Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה שלא נפגש תבואו בשמחה התכוונתי שזה מפגש חיפושיות תבואו כולם מוזמנים שברולט פורד הכל

בעניין: הקמת מפגש חיפושיות דרומי

דניאל לוי כתב:

אני רוצה לקיים מפגש שמרוכז רק בחיפושיות(גם טרנוספורטרים) בלי רכבים אחרים רק בעלי חיפושיות ופולקסווגן

 

דניאל!

סמן את התשובה הנכונה מבין השתיים (שתיהן שלך , וסוטרות אחת את השניה) ,ע"מ שנדע ונבין את הלך הרוחות.

אושרי זרק לך כפפה . שים אותה על היד .

מבטיח לך שזה יתרום לשני הצדדים.

ניתן להקצות פינה נפרדת לחיפושיות ותחשוב על השואו הכללי.

לגבי המפגש בפלוגות -- מתקיים גם מתקיים , נושם ובועט (היתה הפוגה עקב החגים).

צביקה מרגלית

פורסם

חבר'ה תרחמו על הבחור.

הרי כולכם הבנתם שהוא רוצה להקים מפגש חדש, שיתרכז בתחום מסוים, ולא להצטרף לזה הקיים, ומאידך מזמין את כולם לבוא לבקר.

נכון ההתנסחות לא הייתה מאה אחוז, אבל כולם הבינו את הלך הרוחות.

 

באו נתרכז ברכבים ולא בלחנך אחד את השני.

 

דניאל, למרות שברור לי שהבנת, מילה אלייך, מפגשי החיפושיות היו פתוחים ומארחי אורחים מאז ומתמיד, אני בטוח שגם אתם תהיו כאלו. בן דוד שלי גר קרוב ומחזיק באחת החיפושיות שלי, אני אספר לו על המפגש.(הוא יודע גם על המפגשים ביד מרדכי, אבל לא יכול להגיע כי החיפושית גרה ביישוב דתי ואי אפשר לצאת משם בשבת).

 

בכל מקרה אני ממליץ לך לבקר גם ביד מרדכי לפי התמונות שמח שם.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

צביקה אתה צודק גם אני לא הבנתי את עצמי סליחה,התכוונתי שזה יהיה מפגש חיפושיות אין בעיה שיבואו עוד רכבים בשבוע הקודם המפגש של פלוגות היה בקרית גת והם אמרו שבגלל שיש קצת רכבים הם לא עושים שם יותר מפגש

השבת יש מפגש ביד מרדכי? הייתי בפעם שעברה היה חבל על הזמן.

רק להזכירכם אני בן 14 יש לי חיפושית עם נהג צמוד (אבא)8)

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

פורסם
צביקה אתה צודק גם אני לא הבנתי את עצמי סליחה,התכוונתי שזה יהיה מפגש חיפושיות אין בעיה שיבואו עוד רכבים בשבוע הקודם המפגש של פלוגות היה בקרית גת והם אמרו שבגלל שיש קצת רכבים הם לא עושים שם יותר מפגש

השבת יש מפגש ביד מרדכי? הייתי בפעם שעברה היה חבל על הזמן.

רק להזכירכם אני בן 14 יש לי חיפושית עם נהג צמוד (אבא)8)

דניאל לוי היקר!

ממש לא הייתי מודע לגילך הצעיר.

אז ראשית - אני מתנצל על תגובתי.

שנית - אני מצדיע לך על התחביב , ולא פחות - על השאיפות.

ספר לנו מאיפה אתה בדיוק בארצינו הקטנה.

אשמח לעזור לך היכן שצריך , ובמקביל לשתף אותך בדברים שניתן(אני מבין שאתה מורעל).

אני מתגורר באשקלון , ופעיל במועדון ה - 5 ,

באם אתה באיזור שלי , ותרצה להשתתף בפעילויות , או לחילופין תזדקק לעזרה , הכוונה , או לפעמים לשכנע את אבא ,

הטלפון שלי זמין 24 שעות ביממה. 050-25928398

צביקה מרגלית

פורסם
דניאל לוי היקר!

ממש לא הייתי מודע לגילך הצעיר.

אז ראשית - אני מתנצל על תגובתי.

שנית - אני מצדיע לך על התחביב , ולא פחות - על השאיפות.

ספר לנו מאיפה אתה בדיוק בארצינו הקטנה.

אשמח לעזור לך היכן שצריך , ובמקביל לשתף אותך בדברים שניתן(אני מבין שאתה מורעל).

אני מתגורר באשקלון , ופעיל במועדון ה - 5 ,

באם אתה באיזור שלי , ותרצה להשתתף בפעילויות , או לחילופין תזדקק לעזרה , הכוונה , או לפעמים לשכנע את אבא ,

הטלפון שלי זמין 24 שעות ביממה. 050-25928398

 

אתה לא זוכר נפגשתי איתך במפגש יד מרדכי לפני 3 שבועות!

זה בסדר

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

פורסם

שלום רב לכל חברי הפורום!!!

מסיבות ארגוניות המפגש נדחה לתאריך שיפורסם ביום שני הבא

תודה רבה דניאל לוי!!!

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

×
×
  • תוכן חדש...