Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מבין בסוגי קליפרים של פולקסווגן ?

אני צריך לקנות סט שיפוץ של קליפרים קדמיים.

כפי שהבנתי, ישנם 3 סוגים - אחד עם פין אחד

ושני סוגים עם שני פינים.

אז לפי התמונות, הבנתי שיש לי קליפר עם 2 פינים.

אבל פה יש כבר שני סוגים - קוטר בוכנה 43 מ"מ וקוטר בוכנה 40 מ"מ.

עממה ? במדידה שעשיתי יצא 34 מ"מ. משהו לא מסתדר לי.

 

מישהו מזהה ויודע בוודאות איזה סוג שייך לרכב שלי ?

מצ"ב תמונות מהרכב שלי מודל 1973

ותמונה של סוגי קליפרים.

 

תודה מראש על העזרה

רביב

GhiaCalipers.jpg

IMG_0458.jpg

IMG_1130.jpg

IMG_2406.jpg

IMG_4068.jpg

פורסם

לא ירדתי לסוף דעתך, האם פירקתה את הקאליפרים ומדתת את קוטר הבוכנה?

שנית, אני בדרך כלל דוגב בלעשות כמה שיותר לבד אבל אם אתה רואה שאתה מסתבך אני מציע להעביר את הקאליפרים לכל מפעל שיפוץ שאני בטוח שישפצו לך אותם במחיר הוגן ובמקצועיות.

 

בנוסף הנה קישור לקיט מושלם ,מתאים לשנת 73 לפי המוכר

ועוד אחד

 

עריכה:

עכשיו התמונות עובדות, שים לב שיש לך קאלפרים של ATE , אם אתה מזמין סט גומיות שים לב שהוא מתאים ולא מיועד להרכבה על קאליפר עם מה שנקרא U-PIN (שזה הגירלינג הראשון מימין)

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

יש לי מכונאי שיישפץ. לא זאת הבעייה.

הבעייה היא לקנות את הקיט הנכון.

כפי שרשמתי - יש שני סוגים. עם קוטר בוכנה של 43 ממ ו 40 ממ.

מפרקים את הרפידות ורואים את הבוכנה. לא ביג דיל.

מי שמכיר יזהה אפילו לפי החלק החיצוני.

פורסם

בפורום תפוז "חיפושיות" ישנו בחור שהכינוי שלו "ד"ר באג" מומחה לכל הדגמים האלה.

הפתרון אצלו, אגב הוא מכונאי בחסד עליון והרבה מחובבי החיפושיות מטפלים רק אצלו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עדיין לא הבנתי מאיפה הגיע הנתון של ה 34 מ"מ, האם מדדת את קוטר הבורנה בקליבר או לא?

ראליפרים בעלי בוכנה של 34 ממ מגיעים בד"כ באופנועים (שדרוג) כך שלהערכתי יש לך שם קאליפרים של ATE עם קוטר 40 מ"מ.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

אף פעם לא ראיתי קאליפר כזה על VW .

 

מה הכיתוב על הקאליפר? VW השתמשו רק בקאליפרים של ATE או GIRLING

 

יכול להיות שמורכב אצלך קאליפר לא מקורי

 

ד"א, אם אתה צריך צלחת דיסק, יש לי חדשה.

×
×
  • תוכן חדש...