רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
תארו לכם שאוטומוטור היה נראה כך:
הודעה אחרונה מאת avnerak, -
- 0 תגובות
- 625 צפיות
שלום, כידוע לכם יש לי GMC מודל 87 עם מנוע TBI 5.7 אשמח לקבל המלצות על מקום שיעשה לי ניקוי ושטיפת מנוע באיזור מזכרון - עד נתניה, אשמח לקבל המלצות גם מאנשים שעשו את זה לרכבים שלהם, תודה וחג שמח Kenworth Man
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחווה לסרטו הנפלא של קישון מ- 1969. מסתבר שגם המכוניות נבחרו בקפידה. קראו כאן - http://israelmotorindustry.org/blaumilch
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
שלום לכולם, כידוע לכם, מקום המפגש הקבוע שלנו בנשר(ארומה) סגור היום לרגל החג. אז לאחר שבועיים שלא נפגשנו, אני מציע להגיע לתחנת פז(חנות יילו) הסמוכה ללב המפרץ, מקום מפגשנו הקודם לפני ארומה. אשמח לראות את כולם - וגם פנים חדשות. להתראות ב-17:00. קישור עם מפה, למי שלא מכיר; http://www.d.co.il/m-64495240-c12350/
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 2 תגובות
- 973 צפיות
עליי להחליף את הסוויץ' לאחר ניסיון פריצה כושל לרכב, אין אפשרות להכניס מפתח כדי לשחרר את נעילת ההגה. ברשותי סוויץ' קומפלט כולל החלק המכני והחשמלי ולאחר מספר נסיונות לא הצלחתי לפרק את המכלול הישן. אשמח לעצות , מצורף סרטון המתאר את הבעיה באופן מוחשי יותר. אם מישהו יודע כיצד לפרק את הסוויץ' אשמח להסברים ותגובות, תודה, אלי.
הודעה אחרונה מאת אלי כתריאל, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אז ככה זה סופי אני עושה צביע כללית לרכב . מדובר בגולף קבריולט שזואת אומרת שלא צריך לצבוע את הגג. אני מחפש צבעי טוב וזול. באזור המרכז ןהם משהוא יודע לעריך כמה זה אמור לעלות לי?(סבב גודל של מחיר)
הודעה אחרונה מאת urban.racer, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, קניתי זוג מראות צד מקוריות לרכב שלי אחרי שאופנוען נחמד החליט שיותר יפה לשבור למראת הנהג את הקצה . הרכב יפני וגם את המראות הזמנתי מיפן, הן משומשות, הרכב אינו רכב אספנות. ראיתי בעדכון האחרון מהפגישה עם אנשי משרד התחבורע שיש אפשרות להכניס מראות משומשות ואפילו "פלסטיקים למראות" נכללו ברשימת השחרור המהיר. בהנחה והם ייעצרו במכס, האם אצטרך לעבור את הטרטור הרגיל של שליחת הבקשה לייבוא או שמראות אכן נכללות ברשימת השחרור המהיר? הבנתי משרשורים קודמים שלמראות מיצרנים אירופאים צריך שיהיה מוטבע תו התקן האירופאי (E) על המראה, מה המקבילה היפנית והאם תקנה זו עדיין תקפה? תודה, אלון
הודעה אחרונה מאת SpinDr, -
- 1 תגובות
- 657 צפיות
חברה איך אני בודק תאריך יצור אני רוצה גם שנה וגם חודש.. תודה!
הודעה אחרונה מאת A110, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
. שלום חברים. השבוע יתקיים המפגש השבועי של מפגש השרון בגעש, בערב החג - ביום חמישי, בשעות הרגילות. ********************************************* ביום שבת 14.4.2012, נצא לטיול על פי המסלול ולוח הזמנים להלן: נפגש בשעה 9:30 בתחנת הדלק סונול שבצומת רעננה. נצא לכוון רמת הנדיב שעל יד זכרון יעקב. נטייל במקום המרהיב כשעה. http://www.ramat-hanadiv.org.il/lobby.aspx?boneId=250 לאחר מכן נפנה מערבה, לקיסריה. תחילה נבקר במוזיאון ראלי, אשר ביקרנו בו לפני כארבע שנים. http://www.akatar.com/MuseumRLLI.htm לאחר שנסיים את הביקור במוזיאון, ניסע לעתיקות קיסריה. אורגנה לנו בעזרת דודי כניסה בסך של 10 ₪ סה"כ לרכב (במקום 40), ובנוסף ת…
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=62RvWgFcd8g אזהרה הסרט קשה לצפיה מקווה להיות שם בשנה הבאה
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 937 צפיות
איפה הרדיו באורגינל צריך להיות בפיאט 127 שנת 72 ?? תודה
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
שלום אני כרגע בארגנטינה ומצאתי פיאט 600 מקסים בסכום של 3000 ש"ח כמה יעלה לי להביא לארץ? ומה צריך לעשות האם קודם לקנות ולהעביר את הרכב על שמי אני מבקש תקציר ובבקשה על תשלחו אותי לשרשורים ארוכים לצערי אין לי הרבה זמן לבלות מול המחשב המון תודה וחג שמח לכולם יורקי
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה המחירון של דודג' דארט 440 שנת 1962? האם הרכב שווה השקעה כרגע לשנים שיבואו? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת danielgr, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
קטע מהסרט תעלת בלאומליך שמככבות בו הרבה מכוניות מעניינות מהתקופה בה הסרט צולם. חדי העין מבניכם יוכלו להבחין ב"גלבוע" עומדת בתצוגה של אוטוקרס. האם מדובר בפרסומת סמויה? אגב גם סברה יש בסרטון - אולם היא כבר לא יוצרה שנים קודם לצילום הסרט.
הודעה אחרונה מאת A110, -
-
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הכרמן גיאה שלי ושל אחי נכנסה לפחחות ואני רוצה להחליף את כל מה שאפשר ורצוי להחליף על בטוח כדי שהאוטו יתחיל לנסוע. חשבתי לעשות הזמנה מרוכזת מחו"ל של משאבות ברקס, משאבה מרכזית, בולמים, סט שיפוץ קליפרים (קליפרים קדמיים חדשים נראה לי מיותר, לא?), גומיות לציריות, תושבות, תפוחים - יש עוד דברים (בעיקר עם גומיות) שצריך לשים לב אליו ולא חשבתי עליו ? האם בכלל יש חלפים לחיפושיות/כרמן בארץ (חדשים) ? תודה רביב
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 0 תגובות
- 624 צפיות
הצמיגים ברכב MGB 1979 מסוג מישלין בגודל 165SR14 כך גם מופיע ברשיון . הגיע זמן החלפתם . על פי ספר הרכב ניתן להרכיב גם צמיגים 185/70/14 . 1. האם ניתן להשיג בארץ צמיגי משלין 165SR14 חדשים ? 2. האם יש צמיגי 165SR14 של חברות אחרות או מקביל להם ? 3. האם יש לשנות ברשיון הרכב את גודל הצמיגים ל- 185/70/14 או שיש להסתפק בהנחיות היצרן כפי שמופיע בספר הרכב ? תודה .
הודעה אחרונה מאת מעוז, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברשותי פורד קורטינה 82 ויש לי מין רעש מהבקאקס האחורי, הלכתי למוסך ובדקו לי את האוטו ואמרו שהמיסבים של האקסים גמורים פירקנו אותם ועכשיו יש לי בעיה להשיג את החלק הנ״ל ביררתי בחנויות לחלקי חילוף אך אין לאף אחד אפילו אצל יבואנים של מיסבים אין, היכן אני יכול להשיג את החלקים אני מאיזור חיפה אם יש למישהו מהפורום אני ישמח לקנות ממנו אותם המידות הם 67/30/25
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
מישהו יודע אם קיימת בארץ רנו 5 טורבו (לא ה GT של סוף שנות השמונים)? לפני בערך 10 שנים ראיתי אחת נוסעת ליד גינתון אבל זאת היתה התצפית היחידה שהיתה לי.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
השנה היא 1971, ופולקסוואגן מכריזה על המהדורה המוגבלת הראשונה מני רבות (מבית פולקסוואגן גרמניה, להבדיל ממהדורות מקומיות) של חיפושיות: "חיפושית היובל". הסיפור קטן אבל יש בו הפתעה אחת, אולי שתיים: הראשונה, המדובר כנראה במהדורה המוגבלת הראשונה ששווקה רשמית בישראל. השניה, שיש סבירות לא קטנה לכך שחיפושית כזו, אולי גם שתיים או שלוש, שרדו עד היום. לסיפור כולו - http://israelmotorindustry.org/jubilee-beetle-israel-1971
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
-
- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הבנתי שבארה"ב העניין נפוץ ,בארץ לא מכירים את זה.. בגלל שהממשלה אוהבת אותנו ופינקה אותנו במחיר של 8 שקל לליטר , והונדורה אוכלת 1-7 ביום טוב אני רוצה להסב לגז. המנוע הוא 4100 6 צילינדר טורי קרבורטור רוצ'סטר. מה דרוש כדי להסב לגז? הרכב שנת 84 מוגדר כרכב לנכים ברישיון אך בפועל אני רוצה להוריד את המערכת עזר. זהו רכב מאובזר ,לא מסחרי רגיל ולכן אני משקיע בו המון לאחרונה , ואני לא יכול לעמוד בהוצאות הדלק ,כתוצא מכך הוא עומד רוב הזמן .
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר חורף קשה וללא כיסוי מתאים, כאב לי הלב לראות את קרלוס במצב כה ירוד, כל הניקלים (מראות, פגושים, פנסים) החלידו והפכו לג'ינג'ים. חלקי הפח הפכו מאדום למשהו אפרפר וחסר ברק, לא לזה פיללנו... תחילה שטיפה הגונה בתחנת דלק ולאחר מכן טיפול מסור בקיט שקניתי בגרמניה: פוליש, וקס וגלוס (כן, כמו לשפתיים של אישה חושנית, גם ל"אולדטיימרס" יש גלוס !!!) התוצאה לא רעה, עדיין הצבע טיפה מחוספס ולא חלק משי, אבל מוכן לשמש של הקיץ.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 979 צפיות
האם מישהו התנסה במקרה כזה, שהרכב (מה לעשות) אספנות ואין לו עדיין טסט , אבל נמצא בשיפוץ, ומשרד התחבורה בפרוצדורה שלו רוצה צילום ת.ז, רישיון רכב בתוקף!, וכו' וכו' האם עושים בעיות עם הסיפור הזה או במקרה של רכב אספנות יש הקלות ? אני כבר מצליח לדמיין (דיי בקלות האמת) קבלת מ כתב שבו נאמר שאין תוקף לרישיון הרכב ואז כבר אין דרך מוצא. עצות? חג שמח !
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
הוצאתי את הפלגים שבתמונה ממנוע של ב.מ.וו 525 (מנוע M30) שנת 78 עם קרבורטור. החלטתי להחליף את הפלגים כי לאחרונה החלה בבקרים קרים תופעה של גימגום ואי יכולת לעלות בסל"ד עד שהמנוע מתחמם. יש לי שתי שאלות: האם הפלגים שבתמונה (NGK BPR6ESׂ ) מתאימים לאוטו? האם יש סוג אחר מומלץ למנוע זה? מה אפשר ללמוד ממצב הפלגים? פלג מס' 2 יצא רטוב קצת מדלק ואני רואה שפלגים 1 3 4 מפויחים. תודה
הודעה אחרונה מאת אסף, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם זה מצריך אישור משרד התחבורה? האם מאשרים את זה? למישהו יש נסיון עם זה? תודה!
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ראיתי השבוע לנצ'יה אדומה עם גג טרגה, רכב שמור מאוד, מעניין מאוד, מישהו יודע עוד פרטים על הדגם או הרכב, ראיתי אותו ליד הרצליה. שוב לנציה, גג טארגה אדום. תודה
הודעה אחרונה מאת amiger, -
pimp my ???? http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=744408&sid=126 ואני חשבתי שהחברה האלו רציניים איפה בדיוק שמו שם 50000 ש"ח בריפודים ? יוסי
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 1 תגובות
- 823 צפיות
למרות הכותרת של הספאמר, אתם יודעים שאני לא חג שמח ! http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=96680
הודעה אחרונה מאת Gregos, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 745 צפיות
דוד מוריס הגיע לחג והתעקש להסביר....מה זה "מוסטאנק..במרוקאית חג שמח לכולם ושתמיד נמשיך לצחוק
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני נמצא כרגע בתהליך שיפוץ של אופנוע אספנות. לאופנוע, לצערי, אין מד מרחק(לפחות כרגע... במקור היה אחד) שכנראה בוטל בזמן כזה או אחר. חיפשתי בפורום וברשת אך לא מצאתי - האם רכב אספנות גם מחויב ברישום הק״מ בטסט השנתי? תודה מראש לעוזרים, וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 4 תגובות
- 832 צפיות
אבל כן קשור למכונית ספורט נחשקת.
הודעה אחרונה מאת yuvk,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
