משוערת של טיפול בתקלה? עניין נוסף, מסקירה של הבודי אותר הרקבון שהודבק במעין חומר גמיש…
הודעה אחרונה מאת bari, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום לכולם.היום קניתי וולוו 121,שנת 69,מנוע 2000 סמ"ק,5 הילוכים (בן דוד רחוק רחוק של המוסטנג 66,,,,,).הרכב במצב לא רע,ודורש בעיקר קוסמטיקה.מיכני טוב.יש לי מס' שאלות.ברישיון כתוב בדגם, 120.לא מצאתי כל איזכור באינטרנט לדגם זה.המנוע וכל המיכניקה ,נראים מאוד פשוטים ונוחים לטיפול.אבל,אם מישהוא יכול לעזור לי בספר הרכב ואו בכל אינפורמצייה על הרכב לצורך המשך אחזקה וטיפול,וכמו כן עזרה בכתובות לחלקים של וולוו.תודה צביקה
הודעה אחרונה מאת v121, -
-
צמיגים אמריקאים 1 2
מאת zng21- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
איזה צמיג כדאי לי לשים ברכב??? דרך הגב הרכב ממש נמוך יש לא ג'נטים מקוריים + צמיג עם פס לבן כמו לכל אמריקאית אבל נראה לי שמתאים לרכב הענק והכבד הזה....
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
את כל חלקי המנוע אפשר להחליף, אך מה קורה שצריך להחליף את הבלוק? אני מתכוון רק ל-case החיצוני, במידה וניזוק ולא ניתן לתקנו. אם אני רוצה להחליף אותו (ועל הדרך לעשות אוברול), מה החוקים לגבי זה? שכן מספר המנוע מוטבע על הבלוק ומופיע ברשיון הרכב. יש לי בלוק חלופי אך יש עליו את המספר שלו. האם אני יכול להשתמש בו? האם צריך להסדיר את המספרים במשרד התחבורה קודם? אם כן - איפה ואיך? כמה זה עולה? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 3 תגובות
- 888 צפיות
אני מחפש ספרי צבע שאני יכול לצבוע איתו שטיח . השטיח שלי הוא חום ואני רוצה לשנות אותו לשחור יש למישהוא רעייון אחר חוץ מספרי . ואת הספרי איפה אפשר להשיג אני מאזור המרכז ?
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אז ככה מדובר הבעית ברקסים, שאני לא מצליח לעלות על הבעיה . הרכב הוא גולף דור ראשון . הפדל של הברקס שלי נמוך, אני כבר אחרי שיפוץ משאבה מרכזית , רפידות קדמיות ורפידות אחוריות ועדיין הברקס נמוך למישהוא יש רעיון? שכחתי לציין שאוטו מכובה אני מנפח ברקס והוא נהיה קשה אז ככה שזה גם לא הבוסטר. או שזה לא מחייב ? תודה רבה מקווה שתהיה תגובה שתיפתור לי את הבעיה הזואת .
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
אני צריך לפרק את הדשבוארד ברכב , פירקתי מס' פעמים רק את הפאנל הקדמי של הלוח שעונים עם הכפתורים, למישהו יש ניסיון עם פירוקים כאלו ? למה לשים לב?
הודעה אחרונה מאת ESTK, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בהחלט רשימה מכובדת ומיוחדת ,מה לדעתכם הרכב אספנות היקר בארץ http://www.auto.co.il/כתבה-28279-סיכום-2011-המכוניות-היקרות-בעולם.aspx
הודעה אחרונה מאת youval11, -
- 28 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
באוגוסט 2005 רכשתי פולקסוואגן TYPE4 , 411 LE שנת 71, מנוע 1679 סמ"ק, בהזרקת דלק. גיר ידני 4 הילוכים, מצבר ממוקם מתחת למושב הנהג וכ"ו... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=84555&highlight=TYPE4 לאחר מאמצים ועיכובים, נסע היום הרכב לראשונה מאז 1997, מד"ר באג (בני הגדול שאני חייב לו הרבה על הנכונות והסבלנות) ועד לביתי בלב ת"א עכשיו צמיגים וטסט קוסמטיקה - לא בוער בינתיים חדי העין שבינכן ישימו לב שהרכב התדרדר מעט בשנים הללו גם נעלמו לי הסמלים מאחור אבל 411 נוסעת כמו שום דבר אחר תמונות של הרכב אצל בני, בתחתנת דלק, בת"א ומבפנים, כולל עבדכם הנאמן עם חלקו האחורי של האוטו ותודה לזוגתי שתחייה שעברה על הגעת הרכב היום הביתה בשקט ופירגון למרות …
הודעה אחרונה מאת DonG, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
השאלה בכותרת, בנוסף, סתימת חורים בפח, עדיף שפכטל פחחים? או אפוקסי כלשהו? תודה למסייעים
הודעה אחרונה מאת citromanbx, -
שלום לקוראי הפורום אני מעוניין להמליץ על רפד רכב שריפד לי מושב אחורי שנקרע בפורד אמריקאי. מעבר לכך שהבחור ביצע עבודה מקצועית בריפוד המושב בדמוי עור הוא היגיע אלי הביתה לקח את המושב אליו והחזיר אותו לרכב בתום העבודה. הרפד גם מסוגל לבצע עבודות ריפוד מסוימות בבית הלקוח. חשוב לציין שהרפד חיפאי, עובד בביית ולדעתי יש סיכוי שיכול לקחת עבודות גם מאיזורם אחרים בארץ (לבדוק מולו) שמו אולג - נייד 0508474278
הודעה אחרונה מאת דני63, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לתומי יצא לי לצלם את המנוע המאפן הזה! יש לנחש של איזה רכב המנוע והיותר חשוב של מי המנוע הזה. אני מהמר שגם בעל הרכב שהמנוע הזה שלו לא יאמין שזה שלא. המנחש נכונה יזכה בשקית במבה מבעל הרכב. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
ערב טוב שלום שמי אורן ורצתי לדעת מי יכול לעזור לי בקשר למנוע רנו 4 יש לי מנוע שלא מורכב על הרכב ורצתי לדעת כמה סמ"ק הוא איך אני יכול לדעת דבר כזה אם תוכלו לעזור לי אני ישמח נורא תודה אורן
הודעה אחרונה מאת רנו, -
-
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחר חודש שוטטות במדינה המדהימה הזאת, מספר דוגמאות של כלי רכב בני 30,40 ו-50 שנה נעים יום יום לא אספנות ולא נעליים... אם מישהו רוצה פרטים על דגם מסויים, אשמח לענות
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
רכבים נדירים
מאת mograby-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני לא יודע אם אפשר להעלות תמונות פה אבל זה כל כך נדיר שהייתי חייב המכוניות ללא מספרים נראה לי ששיכים לאיזה מוסך באיזור. הגג של המרתף מתחיל להתפורר על הרכבים כואב הלב אני לא יודע איזה רכבים אלה.. מכוניות זרוקות במרתף מוסך אשמח לעזור ליותר פרטים במייל
הודעה אחרונה מאת דודי ויצמן, -
-
מרצדס S280
מאת danny_koro- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מרצדס S280 1971 אספנות - במצב מצויין - התמונות מדברות בעד עצמם : מחיר - 45,000 ש"ח - גמיש ממש בקטנה . *הקופה השחורה נמכרה ! טל - 0504499600 דני
הודעה אחרונה מאת danny_koro, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום חברים, השאלה מפורסמת בפורום האספנות בגלל ההנחה כי רובכם מחזיקים רכבים אשר חלקי החילוף נדירים כחדשים והתנסתם ביבוא משומש. במשך כחודש מעוכב לי במכס ג׳אנט מקורי בודד במצב חדש, אך הוא משומש. פעמיים פקח משרד התחבורה סירב לאשר כניסתו. האם מישהו מכיר פיתרון לפלונטר? אני חייב את הג׳אנט הבודד הזה להשלמת סט מקורי נדיר לבמוו. אמנם לא אספנות עדיין, אך נדירה. יכאב מאוד לוותר על החבילה או לשלחה חזרה. נמצא בדואר שיקמונה חיפה. תודה מראש על כל כיוון, סשה.
הודעה אחרונה מאת אסף, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חידת זיהוי מצוות חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות, אספני הרכב!!!!!!!! הנה לכם אתגר! מי מצליח לזהות את הרכב שבתמונה ? למען הסר ספק , התמונה צולמה בארצינו הקטנטונת.
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 32 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין 4.2.12 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד). המפגש מתקיים בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון בתוקף. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, אבקש את עזרתכם המקצועית בהפנייה לבעל מקצוע בגוש דן שמתמחה בתכנון וייצור חלקי פח לרכב. רכב עם בודי העשוי פיברגלאס - אני מחפש לחזק את כל אזור הדוושות כולל ההגה ע"י תכנון , ייצור והוספת פלטת מתכת. חשוב שלבעל המקצוע תהיה זיקה לרכבים ושהעבודה תכלול גם פירוק, התאמה , חיזוק ( ריתוכים ) והרכבה. הנושא חשוב ודחוף ואודה על הכוונתכם.
הודעה אחרונה מאת yigaljet, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה שישי אחרי שבוע שוצף ורטוב. היה שווה לקלף את השכבות להסיר את הכיסויים ולצאת למפגש השבועי. כאן - צמד רנו של האדונים לוי (גל ובני)
הודעה אחרונה מאת מצא,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 345 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- אהרן ג
- amosbmw
- sperial
- D4K
- AUDIO KING
- flytomars
- שביט
- malcishua
- Yondalar
- יבגניפ
- EliC25
- amlh
- פינדר
- itaimoto
- Step
- PASHUT
- yohai71
- Aviady001
- Spongebob
- davemustaine87
- VromVrom
- פריג'י
- SlowRide
- KipodYam
- תומר ב
- Sh123454
- paza
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- mottis
- eliharel
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
