רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 756 צפיות
שתי טלוויזיות הגיעו לכאן בקיץ 1968. הראשונה התיישבה ברוממה, ירושלים, השנייה הגיעה לאשדוד באנייה מאנגליה. זו של ליילנד היתה משאית עם תא נהג מודרני (בוודאי בסטנדרט הישראלי של אז) ומייבוא. עוד על הטלוויזיה של ליילנד, כאן - http://israelmotorindustry.org/leyland-ergomatic-israel קריאה מהנה!
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מישהו יכול לתת לי קישור לטופס הנכון שאני צריך עבור יבוא משאבת בלם מרכזית? מצאתי 4 טפסים שונים ואין לי מושג מה מתאים...
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
- 3 תגובות
- 769 צפיות
ברוח עלילות משה והעיר הגדולה - המנחש נכונה יזכה בפרס - גיגית. יכול לשמש לשטיפת חלקים. במחשבה שנייה ברוח תנועת הנוער אין פרס בגלל שאין מנצח - כווווולם מנצחים.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
זו ה-100/4 האחרונה שאני עובד עליה במסגרת עבודתי כחלק מהצוות של NORTHERN HEALEY CENTRE. קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה מהסדנא POST VINTAGE ENGINEERS והחלטתי לעבור. אני מתחיל שם את העבודה מחר. הסדנא מתמחה בדגמי DB של אסטון מרטין. התמונה האחרונה היא מתוך הסדנא. בראש דגם SHOOTING BRAKE מאחור דגם DB5 VANTAGE גג נפתח.
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
מישהו מזהה מה מתחת לכיסוי ?
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נראה מי יפתור את החידה?
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
אני מעלה כאן את יומן השיפוץ וכן סיפורים ממסע היסורים להשגת חלקים כך נראתה הכלה לפני תחילת השיפוץ חשבתי הרבה לפני שהתחלתי, להביא רכב כזה מחו'ל הרבה יותר זול אבל היכן ההנאה שבעשיה? אז שכנעתי אבי קונפורטי מערד, הפחח ששיפץ לי פורד אנגליה לפני כ-25 שנה ויחד התלבשנו על הפרוייקט והתמונות ידברו בעד עצמן. חלקים: מתאילנד ועד קנדה, מקפריסין ועד שוודיה החלקים מגיעים מכל מקום. גומיות וצירים וניקלים ןכל מה שרק צריך רק שהשיפוץ הזה יהיה מוצלח. אני מקוה שעד סוכות הקרוב האוטו הזה יעלה לכביש ויוצג בארוע של המועדון.
הודעה אחרונה מאת gdiil, -
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום! חבר טוב שלי משפץ כרגע חיפושית שנת 73,הרכב היה מלא חלודה ועבר שיפוץ מקיף (מכאני ופחחות) תחת ידיו ועוד כמה חבר'ה שעזרו לו. הבחור הבטיח לפרסם את כל הפרויקט מ א' עד ת' פה בפורום ברגע שהכל יהיה מורכב סופית. לבנתיים הנה כמה תמונות לאחר צבע:
הודעה אחרונה מאת natco, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוולוו 121 שרכשתי לאחרונה,הקויל שבק חיים.הדיסטרבוטור רגיל עם קבל ופלטינה.בחנות החלפים אמר לי המוכר שצריך קויל מיוחד ולא הרגיל.האם צודק?והאם אפשר להחליף להצתה אלקטרונית לוולוו 121 ?ומה צריך,אם אפשר, להחליף/ ולהוסיף ? שאלה נוספת,יש אפשרות לשים לקרבורטור פילטר פתוח ע"מ להוסיף יותר אוויר לתערובת?כמו בתמונה?או דומה? הרכב משנת 1969 מנוע 2000 סמ"ק.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אין לי מושג מה זה היה במקור אוטובוס או motor home אבל התוצאה מדהימה, נראה כמו משהו שיצא מסרט של טים ברטון
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
עכשיו חזרתי הביתה וכבר מהכניסה לר"ח ראיתי את האורות מהבבים של המישטרה.איך שאני מתקרב אני רואה חבלן מתעסק לי עם המרצדס. אני אומר לו שהאוטו שלי (רשום על שם אחי)מראה לו ת.ז ורשיון רכב חדש אבל לא בתוקף. הוא טוען שניסה להשיג את הבעלים ולאחר שהשכנים אמרו שהם לא מכירים את האוטו (שקרנים הם הזמינו את המישטרה )הוא חייב לפרוץ את האוטו . לאחר בירור קצר קיבלתי דוח נזק שאיתו אני צריך לגשת למס ריכוש הנזק מנעול דלת נהג ,מנעול בגאז,דלת בגאז עקומה. החבלן אמר לי שהגעתי בזמן כי הוא כבר רצה לחתוך את הבגאז. למישהו קרה כזה מקרה? מה קורה שהאוטו ללא טסט? מאיפה הם ישיגו חלקים? ולפי מה הם קובעים את הסכום שצריך לתת לי? אני צריך לגשת עם האוטו?
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה: הרצאות לתלמידי ביה"ס אורט ידין בהמשך לשיתוף הפעולה ההדוק בין מועדון החמש לביה"ס אורט ידין צריפין תתקיימנה הרצאות בנושא רכבי אספנות בפני תלמידי ביה"ס. ההרצאות תועברנה ביום ראשון 19.02.12 וביום שני 20.02.12 , בין השעות 09:45-12:00. ירצו וידגימו עם רכביהם חברי מועדון החמש משה מצא, אריה מזרחי , ובני לוי . בית הספר "אורט ידין" נמצא בתוך מחנה צריפין ומיועד לתת לילדים ונערים הזדמנות להשתלב בצה"ל ובחברה הישראלית. לבירורים יש לפנות אל יורם דוקטורי, אחראי קשרי קהילה, בטל' 9217642- 054. בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
?????
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אפק בראש העין?
הודעה אחרונה מאת dr bug, -
-
- 10 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני לא יודע כמה כאלה מסתובבות כאן, לא יודע מי הבעלים לכן מבקש מראש סליחה פשוט זכור לי שלפני כשנה-שנתיים נגנבה אחת כזאת שחורה שהייתה מגיעה למפגשים במרכז הארץ לכן פירסמתי את זה. את התמונה ראיתי בפייס בוק ולפי מה שרשום שם היא למכירה או הייתה למכירה ביד 2.
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תזכורת ממה שפורסם לפני יותר מחצי שנה וכמה תמונות מהיום. יש פוליאסטר וצבע יסוד על הבודי חסר לעשות תיקוני רצפה ו 4 דלתות איפה אפשר להשיג פח גלי להחלפת "רבעים" של הרצפה?
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם זה סטרטר? אם כן, איך מניעם אותו? אם לא-מה תפקידו? תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש בצפון,עקב שיפוץ בסניף 'ארומה' במקום המפגש בנשר הקפה יהיה סגור ביום שישי הקרוב 24.2.בעל המקום מאפשר לחברי המועדון להתכנס בחצר האחורית ויוציא כסאות ומיחם לטובת העניין.החברים מתבקשים לדאוג לכיבוד קל בתיאום עם עדי גולנברג, רכז המועדון בצפון, בטל' 2611660- 052.בתודה ובברכה ,סמדר - מועדון החמש.
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. היום בעת הפעלת המגבים, הזרוע הימנית הפסיקה לזוז והציר הסתובב "על ריק". הגעתי לבית והוצאתי ארגז כלים עם ראצ'ט 13mm והתחלתי בפירוק האום, האום יצא במאמץ רב (ראה לי זו פעם ראשונה שנפתח מזה 6 שנים). לאחר הוצאתו, האום היה "מגולח" וכנ"ל גם כן התבריג שעליו הוא יישב. ועכשיו אין אפשרות להבריג שם יותר. גם הזרוע איבדה את השיניים - אבל זרועות כאלה יש לי די והותר. קשה לי להאמין שקיים עדיין ציר כזה חדש (ציר תבריג שעליו יושב המגב), פירוק גם לא כ"כ בא בחשבון... כי אין. יש למישהו רעיון איך אני משחזר את התבריג ומחזיר את המגב (הימני) שלי לתחייה? מדובר על פיאסטה 84-89 לצורך העניין. תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
suzuki rv 50
מאת קרמה- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום לכולם מבקש המלצות למוסך\בעל מקצוע לסוזוקי rv50 באיזור ת"א לטיפולים שוטפים,תודה.
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- 1 תגובות
- 931 צפיות
מי שמתעתד להיות באיטליה ב-24/3 שלא יחמיץ את החגיגה הזאת במסלול BALOCCO שבין מילנו לטורינו:
הודעה אחרונה מאת fantic84, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כיתת חיילים ברחוב הראשי של הליפקס, נובה סקוטיה, יורדת מג'יפ מהדגם של מלחמת העולם השנייה סוג וויליס. הם מפרקים את הרכב לחלוטין ומרכיבים אותו מחדש תוך 3.55 דקות ונוסעים בו לדרכם כשהוא לגמרי תקין! הרעיון הוא להציג את הפשטות הגאונית שבתכנון והייצור של הכלי הזה שקנה את מקומו בהיסטוריה של מלחמת העולם. הקישור : Willys Jeep
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 795 צפיות
This was a 2-seat city car runaround concept powered by a dc electric motor. It weighed 820kg, of which 166kg were the NiZn batteries. Performance was a claimed top speed of 75km/h, a 0-50km/h time of 12 seconds and a range of 75km at a constant 50km/h or 50km with urban use. The electric motor was mounted at the front and was a dc unit with 10kW nominal power and 18kW peak power. Regenerative braking was used to charge the 105V battery pack. הרעיון נגנז לבסוף...
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מפגש חודשי של מועדון החמש בדרום-יד מרדכי המפגש הקרוב יתקיים ביום שבת-18.02, בקפה ג'ו, מפגש יד מרדכי, צומת יד מרדכי, בין השעות 10:00-12:30. על מועדי המפגשים הבאים תימסר הודעה. לבאי המפגש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו, כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. מוזמנים בעלי כלי רכב אספנות מאזור הדרום ובכלל. במקרה גשם המפגש ידחה למועד אחר. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049- 052 צביקה מרגלית- 2592839- 050 בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בעקבות הצלחת הביקור הקודם ביקב של חבר המועדון שרגא רוזנברג חברי מפגש מועדון החמש בירושלים מוזמנים לביקור נוסף ביקב, ביום שישי 24.02.12 .מוזמנים גם חברי מועדון ממפגשים אחרים בארץ!!! נפגשים בכניסה לכביש המנהרות ביציאה משכ' גילה בירושלים, לכיוון גוש עציון, בשעה 13:15, לצורך התארגנות.יוצאים בשיירה מאורגנת לא יאוחר מ-13:30!המפגש יימשך עד השעה 16:00 במשוער.במקרה גשם הביקור ידחה למועד אחר.לבירורים יש לפנות אל אילן גורן - רכז ירושלים, בטל' 5272562- 050.בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת רם מילון, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 634 צפיות
שלום רב מבקש עצה טובה קניתי באי-באיי טבעות איכותיות הן במידה הנכונה והן בנויות עם דירוג באזור בו הן מולבשות על הג'אנט אבל מייד לאחר ההרכבה , כשנסעתי כמה קילומטרים הן התפרקו כמעט לגמרי האם הפנצ'רמאכער היה אמור גם להדביק אותן ? או איזשהו רעיון אחר ייתקבל בתודה - יעקב
הודעה אחרונה מאת yb888, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כניראה שאני קונה את האוטו שנת 63 הייתי רוצה לדעת פרטים בפרוט כמו - האם זה נכון שהדלת נפתחת בסיבוב באמת ?? איך הנסיעה ??? אומרים שהנוחות זוועה זה נכון ??כמה שווה רכב כמו זה לאחר שיפוץ פשוט ( פחחות ותיקון כל דבר ) ??? אם אני רוצה לנסועה בלי הגג זה מותר ?? ומי שמכיר את הרכב הייתי רוצה לדעת כל פרט חשוב וגם פחות חשוב
הודעה אחרונה מאת nati54, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים. ברשותי שברולט קפריס מודל 83 מנוע 5 ליטר. היכן נמצא מספר המנוע? ניסיתי למצוא לפי כל המידע באינטרנט אך לא מצאתי שום מספר. לפי הרשיון,מספרי השלדה והמנוע תואמים.את מס' השלדה זיהיתי אך לא מוצא את מספר המנוע. אבקש עזרה בהכוונה הכי מדוייקת על מנת שאמצא את המספר. אם מישהו בעל מנוע זהה יוכל להעלות תמונה של מספר מנוע אודה מאוד. בברכה, דודו.
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 1 תגובות
- 651 צפיות
שלום לכולם, אני צריך עזרה ממישהו עם רתכת לתיקון קל של צינור מוביל לכבל קלאצ' שנשבר בסופו. צריך לרתך כ-10 ס"מ של צינור. מישהו מאיזור חיפה יכול לעזור לי ? הבירות עלי תודה אסף 050-8487401
הודעה אחרונה מאת Jeka04, -
- 2 תגובות
- 934 צפיות
שלום לחברי הפורום, אני שוקל את האפשרות לבצע עבודות פחחות וצבע לרכב אספנות בעזרת פחח בשם אשר מאלפי מנשה. האם מישהו יכול לתת חוות דעת? ראה עבודות שעשה? תודה.
הודעה אחרונה מאת עופר הונדה,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 445 אורחים (הצג רשימה מלאה)
