רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רבות דובר על מירוצי אשקלון/עפולה ותמונות הועלו באינספור שירשורים אבל אותי אישית מעניין איפה (אם בכלל) נמצאים אותם הרכבים כיום ובאיזה מצב? (ואם יש למישהו צילומים עדכנים אז מה טוב). אני אישית יודע רק הפיאט של בריאן אבאר (מוסך אוטו קליניק פ״ת ) שעוד קיימת . ונדמה לי שראיתי בקרית גת מעל קיר חיצוני מחוץ למוסך מסויים חצי של אחד הרכבים תלוי על הקיר.
הודעה אחרונה מאת saed, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
עדיין לא אספנות אבל בכל זאת אולי יש פה אנשים שיכולים לעזור לי .. לפני כשבועיים בנסיעה בכביש מהיר שמעתי רעשים מהנעה הקידמית והרכב נבלם במכה אחת ולא היו הילוכים האם זאת בעיה בגיר עצמו או בהנעה הקידמית עצמה ?
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 875 צפיות
שלום לכולם. גם רדיאטור צריך לקבל את ההתייחסות הראויה ולכן אני שואל: להזמין מחו"ל חדש מחברה ידועה. יש הרבה העתקים סינים. למישהו יש ניסיון איתם ? הפער במחיר גדול. בניה מחדש בארץ? שיפוץ הקיים בארץ או שזה כמו לבנות מ-0 ? אשמח לשמוע הערות והארות.
הודעה אחרונה מאת nati54, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאחר שהריפוד בדלתות היה במצב לא מיודע מה החלטתי לפרק את הדיפונים ולהביא אותם לרפד שלי כדי שירפד אותם מחדש, ועל הדרך שהכל היה כבר מפורק ביצעתי ניקוי כללי עם סבון ומברשת לכל החלק הפנימי של הדלתות,וגם על הדרך פתחתי את מרזבי הניקוז בדלתות. לאחר יבוש כללי שמתי ספרי שימון נגד חלודה וקצת גריז על המנעולים והמסילות . על הדרך גם הרכבתי נעילה מרכזית עם שלטי נוחות אבל בלי סירנה והיבהוב של האורות. ולסיום החזרתי את הניילון שאוטם את הדלת ובחלקים שהיו קרועים ושמתי ניילון חדש. הנה התמונות של הריפוד הישן:
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אתמול הייתי בדיקה טכנית של מכוניות אשר הם הולכים לנהוג מהולנד לצרפת וחזרה על 16-19 מאי. הטווח הוא ממודל 11 עד מודרני C4 גם למצוא את זה בגוגל "lecitronpresse" מצטער על הטעויות אני עדיין לא מדבר עברית טוב ארתור מאמסטרדם
הודעה אחרונה מאת shais01, -
אהלן חברים, בהמשך למספר שיחות בה"פ, החלטנו להרים מפגש פורד מכל הסוגים ומכל המינים. תאריך 27.04.2012 שעה : :16:00 חניון איקאה בנתניה. (פשרה לצפוניים) נא לרשום מי מתכוון להגיע.(באם לא תהיה הענות, המפגש לא יתקיים). לירון, מגיע עם קורטינה MK3
הודעה אחרונה מאת mont, -
- 0 תגובות
- 620 צפיות
יצאה סדרה לא מזמן חדשה בשם אלקטרז מהיוצרים של אבודים קיצור סדרה נחמדה אבל בכל אופן עוד מהפרק הראשון היה מוזר שלבלשית יש 67 mustan ירוקה עם גריל של בוליט בפרק האחרון הם כבר התקדמו הלאה , לקח לי כמה שניות להבין שמוכר לי הסצנת נהיגה הזו מאיפה שהוא http://www.youtube.com/watch?v=yUt8cG86w8A
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
מאז ימי נחשונים העליזים לא הרמנו יום הדרכה ואמון שכזה, תזכורת: אני פותח שרשור זה על מנת לבדוק מי מעוניין להצטרף ביום שכזה כך שנוכל לבדוק מקום וזמן. מי שמעוניין להצטרף נא לרשום שמו בשרשור זה, גם הודעה פרטית זה בסדר. תודה.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
הולנד 2008-דו"ח מוטרי! 1 2 3
מאת השושנים-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
נתחיל מהסוף: אין על הולנד מבחינת מגוון הרכבים והמוטוריקה הניידת שם! ההולדנים אוהבים רכבים, מכבדים אותום ונוהגים בהם, בכל גיל בכל תצורה ובכל מצב! רשת הכבישים, השילוט וההכוונה מהמעולים שנתקלתי עד כו וזה כולל כבישים נידחים ונקודות כפריות! מגוון רכבי האספנות שם עצום ורובם משמשים כרכבים יום יומים, מחזה שכיח שם להתקל ברכבי שנות השבעים והשישים המשמשים כרכב יום יומי וניראים במצב מדהים: סיטרואן DS כמויות של חיפושיות, דיאן 6 ואחותה הקטנה, באגי, עשרות יגווארים רוליסרויס, ועוד ועוד.... בכל עיירה בין שנים לשלושה מוסכים המתמחים בשיפוץ קלאסיות, מוסך רובר המרכזי המוכר את הלנד-רובר מחזיק מחלקה ענקית לשיפוץ רובר ישן, ווללוואים בנציגות נירחבת של כל השנתונים, הבריטים מחזיקים נבחרת…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
לא אספנות פרופר אבל אחרי שתקראו ולא תאמינו תבינו! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4223598,00.html וואוו...רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
עברו השנים ולפני שבועיים צצה אחת כזו זרוקה במגרש כמובן שמייד הרכב נרכש עכשיו מתחילה הבעיה עם כמה שהרכב שלי שמור ובמצב פנימי מקורי וטוב מאוד מסתבר שתמיד יש עוד יותר טוב ואפילו מצוין בנוסף נשאלת השאלה עם רכב בריטי משנות השבעים יכול להיות עם 4 הילוכים בגיר האוטומט? כמה תמונות של התורמת כמה עבודה מחכה לי עכשיו יש לי עבודה להעביר את הכול לרכב שלי ושוב תודה לSimply Nuts
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נו, נראה מה יש למומחים להגיד על זה. הזמנתי כמה חלקים למוסטנג באמצעות פדיקס (כן. אני יודע. זו שטות מארץ השטויות, אבל לפעמים אין ברירה וצריך לגמור את השיפוץ. לא?). כמובן שהגשתי כבר בקשה לאישור יבוא ובאמת חזרו אלי יחסית מהר עם כל מיני שאלות לגבי החלקים (אישור מוסך לסנדלי ברקסים אחוריים וכן הלאה). כל השאלות והדרישות היו במקום.... אבל - את הצופרים, אני לא יכול להכניס לארץ, כי אין עליהם תו תקן. נסיתי להסביר שממילא עוד לא עברתי את עמדה מספר אחד ורישוי הרכב. זה לא עזר. נסיתי להסביר שממילא הרכב הגיע במקור מניו יורק עם צופרים כאלו בדיוק ואף אחד לא בדק אם יש להם תו תקן. זה לא עזר. נסיתי להסביר שממילא יכולתי להביא אותם מאה פעמים בתיק כשאני נוסע לחו"…
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
מצעד ההצדעה המסורתי לק. טבעון (שיך אברק וחרתיה למי שלא יודע הסטוריה) יצא ביום רביעי ה 25.4.12 בשעה 19.30 מתחנת המשטרה בטבעון .לאחר מכן מנגל מוטרף עם הופעת להקה בשירי שנות ה40 50 ו60 אולי גם קצת פינק פלויד כל אספני הרכב באשר הם ללא הבדל דת גזע ומין מכל המועדונים והקבוצות מוזמנים. במצעד ישתתפו גם ידידנו ממועדון קבוצת רוכבי ישראל בראשותו של אלי בלאו ומועדון וינסטרום היפני ובנימה אישית זהו האירוע יום העצמאות ה25 שאני מארגן וזהו גם האירוע האחרון בניהולי בשנה הבאה האירוע המסורתי בטבעון ינוהל ע"י ההנהלה החדשה של המפגש הצפוני. בואו נאחל להם הצלחה בדרך החדשה בני
הודעה אחרונה מאת dodge55, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
האם קרה למישהו שהוא שלח את הרכב לפני שרשיון הייבוא התקבל? אם אני לא טועה קראתי פה ושם על רכבים שגם כשהם הגיעו הרשיון לא היה מוכן...מה קורה במצב כזה? האם הרודינה מעלה קשיים מיוחדים? הדעות שקיבלתי עד עכשיו היו הפוכות. אחד אמר שלא קורה כלום, השני אמר קנס, השלישי אמר שמחייבים אותך לשלוח חזרה...אבל אף אחד לא דיבר מנסיון אישי. אז אם למישהו יש נסיון אישי, אשמח לדעת. תודה איתן
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
בפיאט לגיהנום 1 2
מאת lulisa- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
לא לגיהנום עצמו, אלא לקניון הגיהנום שבצפון מערב אורגון, ארה"ב. ולא בסתם פיאט, אלא בפיאט 128 זעירה, שרעידה סמויה הולכת ומתפתחת בה. וכל זה קורה באזור שאם בכלל גר בו מישהו, הוא בוודאי אפילו לא יודע לאיית F.I.A.T http://wp.me/pXLKy-FE
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
SPARTA
מאת gabyglazer- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ממבט ראשון זה נראה מזרח אירופאי אבל חיפוש בגוגל מצביע על הולנד כמקום ייצור. כל יום לומדים משהו חדש.
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הי, אני מעוניין לחדש את המושבים של הספיידר (ספוג+ריפוד) היכן מומלץ לבצע עבודה כזו? (רחובות-ראשון עדיף, אפשר גם ת"א) תודה, סער
הודעה אחרונה מאת ishc, -
- 21 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לחברי הפורום ולבעלי החיפושיות והטרנספורטרים שלום! בואו נקים מפגש דרומי,אני מכיר לפחות 4 חיפושיות לא חברי הפורום שישמחו להשתתף אז מה אתם אומרים? שבת שלום דניאל לוי
הודעה אחרונה מאת דניאל לוי, -
- 3 תגובות
- 985 צפיות
אני מחפש מקום\מבנה ,עדיף בשותפות , בו אוכל לפרק ולהביא את הרכב שלי למצב שהוא ראוי איזור חיפה,ת"א והשרון 0505876636 רונן
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מוט ההגה שלי מסתובב על ריק. יודעי דבר אמרו לי שזה נפוץ במיני? עם זה נכון זה לא מסוכן? ניסיתי לחזק את המוט והבורג נישבר לי. עם מישהו יכול לעזור לי במוט אחר אני ישמח! 0522779922
הודעה אחרונה מאת karni shani, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 653 צפיות
http://www.delphi.se/filearchive/5/5940/120116-Bilder_pictures%20Saab%20Car%20Museum.PDF קובץ PDF עם 123 עמודים כולל תמונות על כל היסטוריית רכבי החברה.
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
שתיהן נוסעות הלוך חזור לעבודה מדי יום כמובן
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שיטות בתעלות מגלה יחסית לערים אירופאיות אחרות, מעט מאוד מכוניות ישנות. מה שמעניין, חוץ משני וולוו אמזון וסאאב 95 אחת, כולם סיטרואן DS
הודעה אחרונה מאת sharon208, -
שלום, מפגש וטיול הג'יפים הקשישים לאביב 2012 ייערך בחודש מאי. אם יש בפורום בעלי ג'יפים ישנים שעדיין לא מכירים את קבוצת ה"קשישים", נשמח לראות אותם במפגש הקרוב. פרטים נוספים כאן: http://www.wrangler-life.com/forum/viewtopic.php?f=335&t=1199&sid=d6afdda5773d79e4775942de02916022 זיו
הודעה אחרונה מאת זיו שחר, -
- 2 תגובות
- 709 צפיות
צהריים טובים לכולם. שבוע הבא אני טס לאיטליה, לעיר פארמה. מישהו יודע אולי על חניות לאביזרי רכב באיטליה או מוזאונים? תודה מראש גיא.
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מישהו מבין בסוגי קליפרים של פולקסווגן ? אני צריך לקנות סט שיפוץ של קליפרים קדמיים. כפי שהבנתי, ישנם 3 סוגים - אחד עם פין אחד ושני סוגים עם שני פינים. אז לפי התמונות, הבנתי שיש לי קליפר עם 2 פינים. אבל פה יש כבר שני סוגים - קוטר בוכנה 43 מ"מ וקוטר בוכנה 40 מ"מ. עממה ? במדידה שעשיתי יצא 34 מ"מ. משהו לא מסתדר לי. מישהו מזהה ויודע בוודאות איזה סוג שייך לרכב שלי ? מצ"ב תמונות מהרכב שלי מודל 1973 ותמונה של סוגי קליפרים. תודה מראש על העזרה רביב
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי בפורום מספר שרשורים בנושא של הכנת חלקי פח או מרכב שלם לצביעה, ורציתי לבשר לכל המעוניין שישנו פתרון חכם יותר מניקוי בהתזת חול, שהיא אמנם יעלה מאד, אך גורמת לנזק במתכת בשל היותו של החול אגרסיבי (אברזיבי) במיוחד. כבר הוזכר במספר הודעות, אולם כעת ישנו גם מקום לביצוע הטיפול. הפתרון הוא אכן בהתזה, אולם של גרגרי פלסטיק מיוחדים (תרמו-סט פלסטיק, עשוי מאוראה-פורמלדהיד), שיש לו בדיוק דרגת-קושי מספיקה על-מנת להוריד כל ציפוי וצבע ישן, אולם הוא לא קשה כמו חול ולכן אינו גורם כל נזק למתכת המטופלת. השיטה הזו מיושמת שנים רבות בתעשיות שונות לצורך הכנת פני שטח לפני חידוש (כולל חלקים תעופתיים), ורציתי ליידע את חברי הפורום על המצאות מתקן לניקוי אצלנו, בחברת ק…
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
"כמו" אדם משכיל, גם אני קורא ספרים. נתקלתי היום בספר המפוזר מכפר אז"ר, של לאה גולדברג, עם איורים של נטלי וקסמן שנקר. בעמוד הראשון תמונה תל אביבית (באמצע הדף למעלה מעט ימינה - תמונה של בית העיריה הראשון ברחוב ביאליק). בין השאר (תזהו אתם, גם את בומבה צור, וגם את עגלת הקרח) גם צמד סוסיטות קוביה, אחת מהן טורקיז לבן.
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לי מנוע שפורק מהרכב וכרגע אינו מופיע ברישיון .(כי הורכב אחד אחר שמופיע ברישיון) אני מעוניין להוציא לו ניירת - מה צריך לעשות? האם מספיק מספר רכב ?
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי שבוע טוב יש לי שאלה קצת מביכה, אצלי ברכב (פורד אסקורט שתי דלתות 71) הותקן לוח שעונים מקורי של דגם RS שהסקאלה מראה את המהירות במיילים כביכול. האם גם מד האוץ מכוון גם הוא למיילים? הכוונה אם מה שמשנה זה החילזון או הלוח שעונים עצמו?
הודעה אחרונה מאת zoriel.haviv,
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- KipodYam
- פיטר גריפין
- SlowRide
- yoav911gt2
- דרדס אבא
- Alkash
- santiago
- Derish
- mh53
- garicho
- Pavlik
- quizlette85117701
- Moshe c
- om2
- laviil
- Monopusto
- שביט
- IsraCar
- Shaike.Zam
- פריג'י
- Liquidator
- גולדן191
- orankohn
- elad18
- avargel
- Aviady001
- Igalz
- parnuk
- Boris002
- בנס
- פינדר
- Aviv943
- asix
- orsh99
- Shai.sku
- amit_a
- Shay Shd Dave
- נתנאל - Net
- RBRB
- David32
- לירון .ה.
- daniel.asu
- Stavik
- blackpolo
- ANUTKK
- BoazB11
- lanosforce
- פיגו107שנת2010
- yaniv572
- פאר האורה
- M H
- yohai71
- Tom78
- דובצע
- moomai
- רפי לין
- דאבל קלאצ
- chrono
- dj_dani
- Avia
- Albetx
- שי
