רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 962 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4202171,00.html
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 76 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שלום חברים, כמדי שנה ובהתאם לתקנון העמותה, תתקיים בחודש מארס האסיפה הכללית של חברי מועדון החמש. האסיפה תתכנס בגבעתיים, רח' שדה בוקר 10, בקומה הראשונה במתנ"ס (מתחת למשרדי המועדון). האסיפה תתקיים ביום ג', 13 במארס 2012 בשעה 19:00. רשאי להשתתף באסיפה כל חבר בעמותה שחברותו בתוקף ביום כינוס האסיפה. השתתפותכם חשובה! במסגרת האסיפה יתקיימו השנה בחירות למוסדות העמותה. ייבחר ועד המועדון בן שבעה חברים (הוועד יבחר מתוכו יו"ר), בית דין חברים בן שלושה חברים, ועדת ביקורת בת שלושה חברים וכן ייבחר מבקר העמותה. החברים שייבחרו יכהנו בתפקידם שנתיים, עד לעריכת הבחירות הבאות במארס 2014. רשאים להצביע חברים שחברותם בתוקף שלושה חודשים לפחות, היינו נרשמו עד ליום 13 בדצמבר 2011. אנו קוראים…
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אולי אני משוגע . בהודעה זו תיראו איך זה התחיל.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
סיפור פיתוחה של הרום 1300 נקרא כמו מערכון של הגשש. השנה היא 1975, ומפעל רום כרמל (אוטוקרס לשעבר) בטירת הכרמל מושבת לסירוגין בידי העובדים, בתמיכת ההסתדרות. פרט למנכ"ל המפעל, אמנון בדר, אין יוצא ואין בא. פרויקט עיצובה של הכרמל החדשה הוטל על כתפיו המנוסות של אריה סולומון, שעסק בעיצוב תעשייתי בישראל מזה למעלה מעשור, רק שמשום מה מכוניות עוד לא יצא לו לתכנן. תקציב וסיוע הנדסי הס מלהזכיר. אז מי בוועד? http://israelmotorindustry.org/rom-carmel-1300
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפרויקט של קמפיין חברתי אקולוגי ומדליק, דרוש בעלים של ריקשה (בעדיפות גבוהה) או חיפושית מאיזור זיכרון. אני מפרסם את ההודעה הזאת עבור חבר. כמובן שההשתתפות תהיה בשכר, אבל.אין לי יותר מידי פרטים על מועד האירוע או התשלום. ניתן לברר בטלפון 050-9079087 אצל עידו.
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
ביום שישי הקרוב נקיים מפגש סובארו בחניון איקאה בנתניה, נפגשים משעה 15:00. תודה לארתור (vertigo) על הבאנר:
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בגלל מזג האויר היגיעו מס מצומצם של רכבים (רק האמיצים) אבל האוירה כרגיל נעימה אצלנו בסניף וכיף להיפגש עם החברים
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- 2 תגובות
- 920 צפיות
קשה לצפות אם זהו העתיד או לא, מה שבטוח - זה שונה לחלוטין. את התמונות ניתן לראות בקישור הפייסבוק של המועדון גם למי שאין פייסבוק: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.289856194418375.63873.100001819902127&type=1&l=5aaee54e59
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 5 אלף צפיות
ערב טוב לכולם! אז אחרי היעדרות ארוכה של מעל חודש מהמפגשים (בשל הגשמים, וגם אירועים משפחתיים שונים), חזרתי היום למפגש עשיר במיוחד! כוכבת המפגש ללא ספק הייתה "ציפור הרעם" (T-Bird) של דני זוהר (מקווה שלא התבלבלתי בשם, אם כן - סליחה מראש ) אז לבקשתו של דני - ארגנתי לה בוק הולם. אז מכאן אתן לתמונות לדבר: **כרגיל, מבקש לא לעשות שימוש מסחרי/פרסומי כלשהו, ולא להעלותן באתרים אחרים, כל הזכויות שמורות** עידית הפתיעה עם "תחפושת" של עצמה לפני מספר ש…
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
תודה!
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז ככה רעידות ממש חזקות במצב עמידה של הרכב . מה יכול להיות שזה ? במצב נסיעה הוא 100%
הודעה אחרונה מאת volvoforlife, -
- 1 תגובות
- 783 צפיות
האם מתקיים מפגש נוקיה או שפלה עקב מזג האוויר? תודה.
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 20.3 אלף צפיות
ראיתי הרבה שאלות בנושא אבל משום מה ללא תשובות ישירות ולעניין. איך עושים זאת בלי לשלוח לבעל מקצוע ולשלם הרבה כסף ? ראשית הסבר קצרצר: אבץ הוא מתכת, באנגלית ZINC. תכונתו הבולטת היא כנוגד חימצון, מה שהופך אותו לחומר חשוב הן לבעלי חיים והן בתעשיה. מה שמעניין אותנו הוא תהליך הגלוון - ציפוי מתכת באבץ (או אבץ חמצני) למניעת קורוזיה. לשימוש בייתי מוכרים מגוון בקבוקי ספריי אבץ, שנועדו בדיוק לשימושים שלנו. ניתן לרסס על מתכות שנוקו מחלודה באמצעות חומצה, לריסוס על ריתוכים ובעצם בכל מצב בו רוצים ליצור שכבת הגנה מפני חלודה. זהו למעשה גילוון קר הנעשה בריסוס ולא בטבילה, האבץ יעיל מאוד עבור מטרה זו. כמובן יש סוגים שונים של ספריים לשימושים יעודיים (לפלדה וברזל, אלומיניום, תיקון צ…
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
הכוונה היא לרכב נוסע, על הסיפון עצמו או בבטן האוניה, לא במכולה. אשמח להערכת מחיר ויעדים אפשריים (ונציה לדעתי הכי ריאלי) למרות שהרכב מהולנד.
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
http://www.youtube.com/embed/UhDgpXWkFHE
הודעה אחרונה מאת makita54, -
הפעם זה נגמר בנס. צולם אתמול בנחל שורק. הרכב: שברולט בלייזר משנות ה80.
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
- 1 תגובות
- 679 צפיות
המנוע כניראה ניגמר והאישה צועקת שהילדים לא יכולים לנסוע בגשם
הודעה אחרונה מאת karni shani, -
מפגש שישי בבוקר
מאת דרור- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אצל קלוש , אמיר אנו נפגשים בכל שישי בבוקר , האמת לא עוזבים אותו לבד . חוץ מהקפה הטעים במוחד , ולי אישית הכנה מיוחדת מתייעצים יש את ה"חידון היומי" שאילתות של חלפים מוזרים שאנו מסתבר זוכרים במעורפל משהו ... המפגש מעלה חוויות מיוחדות של שישיש בבוקר שאנו כמו הציפרים לקן כך מגיעים למפגש . היום יצאה שמש נפלאה כמו בכמה ימים אחרונים מה שהביא כמה מאיתנו עם המכוניות העתיקות וזה קורה די הרבה אמיר , כיף מאוד להפגש , כך מתחיל עבור רובנו בצפון יום שישי , חברה , קפה , צחוקים , חידות ועיצות טובות לכל שואל . תמשיך להיות לנו מרכז העיניינים . החברה מהצפון .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תהנו http://espikes09.blogspot.com/2012/03/old-vintage-transport-have-we-come-long.html# היום זה נראה מצחיק.. בטח אז זה נראה כמו שיא החדשנות.
הודעה אחרונה מאת avnerak, -
שלום, אני איני חובב של רכבים קלאסים,אך עם זאת לפני מספר שנים הייתה ברשותי 944 באנגליה,ומאז חלפו להן מספר מכוניות תחתיי גם באנגליה וגם בארץ, והזכרונות והגעגוע ל944 קיימים,סוף הגענו לנקודה בא ניתן לייבא ארצה 944 (אומנם מספר דגמים מצומצם מאחר וזאת שנת היצור הראשונה(82),התחלתי לשקול את הנושא, באופן מפתיע (ומעט אירוני) ביום חמישי נתקלתי ב944 מקסימה ברחוב קינג ג'ורג' הייתי מעט שתוי,אבל למיטב זכרוני היא הייתה שמורה מאוד,שוחחתי עם הבעלים ובאופן מפתיע הוא מעוניין למכור,המחיר שהוא דורש עליה (לפני מו"מ ) קצת גובה לתקציב שלי ובהחלט גבוה משמעותית מן המחירים של הדוגמאות בייבוא. רציתי לדעת איפה איך וכמה מסובך ויקר לטפל ב944 בישראל? האם מוטב לקנות דוגמא שמורה בארץ במחיר קצת גו…
הודעה אחרונה מאת youval11, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברשותי מרצדס 190E 2.3-16 קווזורט שנת 84. חייב בסט אטמים לתיבת ההגה - מבקש עזרה באיתור כתובת לרכישה (בארץ או בחו"ל) הייתי בכל המחסנים המוכרים חלפים למרצדס - לא בנמצא. התיבה הנ"ל יוצרה לדגם הזה במהלך השנים 84-85 בלבד. אודה למוצאים.
הודעה אחרונה מאת makita54, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היה לי כמה נגעים בצבע שממש הפריעו. התרוממות של צבע בגלל חומר פחחים וקצת חלודה.. אמרתי יאלה בוא נעשה לבד ובעעעעע זה לא קל בכלל הזמנתי צבע דרך טופ קולור בספריי לפי קוד צבע.. הגיע מתל אביב בדואר אחלה חברה ושירות יש לציין הזמנתי 3 סוגים של ספריי 1 יסוד 2 צבע של הרכב 3 לכה.. מומלץ מאוד המחיר 70 שקל לספריי . ולמרות כל התיקונים נשאר עוד צבע.. כמה תמונות.. אגב די הופתעתי מהתוצאה . יצא מעולה ועוד לטירון שכמוני
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הגשת מועמדות לתחרות הגביע הנודד 2012 התחרות לשיפוץ רכבי אספנות ע"ש שאול גלאי ז"ל בחסות ובשיתוף קבוצת 'אוטו' זוהי השנה השלוש עשרה בה אנו מתכננים להעניק את הגביע הנודד של מועדון החמש ומגזין אוטו לבעל/ת מכונית שביצע/ה מלאכת שיקום ושיחזור מעולה. הגביע נקרא על שמו של שאול גלאי ז"ל, עיתונאי רכב לשעבר מעיתון "חדשות", שכתב בעיקר במגזין "אוטו" ונמנה על חובבי האספנות האמיתיים. סגנונו המיוחד בכתיבה ואהבתו למכוניות עתיקות וקלאסיות הפכו אותו לחביב במיוחד על רבים מחברי מועדון החמש, הקוראים את המגזין. לאחר מותו בגיל צעיר, ביקשה משפחתו להנציח את זכרו בשילוב עם תחביבו/תחביבנו. לפיכך הוחלט על הענקת גביע נודד על שמו לחבר/ת המועדון ששיפץ/ה או שיקם/ה מכונית ממצב גרו…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
שלום חברים, חיפשתי את הרכב הזה דיי הרבה זמן. בסופו של דבר אחד מחברי הפורום (BAGETREK) עזר לי למצוא אותו. הרכב במצב חיצוני גרוע. ודורש פחחות וצבע דחוף. גררתי את הרכב הביתה לפני כמה ימים. ועכשיו העבודה מתחילה. כמה תמונות: ללא מדבקות: שטיפה קטנה לתא מנוע: אין סיכוי שאני נוסע בדבר הזה עם דשבורד חום.... ספריי צבע מיוחד לדשבורדים דלתות וכו יוצא מדהים. עוד בהמשך....
הודעה אחרונה מאת Audi-T, -
- 0 תגובות
- 671 צפיות
שלום רב, אילן גורן, רכז מועדון החמש בירושלים, מבקש למסור שעקבצעדת ירושלים וסגירת הרחובות הסמוכים למקום המפגש , המפגש במתחם קפה מסעדה 'קולוני' לא יתקיים ביום שישי 16.03.12. לבירורים ושאלות ניתן לפנות אל אילן בטל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדוןהחמש
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 906 צפיות
שלום, מבקש את עזרתכם. למי שיש את מחירון המכס ויכול לסרוק לי את העמוד שמתייחס ל: 1. מוסטנג - שנתון 65 עד 70(כולל שנת 70) 2. קורבט - שנתון 68 - 72 תודה רבה רבה, מאיר אפשר לשלוח במייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת fastbullitt, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז כך. אני כותב שוב בשם בחור שלא מדבר עברית. הרכב הוא מיני מיינור 1962 הרכב נמצא כחודש שלם במוסך. הבעיה התחילה כשהרכב לא הניע. (למרות שמצבר הוחלף וכמובן שסטרטר ואלטרנטור תקינים ונבדקו) המכונאי במוסך טוען שהבעיה היא משהו של פלטינות ואין בכלל להשיג כאלה בארץ. הרכב עכשיו מת לגמרי לאחר שנעשה ניסוי לתקן את הפלטינות , ניסוי שלא הלך יפה. מישהו יודע איפה אם בכלל בכל זאת אפשר להשיג פלטינות מתאימות? יש פה בעל מיני מיינור שנתקע בבעיה דומה? כל סיוע ומידע יתקבל בברכה רבה. תודה.
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ, -
ניקוי סעפת
מאת raven1222- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם ברצוני לנקות את המעברים הפנימיים בסעפת יניקה מאלומיניום,יש להם שכבה של כ-2 מ"מ של פיח קשה שנוצר מאדי שמן שרוף שחדרו במשך זמן רב דרך צינורית הנשם .האם מישהו התנסה במצב דומה ? אודה להצעות אריק
הודעה אחרונה מאת YHS, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חברה אני רוצה לעשות לחיפושית שלי פחחות וצבע ברמה גבוהה ואני מחפש פחח באיזור חיפה, יש מישהו שאולי יכול להמליץ לי על אחד? תודה!
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 1 תגובות
- 927 צפיות
בשבוע הבא אני נוסע לדרום אפריקה, וכתמיד כל נסיעה מנוצלת למטרת חלקים במזוודה... עיקר החלפים הדרושים הם לאלפתא, מעבר לזה תמיד אפשר להביא משהו מפנק גם לפורשה ולמרצדסים. אם מישהו מכיר, אשמח לשמוע תודה איתן
הודעה אחרונה מאת reuven,
